NOTD #3 - manikura za Di

nedjelja, rujna 08, 2013

Jučer sam u Dm-u kupila Catrice lak sa divnim rozo- srebrnkastim šljokicama u nijansi #45 Kitch Me If You Can ( 20,90 kn, 10 ml) i odmah sam ga u glavi uparila s Momentovim pastelno rozim lakom.

Kako sam krenula raditi manikuru, automatski me podsjetila na  dragu Dijanu sa bloga Sasvim obična devojka :) koja uvijek ima predivne manikure i jednako tako predivne nokte a nedavno su Di i Dž. sa bloga My Happy Nails došle na izvrsnu ideju Matching manikura :D. Uglavnom, da ne duljim... danas dok sam radila manikuru sjetila sam se Di zbog pastelnog Moment laka jer ona voli nježne i pastelne boje, kako lakova tako i odjeće i budući da u blogerskom svijetu ovo posvećivanje manikura nije nova stvar, odlučila sam upravo njoj posvetiti ovu manikuru i još nešto, odlučila sam da ću napraviti manikure za sve moje drage blogerice koje pratim :D. Mislim da će biti zaista zanimljivo, a i lijepo je kad nekome koga pratiš već mjesecima i tko jednako tako prati tebe, pokloniš malo pažnje :).

Neću se ograničavati nekakvim rokovima (npr. da tjedno radim ovakve manikure) jer se uvijek nešto može izjaloviti, a ja ne volim davati obećanja koja možda neću moći ispuniti.
Nisam baš spretna u manikurama i za mene je kvantna fizika nalakirati nokte uredno i čekati da se posuše prije nego ih prikeljim na neku drugu površinu i uništim sav trud, ali bitna je namjera, zar ne :))?


Grrr, mrzim kad fotić tako sve uveća i vidi se svaka i najmanja greška :( Ipak, živim u nadi da Vam se sviđa ova manikura i kombinacija roze boje i šljokica :D

Broj komentara: 59:

  1. Koja slučajnost.. Ja sam isto danas nalakirala nokte u nježno rozu boju, samo što sam ih ja dodatno ukrasila sa tri srebrne točkice na svakom noktu.. :) Imaš jako lijepi oblik noktiju..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, telepatija :) I to smo obje koristile Catrice :D Hvala ti na komplimentu, duugo mi je trebalo da mi nokti izgledaju barem malo pristojno za fotkanje :))

      Izbriši
  2. Kupit ću si taj pastelni lakić. :D Manikura je predivna. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, baš su ti narasli nokti! Baš sam se iznenadila :D. SUper ti je ovo ideja.. Sve neke cool ideje idu po blogosferi ovih dana :D. Totalna razlika sunce-hlad. Al' pošto i rozu na bočici lovi isto tako, biće da je do fotića. Lijep lak u svakom slučaju :D. Nisam vidjela Catrice glittere, ali ne čudim se. Catrice mi baš i nije dostupan brend. DMovi u gradu ga ne drže nego jedan u trgovačkom centru kog posjećujem svake prijestupne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, narasli su napokon, s tim da ih još svako malo rašpam :D Nijansa ovog pastelnog se baš teško uhvati fotićem, u stvarnosti jue bliža ovoj nijnasi na svijetlu, samo malo blaža i kremastija. Catrice je sad izbacio nekoliko glittera, ovaj rozi, srebrni, zlatni i čini mi se tamno zeleni. I ja se čudim što u mom Dm-u imaju Catrice, inače sam Catrice kupovala u Kozmu, ali ne žalim se :DD

      Izbriši
  4. Skroz je legenarna ideja! Jedva ekam sledeci ovakav post. Super su ispali nokti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)) I ja jedva čekam sljedeću manikuru, već smišljam šta ću i za koga :D

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Hvala Pandora, kad ti to kažeš, onda puno znači :) Šljokice se još ljepše vide na bijelom laku, ali tek sam to kasnije skužila :D

      Izbriši
    2. :D Da na bijelom laku sljokice vise dodju do izrazaja. Jesu to limitied edition sljokice ili su u stalnoj postavi? Bas mi se svidjaju

      Izbriši
    3. Mislim da nisu LE, sad sam gledala na njihovoj stranici. Ove i zlatne su nove u kolekciji, a srebrne su već imali :)

      Izbriši
    4. E super onda moram po njih :D

      Izbriši
    5. Ja se još planiram opskrbit i zlatnim i srebrnim šljokama :)

      Izbriši
  6. Sa šljokama ne možeš pogriješiti! ;) Odlično! ja preksinoć nalakirala nokte u zeleno (da, da, u zeleno!) i onda mi Dženana još rekla da stavim i šljokice. Da vidiš tek tu komediju!!! Na sve nokte sam stavila šljoke! :))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne mogu vjerovat! Zeleno i još šljokice, ajme Lenka pa ti se mijenjaš :) Dobro te Dženana nagovorila, a gdje je foka manikure (ne znam, možda sam ju propustila, nisam ovaj vikend bila uz komp :D)?

      Izbriši
  7. Kod mene se zna da nema sljokica uglavnom :D i ove koje sam ja stavljala bilo je na nagovor :D Svidja mi se ta ideja i ja sam vec radila za Lenku, pa idemo dalje :) Ionako uvijek lakiram nokte, pa mogu i postove praviti u vezi toga i posvecivati ih nekome :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, tako sam si i ja zamislila pošto u zadnje vrijeme lakiram nokte svako malo :) ajde samo daj i ti :D

      Izbriši
  8. Super je slika noktiju sa Guccijevim parfemom. Baš dobra ideja! Btw, taj je miris već jako dugo discounted, smijem li znati gdje si ga kupila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na žalost, ova bočica je stara sigurno 5 godina, bio mi je među najdražim parfemima (inače, skupljam prazne bočice najdražih) i stvarno sam tužna što ga više nema :(

      Izbriši
  9. :O :O :O, ma koliko si me obradovala <3 <3 <3, prvenstveno gest, a tek manikir, ti znaš da potrefiš :D. Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii baš sam hepi <3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto draga, manikura me podsjetila na tebe :) Jako mi je drago da ti se sviđa jer je ipak tebi posvećena <3333

      Izbriši
    2. I da, nokti ti odlicno izgledaju , da nam se prikljucis za mm kada ti se bude svidela temica <3

      Izbriši
    3. Hvala Di :) Hoću, hoću, sviđa mi se i ova plavo-bijela, samo nisam se priključila jer ovaj vikend nisam bila kod kuće a idući tjedan imam ispit, pa sam malo manje aktivna na blogu :D Bit će još tema koje će mi se sviđati :)

      Izbriši
  10. Gucci - zavidim ti :D Predivna manikura!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, najdraži parfem iz srednjoškolskih dana, šteta što ga više nema :( Hvala Saro :*

      Izbriši
  11. super je manikura, hoću i ja da se igram ovoga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anela :) Ajde i ti, bit će baš zanimljivo :D

      Izbriši
  12. Odlične šljokice, volim kad se šljašti :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvarno su ti lijepi nokti! Jedino ova baby roza nije baš my cup of tea :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell, eto sad znam, za Mell manikuru nema baby roze :DD

      Izbriši
    2. Nešto ljubičasto i crno! :D :P

      Izbriši
  14. Odgovori
    1. Hvala Tijana, drago mi je da ti se sviđa ideja :))

      Izbriši
  15. Super ideja! Jedva čekam sljedeće :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivan gliter! :) Kao i ostali jedva cekam da vidim sa kim ces se spariti sledece. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Vjeruj mi, i ja bih sad samo radila manikure od kad mi je sinula ova ideja :D ali moram ipak objavljivati i druge postove :))

      Izbriši
  17. Joj šta mi se sviđa ovaj lak... sve mi se čini da ću morati od Offertisime... koja nijansa ;) Divna ti je manikura, napravila si super posao! Pošto voli lakiće, veselim se i budućim postovima ovakvoga tipa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako skokni po par Momentića, nećeš požaliti :) Hvala draga Ivana, i ja se veselim budućim manikurama :)

      Izbriši
  18. Predivna manikura! Mnogo mi se dopada :) I posebno mi je simpatican naziv Catrice sljokica :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tamara :) Da, Catrice ima genijalne nazive svojih proizvoda :D

      Izbriši
  19. Preslatka manikura i baš mi nekako odgovara uz tebe:)

    Imam puno pastelnih lakova, probat ću i ja sutra isto izvesti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj i poslikaj ako želiš :))
      Hvala ti :*

      Izbriši
  20. Super ideja <3

    Pink+sljokice=savrsen manikir!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Baš ti je super ispalo, i nokti ti tako lijepo izgledaju :))

    OdgovoriIzbriši
  22. Jao, baš je slatko i manikir i gest!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Prasece, drago mi je da ti se sviđa :))

      Izbriši
  23. Jako mi se sviđa kombinacija roza boje i roza šljokica, moram si nabaviti taj Catrice lak jer obožavam njihove glittere. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju baš slatke glittere ali i ostale lakiće :)

      Izbriši