NOTD #11 - Essence me & my lover (sand effect)

petak, listopada 25, 2013

Essence colour & go, slatkog naziva me & my lover je moj prvi teksturni lak a  znam da nije i posljednji :). Moram biti iskrena pa reći kako me teksturni lakovi, na samom početku kad su se pojavili, nisu baš posebno privlačili jer sam imala dojam "fasade" na noktima :D. Kako je vrijeme prolazilo, tako je i moja znatiželja bila sve veća a u tome su svakako pomogle blogerice koje su uredno recenzirale svoje teksturne mališane :).


Krasna crvena nijansa sa sitnim zlatnim shimmerom koji se presijava na suncu, djeluje mi idealno za Božićne blagdane :). Iako je na slikama nešto življa crvena, ipak se radi o malo tamnijoj, u hladu čak i ciglastoj nijansi. Tekstura mu je lako maziva, ne ostavlja grudice i brzo se suši a kad se osuši u potpunosti, dobiva hrapav, pjeskovit izgled. Na slikama je nalakiran u dva sloja, ali dovoljan je i samo jedan, malo deblji sloj za potpunu prikrivenost nokatne ploče.

Što se tiče trajnosti, na noktima mi je drugi dan i dobro drži, a pretpostavljam da bi zbog svoje teksture mogao biti nešto trajniji od ostalih Essence lakova koje posjedujem.

Cijena: 13.90 kuna, 8 ml

Sviđa li Vam se ovaj lak? Volite li teksturne lakove ili ih izbjegavate u širokom luku?

Broj komentara: 35:

  1. Lepo izgleda i ovaj crveni. Ja imam Here's my number i jos ga nisam kao svet isprobala. :/
    Inace volim ove hrapavce, oni iz GR Holiday kolekcije mi traju na noktima i po 5 dana. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam imala priliku isprobati GR teksturne lakove, ali znam da su predivni :) Here's my number je moj favorit što se tiče nijanse :)

      Izbriši
  2. Sviđaju mi se samo teksturni lakovi sa šljokicama jer daju baš dojam pijeska, oni bez šljokica su mi nekako bezveze. Imam sivi essence i na mojim noktima je grozno nepostojan, a tako predivno izgleda, šmrc. Nadam se da ću uspiti uhvatiti negdje barem jedan iz golden rose kolekcije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za ove sa šljokicama :) Šteta za sivi lak, nadam se da će ovaj moj biti ipak malo postojaniji :))

      Izbriši
  3. Lijepo mi izgleda iako baš nisam ljubitelj hrapavaca, volim ih vidjeti na blogericama, ali mislim da si neću kupiti nijednog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja razmišljala, probaj, možda promijeniš mišljenje :)

      Izbriši
  4. Kako je divan <3 Prelepo ti stoji :*
    Nisam jos uvek probala Essence teksturce, ali sam luda za GR ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. GR su mi divni, divni! Nadam se da ćeš probati i neki od ovih :)

      Izbriši
  5. Jao, pa i ovaj mi je prekrasan! Ja imam Here's my number i to mi je trenutno omiljeni lak. Super su mi ti Essence sand effect lakovi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, super što je Essence u koraku s trendovima jer su cijene stvarno smiješne, ali bilo bi dobro ih u još nekim bojama izbace :)

      Izbriši
  6. Odlicno izgleda!
    Valjda cu i ja uloviti koji :)
    Za sad imam samo jedan i mogu reci da mi se jako sviđa tekstura a cijena je stvarno sitnica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da hoćeš :) Cijena je stvarno sitnica :D

      Izbriši
  7. Kako lepo izgleda, boja je savršena! :) Ja nisam neki ljubitelj takvih lakova, verovatno jer su mi užasni za skidanje, makar oni koje ja imam, ali tvoj je toliko lep da bih mu dala šansu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, mogu mislit kako ću rifljati ovaj s noktiju :DD Daj mu šansu :)

      Izbriši
  8. nisam ni skužila da imaju i crveni, bit će moj, sviđa mi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, imaju i crveni :) Kupi svakako da upotpuniš kolekciju :D

      Izbriši
  9. Imam ga :D i jako mi se sviđa za te novce :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :) i drago mi je da dijelimo ovaj lakić :))

      Izbriši
  10. I ja sam nedavno nabavila prvog teksturca, i to isto Essence, here's my number. Nije bilo ovog crvenog kad sam gledala, inače bih njega uzela sigurno! Ljepši mi je puno od ovog mog :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga uspjeti pronaći :) Meni su sva 3 lijepa, tako da moram još ostale nabavit :)

      Izbriši
  11. Jako je lijep, morat ću ga potražiti u Dmu sljedeci put. Ja sam trenutno zaljubljena u GR Holiday 58 lak, preeeeeeedivan je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta GR nijansa mi je savršena za jesen, stvarno je divan :))

      Izbriši
  12. Boja je super i jako lepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nisam znala za ovakvu vrstu, ali moram priznati da mi se svidja! Boja mi je odlicna i da, stvarno imas pravo da totalno`ide` uz blagdane... kad drzis casicu kuhanog vina :-)
    Jako mi se svidja :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto sad znaš :) Da, baš me podsjeća na zimu :))

      Izbriši
  14. Super izgleda ovaj lakić. Baš razmišljam kako mi je jedan sličan Zoyin pri kraju. Mogla bih ovog uzeti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će biti dostojna zamjena Zoye ako ga uzmeš :))

      Izbriši
  15. Predivna mi je tekstura i nijansa, ali Essence lakovi su me kratkotrajnošću razočarali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i meni Essence lakovi baš jako kratko traju na noktima, ali ovaj mi se još uvijek drži na noktima, s tim da ću ga danas skinuti jer sam kupila jedan divan Moment lak pa ga moram danas isprobati :)

      Izbriši
  16. Imam ovaj lak i puno ga volim! Dugo izdrži na mojim noktima, a i nijansa je po mom ukusu. :)
    Imaš divne nokte, znaš!? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, krasan je :) Hvala draga! Da ti samo znaš kako su izgledali prije neka 3 mjeseca, šokirala bi se :D Ali Eveline 8u1 je zaslužan za njihov sadašnji izgled :)

      Izbriši