NOTD #4 - manikura za Tijanu

utorak, rujna 10, 2013

Ovo pravljenje manikura mi baš dobro dođe da se malo odmorim od učenja. Sinoć je pala još jedna, jednostavna (mogu ju bez problema napraviti i oni s dvije lijeve, kao što sam ja :D) i meni se jako sviđa.

Ovaj put sam manikuru posvetila jednoj veseloj modnoj pčelici, Tijani sa bloga Fashion Abejita :).

Tijana jako voli boje što možete vidjeti na njenim odjevnim kombinacijama pa sam ja onda napravila i takvu manikuru - veselu i šarenu.



  • Eveline miniMAX #808
  • China Glaze # First Kiss
  • Moment Fluor #05
  • Moment # naranča pastel
Nadam se  da je Tijana zadovoljna manikurom  i da se vama, drage moje sviđa jednako kao i meni :)!

Broj komentara: 38:

  1. Stvarno si srce! Kako si mi samo ulepšala dan! :) I drago mi je da je tako divan i zanimljiv manikir posvećen baš meni, skoz si pogodila boje, a zapravo i sama trenutno imam jako sličnu nijansu na noktima :D I deatlj sa tufnicama je presladak! :)
    Sad mi kez ne silazi sa lica! :D
    :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam ti uljepšala dan :)) Znam da voliš boje pa su zato ove točkice na prstenjaku :*

      Izbriši
  2. Predobra, savrsena za ljeto i divna uz tirkizni nakit (kako si je i sama prezentirala) :-) Divna mi je ova Eveline nijansa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš je za ljeto :) Meni se isto baš sviđa ova Evelin nijansa, malo je minty, malo vuče na tirkiz, ovisi na kakvom je svijetlu :)

      Izbriši
  3. Aa baš je super kombinacija boja i imaš fine noktiće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Trudim se da budu što bolji, ovo je sad super kako su izgledali :D

      Izbriši
  4. meni se isto sviđa, baš je zanimljiva:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se sviđa, posebno ove točkice! :D Noktići su ti baš lijepi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) I meni su točice baš slatke :))

      Izbriši
  6. Ovaj manikir baš nekako pristaje Tijani :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Big lajk i za noktiće i za ogrlicu :D Imam sličnu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :) Meni je tako žao što sam ovo ljeto zaboravila na tu ogrlicu, zametnula sam ju u jednu ladicu i pronašla ju tek sada...

      Izbriši
  8. Super post i super noktići :))
    Imam i ja ovaj Eveline lakić i obožavam ga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea, i meni je bio omiljeni ovog ljeta :))

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. Sad kad si probala šljokice i zeleni lak, možeš se odvažit i na ovako nešto :DD

      Izbriši
  10. Krasno! Baš mi se sviđa ovaj tirkizni lak. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijepa kombinacija, super točkice :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Divna manikura i noktići, a ove točkice su mrak! :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Odgovori
    1. Hvala, da baš je vesela manikura, šteta što je zahladilo pa ću sve manje nositi takve boje :(

      Izbriši
  14. Baš ti je kjut manikura i jako mi se sviđa točkasti detalj! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Kak ja volim tirkizno kamenje!! Manikura je preslatka, molim da sljedeća bude posvećena meni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo Josipa, bit će :) Kupila sam danas 2 nova lakića pa ću možda s njima nešto iskombinirati :D

      Izbriši
  16. Hey there! I've been following your web site for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Huffman Texas! Just wanted to tell you keep up the excellent work!
    Feel free to surf my site ... spain

    OdgovoriIzbriši
  17. Keep this going please, great job!
    My website :: vuelos china

    OdgovoriIzbriši