NOTD #10 - Manikura za Melisu

srijeda, listopada 23, 2013

Ovaj tjedan sam odlučila da neću sudjelovati u Matching manicure zadatku, pa sam si ostavila prostora za manikure s posvetom, koje sam u zadnje vrijeme malo zapostavila :(.

Manikuru koja je deseta po redu posvetila sam dragoj blogerici Melisi sa bloga Beauty department i nadam se da će joj se svidjeti :).

Melisa ne voli previše detalja na noktima pa sam mislila kako je pravo vrijeme da iskoristim ove plave cirkončiće koje sam nedavno kupila.


Lakovi koje sam koristila:

  • Eveline 8u1 
  • Moment # fluor 05
  • Smart girls get more # 53
Sviđa li Vam se ova jednostavna manikura? Volite li plave lakove (nadam se da ih Melisa voli :D)?

Broj komentara: 35:

  1. Voooooli Melisa plave lakove,i tvoju manikuru... eto nisi me ni pitala a ipak si uradila po mom ukusu :)) i bez sljokica ali opet sa detaljem... Ma bas si pogodila,kao da sam upute davala :) hvala za posvetu,ljubim te :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yupiii :) Malo se odmaram od šljokica, a ovi cirkončići su mi baš zgodni :) Drago mi je da sam pogodila i da ti se sviđa :)) Ljubim ja tebe jer si tako draga :*

      Izbriši
    2. <3
      Jesu, moram i ja makar tako neke ukrase kupit kad vec necu sljokice da skidam heh :) :***

      Izbriši
    3. Ma sad stvarno ima svakakvih čuda za nokte :) Šljoke znaju biti zamorne za skidanje, inače bi ih nosila svaki dan :D

      Izbriši
  2. Divni su noktići, lepa kombinacija boja, baš po mom ukusu :)
    Lidija

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepa manikura! Cirkoni su preslatki :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jest jednostavna, ali je tako divnaaaaaaa!! Cirkončići su preslatki, i kombinacija boja je ta man!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenk ju Josipa :) Slažem se za cirkončiće, ali su muka za stavljanje :D

      Izbriši
  5. Prekrasna je kombinacija, meni se jaaaako sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne boje,i super kombinacija,jednostavno a efektno,lajkam :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Melisa je dobila jako lijepu manikuru :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ona je zadovoljna, pa sam onda i ja :)) Hvala ti :*

      Izbriši
  8. Ajme kako je lijep ovaj Moment lak!! Jako mi se sviđa manikura - jednostavna a opet efektna ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divan je taj plavi momentić :) hvala draga :))

      Izbriši
  9. Jako mi se sviđa, najbolje su jednostavne stvari :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da i ti voliš jednostavne manikure :) Hvala draga :))

      Izbriši
  10. Divota, mogu samo reci : bravo!

    Tvoje manikure me jako jako vesele :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemaš pojma koliko mi je drago to čuti :) Hvala ti puno :))

      Izbriši
  11. Uvek imas predivnu kombinaciju boja! :) :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Sviđa mi se boja, i baš nekako dobro cijela kombinacija izgleda na tvojim noktima!

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivan manikir <3 Volim plave noktice, a ovi "kamencici" su savrseni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Puno znači kad to kaže netko tko radi savršene manikure :))

      Izbriši
  14. Ova mi je definitivno jedna od najdrazih... odusevlena sam ovim plavim Moment lakom :-) Kamencici su super :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa :) Bojala sam se da ne bude previše jednostavna za objavljivanje, ali ja i inače volim takve "više je manje" manikure :) Hvala ti :))

      Izbriši
  15. ovaj plavi imam i ja :P dobar je. i cirkoni su odlični

    OdgovoriIzbriši