Pitanja i odgovori

nedjelja, rujna 01, 2013

Prije nekog vremena draga Snow sa bloga Snow White's beauty case me nominirala za ovaj zanimljiv tag i ja sam skoro pa i zaboravila na to, dok me još jedna bloggerica nije  nominirala za jedan drugi tag, pa rekoh, da prvo riješimo ovaj :). I hvala ti Snow na nominaciji <3




Pitanja:

1. Vještina koju bi voljela da posjeduješ?
2. Pjesma koja te prati cijeli život?
3. Da si životinja bila bi ...?
4. Omiljeni strip junak?
5. Omiljeni stih?
6. Osobina koju cijeniš kod drugih?
7. Osobina koju cijeniš kod sebe?
8. Tvoja supermoć je ...?
9. Koncert na koji bi voljela da odeš?
10. Ispričaj mi omiljeni vic?

Moji odgovori :

1.Voljela bih naučiti brzo čitati, mislim da je to vrlo korisna vještina, posebno za nas studente a znam da ću morati još puuno knjiga i zakona u svom životu pročitati :D.



2. Jako volim glazbu pa je ovo za mene prilično teško pitanje i moj glazbeni opus je stvarno šarolik, ali kad bih morala izdvojiti, bila bi to ona koju mi je pjevao pokojni djed i sjećam se kao jučer da me ljuljao na šarenoj drvenoj ljuljačci koju je sam napravio i pjevušio mi :"Moja mala djevojčica, puna je velikih želja, baš kao šipak pun koštica tako je puna veselja <3."



3. Vjerojatno pas, neki mali slatki čupavac, jer sam privržena ljudima koje volim i za njih bih napravila sve, pa i pokazala zube :D.

Moja mala Nera u zemlji snova :*

4. Nisam baš čitala stripove, niti su me zanimali strip junaci. Jedini strip koji sam čitala bio je Lucky Luke i braća Dalton :).





5. Teško pitanje, sada mi pada na pamet jedna predivna pjesma A.B. Šimića, Mi smo se sreli. Pa evo vam jedan lijepi stih:
 " O kada se opet rastanemo i pođemo na naše
 tajne puteve kroz beskraj,
 na kojoj ćemo se opet sresti zvijezdi?
 I hoće li pri novom susretu opet naše duše zadrhtati
 u tamnom sjećanju da bijasmo nekada ljudi
 koji su se nekada ljubili na nekoj zvijezdi 
što se zove Zemlja?"

6. Cijenim pozdanost i odvažnost, možda zato što sama nisam previše odvažna :).

7. Uhh.. vjerojatno ustrajnost i osjećajnost (koliko god ovo potonje možda i nije najbolja osobina u određenim životnim situacijama).


8. Moja super moć je ta da se mogu penjati po zidovima i plesti mreže, naime, kako volim kukce, tako ne volim ubijati iste i nekoliko puta me već ugrizao pauk, pa se zezamo da sam sad Žena Pauk :DD!
Idemo sad ozbiljno, mislim da je moja super moć brzo pamćenje i dugotrajno memoriranje ( dobro, kad govorimo o gradivu za ispit tu bi se dalo raspravljati, ali odlično pamtim neke random stvari i sitnice iz svakodnevnog života).





9. Definitivno Aerosmith, bilo bi dobro dok su djedice još uvijek živi :))





10. Jako malo viceva smatram zbilja smiješnima pa ih zato i ne pamtim, ali jučer sam čula jedan, nakon što sam došla s vrećicom iz Bipe  - Došao čovjek u teretanu i pita instruktora :" Koja sprava će mi pomoći da budem privlačan ženama?" A instruktor će: "Bankomat!" :D



Neću nikog nominirati dalje jer ovaj tag kruži već neko vrijeme i stvarno ne znam tko je već nominiran, tko ne, pa ako niste, slobodno sastavite ovaj post ili u komentarima ispod odgovorite na  pitanja :).



21 komentar:

  1. Hihi, ti si zapravo odgovorila na Ivina pitanja meni :-)
    Moja su bila ova :

    1. Blog koji te je u zadnje vrijeme oduševio, ne mora biti nužno kozmetički ?
    2. Film koji te je baš izuo iz cipela ?
    3. Svađalica ili mirotvorac ?
    4. Maskara ili rumenilo ?
    5. Da možeš na jedan dan, bila bi...
    6. Šta ti diže kosu na glavi ?
    7. Party Girl ili kućna muha ?
    8. Casual ili fancy ?
    9. Da imaš vremeplov gdje bi otišla, u prošlost ili budućnost ?
    10. Preparativa ili dekorativa cura ?

    Nema veze, hajde bitno je da se bolje upoznajemo. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa, evo sad ću ukratko na tvoja odgovorit:

      1. To bi bio Blue Bird vintage blog, nije kozmetički, više lifestyle i predivna mi je njihova obitelji, fotke, ma sve :) http://bleubirdvintage.typepad.com/

      2. Uvijek plačem na Schindlerovu listu i mogla bih ju gledati bezbroj puta, odličan film mi je i Butterfly effect kao i Forrest gump :)

      3. Mirotvorac, ne volim svađe!

      4. Maskara, bez rumenila mogu, stavim malo bronzera da dobijem ipak malo boje u obrazima, ali maskara je must have :)

      5. Bila bi milijarder :D Pa da si u jednom danu pokupujem svu kozmetiku, cipele, odjeću, kupim kuću i uredim ju, a onda mogu bankrotirati, ipak je to samo na jedan dan :D a ovo što kupim bi mi ostalo ikad budem siromah :))

      6. Uh, pa dosta toga, ali najviše se iznerviram kad znam da sam u pravu u vezi nečega a druga osoba mi ne dozvoljava da ju uvjerim u to!

      7. Kućna muha :) Prije sam bila party girl, ali ta su mi vremena već odavno dosadila.

      8. Ovisi o situaciji i kako se osjećam u tom trenutku. Ipak, više bih rekla da je casual, jer prije svega volim udobnost, ali da opet to lijepo izgleda :)

      9. Prošlost! Obožavam povijest i voljela bih otputovati u neka vremenska razdoblja i upoznati neke poznate povijesne ličnosti ili sudjelovati u događajima koji su promijenili povijest, ali isto tako, voljela bih se brzo vratiti u sadašnjost.

      10. Prije sam više bila za dekorativu, sad kako starim više se okrećem preparativi i tražim proizvode koji najbolje odgovaraju mojoj zahtjevnoj koži.

      Eto, odgovorila sam i na tvoja pitanja. Nadam se da se ne ljutiš. Pisala sam ovaj post jučer navečer i valjda sam previdjela tvoja pitanja :)

      Izbriši
  2. Aerosmith <3
    Nera, mala slatkica. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nera baš je slatkica, posebno dok spava :)

      Izbriši
  3. Draga, predivni su ti odgovori, u mnogima sam se našla :D
    Pjesma A.B.Šimića mi je predivna! Ja se prvo uvijek sjetim Pabla Nerude i njegovih pjesama jer su nas u gimnaziji maltretirali s njime :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i Nerudu, možda zato što nas nisu maltretirali s njim :D

      Hvala Sara :*

      Izbriši
  4. Neraaaa...srce malo ;* <3

    Obozavam ove postove ;)
    Evo, ponovo shvatih da imamo dosta toga slicnog ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da smo imamo dosta sličnog :)

      Izbriši
  5. Ova pjesma od Šimića me skoro rasplakala! Baš je predivna.

    p.s. i ja bih htjela naučit brzo čitati, mislim da u to valja uložiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa još jedna osjećajna dušica :)

      Da, u pravu si, brzo čitanje je odlična stvar i isplati se u to uložiti :)

      Izbriši
  6. Ova tagiranja su mi super, saznam puno toga o vama i bas sam se odusevila odgovorima :)

    Volis kukce???? Brrr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve osim osa, stršljena i muha :) ali i njih pustim da žive :D

      Drago mi je da ti se sviđaju odgovori :*

      Izbriši
  7. A mala slatka Nera... jer dobila ime po Neri iz Gričke vještice? Ja sam obožavala Gričku pa sam bila "zaljubljena" u to ime ;) Super su mi ovi postovi ali to već znaš...i da, definitivno bi ti mogla biti Žena Pauk... znam da ih voliš... baš sam se te se sjetila neki dan kada sam imala jednu ogromnu neman u sobi a dragi na poslu (on ih inače baci kroz prozor) a ja nemam hrabrosti ni ubiti ga... ali ogroman je bio... grozno! ;/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije dobila po Gričkoj ime, kada smo ju dobili prije nekih 7 godina, brat je bio mali i on joj je želio izabrati ime pa je izabrao Nera zato što je crna :)

      Hehe, trebala si mene pozvati u intervenciju, ja bih doletjela i sredila situaciju :DD Inače, ja sam ta koja u kući riješava te probleme, moj dragi će ih mahnito ubijati, a ja ne dam, pa onda nastane kaos :))

      Izbriši
  8. zanimljiv tag, zanimljivi odgovori...što me podsjeti da imam i ja jedan tag na čekanju...

    OdgovoriIzbriši
  9. usput i ja sam svladala to brzo čitanje, ne može se drukčije svladati ta crna rupa zvana hrvatska književnost...Bože, koliko pisaca imamo...

    Meni je kukaca isto žao, ali ih ipak obično koknem ako naletim na kojega u kući...npr. ose i mrave (mrava mi je posebno žao, ali znam ako se prošire po kući, biti će belaja) pauke doduše uvijek pustim da žive, nekako mi ih je žao.

    OdgovoriIzbriši
  10. Došle su mi suze na oči kada sam pročitala odgovor na 2. pitanje. I meni su pjevali tu pjesmu, ja ju sada pjevam svojoj curici, a moj djed je davno umro a isto me uvijek ljuljao, evo izbile su emocije na sjećanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa :) Sjećanja na djedove i bake su mi uvijek draga i lijepa, baš zgodno što pjesmu pjevaš svojoj maloj djevojčici :) tako će i njoj ostati u sjećanju :D

      Izbriši