NOTD #8 - rođendanska manikura za Lenku

subota, rujna 21, 2013

Danas Lenka ima rođendan i ja sam joj napravila čak dvije manikure. Razlog je taj što nažalost, nisam u potpunosti zadovoljna ni sa jednom. Očito me neće crveni lakovi :D.

Prvo Lenkić, sretan rođendan !!

Lenka voli crvene lakove i ja ih nisam zaobišla :)


  • Miss Selene #104 - ovaj kreč bijeli lak sam koristila na prstenjaku jedne od manikura
  • Moment #45 - sam koristila kao bazu druge manikure
  • Anny #091 Love touch - sljedeća tri laka sam koristila na obje manikure
  • Moment #22
  • Flormar Supermatte- #M101
Prva manikura, za koju sam inspiraciju dobila na YouTube-u, odlična ideja, lošija moja izvedba :( Taj dan mi se otkrhnuo dio nokta na kažiprstu (jer sam ga prije 2 tjedna zarezala s nožem :D) i znala sam da će se jednom morati otkrhnuti pa mi je taj nokat drugačijeg oblika od ostalih, a i ovo gradient srce nije ispalo onako kako sam zamislila, barem ne po obliku :DD!

Onda sam sinoć radila drugu manikuru, opet gradient, ali preko cijelog nokta s tim da sam fotkala navečer, zaboravila napunit fotoaparat pa sam slikala mobitelom, pa se zbog toga ne vidi dobro gradient (odnosno ova najtamnija nijansa), pa nisam dovoljno dugo čekala da se lak posuši prije nego stavim nadlak, pa mi se na prstenjaku uhvatilo crvene na ovaj bazni lak :( Uglavnom, sve je krenulo nizbrdo :D.

Danas više nemam vremena raditi još jednu manikuru, pa se nadam da će vam se svidjeti barem jedna od ove dvije :) i da će Lenka biti zadovoljna :).

Bitna je dobra namjera, zar ne :)?

Broj komentara: 26:

  1. Divna gesta i sretan rođendan Lenki :D. Prva je baš kul. Super lak <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa :D Na ovoj prvoj sam koristila Anny lak (zaboravila sam to spomenuti u postu).

      Izbriši
  2. E pa meni se baš sviđa kako ti je srce ispalo, svaka ti čast :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A malo su mu rubovi preoštri, nisu zaobljeni :D Hvala ti :)

      Izbriši
  3. Ova prva je super! steta sto nemas bolju sliku i ove druge :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nažalost nemam. Ali eto, zaboravila sam napunit fotić, a znala sam da ujutro neću imati vremena za slikanje kad mi se napuni...

      Izbriši
  4. Joj pa ovo je divno ! :) Srecan rodjendan Lenki <3

    OdgovoriIzbriši
  5. weee baš je kul :D pridružujem se čestitkama za Lenkin ročkas :*

    btw. Imaš iznenađenje kod mene na blogu hehhehe, baš sam sad nestrpljiva :D

    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo, manikurica za mene :)) Hvala ti na tome <33 I drago mi je da ti se ova moja sviđa :))

      Izbriši
  6. Meni ti je srdašce genijalno ispalo, ne znam šta kukaš :P I druga mi se sviđa ali mi je prva sa srcem malkice ljepša ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je ova prva manikura odlična. I srce je super ispalo, tako da nema potrebe za kukanjem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona, drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  8. Divna su oba manikira, i svidja mi se gest <3
    Srculence je skroz medeno, i ja volim cesto da nosim slican manikir ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Kladim se da je srce u tvojoj izvedbi puno preciznije i ljepše :D Ipak si ti maher za te stvari :))

      Izbriši
  9. Prelijep poklon. Mislim da će Lenkica biti oduševljena :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. prekrasna gesta! ova zadnja manikura mi se najvise sviđa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina, ajde da se nekom i zadnja sviđa :))

      Izbriši
  11. Oduševljenje premnogo!!! :D <3 baš ti fala!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu Lenka, sretna sam što se tebi sviđa <33

      Izbriši
  12. Čak dvije manikure, Lenka to i zaslužuje! Meni je sa srčekom najbolja :D

    OdgovoriIzbriši