FOTD #4 (YSL Rouge Volupté #11 Rose Culte)

četvrtak, listopada 03, 2013

Danas me opet "čopila" prehlada a nešto me i želudac boli. Baš sam sva njonjava i šmrcava... pa sam Vam odlučila pokazati fotke mog makeup-a, poslikane jučer, nakon što sam izvukla svoj omiljeni rozi džemper i stavila svoj omiljeni YSL ruž :).




Radi se o ovom ljepotanu, Yves Saint Laurent  Rouge Volupté u nijansi 11 Rose Culte. Divna pinky malinasta nijansa s primjesom crvene je moj prvi izbor u ove malo hladnije dane. Na kapcima sam koristila smeđe i zlatne nijanse za koje smatram da odlično odgovaraju ovoj nijansi ruža.

Lice:
  • Bourjois Healthy mix #56 Light bronze
  • Catrice camuflage cream #020 Light Beige
  • E.l.f. Warm bronzer
  • Essence Miami roller girl #01 Dates on skates
Oči:
  • Avon Luxe paleta Cocoa couture (najsvjetlija i mat tamno smeđa nijansa)
  • L'Oreal Quad Pro paleta #317 Honey Brown (sve nijanse osim kremasto zlatne)
  • Pupa Multyplay crna olovka za oči
  • IQ by Bipa High Performance maskara
  • Essence eyebrow set (svjetlija nijansa za popunjavanje obrva)
Usne:
  • Yves Rocher Nutri balzam
  • Yves Saint Laurent Rouge Volupté 11 Rose Culte



Malo sam se poigravala s osvjetljenjem. Neke slike su nastale u hladu, neke na suncu i uvijek mi je zanimljivo vidjeti koliko se jedna nijansa ruža razlikuje ovisno pod kojim osvjetljenjem ju gledate.

Sviđa li Vam se ova nijansa ruža i cijelokupni look? Volite li pink nijanse na usnama?

Broj komentara: 56:

  1. Ja se tvoje ljepote ne mogu nagledati. Divno, divno, divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajooj Mirna :) Hvala ti puno, sad me sram :DD

      Izbriši
  2. Super ti je look i jako mi se sviđa nijansa tog ruža, no prvo što sam ja zapazila su naušnice koje su mi preeedobre - jednostavne a efektne! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kristina uvijek zapazi detalje :)) To su ti naušnice od moje majke, još dok je studirala :D Točnije, kupila ih je za svoju promociju :). Hvala draga, znam da ti se sviđa ova nijansa :*

      Izbriši
    2. Još bolje, obožavam reciklirani nakit kao i odjeću. :) Valjda ćemo si i mi jednog dana kupiti nešto tako lijepo za promociju! ;) :D

      Izbriši
    3. Naravno da hoćemo :) A onda će naše kćeri tako nama krasti nakit i govoriti da su to njihove mame nosile na promociji :D

      Izbriši
  3. Sad sam shvatila sta hocu da ti kazem za te notd. Podsecas me na nekog modela koji moze da radi za Victoria secret. E, takav pogled i fotogenicnost imas :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe Di, baš si me nasmijala sad :) Hvala ti na divnom komplimentu, a za Victoria secret mi fali nekih 10-15 cm i vjerojatno 10 kila manje :DD

      Izbriši
    2. Da li sam ja to napisala NOTD, kapiras sta sam htela :D!
      E, mani me anoreksije, sigurno si normalno proporcionalna i to je ono sto je za moj piojam prava stvar <3. Izvini za moju skracenicu neprikladnu, mislila sam na kompletan look :D.

      Izbriši
    3. Skužile smo se, notd, fotd, lotd.. tko bi to sve popamtio :D Ma kakva anoreksija, ja samo kažem da za njihove kriterije bih trebala sigurno imati 10 kila manje, ali da, tad bih vjerojatno bila anoreksična :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala draga :) Drago mi je da ti se ruž sviđa :*

      Izbriši
  5. Predivna si :) Odličan look i prelijepa nijansa ruža koja ti savršeno stoji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasan look do detalja. Koliko kosta ruz od YSL?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Zaboravih napisati, oko 240 kuna. Malo sam više o njima pisala u ovom postu http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/09/fotd-3-ysl-27-essence-miami-roller-girl.html

      Izbriši
  7. Baš si lijepa:D Ja imam par sličnih nijansi ruža, ali se nisam usudila kombinovati ih sa takvim sjenama, a baš danas nešto tako nosim na očima, odoh da vidim kako bi išao takav ruž. Ja kad nosim te malina roze boje, na oči stavim samo alajner, izgleda da baš griješim:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Pa i ja obično nosim samo crni eyeliner, to mi je najjednostavnije i ide uz sve :) Ali mislim da ova nijansa jako lijepo ide i uz zlaćane tonove :D

      Izbriši
  8. Savršen je ruž, baš mi se sviđa i odlično ti stoji :)) zapravo mi se čitavi look sviđa, baš si lijepa i fotogenična!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea, drago mi je da ti se sviđa ruž i cijeli look :))

      Izbriši
  9. Ajme koji ruž *__* prelijepa si :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se sviđa! :) I ruž, i ti! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan look draga, ruž je kao stvoren za tebe a mene je najviše fasciniralo sjenilo, odnosno mix svega navedeno :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Martina :) Drago mi je da ti se sviđa :D Žao mi je što nemam bolji fotić jer bi nijanse bile izražajnije, ali šta je, tu je :D

      Izbriši
  12. Taj pogled sa trece fotografije <3 Lepiiii... :*

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivna si i nijansa ti lijepo pristaje. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasotica! ;) Imaš odličan ten :D Sviđa mi se look, i sama posežem za neutralnim sjenilima i upečatljivim ružem u ovim hladnijim danima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja u većini slučajeva nosim neutralna sjenila ili samo tuš, ali zato volim da su usne u boji :) Hvala Mell :D

      Izbriši
  15. Odgovori
    1. Hvala draga :* Nisam nešto fan jakih nijansi na očima, pa mi je ovo idealno :)

      Izbriši
  16. Wow, prekrasna si i jako fotogenična. Make up odličan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona :) Drago mi je da ti se sviđa look :))

      Izbriši
  17. Ti si jedna one sexy koka :-) Divna mi je nijansa ruza i divno si mi nasminkana i prepreprepreprekrasna si!

    OdgovoriIzbriši
  18. Odgovori
    1. Hvala Sara, drago mi je da ti se sviđa look :))

      Izbriši
  19. Krasn look, krasan ruž i predivna ti ;).

    OdgovoriIzbriši
  20. Ruž? Koji ruž? :) Ja samo znam da si ti prekrasna! Ali baš prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :D Ma to ti je zbog ruža, a ti ga kao ne primjećuješ :DD Hvala ti puno :)

      Izbriši