L'Oréal Youth Code koncentrat

subota, listopada 26, 2013

L'Oréal Youth Code linija sastoji se od 5 proizvoda - dnevne kreme, noćne kreme, koncentrata, seruma i okoloočne kreme. 

Radi se o proizvodima koji su pomoću patentirane tehnologije  Pro- Gen osmišljeni za poboljšanje sposobnosti obnavljanja kože i vraćanje njezinog ključa prirodne mladosti. Njihovim korištenjem vraćaju se karakteristike mlade kože: glatka, odmorena, sjajna koža.


Imala sam priliku isprobati Youth Code koncentrat koji sam od prijateljice dobila još za Božić te sam ga nakon kraćeg korištenja stavila po strani, u namjeri da ga krenem koristiti na ljeto s obzirom da mojoj suhoj koži nije pružao dovoljnu hidrataciju za samostalno korištenje, ali i to sam preko ljeta odložila sve dok nisam prije nekih mjesec dana na čelu primijetila sitne naznake prvih bora, te sam vratila koncentrat u upotrebu.


Cijena: oko 100 kuna za 30 ml
Rok trajanja: 12 mjeseci

Proizvod dolazi u neobičnoj plastičnoj ambalaži koja po mom mišljenju i nije najbolji izbor jer zbog koso rezanog čepa ne može stajati uspravno, a malo me podsjeća i na ambalažu boje za kosu :D. Vrh tubice je tanak i izdužen što opet nije najsretnije rješenje - dok je proizvod pun omogućava lagano doziranje, ali kad je proizvod pri kraju, kao moj sada, često istisnem puno više proizvoda koji ponekad završi svuda oko mene, jer je tvrđom plastikom teže manipulirati.


Ovaj proizvod namijenjen je i za mladoliku kožu, te osim djelovanja na prve borice, obećava i brisanje znakova umora i vraćanje prirodnog, zdravog izgleda kože.

Kako sam već spomenula ranije, bore još uvijek nemam, osim ovih sitnih naznaka na čelu, iako D. kaže da izmišljam :)) pa što se tiče djelovanja ovog koncentrata na bore, tu Vam neću biti od velike pomoći. 

Koncentrat koristim navečer, nakon kreme za lice te ga u tankom sloju stavljam na čelo i oko očiju a ponekad ga stavim i na cijelo lice. Ujutro primijećujem da mi je koža općenito boljeg izgleda, svježija, zaglađenija i sjajnija (ne u smislu viška sebuma jer ovaj proizvod lagano matira kožu, već onog zdravog, prirodnog sjaja kože). 


Tekstura mu je lagana, kremasto - vodenasta i brzo se upija u kožu te ju lagano matira. Upravo iz tog razloga nije pogodna nama suhokožcima, ali ja sam i tome doskočila pa ju nanosim, kako sam već navela, nakon hidratantne kreme. Vjerujem da bi onima s normalnom kožom do mješovitom bio dovoljan kao samostalan proizvod. 

Miris ovog koncentrata je umjerenog intenziteta i meni miriši na dječji sirup :). U početku me to smetalo, sad sam se navikla, a tome pogoduje i činjenica da miris brzo nestane s kože.
Sastav: 


Zadovoljna sam ovim proizvodom, u smislu da mi nije izazvao iritacije, crvenilo, prištiće (imajte na umu da imam suhu, prilično čistu kožu i rijetko dobijem prištiće od nekog proizvoda), ali ne mogu reći da me je pretjerano oduševio. Sviđa mi se izgled kože nakon korištenja jer zaista izgleda odmornije i ljepše i to je zapravo i jedna od stvari koju ovaj proizvod obećava. 

Imate li koji proizvod iz Youth Code linije? Koristite li preparate protiv bora?

Broj komentara: 20:

  1. Ja sam imala serum i nazalost nije mi se svidio, mislim da nije za moju kozu :/ pogrijesila sam sama, trebam izbjegavat iluminirajuce proizvode a bas sam pozurila da ga kupim, kajem se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jesi koristila youth code serum iz luminize linije ili baš iz ove? Dok sam malo istraživala o ovom koncentratu, shvatila sam da imaju ovu liniju s tih 5 proizvoda i youth code luminize liniju sa serumom i dnevnom kremom.

      Izbriši
    2. Eh onda je luminize, mislila sam da je to sve u paketu :) ma zeznula sam se svojom greskom uglavnom, nije do njih, samo mojoj kozi ne prija.

      Izbriši
    3. Ma i mene je to zbunilo :) U letku imaju predstavljene samo dnevnu, noćnu, okoloočnu kremu i koncentrat a na stranici vidim i serum u crnoj bočici, a ovi luminize proizvodi su u nekoj prozirnoj :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Paaa ne znam jel djeluje na bore kad ih još nemam, a ovo što mi se pojavljuje na čelu nitko ne vidi osim mene jer je nešto mikroskopski :DD Nadam se da ja to sve samo umišljam :D Ali ovo ostalo stvarno radi dobro :) No, kažem, nije mi neko super, super oduševljenje :D

      Izbriši
  3. Koristila sam Youth Code Luminize serum i bio mi je dobar, nekako sam bila svježija u licu, a i šminka je bolje sjedala, no nisam baš primijetila neke druge promjene...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, i meni je koža svježija, glađa i nekako ima taj ljepši sjaj :) U kombinaciji s make up-om ga još nisam isprobala :))

      Izbriši
  4. Tebi, draga moja, ne treba ništa protiv bora :D to si ti umislila da imaš nešto na čelu jer se bojiš starenja :P divna si, lijepa i mlada, ne treba ti ništa protiv pomlađivanja :) ali ako je svježija i glađa koža, onda dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa, evo ti pusa :* A moram iskoristit ovaj koncentrat kad mi je već pri ruci :) Ali ja stvarno mislim da ne umišljam, nešto se događa na mom čelu :DD Šalu na stranu, ne bojim se ja starenja, već sam duboko zagazila u 25.tu pa je to i neki normalan prirodni tijek da mi se polako počinju rađati prve borice :D

      Izbriši
  5. U svakom slucaju zanimljiv proizvod. Da ga dobijem na poklon vjerojatno bi ga iskoristila, ovako cu ga za sada preskociti .
    p.s. nasmijala si me s "duboko zagazila u 25." :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, pa kad jesam :) Sve se više bliži 26-ta :DD

      Izbriši
  6. Ma, ne trebaju tebi ovakvi preparati, još :D samo hidratacija, hidratacija i sve će biti ok :D

    OdgovoriIzbriši
  7. nisam probala ništa iz ove linije, ne znam, jednostavno me nije privukla ./
    ali koncentrat mi je djelovao najzanimljivije od svih proizvoda tako da sad vidim da nisam nešto propustila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, drago mi je da sam ti u tom slučaju sačuvala novce za nešto drugo :D

      Izbriši
  8. Što će tebi proizvod protiv bora?? Mlada si kao rosa <3

    Doduše, ne vidim nešto posebno u sastavu što bi moglo extra djelovati..nisam probala ništa.
    Ja koristim druge stvari protiv bora :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala Martina :)) Morala sam probati ovaj proizvod, šteta da mu prođe rok trajanja a da ga ne iskoristim :D

      Izbriši
  9. Ja inace volim L`Oreal i mislim da imaju stvarko ok proizvode, naravno, ako pogodis proizvod koji pase tvojoj kozi. Pisto sam kao i ti-suhokozac, bilo mi je drago procitati ovu recenziju jer sad znam da ni meni nebi neko cudo napravila pa du ga preskociti :-)
    I da, slazem se s jednim od komentara gore... hidratacija, hidratacija, hidratacija i to i ona iz vana i ona iz unutra i to ce se vidjeti na kozi :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje preskoči zbog suhe kože. Inače, nemam baš iskustva s Lorealovom preparativom, više volim njihovu dekorativu :)
      Mi sa suhom kožom smo prisiljeni stalno se trackati s kremicama, ali ja se ne žalim :D

      Izbriši