Matching manicure - Polka dots

nedjelja, listopada 20, 2013

Evo nam još jedne nedjelje a samim tim i novog MM zadatka. Ovaj put najviše glasova je dobila polka dots tema odnosno prevedeno na naški - točkice.

Točkice volim, jednostavne su za napraviti, pa onda i šeprtlja poput mene nema nekih većih problema. Kad pomislim na točkice, u glavi su mi uvijek vesele, šarene boje. No, ovaj put sam bila kod svojih i nisam imala svu svoju vojsku lakova, pa sam se morala poslužiti onima koje posjeduje moja draga majka, a to su većinom nudaste nijanse.

Inače, skratila sam nokte neki dan :(. Nervirao onaj kratki nokat na kažiprstu koji sam silom prilika morala odrezati na jako kratko pa sam ih skratila na jednaku dužinu. Tješim se da će opet brzo narasti :D.



Lakovi koje sam koristila:

  • Eveline 8in1 nail therapy
  • Catrice ultimate nudes #040 Petit Four As Dessert
  • Essence nude glam #05 cafe ole
  • Essence colour & go #110 modern romance
  • Moment #45
  • Mikro perlice

Broj komentara: 39:

  1. Lepi su i ovako kratki. ;) Boje su divneee. Svaka čast. :D Tanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Ma slažem se, nisu loši niti kratki, ali toliko sam bila opčinjena s dugim noktima jer mi nikad nisu bili toliko dugi pa mi je bilo malo žao što ih moram skratiti :)

      Izbriši
  2. Ja sam jedna od onih koji preferiraju krace nokte pa su meni i ovako predivni! Tockice su mi super... lijepo si ih oblikovala i noktici su preslatki :-) Ipak, favorit mi je nokat s perlicama-pregenijalno mi izgleda :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mikro perlice baš daju poseban štih :) Još su ljepše uživo, ovako kad fotić uveća sliku izgledaju dosta veliko i nezgrapno, a zapravo su jako, jako sitne i ugodne za nošenje :)

      Izbriši
  3. Romantična manikura :) Sviđaju mi se nijanse lakova, a prelice su naj :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno,od lijepih pastelnih boja,do perlica koje podizu cijelu manikuru ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se manikura sviđa :))

      Izbriši
  5. Dobra kombinacija boja, prelep manikir!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna kombinacija, o d l i c n a! Cak i ovo zeleno za koje se ne bih setila da ubacim izgleda genijalno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je jedino što sam u tom trenutku imala, da malo "podigne" manikuru :) Hvala Di :))

      Izbriši
  7. Super maniki - tufnice, perlice, baš mi se sviđa. A i ovaj essence nude je baš lep, mora ću da proširim moju essence kolekciju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ćeš :)) Taj essence nude glam imam na prstenjaku, a točkice sam radila s ovim Catrice lakom koji je malo tamniji od essenceovog, ali tek kads am prebacila slike na komp sam skužila da su na fotkama na suncu identične nijanse :D

      Izbriši
  8. sviđa mi se, lijepo izgleda ova kombinacija :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan manikir i fenomenalan izbor boja :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni se nokat sa perlicama jako sviđa, deluje tako nestvarno, neobično skroz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još je ljepše u stvarnosti, te se perlice tako krasno presijavaju :)

      Izbriši
  11. Sviđaju mi se ova tri točkasta noktića :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Steta sto si morala skratit :( super su tockice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nisam morala, ali mi je baš ružno onako izgledalo, taj jedan kratki nokat je baš odskakao :( ma narast će :)) Hvala ti :)

      Izbriši
  13. Koji je lak na kaziprstu? Divno je sve! <3 Odlicna kombinacija neutralnih bojica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na kažiprstu je Essence nude glam u nijansi cafe ole :) Hvala ti :D

      Izbriši
  14. Baš ti je divna manikura! Koju si ribu ulovila da uzmeš kavijar? :D :D
    Ja sam isto napravila nešto s točkicama ali je bilo tako ružno da nisam čak ni slikala :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha :) Neku tropsku, vidiš da ima zeleni kavijar :DD Baš sam se pitala gdje je tvoja manikura, ah Josipa, mislim da si prestroga prema sebi, ja se kladim da nije tako kako ti misliš :))

      Izbriši
  15. Upravo i ja imam taj Moment lakić na noktima :) i baš ti je slatka manikura :) I ja sam svoje nokte morala skratiti jer mi je jedan puknuo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožavam tu nijansu, još od kad sam ga prvi put koristila za tvoju manikuru :) većinom njega imam na noktima :D A narasti će nokti :))

      Izbriši
  16. Prelijepi nokti i bolje, posebno Essence colour & go ;)

    OdgovoriIzbriši