Matching manicure - Pink ribbon for Breast Cancer Awareness

nedjelja, listopada 13, 2013

Cijeli ovaj mjesec se obilježava međunarodna borba protiv raka dojke i mi smo na našoj MM grupi skoro jednoglasno odlučile da ćemo ove nedjelje raditi manikuru na ovu temu u znak podrške i potpore.

Moram napomenuti kako u Hrvatskoj djeluje udruga žena oboljelih i liječenih od raka dojke, njihovih obitelji i prijatelja "SVE ZA NJU" koja je ovaj mjesec pokrenula brojne aktivnosti u svrhu podizanja svijesti o važnosti prevencije, samopregleda i informiranosti o ovoj bolesti te pružanju potpore i podrške svim hrabrim ženama koje kroz to prolaze.

Neke od tih akcija posjetile su beauty bloggerice i u nastavku Vam prilažem njihove postove s tih događanja gdje možete više saznati o pokretanju hrvatske kampanje u sklopu Breast Cancer Awareness (BCA).


A evo i moje manikure:





Lakovi koje sam koristila:
  • Eveline 8in1 total action - kao bazu
  • miss Selene #104 - kreč bijeli lak
  • Moment #rosa pastel - koji sam pomoću obične vrećice utapkavala na nokat
  • OPI # Elephantastic pink - za roza vrpcu
  • Essence allround talent - kao nadlak
Za kraj, neću stavljati statističke podatke, no želim napisati kako je broj oboljelih od raka dojke sve više u porastu i kako je ključno za zdravlje svake žene obaviti samopregled dojki, obavezno nakon navršene 25. godine, svaki mjesec, najbolje nakon menstruacije, isto tako od velike važnosti su i ultrazvučni pregled te mamografija. Žene, brinite se o svojem zdravlju, informirajte se i neka Vam ne bude teško svaki mjesec izdvojiti 15 minuta za samopregled jer Vam to u konačnici može spasiti život.

Pogledajte i ostale manikure:

31 komentar:

  1. Divan manikir ;) Dopada mi se ovaj totalno umetnicki momenat <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Cijeli tjedan sam mozgala kako da uklopim ovu vrpcu pošto nisam vješta u iscrtavanju rukom, ali eto, uspjelo mi je :)

      Izbriši
  2. super ideja, manikura prekrasno izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Cherie bas je slatko :) ja sam tek sad stigla kuci, tvoja je prva koju sam pogledala, idem dalje da pregledam i da ubacim svoju :)) :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Baš mi je drago da ti se sviđa, ajde gledaj ostale i brzo svoju objavi, pa te stavljam na listu :))

      Izbriši
  4. Jako mi se sviđa! good job, sjedni 5 :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Moram probati ovo s vrećicom, super izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, meni daje super efekt a stvarno je jednostavno. Uzmeš mali dio vrećice, malo ga zgužvaš i na te zgužvane rubove staviš lak i onda utapkavaš na nokat. Ja sam malo više utapkavala pa mi je zato tako "sitan" dizajn, ali može biti i grublji ako samo nekoliko puta utisneš :)

      Izbriši
  6. Divna ti je manikurica, ružičasti mramor i vrpca, divna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo si stvarno jako lijepo napravila... sviđa mi se taj mrljasti efekt... možda bi mogla podijeliti i pokoji savjet kako ? ;)
    Divan povod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Idući put kad budem radila takvu manikuru budem pobliže opisala kako se radi :)

      Izbriši
  8. great!!!
    would you like to follow each other?
    just let me know
    xx
    Marlena

    OdgovoriIzbriši