NOTD #7 - manikura za Mirnu

četvrtak, rujna 19, 2013

Draga Mirna s bloga Lipstick's blade je bila među prvima koji su na mom blogiću ostavili komentar i zato ima posebno mjesto u ovom kratkom životu mog bloga :D.

Isto tako, Mirna je kriva za moju trenutačnu opsjednutost MOMENT lakovima jer mi je upravo ona poklonila onaj prvi koji je bio presudan. Iz tog razloga, danas sam skoknula do Offertissime (nikakav problem, s obzirom da se samo spustim iz zgrade i Offertissima mi je pod nosom) pa sam kupila još jedan Moment lak, isključivo namijenjen manikuri za Mirnu. 


  • Moment - #45
  • Catrice - #45 Kitch me if you can (sad sam skužila da ova dva laka imaju isti broj nijanse :D)
  • Kist Eveline celebrities tuša -tuš sam potrošila, kistić oprala i s njim sam nanosila šljokice na nokat, jednu po jednu šljokicu, a mislim da će biti odličan i za pravljenje prugica jer je jako tanak :)
Ovaj Moment lak u stvarnosti ima malo više primijese roze boje u sebi, na fotkama ispada baš neka boja karamele, posebno na drugoj fotki slikanoj u zatvorenom prostoru. 

Nadam se da će Mirna biti zadovoljna :*
Sviđa li vam se? Znate li kakav jednostavan a efikasan način skidanja šljokica osim onog umotavanja nokta u foliju?

Broj komentara: 47:

  1. Manikurica ti je stvarno predivno ispala..i baš te mogu zamisliti s takvim nekakvim lakovima, s nježnim bojama.. Ja na vaticu stavim malo više acetona nego kad skidam obične lakove, odnosno da mi aceton dođe u većem promjeru, i držim vaticu malo duže na noktu, i kad vidim da mi se onaj lak ispod šljokica otopio, onda počnem povlačiti vaticu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Pogodila si, to nekako i jesu moje boje :D Ma tako i ja, samo još preko vatice zamotam foliju i ostavim neko vrijeme, isto se skine lak ispod i jedan dio šljokica, a ovo ostalo moram rifljati :)) Mogu samo zamislit kako će mi ići skidanje ovih šljokica jer sam nokte pretrpala s njima :DD

      Izbriši
    2. Možda će ti se jednostavno nakon 2,3 dana moći otkeljiti pošto je debeli sloj laka i šljokica.. :)

      Izbriši
    3. Moguće, nisam o tome ni razmišljala :)

      Izbriši
  2. Super ti je ispalo, baš postaješ majstorica :))

    OdgovoriIzbriši
  3. jako je lijepa manikura i super si se sjetila sačuvati pa iskoristiti kist!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je odličan kist za takve stvari, tanak i precizan :) Hvala ti :))

      Izbriši
  4. Jako lijepa manikura :) Nakon tvojeg pisanja o Moment lakovima, svratila sam do Offertissime i kupila roza i plavi lak te sam oduševljna i lijepim bojama, a pogotovo trajanjem. To su definitivno lakovi koji najduže ostaju na noktima bez da se izguli boja na rubovima noktiju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđaju! Hvala ti :)

      Izbriši
  5. Odlične su mi ove šljoke! :D A ja ti ne koristim foliju, nego jednostavno vatu s odstranjivačem držim malo duže na noktu, natopim ga i onda skinem. Tlaka je, ali navikla sam jer često nosim te šljokičave lakove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači nema mi druge nego žuljati :DD Hvala ti, i meni se baš sviđaju :)

      Izbriši
  6. jako lijepo ti je ispalo :)
    sreća pa mi je offertissima nekih 7-8 min hoda od mene u smjeru u kojem nikad ne idem, inače bih vjerojatno imala kompletan asortiman moment lakova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, zato ja svako malo zavirim u Offertissimu da vidim šta ima :DD Čini mi se nekako da ću imati cijeli asortiman momentića :D Hvala ti :))

      Izbriši
  7. Aaaa..kako su samo divne te sljoke!!! Zelim!!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš jesu :) Ja sam ih nanosila jednu po jednu jer nisam željela prazan prostor između njih, inače su puno rjeđe, naravno, ovisi koliko slojeva staviš:)

      Izbriši
  8. Mislim da mi je ova tvoja favorit ovaj tjedan <3

    Za Mirnu ne znam, ali ja sam prezadovoljna, divno !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa i da ti je ova favorit :) Hvala draga :*

      Izbriši
  9. aaa,lipa! manikura kao da si pitala mene kakvu bi! kako biras manikuru za blogerice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde drago mi je :) Sad zna šta ti otprilike voliš :) Kako biram? Za neke već znam što vole/ne vole, npr. za Dž. sam definitivno znala da moram ubaciti šljokice, jedna dama (u komentaru ispod tvog) mi je sama rekla koje boje voli, ali većinom po svojoj volji, pa se nadam da pogodim :D

      Izbriši
  10. Sviđa mi se, sviđa mi se! :D Čekam nešto ljubičasto :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će za tebe nešto ljubičasto, sjećam se da si mi spomenula :)

      Izbriši
  11. Jao, jao, jao! Ja sam oduševljena :D Ostala sam bez teksta! Manikura je najljepša od svih (ne zato što je za mene, haha) i jako mi se sviđa <3 <3 <3 i imam i ja taj Moment lakić i sad ću sigurno napraviti ovakvu manikuru prvom prilikom. Hvala još jednom :D :****

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si se sviđa i još da ti je najljepša :* Probaj, probaj i poslikaj kako je ispalo :) Poljubac <333

      Izbriši
  12. zaista je ispalo divno!
    jako mi se dopalo :)

    OdgovoriIzbriši
  13. i meni se sviđa, al baš baš :D i lijepi su ti nokti, pravo su se oporavili od evelinea. definitivno je zaslužio i recenziju od mene :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dž. :)) Da, baš su se oporavili, sve ne vjerujem kad gledam slike noktiju prije kako su bili grozni i u čudu sam kako mi nije još niti jedan puknuo, a inače su mi bili grozno tanki :D Recenziju svakako zaslužuje :))

      Izbriši
  14. Ovo je jednostavno savršeno! Prelepe boje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tijana, drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  15. Ovo mi je divno za jesen... predivan je ovaj Moment... stvarno bi trebala do Offertissime! :) Uz te tvoje postove, još ću zavoljeti šljokice! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako ćeš ih zavoljeti :) Trk do offertissime po koji lakić :)

      Izbriši
  16. Odgovori
    1. Hvala Sara, drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  17. Ne znam kako sam ovo preskocila, prelijepo je! Moram pokusati da kopiram ;)

    OdgovoriIzbriši