Matching manicure - gradient + ruffian

nedjelja, listopada 06, 2013

Evo i mog prvog MM posta! Ako niste upoznati, Matching manicure je jedan divan vid zabave i druženja kojemu se može pridružiti svatko, bez obzira na to imate li blog ili ne :). Na Facebook grupi klik klik ! se možete priključiti i vidjeti kako to sve funkcionira. Dakle, tokom tjedna se dogovaramo koju manikuru/manikure ćemo raditi, a u nedjelju ih kolektivno objavljujemo. Možete raditi u paru ili skupno, kako vas volja, bitno je da se svi zabavljamo :).

Kako sam prošlu nedjelju ostala bez punjača za laptop nisam mogla objaviti ruffian manikuru koja je bila tema prošlog MM, pa evo da vidite sada što sam ja to iskemijala :D. Tipične girly nijanse jer sam se tad tako osjećala :).


Lakovi koje sam koristila za ruffian:
  • Moment  # rosa pastel
  • OPI # Elephantastic pink
Ovaj tjedan na rasporedu je bila gradient manikura sa šljokicama koju smo od milja nazvali Džgradient po uzoru na dragu blogericu Dž. koja obožava šljokice a i gradient :).


Lakovi koje sam koristila za gradient:
  • Moment # naranča pastel
  • Essence # 147 miss universe
  • Essence #121 gold fever
A kako su ostale djevojke izvršile ovaj zadatak možete vidjeti u linkovima ispod:


Ne znam da li su sve djevojke napravile, kako budu objavljivale postove, tako ću ja ažurirati post i stavljati linkove na njihove manikure :).

34 komentara:

  1. Ruffian je baaaas lijep, iako je od prosle sedmice hehe :) Objavit cu te kod sebe :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala sam ispoštovati tjedni zadatak, makar i tjedan poslije :)) Hvala ti draga :)

      Izbriši
  2. Super su mi obje manikure,pogotovo boje u ruffianu ;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga odlično!!!

    Mislim da ruffian i gradient nikada neću uspjeti napraviti, zato skidam kapu i divim se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E to sam i ja mislila dok nisam počela raditi manikure :D Daj si malo oduška, igraj se kad budeš imala vremena, vidjet ćeš da možeš, na kraju, ako ti se ne svidi, lako skineš :). Hvala ti puno i drago mi je da ti se sviđaju :D

      Izbriši
  4. Jako mi je drago da si nam se pridruzila <3

    Pink ruffian mi je vrh!!! Gradient mi je nekako totalno umetnicki, da li zbog izbora boja ili...ne znam... Divno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je baš super ova ideja i nadam se da ćemo se još družiti :)) Mene gradient malo pdosjeća na zalazak sunca, vjerojatno zbog te narančaste i zlatnih šljokica :). Hvala ti draga :*

      Izbriši
  5. Jako mi se svidja kombinacija plave i zlatne. Divan Dzgradient. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, stvarno su mi lijepe obje! Drugu ne bih mogla ni znala napraviti ni u snu ali jako mi je fora! Prva je ipak malčice jednostavnija opcija :) Oduševila me nijansa roze!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, prva je jednostavnija, razmišljala sam da još nešto stavim na nokte u tom ruffianu, ali sam odustala jer mi je i ovako lijepa. Hvala ti draga :)

      Izbriši
  7. Neznam koja mi se više sviđa... da li prva zbog boja, da li druga zbog odličnog gradienta.. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. joj koristila si OPI Elephantastic pink, taj lak mi je baš dugo na isti želja, divan je <3

    Gradient ti je baš zanimljivo ispao, , baš umjetnički :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, taj sam dan baš bila u nekoj rozoj fazi a taj opi obožavam :) Hvala ti :))

      Izbriši
  9. Što bih ja dala da mi nokti narastu već jednom da se i ja mogu priključiti ovome :) ruffian mi se jako sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj Eveline 8 u 1, ja svoje nikako nisam mogla pustiti dok nisa počela eveline koristit :) Hvala draga :*

      Izbriši
  10. Ruffian je dobar, ali gradijent je odlican! Izgleda kao neki polu dragi kamen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O vidiš, na to me nije asocirala :) Hvala ti :))

      Izbriši
  11. Ne mogu se odlučiti koja mi je ljepša :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Matea, drago mi je da su ti obje lijepe :)

      Izbriši
  12. Odgovori
    1. I meni možda malo :) Iako nije ful precizno, ali bit će bolje, ovo mi je tek 2. ruffian s tim da je prvi bio dosta neuredniji od ovog :D

      Izbriši
  13. Ajme, jako mi se sviđa šljokičasti gradient :DD totalno mi je nekako jesenji! :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Zanimljiv mi je tvoj džgradijent. Podseća me na rađanje sunca nad Baltikom.

    OdgovoriIzbriši
  15. Oba su mi super! Šljokice su fenomenalne! :)

    OdgovoriIzbriši