New in #5

utorak, rujna 03, 2013

Evo napokon još jedan new in, ovaj put se najviše veselim stvarčicama koje su mi stigle danas jer neke od njih još nisam imala priliku probati i brzo sastavljam post pošto ne znam koliko ću se još moći suzdržati da ih ne isprobam. Moram prvo reći da je kraj kolovoza bio stvarno divan jer sam dobila neke proizvode koji su se dugo nalazili na mojoj Wish listi, a neke sam i sama kupila.


Dugo sam čitala o Yves Rocher tuširalicama, a kako su na njihovoj stranici prošli tjedan imali besplatnu poštarinu na kupnju iznad 79 kuna, jednostavno sam morala u košaricu ubaciti par proizvoda. Tako sam se počastila s dvije tuširalice - Jardins du Monde gel za tuširanje od lavande iz Provanse koji jedva čekam isprobati, ako je suditi po divnom mirisu čiste lavande iz bočice, stvarno ću uživati! Jardins du Monde gel za tuširanje od cvjetova pamuka iz Indije, čiji je miris nešto blaži, nježniji, ma divan je :). Nutri balzam za usne od ulja badema, lijepo njeguje, nema izraženi miris, ne ostavlja nikakvu boju na usnama. U Dm-u sam uzelai Garnier Moisture match Goodbye dry kremu za suhu/izrazito suhu kožu lica, čija recenzija slijedi uskoro.


Neću legati, Nuxe proizvodi su već dugo moja tiha patnja a nakon što sam prije par mjeseci probala testere Prodigieuse kreme, ista mi nije izlazila iz glave. I tu je nastupio moj dragi, koji zna za moju ljubav prema Nuxu kozmetici i koji mi je želio kupiti suho ulje, no ja sam se ipak odlučila za dugo željenu kremu i online shopping preko Bath & Unwind zbog pristupačnijih cijena nego u našim ljekarnama. Krema koju sam već neko vrijeme željela isprobati jest Nuxe Creme Prodigieuse Enrichie krema za suhu kožu, cijena ove kreme na njihovoj stranici je 170,46 kuna (40 ml) za razliku od naših ljekarna gdje joj se cijena kreće oko 190 - 200 kuna, što je svakako puno povoljnija prilika. Uz nju sam besplatno dobila Nuxe my beauty kit u vrijednosti od 98 kuna koji uključuje proizvode u putnom pakiranju - micelarnu vodu od ruže (35 ml), creme prodigieuse kremu (15 ml)  i losion za suhu kožu (15 ml). 


Na Bath & Unwind stranici sam se počastila s još par stvarčica. Htjela sam kupiti Caudalie pjenu za čišćenje lica koja je bila snižena na 70 kuna, ali ipak me privukao ovaj Caudalie putni set jer sam za cijenu od 119 kuna dobila 4 proizvoda u putnom pakiranju + malu torbicu + tester Divine legs losiona za tamnjenje. Kako još nisam isprobala niti jedan Caudalie proizvod, mislim da je ovo odlična ponuda jer se ipak ne radi o testerima već travel size pakiranjima. U torbici se nalazi micelarna otopina od grožđane vodice i kamilice (30 ml), Huile divine ulje (15 ml), Vinosource moisturising sorbet (10 ml) te Fleur de Vigne gel za tuširanje (30 ml).


Od prijateljice sam na poklon dobila nekoliko Lush stvarčica - Sweetie pie drhtavac za tuširanje te Think pink kuglu za kupanje.



Prije nekog vremena kod drage Mirne sa bloga Lipstick's blade  sam osvojila ovu Luxe paletu u nijansi # cocoa couture, uz nju Mirna mi je poslala i Moment lak, Max Factor smeđu olovku za oči te hrpicu testera :).

Nedavno sam kupila i Alverde ulje za kosu od badema i argana, a nakon isprobanog Moment laka kojeg mi je poslala Mirna, odmah sam se uputila u Offertissimu po još koji primjerak :).

Što ste kupile u zadnje vrijeme? Imate li koji proizvod iz ovog posta i kako ste zadovoljne istim? Što biste možda htjele isprobati?

Broj komentara: 58:

  1. Nuxe i Caudalie stvarčice su mi se najviše svidjele i jako bi ih htjela probati :) Pogotovo Caudalie kozmetiku za koju sam čula hrpu pohvala, a nisam nikad ništa isprobala. Šmrc :( Sve mi se nekako čini da to moram što prije ispraviti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja sam baš Caudalie proizvode htjela isprobati što prije jer sam kao i ti čula sve najbolje o njima. Upravo sam namazala kožicu oko noktiju sa ovim uljem, miris je božanstven :)).

      Izbriši
  2. Obožavam Caudalie tuširalice, nakon njih mirišem kao da sam se okupala u nekom finom parfemu. <3 Već sam poprilično zaboravila na njih, dok me danas nisi podsjetila. Ako odlučiš potrošiti još koju kunicu na Nuxe, isplati se posjetiti Lookfantastic, gdje uz dva kupljena proizvoda (besplatna poštarina) dobiješ suho ulje od 30 ml na poklon. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad više nema kupovine do daljnjeg :)) Ali super je ponuda, da sam znala možda bih tamo naručivala :)

      Izbriši
  3. Caudalie zeleni gel za tuširanje obožavam <3 a ulje je divno, divno <3
    isto tako si odabrale YR stvarčice baš po mom ukusu, volim i lavandu i cvijet pamuka jako jako ♥
    i sve ostalo je divno, Nuxe krema me zanima, a zbog ovog poklon kita je stvarno izvrstan deal :)

    Uživaj u novitetima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pomirišala sam gel, predivno miriši, kao i sve ostalo što sam naručila :)

      Izbriši
  4. Caudalie proizvodi mi se čine totalno zanimljivim,morati ću ih isprobati.
    I ovu YR tuširalicu od lavande. Obožavam lavandu! :)
    Ostale stvarčice su krasne, uživaj u njima. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lavanda, jedan od meni najdivnijih mirisa iz prirode :) kupi ovu tuširalicu jer je miris samo iz bočice odličan!

      Sad ne znam što bih prvo probala, ali svakako ću uživati :))

      Izbriši
  5. Hmm, što izdvojiti :D
    Najviše mi se sviđaju gelovi za tuširanje od yves rochera, obožavam tu kolekciju jardins du monde :D Toliko divno mirišu na koži da je to čudo.
    Također, za oko su mi zapeli i Lush proizvodi :D
    Od njih sam do sad isprobala neki sapunček o kojem sam pisala u 'empties' postu te jednu svježu masku za lice po imenu BB SeaWeed. E i imam njihov peeling za usta 'lush popcorn', no to je bila zimski LE.
    Oni su mi super, i ziher ćeš uživat u ovoj kupki i drhtavcu :D

    I baš me zanima ovaj Caudalie set. Jesi primjetila da sad puno tih skupljih marki imaju te putne torbice u ponudi (npr.L'occitane)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam da isprobam tuširalice navečer, a već vidim da ću u budućnosti isprobati ako ne sve, onda bar neke koje imaju u ponudi :)

      Da, primijetila sam za putna pakiranja. Baš sam na Beauty&Mess blogu vidjela L'occitane set za 125 kn čini mi se, super su mi ta travel size pakiranja, taman da isprobaš više proizvoda za cijenu recimo jednog i odlučiš se na kupnju :)

      Izbriši
  6. Divni noviteti ali ja kao velika obožavateljica Yves Rocher proizvoda moram reći da mi se ove tuširalice najviše sviđaju i nećeš sigurno požaliti što si ih kupila (samo ćeš ih poželjeti probati još). Ja sam ih već dosta probala i sve mi divno mirišu. Imam i dva njihova balzama za usne (malina i grožđe) i također sam vrlo zadovoljna s njima. U biti šta god sam do sada probala od YR nije me razočaralo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam do sad isprobala sam par toaletnih voda i parfemčića, ali ostale proizvode nisam, polako ispravljam grešku :)) Balzam je i meni odličan :D

      Izbriši
  7. Imam od Caudalie ovu tusiralicu,a sve njihove su mi divne,tako njezne,i micelarnu kojom nazalost i nisam prezadovoljna.Probala sam i par testera ovog sorbeta,bas je fino hidratantan a ne masti kozu pa razmisljam da ga kupim u full size.I naravno,broj 1mi je njihova pjena za umivanje koju obavezno moras kupiti drugi put!!
    Odlican Nuxe ulov,morat cu baciti pogled sta imaju na Lookfantastic...Uzivaj u probavanju!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Idući put pjena za umivanje definitivno ide u košaricu :) Zašto s micelarnom nisi zadovoljna?

      Da, pogledaj na Lookfantastic, odličnu ponudu imaju, kažem da sam znala ranije, uzela bih tamo, ali ne smijem se žaliti, zadovolja sam i sa ovim :))

      Izbriši
  8. Nuxe i Caudalie su ti divni. Isprobala sam sve gore od navedenog i moram priznati da su odlični. Garnier šampon i regenerator sam također imala i bili su mi super. YR tuširalice koristim od kada znam za sebe. Super New IN.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je sve odgovaralo, ja se nadam da će i meni :) i baš se veselim probavanju :D

      Izbriši
  9. odlični noviteti :) kakva ti je krema Garnier?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisat ću recenziju sutra/preksutra. Dobra mi je, ako imaš suhu kožu mogla bi ti odgovarati.

      Izbriši
  10. Ništa nisam isprobala, ali bih voljela Yves Rocher proizvode. Doći će i oni na red :) Luxe paleta je divna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj YR, ja sam danas isprobala tuširalicu od lavande, nije me razočarala :D!

      Izbriši
  11. Mene zanima Garnier krema. Probala sam tester, dopao mi se, mislila kupiti i... Kupila neku drugu :) Ako malo duže koristiš kucaj kakva je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo budem napisala recenziju. Koristim ju mjesec dana sigurno, već mi je pri kraju, još mrvicu je imam, pa ću ovih dana sastaviti post :)

      Izbriši
  12. OK ženo sve stvari su ti preodlične :D Nuxe set želim kao i Caudalie :D Škicala sam oba i na kraju odustala. Hvala što si me podsjetila da mi oba "trebaju" :D
    Čini mi se da svoj new in nikad necu objavit, stalno čekam da nešto dođe a dok to sve se nakupi i u meduvremenu jso nesto narucim doci ce nova godina hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tako je i kod mene što se tiče new in postova, evo ovu Garnier kremu sam ubacila u new in a već sam ju skoro potrošila :)) Drago mi je da sam te podsjetila na ove divote i naravno da ti trebaju :DD

      Izbriši
  13. Yves Rocher obožavam i obično im orobim trgovinu u vrijeme blagdana... moje curke već znaju šta će dobiti, ali ne bune se ;) I balzam i tuširalice su divne (jedino mi brzo nestanu)! Nuxe... ah, Nuxe... postoji li riječ jača od obožavati... kupala bi se u Nuxe-u da mogu... ali ne mogu jer "moja" krema košta 220 kn pa se počastim jednom godišnje! Jedna frendica mi je radila za Nuxe i njoj su se smučili proizvodi pa sam dobila dvije kreme ;) Zaviriti ću na ovaj tvoj shop da vidim cijene... Caudalie nisam imala priliku probati!
    Volim Baleina mlijeka, mislim da su odličan omjer cijene i kvalitete!
    Uživaj u novotarijama draga! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je žao što mi YR trgovina nije u blizini, ali opet, dobro je za moj džep :)) Od Nuxa si još želim Reve de Miel kremu koja isto kod nas dođe oko 250 kuna, tako da kada ona dođe na red isto ću pogledati u nekoj online trgovini, više se isplati a ova Bath & Unwind ima i besplatni shipping za Hr kao i Feelunique, e da je meni bar prijateljica koja radi za Nuxe :DD

      Izbriši
  14. Jedva čekam recenziju Caudalie proizvoda jer već dugo čitam samo najbolje o njima pa i sama razmišljam da si naručim neki travel set! Ja sam trenutno oduševljena proizvodima iz Avonove Planet spa Bali botanica linije, mirišu predobro i dobri su prema mojoj koži. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam čula za ovu liniju iz Avona, baš ću pogledati :) ako tebi odgovaraju mogle bi i meni jer znam da imamo sličnu kožu :D A ne znam da li ću za Caudalie raditi recenziju, možda mini recenziju kada potrošim proizvode jer nekako mislim da na temelju tako male mililitraže ne mogu dati kvalitetnu i točnu recenziju, ali sigurno ću u budućnosti kupiti neki od njihovih proizvoda u full size pakiranju jer sam već sad oduševljena :D!

      Izbriši
  15. Do kraja posta mi se sve izmesalo ;D
    Divni noviteti, sve bih volela da probam ;)
    Moram da probam Caudalie proizvode, kada ih toliko svi hvalite ;)
    Uzivaj ;*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :))

      Moraš probati Caudalie, stvarno su divni proizvodi baš kako svi i pričaju za njih :D

      Izbriši
  16. Juuu, koji predivni noviteti :))

    Nuxeee, Caudalieeee, lakiciii. Bas ti zavidim pomalo i jedva cekam dojmove !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)
      I ja jedva čekam da malo isprobam proizvode :D

      Izbriši
  17. Bas si se ti ponovila. Sve mi se svidja, jedva cekam utiske :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Sad slijedi isprobavanje od cca mjesec dana i onda utisci :D

      Izbriši
  18. Odlični noviteti. Jedva čekam recenzije Caudalie proizvoda. Nadam se da će ti odgovarati Garnier krema. Ja imam takvu plavu kremu za normalnu i suhu kožu i jako sam se razočarala, očekivala sam puno više od te kreme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Meni Garnier krema baš odgovara, posebno još u onim ljetnim mjesecima kad mi koža nije toliko zahtjevna što se tiče hidratacije :) Žao mi je što tebi ne odgovara...

      Izbriši
  19. Sve mi se sviđa :)) Nuxe proizvodi su i moja tiha patnja, nikad da odvojim novce za njih, uvijek se na kraju odlučim na nešto drugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je :) Idući put ne preskači Nuxe :D meni je samo miris njihovih proizvoda dovoljan da me potakne na kupnju :))

      Izbriši
  20. Lepo si se ponovila! :) Ja bih sve to probala! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O jesam, sad se trebam smiriti neko vrijeme, ako je to ikako moguće :))

      Izbriši
  21. Krasni proizvodi a setovi su naprosto neodoljivi :D!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana, da setovi su preslatki, posebno ovo Caudalie ulje u toj maloj staklenoj ambalaži :DD

      Izbriši
  22. Odgovori
    1. Evo ja sam prvi put isprobala tusiralice, imal sam do sad samo parfeme i toaletne vode, bas sam zadovoljna :))

      Izbriši
  23. Divni noviteti. Jedva cekam recebzije za YR i NUXE :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Evo dok ih propisno isprobam pa slijedi recenzija :))

      Izbriši
  24. Volim kada se noviteti nakupe :)
    Zavidim na Nuxe i Caudalie travel setu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja volim kad se nakupe :)) Hvala Saro :)

      Izbriši
  25. Reci mi koliko je shipping na Bath & Unwind? :D jako mi se sviđa tvoj Caudalie putni set :) divni su ti proizvodi, od prvog do zadnjeg :*

    OdgovoriIzbriši
  26. Sve je divno! Veselim se recenzijama. :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Imam od svega po nešto, pa da natipkam moja iskustva. Imam dvije YR tuširalice, ovu pamučnu i s arganovim uljem, dobre su mi. Odličan mi je i njihov šampon za volumen, jako lijepa kosa bude od njega.Ono što mi se nikako ne sviđa je maska za lice od šipka, totalni fail jer je gelaste strukture i ne vidim ništa hranjivo ili učinkovito u njoj. Još mi je dobar losion za tijelo od zobi,na koži daje osjećaj hlađenja a miris je odličan i dugooo traje. Caudalie gledam već jako dugo ali uvijek je nešto preće na WL, a s obzirom da su mu cijene malo veće, onda ću morati odlučiti što točno uzeti, privlači me linija Vinosource.
    Od Nuxa nemam a želim suho ulje, kako je moguće da ga nemam još uvijek? Imam ovu creme prodigieuse i još je nisam isprobala :/
    Ne volim istovremeno isprobavati više krema, makar to radim ali onda je teško reći što koja krems radi koži i kako je podnosi.
    Imam i rozu garnierku i koristim je tu i tamo, ako mi se neda stavljati Aveneova i od kad je imam osjećam da mi radi neki silikonski film na licu i baš sam razmišljala što je uopće unutra jer mi je neki unutarji glas govorio da nešto nije ok s njom, tako da mi je tvoj post o njoj došao kao naručen, ali pošto ne izaziva ništa loše na mojoj koži možda je potrošim do kraja.
    Lush obožavam i svima preporučam njihove maske, onu čuvenu mask of magnamity nisam probala jer mi je koža preosjetljiva i suha, a ona je za masnu kožu. Trenutno koritim Oatifix i super je, ostavi kožu onako nahranjenoj i sjajnom ali ne površinski sjaj već unutarnji, ako to ima smisla :) Svakako ti preporučam jer se i ja borim s dermatitisima.
    Lakovi Moment sam kupovala mahnito radi jako lijepog izbora boja, sa 10 kn u offertissimi i lijepe boje su jedino što valja, na noktima mi ne traju i ako nema basea i topa...izgledaju koma.
    Alverde mrzim sve što sam probala, mirisi njihove kozmetike me odbijaju i ništa što sam kupila nije bilo vrijedno ni tih par kuna, ali imam ulje od ruže i nekad ga poslje dugih kupki stavim na lice prije spavanja i to je ok.
    Od ultra deuxa sam imala onaj s jajem :) uglavnom onaj žuti i bio je ok.
    Kakav iscrpan komentar, ne znam kome se dalo čitati, ali eto :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo sad i ja zapisujem što bih htjela probati iz tvog komentara :)) Privukao me taj YR losion od zobi, što se tiče Nuxove kreme, vidim da imaš dosta suhu kožu kao i ja, pa ti preporučujem da ju ne otvaraš u ovom zimskom, hladnijem periodu već da ju probaš u ljetnim mjesecima (ukoliko ti je koža kao i meni zimi ekstra suha), krema je bogata ali sve više primjećujem kako je zahladilo da me koža mrvicu počinje zatezati čak i nakon nanošenja kreme, pa recimo, za večer biram nešto masnije kremice. Lushevi proizvodi su me uvijek mamili, ali malo sam se razočarala u njihov sastav :( I imala sam isto Alverde ulje od ruže, bilo mi je ok, no, ništa mi specijalno nije nahranilo kožu.

      Izbriši