Zobeni kolačići

četvrtak, listopada 03, 2013

Nisam do sad objavljivala recepte ali s ovim kolačićima sam odlučila napraviti iznimku. Jako volim zobene pahuljice i iako imam vrlo lošu naviku - ne doručkujem, ako se baš probudim gladna, što je rijetkost, prvo za čim ću posegnuti su upravo zobene pahuljice, skuhane u mlijeku s dodatkom bilo kojeg voća koje se u tom trenu nalazi u mojoj kući. I tako sam danas na samoj ambalaži mojih pahuljica pročitala jednostavan recept, a kako sve sastojke imam kod kuće, odlučila sam ih navečer napraviti.



Recept je ultra mega jednostavan pa će i najveće šeprtlje kojima pravljenje slastica ne ide od ruke (kao recimo meni) biti zadovoljne ishodom :D.

Sastojci:

  • 155 g brašna
  • 55 g smeđeg šećera (ja nisam imala smeđi, pa sam stavila bijeli šećer, otprilike 2 jušne žlice)
  • 150 g ribanih jabuka ( ja sam naribala jednu jabuku)
  • 100 g sitnih zobenih pahuljica
  • 1 jaje
  • 50 g maslaca
  • 50 g meda (ja sam stavila negdje 4 žlice, znači malo više nego u receptu)
  • 120 g sjeckanih oraha/badema/lješnjaka (ja sam stavljala orahe)
  • 60 g grožđica
  • 1 žličica praška za pecivo 
  • 1 žličica cimeta
  • 1/2 žličice soli
Postupak:

Maslac, šećer i med izmiješati (ja sam ih izmiješala mikserom, kasnije sam sve miješala žlicom jer je smjesa dosta suha i kompaktna). Dodati jaje i zobene pahuljice. U brašno dodati žličicu praška za pecivo i sol pa smjesu s brašnom isipati u smjesu od maslaca, šećera i meda. U to dodati naribane jabuke, cimet, orašaste plodove i grožđice. 



Sve dobro izmiješati da se poveže, žličicom vaditi smjesu i stavljati na papir za pečenje. Pečnicu zagrijati i peći keksiće na 180 stupnjeva 15-20 minuta.


Evo i konačnog rezultata :



Jako su ukusni, izvana lagano hrskavi, unutra mekani. Malo me podsjećaju okusom na medenjake. Uz čaj, toplu dekicu i neki dobar film savršeno su društvo.

Naravno, sastojke možete stavljati po volji. Mislim da ću sljedeći put ubaciti i malo tamne čokolade, grubo nasjeckane na veće komadiće i umjesto oraha koristiti bademe.


Što mislite? Hoćete li probati? Volite li zobene pahuljice? Jeste li dobre u pravljenju slastica?

Broj komentara: 28:

  1. Ovo je došlo ko naručeno.. :) Volim zob, i taman idem za vikend kući, napeći ću u većoj količini da mi preko tjedna izdrži u Zg. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ćeš ih napraviti. Stvarno je jednostavno i nadam se da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  2. Izgleda okusno, definitivno probam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj svakako! Nadam se da će ti biti ukusni kao i meni :)

      Izbriši
  3. Zvuci tako jednastavno i ukusno :) Jabuka i cimet...mmm...mislim da je ovo savrsen slatkis za jesen ;)
    Zvala na receptu, moracu da probam ovo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš sam i ja pomislila kako su savršeni za jesen :) Probaj i javi kako ti odgovaraju :))

      Izbriši
  4. Sudeći po sastojcima, za mene ovi kolačići nikako ne mogu biti loši. :D Svakako ću ih isprobati jednom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto volim sve navedeno, posebno orašaste plodove, med i zobene pahuljice, pa sam se isto vodila tom logikom da moraju biti ukusni :)

      Izbriši
  5. Odličan recept, budem isprobala pa ti javim kako mi je ispalo :D Jedino bi izbacila grožđice jer ih baš i ne volim :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi, javi :) Neće ništa promijeniti ako ih izbaciš, nisam ih niti ja puno stavila jer nisam baš fan grožđica :))

      Izbriši
  6. Obožavam zobene u svakoj varijanti!
    No uvijek mi je problem kod kolača, nedostatak maslaca/margarina u kući. -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trk u trgovinu po maslac :) Nemam ga niti ja uvijek jer kolače baš ne radim, ali kod mojih kod kuće ga uvijek ima jer mama često radi kolače, pa sam zato imala sve sastojke :D

      Izbriši
  7. Ovo mi divno izgleda... volim te recepte koji su jednostavni a rezultat bude vauuuu :-) Pa si ti budes sva vazna, kao... provela tri sata u kuhinji... haha :-)
    Definitivno cu probati, hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, ma ja i više volim te jednostavnije recepte, samo neka je brzo, jednostavno i ukusno :) Probaj, nadam se da će se tebi i tvojim dečkima svidjeti :))

      Izbriši
  8. Obožavam zobene pahuljice i svaki dan ih jedem :))

    Definitivno ću isprobati tvoj recept :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa recept i isto tako se nadam da će ti biti ukusno :)

      Izbriši
  9. Ovo mi baš dobro zvuči, ali sam lijena za sve što ima veze s kuhinjom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ovo ti je stvarno 10 minuta posla ako ne računaš pečenje koje iovako obavlja pečnica :) pa kad te uhvati da nešto napraviš a ne da ti se dugo bit u kuhinji, ovo je prava stvar :)

      Izbriši
  10. Bilježim recept! Nisam ljubitelj zobi, ali nije mi ni loša, a imam doma jednog gospodina konja :P koji jako voli zobenu kašu, pa ću mu napravit i ove kolačiće, sigurno će mu se svidit! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će se gospodinu svidjeti :)) A mogle bi se i tebi svidjeti jer se zob ovdje nekako najmanje osjeti, paradoksalno ali valjda više služi kao "povezivač" smjese, vjerojatno ovisi i koliko je staviš, ja sam recimo stavila puno oraha i dosta meda pa sam najviše to i osjetila:)

      Izbriši
  11. Malo prije sam završila s pečenjem kolačića od zobenih pahuljica i komadića čokolade (varijanta chocolate chip cookiesa), a sad si prepisujem i ovaj recept i isprobavam prvom prilikom - volim te zdravije varijante keksića :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvuči baš fino :) Ako nije problem, voljela bih dobiti recept :))

      Izbriši
    2. no frks:
      Keksi s čokoladom i zobenima

      20 dag nasjeckane čokolade (ili onih gotovih komadića)
      12,5 dag omekšalog maslaca
      12,5 dag smeđeg šećera
      1 vanilin
      1 jaje
      12,5 dag zobenih
      15 dag brašna
      1/2 praška za pecivo, malo cimeta
      (ja uvijek radim duplu smjesu, vrlo brzo nestanu LOL)

      miksaš šećer i maslac dok ne postane pjenasto, dodaj jaje, vanilin i zobene. Promiješaj i dodaj prosijano brašno i PP i na kraju dodati nasjeckanu čokoladu. Slagati na namašćeni papir razmaknuto jer se šire kod pečenja (kao i svi kukiji). A ja ih pećem u onim srednjim košaricama za muffine, natrpam po 1-1,5 čajnu žličicu smjese unutra
      peći na 180 C cca 12-15 min

      Izbriši
    3. A imam i još jedan s kokosom i zobenima, njega rjeđe pravim, moji baš ne vole kokos

      10 dag zobenih
      10 dag brašna
      10 dag šećera
      7,5 dag kokosa
      12,5 dag maslaca
      40 ml javorovog sirupa (ja stavim med, javorov mi preskup)
      2 jušne žlice vruće vode
      1/2 pecilnog praška

      pomiješati sve suhe sastojke, na minimalnu vatru staviti javorov sirup i maslac da se maslac otopi, dodati vruću vodu i uliti to u suhe sastojke. Oblikovati kuglice veličine oraha i peći 10-tak min na 170 C razmaknute

      Izbriši
    4. Hvala puno na receptima! Oba mi se čine odlična, iako mislim da ću prvo raditi ove čokoladne :))

      Izbriši
  12. Pozdrav,

    Nedavno smo lansirali stranicu Svajela.hr, što je tražilica recepata sa blogova i stranica web s receptima. Primjetili smo da imate super recepte na Vašem blogu koje bih voljeli indexirati na našoj stranici. Ako želite saznati više o nama i kako se prijavit, molimo Vas da posjetite našu stranicu ovdje: http://www.svajela.hr/ ili da nam pošaljete email na info@svajela.hr.

    S poštovanjem,
    Senka

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo već duže vremena želim napraviti, ali nikako da nađem vremena...super su ti ispali :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti biti ukusni :)) Hvala ti!

      Izbriši