Look by Bipa olovka za usne #11 peach

utorak, listopada 08, 2013

Nedavno sam na blogu drage a little make up obsessed pročitala recenziju ove Bipine olovke za usne i odlučila isprobati koju nijansu, jer sam kao i ona, dugo vremena zapostavljala olovke za usne i posezala samo za ruževima. Prvotna namjera mi je bila kupiti nijansu Orchid, ali iz nekog, meni nepoznatog razloga, ruka mi je posegnula za ovom nude nijansom iako ja nikako nisam fan istih nijansi na usnama.



Namjera mi je bila koristiti ju ispod ruževa, jer kako ćete vidjeti u nastavku, radi se o neutralnoj nude nijansi koja neće nešto bitno promijeniti nijansu ruža ukoliko ga nanosite preko nje.


Ove olovke možete kupiti po cijeni od 12.90 kuna, dovoljno su tvrde i nećete imati problema sa šiljenjem, a opet, dovoljno su mekane i kremaste što omogućava lagano nanošenje.
Mogu se nositi samostalno, iako sam ja primijetila da ova moja nešto više ističe suhe dijelove od ostalih, ali ako stavite mrvicu sjajila preko, problem ćete lako riješiti.


Na kraju, moram reći kako sam ostala oduševljena ovom nijansom kao i olovkom za usne jer nisam primijetila pretjerano isušivanje usana a sama trajnost olovke je i više nego odlična. Sigurno ću se opskrbiti još kojom nijansom u budućnosti, a to preporučama i Vama, ukoliko još nemate koju na zalihama :D.

Imate li koju nijansu ovih Bipinih olovaka? Kakvi su Vaši dojmovi? 

Broj komentara: 28:

  1. Nijansa je divna,ali do sad nisam isprobala Bipine olovke za usne svakako budem.A i ti si predivna,podsjecas na Camilu Coelho :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ih svakako, vrijedne su pažnje :) Na Camilu, ovo mi je prvi glas :D To je zbog malo jače definiranih obrva u ovom look-u i tamnog izrasta :DD Hvala ti :*

      Izbriši
  2. Obožavam Bipine olovke za usne :D Morat ću se zaletit do Bipe po obnovu zaliha. Orchid mi je stvarno prekrasna i najdraža od svih ponuđenih nijansi. Imam i peach ali kako nisam fan nudastih ne nosim je baš često :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Orchid je stvarno predivna nijansa koju ću morati kupiti :) Nisam niti ja fan nudastih nijansi, ali eto, ova mi se baš sviđa :)

      Izbriši
  3. baš ti lijepo stoji. imam je i volim je :) imam i bonbon,iako nju jako rijetko koristim. odgovaraju mi baš ove olovke,pogotovo peach uz Bipin nude ruž. iako,primjetila sam da su mi usne dosta suhe ako ih same nanesem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bonbon mi se isto sviđa, no imam i previše rozih nijansi ruževa pa mi ona nije bila u planu :) Da, malo isušuju, ali ne onako kako sam očekivala budući da je o olovkama riječ. Hvala ti :)

      Izbriši
  4. predivno, obožavam te bipine olovke kao i onaj bipin mousse puderček. i ti si lijepa curka.

    OdgovoriIzbriši
  5. imam njihove bobon i cherry i bas ističu suhe usnice tako da je potreban balzam ispod ili poviše mrvicu sjajila. spomenute mi uzasno stoje,dreče na meni iako su mi se svidjele i ostale nijanse koje imaju u ponudi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za balzam i sjajilo. Cherry je isto lijepa nijansa, možda da probaš ovu nijansu ako ne voliš žarke nijanse :)

      Izbriši
  6. Ubiti će me Bipa i sve tvoje preporuke... stvarno moram do jedne i to pod hitno! Ja sam velika obožavateljica nude nijansi i ova mi je apsolutno divna, a tebi predivno stoji! Definitivno si kupujem! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ma naći ćeš ti Bipu, ne sumnjam :) Ako voliš nude, ova će ti se sigurno svidjeti :)

      Izbriši
  7. ajde baš mi je drago da si zadovoljna :)
    I predivno ti stoji ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. VS model again!
    Blistaš i zračiš.
    Sviđa mi se ta olovka, ali avaj mi to nemamo. Dolazim u Hr kad budem mogla :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš šteta što nemate :( Da, moraš doći u Hr, ali ne samo zbog olovke nego i na neko druženje :)) Hvala ti Di :*

      Izbriši
  9. Preslatka si :) Nisam isprobala ove njihove olovke, imam par od Essence u svim nijansama koje mi trebaju uz crvene ruževe i savršene su mi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Čula sam da su Essence olovke odlične :)

      Izbriši
  10. Moja omiljena olovka! To nam je zajedničko kao i atopijski dermatitis. Bilo bi super da napišeš nešto o tome. Kako se našminkati kad je koža u lošoj fazi, a moraš na faks? Imaš možda neke trikove? pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ideja, i razmišljam već neko vrijeme da napišem post o atopijskom dermatitisu. A za šminkanje u tim danima baš i nemam previše savjeta, osim da se ista smanji na minimum minimuma jer mene tad strašno smeta bilo što na koži i pretrpim ono malo što moram staviti, a čim dođem kući ju automatski skidam, tad najčešće stavim samo korektor na podočnjake i ako je baš potrebno mrvicu lagnog tekućeg pudera na području oko nosa i usana jer mi je taj dio sklon crvenilu, obrve moram popuniti, a na oči ne stavljam ništa, eventualno mrvicu maskare provučem samo na gornje trepavice i balzam na usne, tako da nemam nikakvih trikova osim što čekam da mi se koža oporavi :)

      Izbriši
  11. Odlična nijansa i baš super uklopiva

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam 4 look by bipa olovke za usne i obožavam ih, zaista ni za jednom drugom više ne posežem .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću se i ja uskoro opskrbiti drugim nijansama, stvarno su dobre :). Ne znam što je s tvojim komentarom na Nuxe kremu, očito se "zagubio" a znam da sam ga pročitala i objavila... Blogger opet zeza :D

      Izbriši
  13. Ovaj look ti predivno stoji a i olovka je pree ;)

    OdgovoriIzbriši