NOTD #5 - manikura za Josipu

nedjelja, rujna 15, 2013

U petak sam se počastila s 2 nova lakića. Izbor je pao na Essence lakove koji se dugo nisu našli kod mene, nemam neki poseban razlog, jednostavno sam ih bespotrebno zapostavila iako smatram da se radi o dobrim lakovima, zanimljivih nijansi i raznih tekstura a i cijena im je i više nego povoljna.

Ova dva lakića sam platila svakog 13.90 kuna.

Kako je simpatična Josipa s bloga girlygirliness izrazila želju da sljedeća manikura bude posvećenja njoj, here it comes :) Josipa u ulozi miss universe :*.


  • Essence colour & go - # 147 miss universe - ovaj lak je tako divaaan, ali pravi "pain in the ass" za slikanje, čemu svjedoči i činjenica da sam poslikala 151 fotku i niti jedna ne pokazuje svu njegovu ljepotu. Radi se o nekoj tamno sivoj podlozi s hrpom plavog, zelenog i zlatnog shimmera, pa lak na suncu izgleda smaragdno zeleno, u hladu tamno plavo do tamno sivo s plavkasto-zelenkastim odsjajem. 
  • Essence colour & go - #121 gold fever - lakić sa zlatnim glitterima različite veličine i lijepim zlatnim prahom.
Meni se ova kombinacija boja baš sviđa i izgleda mi nekako glamurozno, a kako bi drugačije i izgledali lakovi pod nazivom miss universe i gold fever :D?

Što vi kažete? Sviđa li vam se? 

Broj komentara: 35:

  1. Jako mi se sviđa manikura za Josipu :D imam i ja taj zlatni lak, skoro pa sam zaboravila na njega. I ja bih jednu manikuru :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ups, slučajno obrišem odgovor :) Može draga, samo prvo se Dž. naručila jučer, pa onda nakon nje ću za tebe napravit :) Imaš kakvih želja?

      Izbriši
  2. Super je. Imam i ja taj Miss universe i bas je predivan

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim taj zlatni lak.. :) Zara White...mmmmm.... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je taj zlatni baš lijep :) kao i Zarini parfemi :D

      Izbriši
  4. Prekrasne šljoke za Josipu :) Taman!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mikka :) Nadam se da će se i njoj svidjeti :))

      Izbriši
  5. Ja bas volim njihove lakove ali u mome dm- u i Milleru je bas nekako slab odabir... ova zelena mi je presuper i nokti su ti stvarno divni! :-) E, a koji ti program za fotkice koristis?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Koristim Picmonkey iako nije baš nešto u smislu dorađivanja fotografija jer se moraš pretplatiti za dodatne usluge, ali prvih par foti na blogu sam sredila tamo - stavila obrub i svoj potpis u tom fontu pa sam tamo i nastavila obrađivati fotke. Za neke specijalne efekte bolji mi je ipiccy ali njega skoro nikad ne koristim jer ne dorađujem fotke u tom smislu, iako imaju zgodnih efekata a sve je besplatno :)

      Izbriši
  6. Divan mi je ovaj zlatan lakic ;) Svaka cast kako su ti porasli nokti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, a ja sam mislila da je to nemoguća misija :) Malo truda i odmah izgledaju bolje :D

      Izbriši
  7. Jaaako mi se sviđa :)) zlatni mi se na prvi pogled nije svidio, ali sve zajedno baš izgleda savršeno :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Sviđa mi se, čim su šljokice u igri odmah mi se sviđa :))

    Iako, za nijansu mi je plavac bolji sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razmišljala sam prvo da ne stavim šljokice jer mi je tako predivan sam, ali budući da se radi o manikuri s posvetom, malo mi je bilo glupo samo nalakirati s jednom nijansom :))

      Izbriši
  9. Lep manikir :) Oba lakića su super :)

    OdgovoriIzbriši
  10. savršeno! ovaj plavi lak je ooodličan :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uf, prelep je Miss Universe, nekako ga nisam primetila :O A gold fever imam i podigne svaki lak na jedan novi nivo, jako ga volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ga nađeš, svakako ga kupi :) Slažem se za gold fever, baš podigne svaku manikuru :)

      Izbriši
  12. Oba su mi prekrasna,morat cu i ja malo pogledat njihove lakice,isto sam ih zapostavila a nezasluzeno.Imam od lani jedan rozi i bas ga volim,pravi ljetni...
    Lijepa manikura,Josipa ce sigurno bit zadovoljna:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nadam se da hoće :D

      Izbriši
    2. Josipa approves :D I sramota kak nisam odmah vidjela :( Imam ispriku da pišem diplomski :Đ

      Izbriši
    3. Ma nije sramota, znam ja da pišeš diplomski no.2 :))

      Izbriši
  13. Kako su tvoji noktici lijepiii, ma moram se natjerat da i ja svoje pustim do iduce nedjelje hehe :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O pa hvala ti :) Jesi vidjela kakvi su moji bili grozni? Sad sam baš zadovoljna i odmah imam voju da ih stalno lakiram :))

      Izbriši
  14. Kombinacije boja su odlične! :)
    Plavi mi se posebno sviđa, totalno moja boja. :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Waaaaaaaaaaaaaaaaaa super je super!!! Šljokice su taman aman :D
    Hvala na manikuri za mene, ja sam mistress of the universe :D (ili se barem tako sada osjećam) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jupii, drago mi je da ti se sviđa :D Znaš, tek sam poslije došla na jednu super ideju i žao mi je što sam ovu manikuru već objavila jer bi ono bilo supeer, ali eto, kad izredam ove ostale manikure s posvetom, bit će još jedna za tebe :D

      Izbriši
  16. Meni je ova manikura totalno Josipa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da sam onda dobro izabrala nijanse :))

      Izbriši