Mjesec u slikama - rujan

srijeda, listopada 02, 2013

Rujan je prohujao nevjerojatnom brzinom a ja zapravo nisam ništa zanimljivo radila. Životne aktivnosti sam smanjila na minimum i posvetila se učenju, što je na kraju i urodilo plodom jer sam jučer položila ispit koji me mučio još od ljeta :D. I tako sad mirne duše mogu uživati, izaći iz izolacije :), družiti se s ljudima i s Vama drage moje.



So long books :)). Hrpica skripti koju smo sastavile prijateljica i ja i koju sam teglila u torbi kao magarac. Sad će mi biti čudno što mi je torba lakša za nekih 10 kila :D.


Ovaj sam mjesec nakon (kratkog) ljeta krenula za Osijek. Radovi na prugama su u punom jeku. Lijepo to sve izgleda sada, samo što vlakovi kasne u polasku po više od sat vremena pa bih prije došla do mora nego do Osijeka :D.


Šteta što nam rujan nije bio malo topliji. Prošli tjedan me uhvatila prehlada, ali propolis i divan čaj od metvice su riješili sve u kratkom roku. Preporučam svima da nabave propolis jer sam se ja u zadnjih godinu dana preporodila. Čim osjetim da me malo pecka grlo, nakapam ga na žličicu meda i prođe me čak isti dan! Nevjerojatno, ali istinito :D.



Lišće na mom brijegu još uvijek nije promijenilo ruho, ali sve više se osjeti da je jesen ovdje. Zubato sunce pruža svoje zrake i daje privid lijepog, toplog vremena. Kad ono šipak :D. Ja stvarno ne volim hladno vrijeme i još uvijek ne mogu prihvatiti da je ljeto gotovo :(. Želim opet temperature od 25 + stupnjeva :D.


Ruža u dvorištu nas uveseljava svojim ogromnim glavicama i divnim mirisom, još samo malo dok se ne ogoli i ostanu samo grančice s trnjem. Šmrc :(


Nisam puno kuhala ovaj mjesec, upravo zbog ispita. Ali smo ipak uživali u divnom domaćem povrću dok ga još ima. Zimnica je isto spremna, kako slatka, tako i slana pa ćemo ipak i u zimi klopati naše domaće proizvode.
D. i ja smo se u subotu zaželjeli roštilja i ražnjića. Kiša je padala pa smo roštilj prekrižili, ali ja sam izvukla svoju grill tavicu, izmarinirala piletinu, nataknula ju na štapiće s puno povrća i špeka i gozba je mogla početi :D.


Voćke su bile pune sočnih plodova. Nešto smo pojeli, nešto je išlo u džemove i marmelade a nešto u kolače :).


D. me počastio i dugo željenim Nuxe proizvodima. Još uvijek ih isprobavam baš kao i divne Caudalie stvarčice koje sam naručila.



Ovaj mjesec sam došla na ideju pravljenja manikura s posvetom. Za sad sam ih napravila 6 za 6 divnih djevojaka, a uskoro nastavljam dalje :D.

A sad slijede slikice najslađih stvorenja:





09.09. su ovi čupavci došli na svijet. Bila sam budna tokom cijelog "događaja" baš kao i moja mama jer je naša Lu tražila da budemo s njom :) ljubav moja mala <3 Ovaj tjedan su im zubići počeli rasti, prije 10ak dana su progledali i sad počinju izvirivati van iz svog brloga, a mala Pepa (ova na zadnjoj slici desno) je upravo danas uspjela sama izaći, dok je ostale još strah :D.

To bi bilo sve od mene za prošli mjesec. Kako ste Vi provele rujan? Učile, radile, uživale :D?

Broj komentara: 59:

  1. Micice malene <3 <3 <3 Sva se rastopim kada vidim te slatke buhtlice :) Čestitam na položenom ispitu :) Volim ovakve postove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) I ja ih baš volim, samo ovaj mjesec baš nisu nešto zanimljive fotke - osim mačkica :D

      Izbriši
    2. Ma svaki post je zanimljiv :) Da napravim jedan ovakav, sigurno bi na svim fotkama u glavnoj ulozi bio moj mačak, šalica čaja i neka knjiga :D Totalno nezanimljiv rujan kod mene.

      Izbriši
    3. Pa vjerujem da će takvi biti i moji budući postovi mjeseca u slikama. Šta da se radi drugo kad dolazi zima nego da se zavuče od dekicu, skuha čaj i čita :)

      Izbriši
  2. Joj samo da si mi blize, tog bih ti sivog morala uzeti :-D
    Obozavam mace te boje, jest da bi moj Zule dozivio stres, ali sta bih :-)
    Divne su slikice
    Ja 5 dana kuckam post ovog tipa pa nikako jer sam oduzila sa milion slika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta siva je najstarija i najveća :) Ma sve su mi preslatke, ali ipak imam svog favorita :D Šteta što nismo bliže, dobila bi sivu s mašnicom oko vrata :D I sastavljaj post da vidim šta si ti radila :D

      Izbriši
  3. Mice su preslatke, pogotovo ovaj mali sivko :)
    I tvoji noktići su lijepi i stvarno mi se sve manikure sviđaju ali mace su ipak zvijezde ovog mjeseca ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mace su definitivno zvijezde, samo sam njih praktički i slikala cijeli mjesec :D

      Izbriši
  4. Kod tebe kad vidim mjesec u slikama, shvatim kako mu je brzo dosao kraj :) a ni slika hrane ne fali, mora makar jedna da bude da me tjera na glad :D
    Dragi ti je bas bio fin :)
    Mackice i noktici - preslatki :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A moram staviti malo fotki hrane, kad se moj život vrti oko nje :)) Dragi je divan, samo kad hoće :DD

      Izbriši
  5. Sve su slike lijepe ali onda su na kraju došle mice i izbrisale mi pamćenje na sve što sam do sad vidjela! Ajme kako. su. preslatke!!! Divne i tako različite seke i braceki!!! Ciju ciju cijuuuuu!!! Kako ti je blago s tim slatkim leglom aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, zato i jesu njihove slike zadnje - šećeri na kraju :) Samo je jedan muškić, čini mi se. Kod nas u kući vladaju žene :D

      Izbriši
  6. Prva slika me zgrozila, sretna sam da je iza mene sve sa ispitima, diplomski ne kontam :D
    Hrana učinila da se osjećam užasno gladno.
    Mačkice, a mačkice... prelijepa slika! Moja želja je da imam psa, konja i mačka xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam još 2 ispita, i planiram to prije veljače riješit, ali to je samo plan, haha :D Ma ajde, lako za diplomski, glavno da ispita više nemaš :)

      Izbriši
  7. Preslatke mace. Ja sam prošli mjesec "posvojila" sa ulice narančasto-bijelog mekanog mačića starog mjesec dana. Sada je star već 2 i pol mjeseca, nekoliko puta sam ga skoro izgubila radi neke bolesti koju je dobio (otkazale mu noge, temperatura i malaksalost), ali sada smo sve to prošli i ne mogu ni zamisliti više život bez njega. Mucica moja malena. ^^
    Nevjerojatno koliko se ta čudovišta uvuku pod kožu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj micek mali! S tim malim mačićima bez mame zna biti problem. Ova moja velika mačka je prije godinu dana bila siroče i hranili smo ju na dudicu i puno se brinuli o njoj mjesecima dok nije malo stasala, a evo, sad je ona mama mačka :D Drago mi je da se tvoja izvukla :)

      Izbriši
  8. Mace <3 Otopila sam se! :) Tako su medene.
    Čestitam na položenom ispitu! :) A notkići su ti divni :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke na položenom ispitu, divne slike i manikure, aa mačići su preslatkiii :))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Valjda si svjesna da su mace glavne zvijezde ovog posta!! :D Preslatke su, baš bi ih mazila i gnjavila <3
    Čestitke i na položenom ispitu a Nuxe stvarčice bi ti ukrala samo tako :D :P I da, manikure su super ;)))

    ...a što se tiče hladnog vremena... ha-ha! :D Uživali ste dugo u suncu sad je vrijeme da mi ljetni hejteri dodemo na svoje hahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da su mace preuzele cijeli post :)) Hvala Mell :*
      E pa znaš, nije to baš fer, jer toplog vremena imamo svega cca 3 mjeseca, a sve ovo ostalo vrijeme vi ljetni hejteri uživate :D Ali dobro, jednom ću se ja preseliti u Kaliforniju pa će mi biti lijepo i toplo :DD

      Izbriši
  11. Micice su zasjenile sve ostalo:)Ja bi ovu malu Pepu!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Micike su prekrasne. Kad ih vidim tako lijepe i mekane, dođe mi da ih sve udomim :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hoću macuuuuuuuuuuuuuuu :D Kako su slatke ove slike gdje se grleeee :D Sva sam se rastopila.
    I je meni je septembar tako brzo proletio da ne mogu da vjerujem. Neki dan me iznenadila količina 'september favourites' videa jer sam mislila da je tek početak mjeseca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, meni je fascinantna ta životinjska briga i ljubav :))

      Izbriši
  14. Baš je opuštajuć post, nokti su prekrasni i kozmetika i hrana i priroda i sve, ALI mačići, ajme meni!! Pa nema ništa slađe <3 <3

    I čestitke za ispit, ja još čekam rezultate svoje ovoljetne patnje :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga na lijepom komentaru. Što se tiče ispita, želim ti sreću pa da se i ti riješiš muke :)

      Izbriši
  15. Čestitam na ispitu, sad ide zasluženo uživanje :))
    I jaooo mace su preslatke, čak sam se i ja, okorjeli dog person, totalno raspekmezila na ove sličice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea, baš zasluženo uživanje s tim da se još danas ne mogu naviknuti na to, pa se samo vucaram po kući i ne znam šta da radim :D A zanimljivo, kad moram učit, onda nađem 101 stvar koju bih mogla napraviti samo da ne učim :DD I vidiš kako su mace slatke, ja sam isto prije bila dog person, ali kad sam udomila Lu, tu je počela moja jubav prema macama :D

      Izbriši
  16. Čestitke za ispit! Hip, hip, huraaaa! ;)
    Pepa i ekipa su preslatke... nema do bebica od koje god vrste! ;) Papica ti izgleda njami, njami! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)) Slažem se, bebe su uvijek najslađa bića :*

      Izbriši
  17. miceki mali :))))))

    i čestitke na položenom ispitu. Ovi ražnjići su mi odvukli pažnju totalno :D onda sam počela razmišljat o kebabu, i evo sad jedem svašta nešto hahaha.
    Tako završi jedno čitanje posta, ccc :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mmmm, kebab, sad si ti mene namamila :) Hvala ti :))

      Izbriši
  18. Cvece, bebe mace, manikiri, skinuta muka sa vrata (knjiga), ma sjajno <3.

    OdgovoriIzbriši
  19. cestitam na polozenom ispitu, bravo! mace su preslatke, rastopila sam se :) manikure odlicne, ukrast cu ti koju ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. Jao, divota :) mice su ti preslatke :D i sve manikure na okupu <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Jedan od najljepših mjeseca u slikama :))

    Divna priroda, pa hranaaa, ajme ne znam zašto ovakve postove čitam uvijek navečer:D

    Pa Nuxeeee i micek <3

    Divno draga :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa moj mjesec :) Hvala ti puno <3

      Izbriši
  22. Pre svega čestitke za ispit! :) Mnogo volim ove tvoje mesečne postove, zanimljivi su i sadržajni :) Ja tebi ne mogu da opišem koliko sam se istopila kad sam videla mace! :) Ima li išta slađe :))) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Tijana :) Baš mi je drago to čuti :D A mace, pa mislim da trebaš imati kameno srce da s ne istopiš kad ih vidiš :))

      Izbriši
  23. Divan post :) Ja jos uvijek ucim i jedva cekam da prodju rokovi :P Raznjici izgledaju ukusno, a mace su preslatke :) x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dolores :) Još malo pa će proći ispitni rokovi, a onda ćeš i ti moći uživati :)

      Izbriši
  24. Jaoj mice, jaoj. Ja bi jednu. Obožavam mačkice. Jooooj, ne smijem ih ni gledati.

    OdgovoriIzbriši
  25. Odgovori
    1. Hvala draga, jesu, baš su slatki i sad su postali i smiješni, izlaze van iz kutije, pa se tuku :))

      Izbriši
  26. Odgovori
    1. Jedva čekam da ih ponovo vidim, svaki put kad idem kod svojih najviše se veselim što ću njih vidjeti i gnjaviti :))

      Izbriši