Mjesec u slikama - listopad

srijeda, listopada 30, 2013

Bliži nam se kraj mjeseca i meni jedan od dražih postova, koje uvijek volim pogledati i kod drugih - mjesec u slikama :).

Kraj ovog mjeseca je bio baš po mojoj volji, vrijeme je bilo začuđujuće toplo a priroda krasna u svojim transformacijama. Ne moram ni spominjati koliko sam se veselila što još mogu nositi kratke rukave, balerinke i šarene vestice koje toliko volim jer podignu svaku kombinaciju :D





Zalaske sunca moram ovjekovječiti, voljela bih da mogu i izlaske, ali kao velika spavalica, takvo što nećete još neko vrijeme vidjeti kod mene :D.


"Jesen stiže dunjo moja" i orasi na hrpi :)


I kestenje, koje smo često pekli a nakon toga se zavukli pod dekicu i gledali filmove :D


Dok sam bila kod svojih, mama je potjerala mene i brata da skupljamo jabuke. Smiješan je to posao bio - sve smo potrpali u jednu kašetu pa nismo mogli to sve zajedno prenijeti na njihovo odredište. Jabuke su ispadale na sve strane i na kraju smo odustali i ostavili ih tako. Drugi dan je ipak netko obavio posao kako treba, mama ili tata, tko će to znati :D.


Slikala sam grmić u dvorištu. Koje boje! Priroda je stvarno čudnovata :)


Došla je i baka u posjet. Po običaju, donijela je čokolade, ova LE Milka je tako slatko zapakirana da sam ju morala poslikati prije nego ju smažem(o).


D. i ja smo otišli na pizzu. Potrebna nam je bila doza junk food-a :).


Da ne bi bila samo brza hrana u pitanju, počastila sam se i s prefinim vegetarijanskim obrokom. Obožavam ove polpete od povrća :D.


Napravila sam i svoje prve punjene kiflice, jeeej i motala ih kao kroasane :) Baš su slatko ispale, a bile su i ukusne.


D. i ja ćemo se ove zime brinuti o ovoj slatkoj kornjači. Morala sam ju uslikati kad mi je već tako profesionalno pozirala!






Svi koji imaju mačiće znaju da je ponekad nemoguća misija uslikati ih u njihovim vragolijama. U pitanju su sekunde i dok ja odem po fotić, one se već razbježe :). Tako da su ove fotke loše kvalitete, većina trenutaka je uhvaćena mobitelom... Ali pogledajte samo ono crno mače, kako odvažno sjedi ili Pepu kako se "vozi" u papuči :DD




Pisala sam Vam i o mojoj rutini njege lica, što je bila odlična prilika za čišćenje mog preparativnog ormarića. Ovdje su u prvom planu ulja - za tijelo, čišćenje lica, kosu, nokte... Pokušajte pogoditi mog favorita, mislim da nije teško :D


Osim čišćenja ormarića, morala sam baciti i nekolicinu lakova koji su se sasušili :((. Ovo je ekipa koja je ostala, prilično otužno izgledaju na ovako maloj hrpici. Zato ću ih uskoro razveseliti novim članovima :D


I ovaj mjesec sam radila manikure. Neke su s posvetom a neke povodom matching manicure zadatka. Baš su mi zgodne ovako sve na okupu :).

I to bi bilo sve od mene za ovaj mjesec. Žao mi je što nemam više slika prirode, imam par slika uslikanih mobitelom koje su prilično loše pa ih nije nisam željela stavljati.

Što ste mi Vi radile ovaj mjesec?

Broj komentara: 49:

  1. Ajme kako su lijepi mačići, pravi bomboni :D Nedavno sam baš nabavila jednog, sad će navršit tri mjeseca :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slatki vragolani :) Joj, šta se nisi javila ranije, poklonila bih ti ja kojeg hoćeš :)

      Izbriši
  2. mace su mi zvijezde posta <3 <3 <3
    a za kornjaču sam mislila da je keramička kako se sjaji :D
    (nemam iskustva s kornjačama)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek sumace zvijezde posta :)) Da, sjaji se, baš je kaoumjetna :D

      Izbriši
  3. čitam te već neko vrijeme ali nisam još komentirala. ovaj post je predivan, obožavam kestene, i jabuke, definitivno sam jesensko-zimski tip! ali ono kaj me najviše dirnulo je kornjača, ja sam njihov ogroman fan, imala sam i vodenu i kopnenu, obožavam ih <3, ova tvoja je preslatka! samo pazi na nju, ak već nisi:kupi grijač za vodu i filter, daj joj puno vode-mjesta za plivanje (ne one platične kvaziakvarije, uzmi stakleni), i nemoj ju hraniti s onim sranjima kaj kupiš u zoo shopu, hrani ju sa salatom i sirovom piletinom. one izgledaju ko životnjice oko kojih ne treba puno brige, ali treba.. ovo sve pišem jer ne znam kolko znaš o kornjačama, a mnogi ljudi su u zabludi i onda životnjice uginu :( nemoj se uvrijediti na ovaj komentar, pusa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da me čitaš i uvijek se veselim kad vidim da imam novog čitatelja :)) Hvala ti puno na savjetima, što bih se uvrijedila! Imala sam već prije dvije male tropske kornjače, ovu ovdje je mom dečku netko poklonio, znači već je bila kod nekog udomljena. Već sam proučavala kornjače i vidjela da im treba i filter i grijač za vodu i puno mjesta za plivanje, pa ćemo uskoro to sve nabaviti. Za sad ima mjesta za plivanje jer imamo poveći akvarij (ali plastični), pokušavali smo joj dati i salatu i piletinu, ali neće ni probati, samo one kupovne račiće pa pretpostavljam da je tako navikla kod prijašnjih udomitelja... Još jednom, hvala na brizi, jako volim životinje pa ne želim da ni na koji način pate, već da im omogućim kvalitetan i ugodan dom :D

      Izbriši
    2. ako živiš u blizini Splita ja ti imam akvarij (doduše nije baš veliki 25 litara) u kojem sam držala svoju vodenu kornjaču pa ti ga mogu dati. preporučujem da im daješ i banane to jako vole i naravno sirovo meso, od onih račića iz zoo hobija se samo udebljaju...ja nisam bila kupovala grijač jer im je akvarij bio blizu centralnog grijanja, pa nije bilo potrebe, ali dobro je imati onaj termometar u akvariju da možeš pratiti temperaturu. Možda je bolje i veći plastični nego manji stakleni akvarij... barem sam tako pročitala, ne znam, čini se da je najbitnije da imaju gdje plivati i mjesto za popeti i osušiti se, izloženost suncu (može i lampa) im je jako bitna za oklop...slatke životinjice:) ja svoju nisam mogla zadržati jer mi je skoro nećaku odgrizla prst, a bio je premali da mu se razumski objasni da ih ne smije dirati.

      Izbriši
    3. Hvala draga, ali Split mi je na drugom kraju svijeta :D Mislim da će za sad ostati u ovom plastičnom jer je stvarno velik i ima mjesta i za plivanje i za izaći na suho :) Vidiš, banane joj nisam probala dati, svakako ću probati. Bilo bi mi draže da jede to nego ovu kupovnu hranu, ali za sad sve to odbija osim račića :(

      Izbriši
  4. Ja sutra idem svojim macama :)) I da, nakon ovog posta sam ogladnila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravi svoje čupavce :) Post je taman objavljen u neko vrijeme ručka, pa nije ni čudo da ove fotkice hrane izazivaju glad :D

      Izbriši
  5. Ja ovakav post pisem jos od septembra, ma jos od sljiva i kajsija, a evo dodje i kestenje...grozna sam, nikako dovrsiti i svaki put kad vidim kod drugih sjetim se i lupim po glavi :-)
    Mace su krasne, ja sam luda za macicima, ja bih to samo po citave dane gnjavila :-)
    I dalje trazim tu Milku sa borovnicama, i sipak.
    Daj reci mi barem jel bas po borovnici, ili je vise "vjestacki " ukus ( i sve se sad nadam da ces reci-maaa i nije neka hahaha )
    Moram priznati da kornjace bas i ne volim, cim ja to ne mogu istresti iz oklopa, vidjeti je kakva je zapravo, pomaziti, nije to zivuljka za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa šta se čeka, hoću ja vidjeti kako ti provodiš dane :D
      Hmm... Milka, prisjećam se sad okusa, ako moji okusni pupoljci dobro pamte mislim da nema umjetan okus borovnica, bila mi je baš fina, ali sad ako ju nađeš i tebi se ne svidi, nemoj mene kriviti :DD
      Čuj ti nju, ona bi kornjaču iz oklopa istresla, baš si me nasmijala sad :)) Zato imam mačiće za gnjavažu, s kornjačom samo pričam i mazim ju po oklopu :)

      Izbriši
  6. Joj, mačići su preslatki :) I moja mačka voli sjediti kao mali crni. Ove manikure su mi baš super na okupu i kas di gledam sve zajedno ne znam koja mi je ljepša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A baš su mi smiješne kad tako sjednu :D Hvala ti puno za manikure :))

      Izbriši
  7. Obožavam ove tvoje postove! :) I kao i uvek kad vidim mace sva se istopim :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odgovori
    1. Hvala draga :) Moram priznati da stvarno je bio lijep :D

      Izbriši
  9. ajme kako su medeni ti tvoji mačići <3
    moj je mačak gnjavator i rado bih ga mjenjala za mačića ;)
    uf, srećom ne zna čitati (valjda, nisam ga nikad ni pitala) pa se neće osvetiti za ovu izjavu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kad bi samo zauvijek ostali tako mali i slatki :D Razumijem te u potpunosti, ova moja mačka nije baš gnjavator, ali je tvrdoglava i sve mora biti po njenom, tako je to s mačkama :D

      Izbriši
  10. Mmmmm ketenje! A tek kornjaca i male mace!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Odgovori
    1. Kestenje obožavam :) i baš su bili slatki, stvoreni za pečenje :D

      Izbriši
  12. I ja jako volim ove tvoje postove, sto zbog divne prirode, sto zbog uvijek fine papice koju objavis :-) Lijep mjesec i uvijek super fotkice :-) Sad ces umrijeti od smijeha, ali kada sam vidjela fotku kornjace, mislila sam da je keramicka:D Malena se tako sljasti, kao da je lakirana! Oprosti, ali nisam se bas u zivotu susrela s mnogo njih pa nisam znala da se mogu i tako sjajiti!
    Miceki super napreduju, a Pepek u papuci je pregenijalna! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina koja je mislila da je kornjača keramička :D Pepa je predvodnik, uvijek prva krene u neko novo istraživanje a onda ju ostale slijede :DD Hvala ti draga na lijepom komentaru :)

      Izbriši
  13. Divan ti je mjesec! :D
    Mene je nekako najviše očarala kornjača. Ma i mace su super! I ti si super! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka :) Životinjice su uvijek slatke, baš kao i tvoj Dunja :*

      Izbriši
  14. Kestenje je razlog zbok cega se uvek radujem jeseni <3 Mogu da ih jedem u neogranicenim kolicinama... U ovom periodu, setajuci, ceo grad mirise na peceno kestenje...mmm... :)

    Koliko divnih zivotinjica <3 So cute :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Divan post, kao i uvijek, jako volim tvoje mjesece u slikama! A micice maje! Ipak neću moći ovog lijepog sivkana udomiti :'(
    Joj sve sam htjela iskomentirati i sad sam zaboravila!!! Da, stvarno nam je bio divan listopad, jedan od najljepših kojih se ja sjećam! I prirodna je doista čudnovata :D
    Ja kestenje baš i ne volim, ali jako volim kesten pire. Valjda jer se u njega doda sva sila šećera :D I mislim da je mojoj mami jako poznato ono dovršavanje poslova koje ja započnem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A šmrc za sivka, još uvijek se nadam da će ih netko udomit :) Mmmm kesten pire, nisam ga još jela ove godine, ne volim baš one kupovne zamrznute, moram do neke dobre slastičarnice :) Hehe, a šta će s nama, fizikalija i ovako nije za mene :D

      Izbriši
  16. Prekrasne fotke <3 podsjetila si me da ove još nisam započela sezonu kestenja a obožavam ih! Mace su preslatke a kornjačica je prava pozerica! :D Kad sam bila klinka imali smo par kornjačica koje smo našli u dvorištu pa su, kako došle, tako i odjednom samo nestale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da ima dosta ljubitelja kestenja :)) Kod nas nema kornjači u prirodi, ali su nam zato ježevi tako znali dolaziti i nestati :D

      Izbriši
  17. Divan mjesec i fotke:)

    Meni su favoriti jabuke! Obožavam jabuke, ali i kestenje. Prošli mjesec si imala divne manikure, divne draga:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ti voliš jabuke, ja teškom mukom priznajem da ću prije izabrati bilo koje drugo voće, nije da ih ne volim, ali nisam baš ljubitelj, a toliko domaćih jabuka oko mene :D Hvala ti draga, bit će i za tebe jedna :*

      Izbriši
  18. Mace su ti preslatke. Imam i ja jednu koja obozava papuce kao ova tvoja. :D A kestenje, sad mi je zamirisalo kad sam videla sliku. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ah evo Petite Cherie sa svojim slikama, sto znaci da je kraj jednog mjeseca :D Najredovnija si!
    Hrana <3 hehehe :))
    I vidi moje manikuriceeee :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš volim ove postove, pa sam možda zato najredovnija :))
      Da, da i tvoja manikurica je tu :DD

      Izbriši
  20. Znam da su svi očarani macama i kornjačom, ali meni se nakon ovog posta samo i jedino jede pizza :D
    Obožavam ove postove, nekako je lijepo proći kroz čitav mjesec odjednom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za svakog ponešto :DD Slažem se, malo se i ja prisjetim što sam radila protekli mjesec :)

      Izbriši
  21. Moram probati tu novu milku, ne mogu vjerovati da još nisam!!! I ja sam nedavno bacala lakove i također sam ostala manjem broju, ali već sam ja to polako nadoknadila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trk po Milku :DD Ne sumnjam da si već nadoknadila :))

      Izbriši
  22. Super fotografije...mačići su preslatki.

    OdgovoriIzbriši
  23. krasne fotke,a tek mace <3 pošalji mi koju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Šaljem ti ih odmah u paketu :DD Sad za ozbiljno, ako si za udomljavanje, nekako ćemo se dogovoriti :)

      Izbriši
  24. Divne slike :) izgladnih, i zaljubih se u ove preslatke mace :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Mace su, po običaju, zvijezde posta :D

      Izbriši