Potrošeni proizvodi #4

utorak, listopada 08, 2013

Prošlo je skoro 2 mjeseca od mog zadnjeg posta s potrošenim proizvodima i moram priznati da u ta dva mjeseca nisam potrošila puno proizvoda. Očito previše novih stvarčica kupujem, pa nikako da potrošim sve svoje zalihe :D.



Pa krenimo sa proizvodima koji već neko vrijeme čekaju da ih frknem u smeće.



  • Chapter piling za tijelo kokos i monoi - O ovom pilingu sam napisala recenziju koju možete vidjeti ovdje. Nisam ga potrošila do kraja iako se prilično brzo troši. Stvarno mi je dosadio a nakon prvotnog ushita zbog ambalaže i obećavajućeg mirisa, nisam previše oduševljena ovim pilingom. Dobra stvar je što je blag pa sam ga u ljeti dosta koristila, skoro svaki dan kao pripremu pred more i radi prevencije uraslih dlačica. Za zimu mi ipak treba neki mrvicu grublji piling :). Cijena - 30 kuna za 200 ml.
  • Garnier Ultra Doux šampon od aloe vere - Imam i regenerator iz iste linije koji još nisam potrošila. Jako mi se sviđa ovaj šampon jer mi kosa nakon pranja bude lagana i lepršava. Cijena mu je oko 20 kuna za 250 ml.
  • Aldo Vandini losion za tijelo od makadamije i vanilije - O njemu sam pisala ovdje. Odličan losion, divnog mirisa ali nije najbolje rješenje za suhu kožu. Upravo iz tog razloga sam ga koristila ljeti kad mi koža nije toliko suha i losioni su joj dovoljni za optimalnu hidrataciju. Cijenu ne znam jer je dobiven na poklon.

  • Cien krema za tuširanje s allantoinom - Divna tuširalica koju sam nedavno spominjala u ovom postu. Kupujem ju ponovo prvom prilikom. Možete ju pronaći u Lidlu za nekih 7 kuna.
  • Palmolive Black Orchid gel za tuširanje - Svjesna sam da jako ružno izgleda ova etiketa, ali baš sam lijena kad se radi o skidanju istih :D. Volim Palmolive gelove pa tako niti ovaj nije bio izuzetak. Lijep miris i još ljepša njega koju pruža, iako mi je pred kraj već dosadio jer mi je trebala cijela vječnost da ga potrošim :). Za cijenu nisam sigurna, oko 30 kuna pretpostavljam.
  • Aldo Vandini krema za tuširanje od makadamije i vanilije - Kao i prethodni Aldo Vandini proizvod, dobiven je na poklon i koristila sam ga u isto vrijeme kad i losion. Proizvod divnog mirisa koji ne isušuje kožu prilikom tuširanja.

  • BabyWell puder - Volim baby pudere i uvijek imam jedan u svojoj polici. Koristim ih poslije brijanja kako bi smirili  kožu od iritacija, stavljam ih i na kosu ako mi se taj dan ne da prati kosa a već joj je vrijeme za pranje a odlično posluže i za upijanje masnoće s mrlja na odjeći. Najdraži mi je Borotalco puder ali već ga dugo ne nalazim u mom Dm-u i Bipi, no niti ovaj me nije razočarao, prvenstveno mirisom koji je baš divan puderast. Cijenu ne znam :).
  • My body odstranjivač za nokte - Prilično dobar odstranjivač po povoljnoj cijeni. Ne sadrži aceton i bez muke skida lak :). Cijena mu je ispod 10 kuna ako se ne varam.
  • Borotalco original fresh dezodorans -Ako još niste shvatile, obožavam puderaste mirise, a Borotalco je na tom području apsolutni favorit. Njihovi dezići su novina među njihovim proizvodima i od kad su ih izbacili ja sam im vjerna. Ne sadrže alkohol i zaista su nježni prema koži. Cijena im je oko 30 kuna.

  • Pyrus part vitaminska krema s mrkvom i vitaminom E - Ova se krema našla među proizvodima koji su me razočarali u ovom postu. Stajala mi je iznad kreveta dosta dugo vremena i nisam ju imala srca baciti jer je bila praktički netaknuta. Jednu večer sam ju namazala na stopala  i do jutra ostala zadivljena njegom. Nakon toga sam ju navečer mazala i po rukama i laktovima te ju potrošila u rekordnom roku. Cijena joj je 72 kune, ali mislim da ju neću ponovno uzimati jer mi je to malo previše novca za nešto što mi za svoju prvotnu namjenu (krema za lice) nikako ne odgovara.
  • Eveline extra soft krema za ruke - Sve što ima ureu ja kupujem, tako je bilo i s ovom kremom. Nije me razočarala ali nije me nešto posebno oduševila. U svakom slučaju ulazi u mojih top 10 krema za ruke :D Cijene se ne sjećam, ali sigurno je ispod 20 kuna.
  • Garnier Moisture Match Goodby dry - Ovu kremu sam recenzirala ovdje pa neću puno o njoj. Solidna krema čiji sastav i nije naj privlačniji. Cijena joj je 50 kuna za 50 ml.
  • Nuxe micelarna voda s ružinim laticama - Radi se o putnom pakiranju od 35 ml. Inače nisam fan micelarnih, ali vjerojatno ću si uskoro nabaviti koju. Ova micelarna je nježna, divnog suptilnog mirisa i odlično uklanja nečistoće s lica. Nisam ju testirala na skidanju cijelog makeup-a jer to obavljam drugim proizvodima ali sam s njom završavala svoju rutinu čišćenja. Cijena full size pakiranja je oko 140 kuna za 200 ml.

  • Nuxe Reve de Miel dnevna i noćna krema, testeri - probala sam ih još prije nekoliko mjeseci i neki dan sam ih pronašla u svojoj košarici s testerima :D. Odlične kreme, divnog mirisa i ozbiljno razmišljam da ih uskoro uvrstim na svoju wish listu. Cijena ovih krema je oko 250 kn za 50 ml.
  • Melem - o njemu valjda sve znate :D Imam par testerića koje koristim isključivo za hidrataciju kože nakon depilacije nausnice jer ove u stiku koristim samo za usne, naravno :D
  • Yves Rocher pure system piling za lice - Ovaj proizvod me oduševio u potpunosti! Zrnca su mu vrlo blaga i pogodna za svakodnevno pilingiranje čemu je i namijenjen a u dodiru s vodom se pretvara u bogatu kremastu pjenu. Služi čišćenju pora i čak i to odrađuje vrlo dobro :). Kupujem ga prvom prilikom :)). Cijena - 50 kuna za 125 ml.

Jeste isprobale što od ovih proizvoda? Kojom brzinom trošite svoje zalihe? 

Broj komentara: 28:

  1. I ja ne volim velika pakiranja jer mi je tlaka toliko dugo trošiti jedan proizvod :D Pomirisala sam taj Palmolive (koristila sam tekući sapun) i stvarno lijepo miriši.
    Ciena se sjećam da si hvalila. Morat ću ga probati.
    Borotalco sam imala i kao gel i kao deo. Super miriši. Jako ga volim, ali ga sto godina nisam imala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj Cien, meni je baš divna ta krema za tuširanje. Ako voliš nježne, kremaste mirise onda će ti odgovarati :)

      Izbriši
  2. Moras probati Vandini peeling za tijelo iz te linije. Grublji je i ja sam ga obožavala :)

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam njihov piling, ali ne iz te linije već u rozoj ambalaži, sensitive mislim, odličan je bio, odličan! Morat ću i ovaj probati :)

      Izbriši
  3. Bas cu pitati u YR za tester ovog pilinga, jer mi je maska iz te linije srednje zalosna. Mislim, nema neki poseban efekat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni stvarno odgovara, lice mi baš bude osvježeno i čisto nakon korištenja. Nadam se da će t odgovarati, masku nisam probala :)

      Izbriši
  4. Isprobala sam dosta toga sa slike, s nekim sam bila zadovoljna, nekima ne. Nikako da isprobam ovu Vandini liniju, ali nekako me odbija i privlači u isto vrijeme. Ja trošim velikom brzinom proizvode i zato odmah imam razlog za nabaviti novi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala već par njihovih proizvoda i sa svima sam bila zadovoljna. Oduševila me njihova maska za dubinsko čišćenje lica od blata iz Mrtvog mora i magnezija, mislila sam da će biti agresivnija za moju suhu i osjetljivu kožu, ali sam se prevarila, baš mi je bila odlična :)

      Izbriši
  5. Taj Palmolive Black Orchid gel mi je jedan od najboljih jer se miris osjeti i dugo nakon tuširanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš dugo traje miris i koža je mekana i nahranjena nakon tuširanja :)

      Izbriši
  6. Mila a smijem li upitati zasto nisi ljubiteljica micelarnih? Da li si probala Biodermu Sensibio? Meni su stvarno fantasticne a preporucena mi je bas ta Nuxe micelarna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam Biodermu, nije da ih ne volim generalno ali više volim uljne odstranjivače i čistače posebno u zimi kad mi je koža extra suha :) Recimo, uljni odstranjivač od Green Girl - nešto predivno za moju kožu :) Ali imam na popisu Bioderminu AR (anti redness micelarnu) i ove zime ću ju kupiti jer me u to vrijeme muči crvenilo, pa me baš zanima da li će mi pomoći :) Ova Nuxe micelarna je super iako sad probavam Caudalie micelarnu i mrvicu mi je bolja, nekako je nježnija prema koži i ne osjećam nikakva zatezanja poslije korištenja.

      Izbriši
  7. I ja volim Palmolive gelove. Probala sam i Garnier šampon i kremu za lice i zadovoljna sam... A inače ja obavezno skidam ružne etikete i to otkad znam za sebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E to ti je dobra navika :) Stvarno izgledaju ružno, posebno ovako na slikama, tako da je vrijeme da i ja to počnem raditi :D

      Izbriši
  8. pored svakodnevnog korištenja proizvoda,čini mi se da im treba cijela vječnost dok se ne potroše :P iako mi velika pakovanja gelova i sl.proizvoda dobro dođe za cijelu obitelj ima trenutaka kad se veselim bas onim najobičnijim pakovanjima :) iako bi voljela da su neki proizvodi još manje militraze

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, velika pakiranja su odlična za cijelu obitelj, ali kako sam se ja ovo ljeto odselila i živim s dragim, velika pakiranja mi traju čitavu vječnost :D

      Izbriši
  9. Volim ove tvoje postove ;)
    Garnier šampon meni osobno nikako ne odgovara jer mi oteža i ovako mrtvu kosu pa ih ja izbjegavam u širokome luku!
    Slažem se za Cien tuširalicu... s obzirom na stavrno nisku cijenu, riječ je o odličnome proizvodu.
    Ukoliko ćeš kupovati micelarnu, od srca ti savjetujem Bioderminu Sensibio micelarnu otopinu. Košta oko 90 kn ali je ogromno pakiranje i ne postoji bolja na svijetu! Ja nosim leće i imam suhu kožu i probala sam apsolutno sve ljekarničke (Vichy, La Roche Posay itd.) i nema bolje od ove... nećeš se pokajati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preoruci :) Planiram uzeti Biodermu ali Anti redness jer me u zimskim mjesecima muči crvenilo na koži :D

      Izbriši
  10. Eh sad kad si fino potrosila puno tusiralica, vrijeme je da probas onu Dove koju sam ti preporucila :D purely pampering kokos i jasmin :)) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, draga, imam ja još hrpicu tuširalica, pa sam sama sebi rekla da ću kupiti novu kad potrošim barem dvije od ovih koje trenutno imam i onda ću kupiti Dove :D

      Izbriši
  11. Moram isprobati ovaj dezić, sad sam već skupila dovoljno super recenzija da je vrijeme da mu dam šansu :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni su nažalost svi Garnier šamponi izazvali svrab i perut :( ali zato obožavam Palmolive tuširalicu i Aldo Vandini kremu za ruke od vanilije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, znam da ti imaš problema s vlasištem pa vjerujem da ti ovaj obični Garnier od sveka par kuna ne odgovara :( Aldo Vandini ima baš odlične proizvode, s tim da njihovu kremu za ruke nisam dugo koristila :)

      Izbriši
  13. Ovaj Palmolive mi je jedan od najljepših mirisa gela za tuširanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, miris je stvarno krasan :) Sad imam njihov od meda i mlijeka, dobar mi je, ali ovaj je što se tiče mirisa ipak bolji :))

      Izbriši
  14. Ovaj Garnierov šampon mi je odličan, stvarno fino očisti tjeme i ne iritira, a Palmolive tuširalica ima božanstven miris, njam :) Mislim da mi je to najdraža iz linije :)

    OdgovoriIzbriši