NOTD #9 - Manikura za Mell

petak, listopada 04, 2013

Nastavljamo s manikurama :). Draga Mell s bloga Mell's corner je poželjela ljubičastu manikuru. Kako ja nisam preveliki fan ljubičaste, tako posjedujem samo dvije nijanse i jednu sam odlučila uklopiti u ovu manikuru. Po prvi put sam pokušala sugar spun tehniku koju sam vidjela kod World of Happy Nails.

  • Moment #45
  • E.l.f. Purple pleaser - ne znam što se dogodilo s njim :D Tek sam na slikama vidjela nekakve mrlje, ali nisu na bočici već u samom laku o.O Možda je od dugog stajanja, jer ga imam sigurno 2 godine već :) Ali nijansa i tekstura su ostale iste :D


Zanemarite kažiprst :D Ne, nije mi puknuo sam od sebe već sam ga zarezala nožem i na tom kraćem dijelu mi se zakinuo, i sad čekam da ovaj kraći dio izraste da ga mogu lijepo oblikovati. So, turn a blind eye :D

P.S. Inače je ovaj Purple pleaser nešto tamnija nijansa ljubičaste, ali slikano je na suncu, pa više vuče na ciklamasto - ljubičastu :).

Sviđa li Vam se? Ja sam zadovoljna kako je ispao moj prvi sugar spun, iako mi je na palcu malo neuredan, dok sam došla do prstenjaka već sam pohvatala tehniku :).

34 komentara:

  1. Divan manikir, divan odabir boja :) Jako mi se dopada!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti se sviđa :))

      Izbriši
  2. Super je ispalo!! Mell shall be pleased :)

    Ajme, nožem!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dobro da si prst sačuvala ženo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nožem :D Ne mogu se naviknut na duge nokte a i ovako sam smotana, pa ono, stvarno je čudo da sam samo malo zarezala :DD Ali baš na ovom dijelu gdje nokta počinje izraszati pa je i to bilo bolno :) posebno kad se otkrhnuo. Hvala ti Josipa :))

      Izbriši
  3. Sjajno, baš ti je prelepo ispalo :) Precizno, svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep manikir, ovaj ljubičanstveni lak bi se sigurno dopao Mell :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nadam se da će joj se svidjeti :D

      Izbriši
  5. Ma kako možeš ne voljeti ljubičastuuuu haha :D Jako jako mi se sviđa :D Ispunila si sva moja očekivanja! :*
    Hvala tiiiiiiiii :D
    Baš mi se sviđa ova tehnika, budem pogledala par tutoriala pa ću se i ja poigrati malo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije da ju baš ne volim, ali rijetko kad posežem za njom :D Sviđaju mi se one tamnije nijanse ljubičaste :) Drago mi je da ti se sviđa :)) Nadam se da će ti uspjeti sugar spun, stvarno je jednostavna za napravit :*

      Izbriši
    2. Ma nije da ju baš ne volim, ali rijetko kad posežem za njom :D Sviđaju mi se one tamnije nijanse ljubičaste :) Drago mi je da ti se sviđa :)) Nadam se da će ti uspjeti sugar spun, stvarno je jednostavna za napravit :*

      Izbriši
  6. Predivno je. Ove linije me podsjecaju na sladoled s preljevom od cokolade :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan manikir ;)
    Nikada nisam probala ovako nesto, izgleda mi jako simpaticno ;) Moracu jednom i ja ovo da probam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)
      Probaj, stvarno nije teško :))

      Izbriši
  8. Divna manikura,ja ovo nikad ne bi mogla napraviti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kako ne bi! Stvarno je super lagano, pogledaj neki tutorial za spun manikuru na you tube-u, vidjet ćeš da nije nikakav problem :) Hvala ti :))

      Izbriši
  9. I sama nisam fan ljubicaste, ali ovo si jako lijepo napravila! Ovi nokti koji imaju tu neku tehniku... no, ti sta nisu samo obojani :-) mi izgledaju kao cokoladne praline... jako lijepo i svaka cast :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, praline, baš vuku na njih :)) Hvala draga :*

      Izbriši
  10. Fantastično i potpisujem Renchicu, ja ovo ne bih mogla ni za 100 godina :D

    Mislim da će Mell biti jako zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš kao što sam njoj napisala i tebi ću, možeš to napraviti, stvarno nije teško :) Hvala ti draga :) Mell je već zadovoljna :D

      Izbriši
  11. Nisam probala tu tehniku :D. Lijepa manikura. Ja fan ljubičastih lakova :D Nokti su ti prilično narasli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, narasli su :) I nakon godina ultra kratkih noktiju ja nikako da se naviknem na duge pa eto, ili ih zarežem nožem ili se slučajno ogrebem pa mi ostane štrafa na koži, kao recimo danas po sred čela :DD Hvala ti :)

      Izbriši
  12. Mi lajki :D Obožavam ljubičasti lak, a i tebi predivno pristaje, mogla bi ga malo češće nositi, mada kažeš da ne voliš tu boju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)) U pravu si, mogla bih češće nositi ljubičastu. Sad kad su mi nokti duži otkrivam svu ljepotu nekih lakova koje nisam voljela dok su bili kratki :))

      Izbriši
  13. Predivno si to napravila.. I super mi je kombinacija boja.. :) Ako se dobro sjećam, prvi kad si radila MM, rekla si da ti nail art baš ne leži? Uopće se ne bih složila s tim, jer ti je do sada svaka manikura bila odlična. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, da, rekla sam da mi ne ide nail art, ali s obzirom da sam skoro cijeli život imala kratke nokte nisam baš ni probavala nešto raditi na noktima. Sad sam se baš uživila u manikure :) I za sad sam zadovoljna, ali zaista, ne radi se o nečemu teškom za napravit pa mi zato i ide :)) Hvala ti puno :))

      Izbriši
  14. Baš ti je lijepo ispalo, jako mi se sviđa :))

    OdgovoriIzbriši
  15. Moram i ja ovaj sugar spun probat :) ovo je bas lijepo ukombinovano :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, probaj :)) stvarno je jednostavno a efektno :D Hvala ti :))

      Izbriši
  16. Prekrasno, kako bih voljela da ja ovo sebi znam uraditi :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma znala bi sigurno, garantiram ti :) Stvarno nije teško. Drago mi je da ti se sviđa :))

      Izbriši