NOTD #6 - Manikura za Dž.

ponedjeljak, rujna 16, 2013

Znam da sam jučer objavila manikuru za Josipu i možda će vam ovo biti previše manikura za redom, ali mene je ova manikura baš oduševila i danas sam uspjela uhvatit vremena za malo igranja s lakovima pa se nadam da će se i vama svidjeti :).

Ovaj put manikura je za jednu veselu djevojku koja me uvijek nasmije do neba svojim komentarima i postovima - Dženanu s bloga My Happy Nails. Upravo je napravila savršenu manikuru na temu Matching manicure - Glitter overload pa svakako zavirite :D.
Dž. inače obožava šljokice pa mi je nedavno i izrazila želju da njena manikura bude upravo takva, ali i da mi nije ništa rekla, svejedno bih ubacila šljokice :D.

  • Essence Colour & go - #121 Gold fever
  • China Glaze - #251 Simply stunning
  • OPI- Elephantastic pink
Nisam sigurna da li je za Dž. ovo dovoljno šljokica :D ali meni se ova kombinacija boja baš sviđa i definitivno ću ju češće nositi, a ovaj zlaćani China Glaze je nakon više od 2 godine dočekao da ga nosim i mogu vam reći da u ovoj kombinaciji sa zlatnim glitterom izgleda neodoljivo :D.

Sviđa li vam se? A tebi Dž. ? <3

Broj komentara: 28:

  1. Moram priznati da ovo izgleda jako jako lijepo! Sviđa mi se, možda probam rekreirati! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :) I ako probaš, svakako poslikaj :D

      Izbriši
  2. Zamisli, ovo bi čak i ja voljela isprobati, a nisam ljubitelj svijetlih i opako blještećih nijansi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super onda, nadam se da se jednom možda odvažiš :))

      Izbriši
  3. Saaaamo ovo sljokica si stavila za DZ???? Sramota :D izbrisi post :D ako ne bljesti na sve strane, nece ti ovo kod nje proci :D

    Ali zato se meni svidja kombinacija mada ja bih to opet na jedan ili naaajvise dva nokta stavila :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehe, baš si me nasmijala! Pa i ja se malo pribojavam što će Dž. reći, ali ne mogu ja protiv sebe, onoliko šljokica može samo Dženana isfurati dobro :))
      Stavila bih i ja inače samo na jedan, ali rekoh, ovo je za Dž. mora se malo više šljaštiti, vidiš da sam ipak ustupke radila :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala Dijana, pa tako sam i ja to povezala :D

      Izbriši
  5. Aaaaaa, ovaj zlatno-rozi gradient je savršen!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Neira :) Nije mi se dalo nanositi spužvicom, pa se nadam da je ipak ispalo kao gradient :D

      Izbriši
  6. Predivna manikura, jedna od ljepših koje sam vidjela u posljednje vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da će bit zadovoljna! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh, ovo je baš Dž! Znala bih i da nisi napisala kome je posvećena :D
    Je, super je kombinacija CG i ovih šljokica. Odmah su mi blagdani na pameti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači da je pun pogodak ako bi znala za koga :))

      Izbriši
  9. awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ja ću se rasplakati :))))) baš slatko i hvala ti što si mi posvetila manikuru. sviđa mi se kako je ispalo, obavezno si moram nabaviti ovaj elephantastic pink, pravo mi je lijep.
    šaljem ti ljubavi i moj sljedeći post je manikura za tebe <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeeej, sviđa ti se :)) Baš mi je drago da sam udovoljila tvojim šljokičastim kriterijima :D Ljubav i ja tebi šaljem i baš me zanima manikurica <333

      Izbriši
  10. Jako lijepo je ispalo, odlično su se boje složile!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! I meni se kombinacija boja baš jako sviđa :)

      Izbriši
  11. Odlicno je. Obavezno si moram kupit ove sljokice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Kupi, kupi pa da vidim kako ćeš ih ti iskombinirati :)

      Izbriši
  12. Stvarno genijalno, krenule su ti manikure, nemoj sad stati :)) Odlično si se sjetila za gradient, ful je efektno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su mi sad interesantne te manikure, neću stati, ja kad nešto obećam, to moram i napravit :) Samo, jučer sam si kosu počupala zbog jedne manikure, odnosno, Essence naljepnica za nokte koje sam na kraju bacila u koš i shvatila zašto su mi mjesecima stajale netaknute :DD

      Izbriši
  13. Samo ti lakiraj, odlične su ti manikure!:)
    Zanimljive su mi ove zlatne šljoke, baš su lijepo istaknule OPI lakić. :))

    OdgovoriIzbriši
  14. ovo mi je isto jedna od najljepših manikura sa posvetom a opi lak je san snova!

    OdgovoriIzbriši