Moja trenutna rutina (njega lica)

utorak, listopada 22, 2013

Za danas sam Vam pripremila post u kojemu ćete vidjeti koje proizvode trenutno koristim u mojoj dnevnoj i večernjoj rutini. Ovo je moj prvi post na tu temu, ali vjerujem da nije zadnji jer konstantno otkrivam nove proizvode koje ubacujem u svoju njegu, pa se stoga i moja rutina mijenja.


Ne koristim puno proizvoda, ali s većinom navedenih sam jako zadovoljna i pojedine kupujem već neko vrijeme. Trenutno mi nedostaje serum (L'Occitane iznimni serum, koji se već nalazi na mojoj listi želja) i okoloočna krema (trenutno koristim tester u tu svrhu).

Jutarnja njega


Jutarnja rutina mi je prilično oskudna a čine ju:
  • Balea Young blagi gel za umivanje - nakon buđenja umijem lice ovim gelom koji koristim već dugo vremena. Vrlo je blag, laganog voćnog mirisa, osvježi mi lice i skine nečistoće i ostatke kreme koju sam koristila za noćnu njegu.
  • Vichy termalna voda - nakon umivanja koristim Vichy termalnu vodu koja umiri lice i smanji crvenilo koje mi se obično pojavi nakon prvog koraka u jutarnjoj rutini.
  • Eucerin intenzivna krema s 5 % uree - Moja najdraža krema ikad :). Odgovara mi i za noćnu njegu, ali trenutno ju koristim ujutro, nanosim ju u obilnom sloju i uživam u hidrataciji koju pruža. S njom sam sigurna tokom čitavog dana jer odlično hrani moju suhu kožu. Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje.
Čišćenje


Jedna sam od onih koje nikada ne odu na spavanje ako nisu temeljito očistile lice i skinule šminku. Moje trenutne čistilice su:
  • Green Girl My own gentleman - ovo ulje sam nahvalila u ovom postu. Savršeno uklanja nečistoće, šminku i jednostavno je za korištenje. Obožavam osjećaj nahranjene kože koju mi ovo ulje pruža. 
  • Balea uljni odstranjivač šminke s očiju - Iako mi i prethodni proizvod većim dijelom skine šminku s očiju, ako sam pak jače našminkala oči, radije se poslužim ovim uljnim odstranjivačem. Dobro obavlja svoj posao i nije premastan.
  • Caudalie micelarna vodica od grožđa i kamilice - Odličan proizvod, vrlo blag i nježan prema koži, ne sadrži parabene, ftalate, sastojke životinjskog porijekla, sulfate... Koristim ga nakon iznad navedenih proizvoda kako bih bila sigurna da sam uklonila šminku u potpunosti.
  • Hipp Baby ulje za njegu od badema - ovo mi je druga bočica ovog genijalnog multifunkcionalnog proizvoda.  Koristim ga, između ostalog, za njegu trepavica i obrva, a odličan je i za skidanje šminke s očiju.
Noćna njega


Prije spavanja volim svoju kožu "natrpati" hranjivim proizvodima :
  • Hipp zaštitna krema s pantenolom i cinkom - Slučajno sam kupila ovu zaštitnu kremu iako mi je prvotna namjera bila uzeti Hipp intenzivnu kremu nakon što ju je draga Mell recenzirala na svom blogu. Tek sam nedavno shvatila da to nije ista krema, ali ne žalim se jer je i ova odlična :). Ne sadrži "bljakaste" sastojke, smanjuje rizik od nastajanja alergija te smanjuje crvenilo kože. I ovu kremu nanosim u prilično izdašnom sloju te čekam da se upije u lice. 
  • Caudalie hauile divine ulje - još jedan multitasker koji ponekad stavljam na lice, u laganom sloju, nakon nanošenja kreme jer je ulje sposobno prodrijeti kroz kremu, ali ne i obrnuto :). Koristim ga obično kad primijetim izrazito suhe dijelove na koži u vidu ljuskica a do jutra mi koža bude divno nahranjena. 
  • L'Oreal Youth Code koncentrat protiv bora - Dobila sam ga na poklon od drage prijateljice još za Božić. Neko vrijeme sam ga koristila i onda sam na njega zaboravila. No, nedavno sam primijetila da mi se na čelu počinju ocrtavati prve borice i ovaj koncentrat sam ponovno stavila u upotrebu. Stavljam ga samo na čelo, ponekad oko očiju. Kao i ostali proizvodi hidratizira kožu ali mi nije dovoljan kao samostalan proizvod. 
  • Avene Ystheal okoloočna krema protiv bora - u potrazi sam za bogatom okoloočnom kremom iako na području očiju nisam još primijetila bore, ali tanka koža okoloočnog područja mi je u hladnijim mjesecima suha i sklona crvenilu. Ova kremica mi je odlična, dobro nahrani kožu a nije masna. No još uvijek važem da li mi treba ili ne :) 
Pilinzi, maske


Obično jednom tjedno koristim sljedeće proizvode:
  • Garnier Pure 3u1 - koristim ga kao piling i nisam previše zadovoljna istim proizvodom jer mi isušuje kožu, što nije čudno jer je namijenjen suzbijanju viška sebuma i čišćenju problematične kože a moja nije takva. Kupila sam ovaj proizvod kako bi ga i D. mogao koristiti, a njemu odlično odgovara. Trenutno sam u dilemi između 2 pilinga - Yves Rocher pure system ili Cattier piling od bijele gline :)
  • Maske za lice - Nisam fan maski u velikom pakiranju jer ih nikad ne uspijem potrošiti do isteka roka, a ove vrećice su mi baš zgodne  jer ako i ne potrošim cijelu masku pri jednom korištenju, ostatak stavim u malu posudicu i potrošim idući put. Trenutno raspolažem s Garnier skin naturals ultralift maskom i Balea maskom od bijele gline i cinka koju ću danas navečer po prvi put isprobati i baš se veselim :))
To bi bilo sve od moje trenutne njege :). Jeste li isprobale koji od navedenih proizvoda i kako ste zadovoljne istim? 

*Slobodno u komentaru napišite ako želite detaljniju recenziju nekog od navedenih proizvoda :)

Broj komentara: 38:

  1. Fantastična nega! Prvo što sam primetila su Garnier 3u1, Vichy termalna voda, odlični proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nažalost, Garnier 3 u 1 mi ne odgovara, ali mislim da je odličan proizvod za one s masnom kožom :))

      Izbriši
  2. Balea Soft & care gel, Balea uljni odstranjivač šminke, Hipp ulje za tijelo, Hipp Wundshutz kremica i Balea maska - potpisujem, obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo toliko zajedničkih proizvoda koje volimo :)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se tvoja rutina i post!
    Od ovoga posjedujem jedino vichy termalnu vodu i ovaj garnier 3 u 1
    Ja imam mjesovitu i meni odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da je za mješovitu kožu odličan :) Hvala ti :))

      Izbriši
  4. Hipp ulje sam koristila duuuuugo i to samo za njegu tijela, a ovu Hipp kremicu moram probati! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam se i ja navukla na te baby proizvode :) Probaj Hipp kremu, ali kažem, svi hvale onu intenzivnu, a ja sam smoto pa sam kupila ovu i bila uvjerena da je to ista krema :D Kupit ću i tu intenzivnu pa me baš zanima usporedba :))

      Izbriši
  5. Jako me zanima recenzija Lorealovog koncentrata protiv bora jer sam i sama nedavno potrošila njihov serum koji mi je bio odličan :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imamo par istih proizvoda koje koristimo! :) Meni je trenutno br. 1 u njezi lica LRP Duo krema. Spasila me :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam njihov Lipikar balzam za tijelo, super mi je bio :)

      Izbriši
  7. Tvoji proizvodi zbunjuju koliko i moji: stvari za ekstremno suhu do stvari za masnu i problematičnu kožu :D

    Tako je i kod mene jer mi je koža mješovita i čudnovata.

    S Avene Yesthal okolooočnom pripazi, može isušiti kožu zbog udjela retinola.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si to rekla :)) Ovaj Garnier mi je definitivno uljez :D zato ga i koristim privremeno :) Nisam znala za retinol, tako mi i treba kad još uvijek ne čitam pažljivo sastav, ali nisam primijetila isušivanje, doduše, ipak je to tester :D Hvala na savjetu, ti me uvijek nešto novo naučiš :)

      Izbriši
  8. Bome si temeljita :-) U svakom slucaju, kada je lice u pitanju, bolje vise nego manje :-)
    Ja sam valjda od 14 do 23 bila opsjednuta kremom za podrucje oko ociju i onda sam jednom negdje isla i zaboravila je ponjeti! Nakon prvotnog poluhistericnog soka, shvatila sam da je to gluparija i da mi uopce ne treba i od tada-jok... oci se moraju zadovoljiti njegom kao i ostatak lica :-) Mislim, u odredjenoj dobi, mozda i cini razliku ali od 20 do 30, ne vjerujem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato ja i isprobavam testere, nekako se baš dvoumim oko kupnje, jer mi je za sad potrebna samo dobra hidratacija tog područja :)

      Izbriši
  9. Super mi je ovaj gel od Balea-e. I ja ga svakodnevno koristim. I moram probati ovu Eucerin kremu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, odličan je :) Javi za kremu kad ju probaš, nadam se da će ti odgovarati :))

      Izbriši
  10. Popriličan broj proizvoda. :)
    Sviđa mi se tvoja rutina i super je šta si našla sve šta ti paše. Ja san isto najsritnija kad nađen svaki proizvod koji mi najbolje odgovara. :)
    A, je se volin trackat prije spavanja, to mi je zakon. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se obožavam trackati prije spavanja, zato mi i treba sat vremena da se spremim na spavanje :))

      Izbriši
  11. Ja sam u potrazi za nekom dobrom kremom oko očiju, no još nisam pronašla svoj favorit :) Meni je inače ovaj odstranjivač šminke od Balee bio grozan, izgledala bi ko panda kad bi skidala šminku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja izgledam kao panda :DD Ali tako mi je bilo sa svim uljnim odstranjivačiva tog cjenovnog ranga. Nije mi to problem jer prvo skidam šminku s očiju, a tek nakon tog s ostatka lica, pa onda i to crnilo oko očiju skinem drugim proizvodima :)

      Izbriši
  12. Draga, odlična vojska preparative :D Baš i ja planiram isti post ovaj tjedan, samo nikako poslikati sve :D
    Loccitane serum je zbilja divan i mislim da bi ti bio super! Ja ga obozavam jer zbilja djeluje + predivno miriši :Dahh!
    I ja sam danas uzela Hipp kremu s cinkom, da i nju isprobam. Bila sam bas iznenadena jer sam naisla na pakiranje od 75ml koje se razlikuje u cijenu+i za 2-3 kune od kremice od 50ml, pa sam uzela to vece.

    Jako me privlači Caudalie ulje ali mi sad pored YR i Nuxea ne treba. Ili? :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. L'Occitane <3 jedva čekam da ga kupim :) I ja sam uzela onu od 75 ml i u Bipi je cijena bila ista i za nju i ovu od 50 ml, ali vjerojatno je zabuna jer sam kasnije u Dm-u vidjela različitu cijenu :) I ja ću uskoro po onu tvoju koju sam prvotno i htjela uzeti :D
      Hmmm.... ajde da budem razumna pa ću reći da ti trenutno Caudalie ulje ne treba :D Možda ako budeš naručivala njihovo putno pakiranje pa da probaš ovu manju verziju dok ne potrošiš ove :) Ali divno je, divno! Čekam s nestrpljenjem tvoj post :)

      Izbriši
  13. ovu hipp kreicu i sama imama i volim što je s pantenolom i cinkom jer smiruje crvenilo i prištiće :)
    i Vichy vodu imam i volim ♥
    I caudalie ulje :D <3
    Caudalie micelarnu nisam nešto voljela, kao ni ovaj Garnier iako bi mi po tipu kože trebao odgovarati :/

    Uglavnom, lijepa rutina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, cink baš lijepo smiri rumenilo i prištiće, a meni ova krema pomaže i kod brže zarastanja ranica koje mi se naprave na pregibima prstiju :) Vidim, imamo neke zajedničke favorite :) Caudalie micelarna je meni baš dobra, probala sam i Nuxe od ruže nedavno, ali ova mi je mrvicu bolja :D

      Izbriši
  14. Nemamo toliko slicnih proizvoda jer nemamo ni slicnu kozu, moja je suprotna tvojoj suhoj :) ali to Caudalie ulje me privlaci :) Sa licem nikad kraja istrazivanja...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Caudalie ulje odgovara svakom tipu kože jer se može koristiti na hrpu načina :) pa nećeš pogriješiti ukoliko ga uzmeš :))

      Izbriši
  15. Prekrasni proizvodi :) I ja sam koristila testere Avene Ystheal okoloočne kreme protiv bora i meni je ok, nije me isušivala (doduše ja imam masnu kožu). Volim Balea jednokratne maske za lice jer si onda mogu kombinirati koju ću koristiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i aj volim te u vrećicama, baš iz tog razloga, mogu stalno mijenjati :))

      Izbriši
  16. I ja isprobavam Avene kremicu za okoloočno, lajkam ju za sad!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je dobra, barem to malecko pakiranje :)

      Izbriši
  17. Stvarno dosta proizvoda :) ...Ja nažalost nemam dobro iskustvo sa korištenjem puno proizvoda odjednom-lice bi mi još više 'podivljalo' (inače imam masnu kožu i bubuljice). Onda sam jedan dan odlučila da apsolutno neću koristiti ništa osim odstranjivača šminke (Balea kao i tvoj :) ) i Alverde tonika i lice mi se preporodilo. Tako je već 3 godine, bubuljice su se svele na minimum-tu i tamo se nađe neka. I da, povremeno radim diy maske za čišćenje pora i protiv mitesera. Trenutno isprobavam jedno mlijeko za čišćenje kože i noćnu kremu, jer mi lice bude jako masno ujutro. Za sad sam prezadovoljna, pa ako se i dalje pokaže dobrim-stiže recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si pronašla proizvode koji ti odgovaraju i nadam se da će tako i ostati :) Meni se nažalost događalo da mi nakon nekog vremena proizvodi koji su mi bili odlični, prestanu odgovarati, pa moram u potragu za novima :)

      Izbriši
  18. Vichy :D dijelimo a ovaj L'Orealov koncentrat me baš zanimao ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisat ću recenziju za njega, nije mi do sad bio na listi :D

      Izbriši