Mixa intenzivna hranjiva krema za ruke

subota, listopada 05, 2013

O Mixa proizvodima već neko vrijeme čitam na blogovima kolegica iz Srbije i jedva sam čekala da dođu u Hrvatsku pa da i ja napokon probam njihove proizvode.

Jučer sam igrom slučaja završila u Bipi, kažem igrom slučaja jer je zapravo D. sebi išao kupiti parfem pa je mene vodio sa sobom u ulozi savjetnika dobrog nosa :D. Naravno, kako to obično biva, kupila sam i sebi neke sitnice - Bipinu hvaljenu olovku za usne, također hvaljenu Hipp intenzivnu kremu i kad sam već išla prema blagajni zapazila sam stalak s Mixa proizvodima a među njima i testere nekih proizvoda, pa sam se počastila kremom za ruke, jer mi se učinila kao nešto vrijedno pažnje.



O Mixa proizvodima ne znam previše, jer koliko god googlala, nailazim samo na njihovu službenu stranicu na francuskom jeziku kao i recenzije već spomenutih kolegica.

Ono što sam uspjela doznati jest da se radi o medicinskim proizvodima s dugom tradicijom još od 1924. godine te da su eksperti na području njege za osjetljivu kožu, a proizvodi ih L'Oreal kozmetika.

Isto tako, Mixa ima cijeli raspon proizvoda - za njegu lica, njegu tijela, čišćenje lica te kozmetiku za bebe. I već sam sebi poželjela njihovu hidratantnu kremu s 10 % glicerina, ali ona će malo pričekati jer sam se u zadnje vrijeme opskrbila kremicama.

Kremu možete pronaći po cijeni od 23.90 kuna za 100 ml.


Tekstura ove kreme je dosta gusta, ali se lagano razmazuje i podsjeća me teksturom na Neutrogeninu crvenu kremu koju za razliku od njihove kultne plave kreme više volim upravo zbog lakšeg razmazivanja. Boja ove kremice je nježna svijetlo roza a miris divan, lagano puderast, koji nakon nekog vremena nestane s kože.

Unatoč bogatoj formuli krema se odmah upija u kožu, ne ostavljajući ruke masnima, a ono što me oduševljava jest onaj fini njegujući sloj koji ostaje na koži još dugo, dugo vremena, ostavljajući ruke mekanima i nahranjenima. Upravo to pripisujem glicerinu koji se u ovoj kremi nalazi na visokom drugom mjestu.


Osim ove intenzivne kreme, u ponudi imaju još jednu kremu za ruke čiji sam tester prvotno i isprobala i teksturom je vrlo slična ovoj, no čim sam vidjela ovu kremu za suhu i vrlo suhu kožu, nisam uopće dvojila koju ću prvu isprobati.

Ovu kremu preporučujem svima jer dolaskom hladnijeg vremena koža ruku najviše pati a često ju zanemarujemo za razliku od kože ostatka tijela, posebice lica.
Kupit ću ju ponovno, bez pogovora a planiram u bliskoj budućnosti isprobati i još neke Mixa proizvode jer smatram da se radi o odličnom omjeru cijene i kvalitete, barem prema ono što sam do sada pročitala o određenim proizvodima.


Jeste isprobale već koje Mixa proizvode? Koja je vaša omiljena krema za ruke?

31 komentar:

  1. Mnogo mi je drago sto je i kod vas stigla Mixa ;)
    Imam dosta stvari iz njihovog asortimana i sve mi je fenomenalno :)

    Meni je omiljena krema za ruke upravo Mixa sa 30 % glicerina, jer je moja koza suva tokom cele godine ;)
    Jako mi je drago da ti odgovara ova krema za ruke ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A to je onda vjerojatno ta krema koju nisam uzela. Idući put ću i nju probati :) Ja sam baš oduševljena njegom pa se nadam da će mi i ostali njihovi proizvodi odgovarati :D

      Izbriši
    2. I ja imam nju, ona mi je predobra, mislim da se ne moze pogrijesiti ni s jednom :*

      Izbriši
    3. Vjerujem da je i druga odlična kao i ova jer kažem, kad sam ju probala po teksturi mi se ne razlikuje previše od ove, ova moja ima u sastavu allantoin, pa se možda u tome razlikuje.. nagađam samo jer drugu nemam :)

      Izbriši
    4. I ova ga ima :) uslikala sam je, pa cu kroz nekoliko dana i ja izbaciti recenziju onda :)

      Izbriši
    5. Super, onda ćemo moći usporediti sastav i sve ostalo pa da vidimo u čemu se razlikuju :)

      Izbriši
  2. Napokon je stigla Mixa i kod nas. Nisam još stigla ništa kupiti ali svakako ću kremu za ruke uzet.

    Dobrih krema za ruke nikad dosta ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, napokon :) Odlična je krema, ja sam stvarno zadovoljna pa ti ju toplo preporučam :)

      Izbriši
  3. Stigla Mixa :D ;D ;D, jao što mi je drago :D.
    Imam balzam za telo koji trošim munjevitom brzinom već 2. pakovanje, sa 10% glicerina i mažem na ruke, odličan je, odličan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago, stalno ste pisale o njoj a kod nas nikako da stigne :) Moram i balzam onda probati :D

      Izbriši
  4. Kako me usrecila ova informacija o mixi u bipi! Svakako bi htjela probati par njihovih proizvoda, a ova recenzija o kremi za ruke kao narucena, ruke i nokti su mi toliko suhi i stvarno mi treba nesto njegujuce i intenzivno, a opet blago.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj kremu, mislim da te neće iznevjeriti. Meni su ruke isto strašno suhe, kao i kožica oko noktiju a još mi zbog mog dermatitisa i pucaju ruke na pregibima, tako da sam uvijek u potrazi za dobrom kremom :)

      Izbriši
  5. Zvuči odlično. Čuvam si ovaj post :)
    Meni su ruke iz nekog razloga užasno suhe još od ljeta. Uvijek imam suhe ruke, ali sad su baš otišle. Prije spavanja volim staviti nešto jače što mi neće nestati s ruku u roku odmah i, eto, cijela vojska mazala za ruke koje imam nije to zadovoljavala pa sam si neki dan kupila Baleu Med kremu i za sad mi se sviđa. Baš je osjetno jača od obične kreme. Moja mama ima stravično ispucale ruke, tvrdu kožu izbrazdanu i njoj apsolutno ništa ne ostaje na koži. Kupila sam joj Balein maslac za stopala s limunskom travom i kaže da kad namaže noge prije spavanja da ne mora stavljati ništa na ruke jer se to čudo brzo upije i očito dovoljno ovlaži. Sad moram probati, ali malo me odbija jer mi taj maslac smrdi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam taj maslac od limunske trave, ali meni za stopala nije bio dovoljno hidratantan jer su moja stopala stravično suha. Evo neki dan mi je baš pukla koža na peti i to stravično boli posebno dok hodam pa sam navečer mazala stopala ovom kremom za ruke i spavala u čarapama, danas je već bolje i ranica se skoro potpuno zatvorila. Ne znam jesi probala Balea urea kremu, meni je ona isto odlična za ruke, a ovu balea med nisam još probala :)

      Izbriši
    2. Ureu sam koristila prosle zime i bila mi je dobra. Volim isprobavati nove stvari, ali opet cu je kupiti u nekom trenutku :D

      Izbriši
    3. A tako i ja volim isprobavati, no onda sam se par puta opekla i kupila kreme koje mi ništa ne pomažu iako je natpis na ambalaži obećavao :) pa sam se dugo vremena držala samo Balea uree :)

      Izbriši
  6. Super, isprobati ću je. :) Baš sam planirala kupiti neku kremicu za ruke i recenzija je došla kao naručena. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Zapisujem za zimu kad su mi ruke ko Sahara! Dugo sam koristila crvenu Neutrogenu, sad bih malo promjenila (samo da potrošim ove tri koje već imam :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim crvenu neutrogenu, samo sam ju bila zapostavila jer toliko brzo trošim kreme za ruke, posebno ako su mi fine pa ih trackam svako malo, a neutrogena baš i nije najjeftiniji izbor za takvo što :)

      Izbriši
  8. Moram priznati da nisam niti čula niti vidjela! Čim krene hladnije vrijeme, ja doslovno krvarim... bez zezancije... pa meni nažalost rijetko koja pomaže, ali bih mogla probati kada ulovim koju Bipu! Zahvaljujem Mel! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni tako krvare ranice koje mi popucaju na pregibima. Probaj ovu kremu :)

      Izbriši
  9. Koristim je već neko vreme i malo je reći da sam oduševljena :) Imaš i mleko za telo, isto za jako suvu kožu, istog predivnog mirisa kao i krema za ruke...kada budeš u prilici, isprobaj, bićeš prezadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci, kupujem čim potrošim ovo koje imam :))

      Izbriši
  10. Nisam još provjerila u bipi jel stigla Mixa i kod mene. :/ Kad budem išla svakako kupujem ovu kremu jer su mi ruke uvijek nekako suhe :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati, ja samo pozitivna mišljenja o njoj čujem :) Inače, tako mi je ugodno mazati ruke s njom pa mislim da ću ju potrošit u rekordnom roku :D

      Izbriši
  11. Bila sam u subotu u Bipi i skroz sam zaboravila pogledati Mixa proizvode :L ali nadoknadit ću ja to. Trenutno sam zadovoljna L'Occitane kremom za ruke pa neću kupovati novu dok tu i još sve ostale ne potrošim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da je i L'Occitane krema odlična. Nisam nikad imala njihove kreme, ali sam probala od prijateljice, mislim da se radilo o kremi s mirisom ljubičice, baš je bila fina :) Kad potrošiš škicni ovu :)

      Izbriši
  12. Imam i ovu kremu i onu za normalnu kožu te jedno mlijeko i gel ... :D ... sviđa mi se brend a naročito ova krema.

    OdgovoriIzbriši