Moji gelovi/kreme/kupke za tuširanje

srijeda, rujna 25, 2013

Neki dan sam u Dm-u naletjela na popust od čak 50 % na sve Creme 21 tuširalice, pa sam iskoristila priliku i kupila dvije, iako me D. čudno gledao kad sam došla u stan jer trenutno imamo cijelu vojsku tuširalica i nisam mu mogla objasniti da se ovakva prilika ne propušta i da imam misiju isprobati sve Creme 21 tuširalice, ali dobro... ne mogu ga kriviti, ipak je on muškarac :).



Uglavnom, nakon ulaska u kupaonicu shvatila sam da stvarno imamo dovoljno proizvoda za tuširanje za sljedeća 2 mjeseca i da moram prestati kupovati nove, pa eto i posta, da ih vidite sve na okupu.
Inače, jako volim Bourjois gelove za tuširanje baš kao i Dove, ali ovdje ih trenutno nema :D.

  • Creme 21 krema za tuširanje s mirisom trešnjinog cvijeta - Ima baš lijepi, slatkasti miris, koji nije previše prodoran nego baš onako umjeren i nježan. Kremast je (mislim, i radi se o kremi), lijepo se pjeni i pruža ugodan osjećaj na koži. Cijena mu je inače 16,90 kn ali sam ga platila 8,50 kn :) za 250 ml.
  • Creme 21 gel za tuširanje s mirisom zelene jabuke- Hm, miris ovog gela mi baš i ne odgovara najbolje. Očekivala sam baš svježi miris zelene jabuke, a mene zapravo podsjeća na Jar za pranje suđa :D. Radi se o gelu pa je nešto laganije teksture ali nisam primijetila da isušuje kožu. Potrošit ću ga svejedno, samo ga više neću kupiti. Cijena mu je ista kao i kod prethodnika.
  • Cien krema za tuširanje s alantoinom - Mene je ova krema za tuširanje ODUŠEVILA. Kupio ju je u Lidlu moj D., kaže za nekih 7 kuna. Stvarno divan proizvod, možda i moj favorit među prisutnima. Nježan, kremast, predivnog blagog mirisa, miriše mliječno, dječje, nevino :) A miris se dugo zadržava nakon tuširanja. Koliko sam vidjela, u Lidlu imaju još nekoliko ovih Cien krema za tuširanje, pa ću svakako probati još koju :).
  • Cien gel za tuširanje s uljem pačulija - Paa, ovaj gel preskočite i svaki drugi njihov gel za tuširanje. Sjećam se da sam jednom prilikom progala takav zeleni gel i bacila ga u smeće nakon prvog tuširanja. Ovaj je ipak malo ugodnijeg mirisa, ali čudnog, previše umjetnog... i uvjeravam vas da ovaj proizvod ulja nije vidio. Cijena mu je također oko 7 kuna.
  • Balea Sensitive gel za tuširanje od Aloe Vere - Volim ovu tuširalicu i vjerojatno mi je najdraža od Baleinih tuširalica što se tiče onih koje imaju u stalnoj postavi. Lagana, nježna tekstura, vrlo blagog mirisa koji se nažalost, ne zadržava nakon tuširanja. Cijena mu je oko 8 kn.
  • Aldo Vandini krema za tuširanje od vanilije i makadamije - Dobila sam ovaj proizvod od prijateljice za rođendan, u setu s ostalim Aldo Vandini proizvodima. Razlog zašto sam ga tek sad koristila (pri kraju je već) jest taj što sam ga htjela "upariti" s losionom za tijelo iz iste linije koji sam koristila ovo ljeto. Napisala i recenziju o ovom setu ovdje. Iako nisam ljubitelj mirisa vanilije jer mi često u kozmetici djeluje umjetno i zagušujuće, ovaj miris je baš divan. Lagan, slatkast, kremast, u kombinaciji s makadamijom je pun pogodak. Kako se radilo o poklonu, cijenu ne znam :).
  • YR krema za tuširanje s mirisom cvijeta pamuka - Jakooo volim ovu tuširalicu. Ok, ona mi je favorit, onda poslije nje dolazi ona Cienova :D. Sad kako dolazi hladnije vrijeme više volim kremaste mirise od onih slatkastih, voćnih i citrusnih. Ovaj gel je stvarno divan, topal, bogat i pravi je užitak za nanošenje. Cijena mu je oko 17 kuna za 200 ml.
  • YR gel za tuširanje s mirisom lavande- Volim miris lavande i kad vidim nešto s tim mirisom, moram to kupiti. Miris ovog gela je najbliži mirisu prave lavande od svih tuširalica s tim mirisom koje sam do sad probala. Nekako mi više odgovara za toplije dane. Cijena je ista kao i kod prethodnog.
  • Radox kupka s mirisom kamilice i jasmina - Ovo je jedina kupka koju trenutno imam jer nisam baš osoba koja se voli namakati u kadi, ali ova kupka je svakako zaslužila da ju kupite i isprobate. Divnog mirisa, mislim, tko ne voli jasmin i kamilicu :), odlično se pjeni te je potrebno vrlo malo ovog proizvoda da vam pjena već počne polako prelaziti rub kade :D . Koliko znam imaju i odlične gelove za tuširanje a i nekoliko različitih mirisa ovih kupki. Cijene se ne sjećam :)
  • Playboy play it rock - Ovaj gel sam dobila za rođendan uz njihov dezić i praktički sam zaboravila na njega do nedavno. U sebi ima sitni shimmer koji nije grub za kožu i ne ostaje na koži nakon tuširanja. Miris je baš ugodan, nekako slatkast, meni miriši na mandarine :) Cijenu opet ne znam :D.

  • Lush Sweetie pie drhtavac za tuširanje - Jako zanimljiv proizvod i prvi drhtavac koji posjedujem. Baš se volim tuširati s ovom stvarčicom i bude mi baš zabavno a dođe mi i da odgrizem koji komadić. Miris je baš čudan, ali na dobar način. Ne mogu ga baš definirati, onako slatkasto- trpak s daškom svježine i hrpom sitnih šljokica koje se presijavaju ali na koži ne ostaju. Jedini minus je što se nakon nekoliko korištenja počeo lagano kidati u komadićima, ništa strašno, ali više nije tako vizualno privlačan. 
  • Lush Think pink kugla za kupanje- Više nije tako reprezentativna jer ju koristim. Nekoć je imala i par cvjetića po sebi :) Koristim ju tako da si odrežem komad jer mi je žao cijelu kuglu stavljati u samo jednu kupku, a mislim da bi to bilo i previše. Ono što je zanimljivo jest to da vam voda postane roze boje, miris neki poseban nisam primijetila, ali i boja je sasvim dovoljna :D.
I to bi bilo sve od mojih tuširalica. Pozdravljam Vas i idem pod tuš, još ne znam s kojom ću se večeras istuširati :). 

Imate li koji proizvod od navedenih? Koji su vaši omiljeni gelovi/kreme/kupke za tuširanje? 

Broj komentara: 38:

  1. Od svih spomenutih stvarčica imam samo Creme 21 gel za tuširanje s mirisom trešnje i jako, jako mi se sviđa! :D Jako fino miriši ali nikako sintetski, nego baš onako, kao prava trešnja, kremasto.. :DD Nisam primjetila da me isušuje što je definitivno veliki plus! Morat ću potražiti Aldo Vandini gel jer imam kremu iz iste linije i obožavam ju! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je kombinacija Aldo Vandini gela i losiona :D a slažem se i za creme 21 gel :))

      Izbriši
  2. S tvoje liste - Balea i YR pamuk
    Trenutno koristim ljubicastu Baleu sa uljnim kuglicama (mirise krasno i ne isusuje), Dove kremu za iritiranu i isusenu kozu (ne mirise uopste) i L' Occitane badem piling gel. Cim pocne hladnije vreme vracam se Balea bademu i Afrodita uljnom gelu sa mirisom grozdja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam tu ljubičastu Baleu, bila mi je baš dobra. Ovu Dove nisam probala, a zanima me Afrodita s mirisom grožđa i još uljni gel :DD

      Izbriši
  3. Čisto sumnjam da uskoro nećeš još jedan pridružiti kolekciju :D Ja sam sebi svečano obećala da ću ubuduće imati samo 2 ili 3 za tuširanje :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Čuj imaš za iduća dva mjeseca, meni se čini kao da imaš za iduće dvije godine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, to se kod nas troši nenormalno :D

      Izbriši
  5. YP obožavam oba, a ovaj creme 21 s trešnjinim cvijetom me jako privlači, uzet ću ga kad potrošim neki :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bacit ću oko jesu li Creme 21 i kod nas sniženi. Još ih nisam probala. I dobro da znam da se ne zaletim na jabuku jer se to lako moglo dogoditi, lol.
    Kod mene su trenutno dva Avona, Balea smokva, Radox bobičasto voće, običan Dove krema za tuširanje, Playboy Play it Sexy, Tesori d' Oriente bijeli mošus, a katkad koristim i tvrde sapune. Pokušavam smanjiti broj i ne kupovati nove tuširalice :/. Ugl, od spomenutih favorit mi je Dove jer objedinjuje sve: njegu i miris, a što se samog mirisa tiče, Tesori rastura no malčice je agresivan za mene, ali samo malčice :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nikad taj Tesori probala, ali gledala sam ih u Kozmu, bas bi ih mogla staviti na listu kad sve ove potrosim :D a za ovaj Creme 21 od jabuke, meni stvarno nije nesto, ali probals sam od divlje ruze i odlican mi je bas kao i ovaj od tresnje :)

      Izbriši
    2. Bijeli mošus mi je vrh - jedan od najmirisa tuširalica, toliko da si planiram naći i sprej za tijelo :D. Ful je jak i kupaona miriši nakon njega, a najbolje mi je kad mi odjeća pobere miris nakon tuširanja. Moram probati i ostale :)

      Izbriši
  7. Baš me mame ove YR tuširalice, moram isprobati :)
    Kod mene su favoriti Afrodita, Balea i Ziaja tuširalice (pogotovo ove zadnje koje uzimam u Bipi i preeesavršeni su mi) :D
    O Creme 21 isto imam samo riječi hvale samo tko može udomiti toliko tuširalica, trebale bi mi dvije kupaone :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i Ziaja tusiralicu od kozjeg mlijeka, samo ju koristim kad dodem kod mojih. Moram i ostale probati :) i definitivno probaj YR :D Sad bas u novom stanu nemam previse mjesta, kod mojih imam veliku kupaonu pa mi stane hrpa stvarcica bez problema :)

      Izbriši
  8. Zamisli nijedan nemam heh :) Trenutno se tusiram Monoi de tahiti tusiralicom a iako obicno imam samo jednu dok ne potrosim, kupila sam sebi Dove purely pampering kokos i jasmin, pomirisi ako budes imala priliku kada budes isla u dm :) Vjerujem da ce ti se svidjeti :) Na snizenju su kod nas pa su me tako privukli ali mislim da cu ga ponovo uzeti, prelijep miris i bas je purely pampering :D Ima jos mirisa u toj kolekciji ali ovaj mi je najvise opustajuc :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam trebala objavit ovaj post, sad imam poriv da isprobam hrpu tusiralica koje vi koristite :DD bas zanimljivo zvuci ovaj Dove, kombinacija kokosa i jasmina je sigurno divna :)

      Izbriši
    2. vjeruj mi, samo pomirisi, tako je blag a opet tako lijepo mirise :)

      Izbriši
  9. Imala sam ovaj YR od pamuka i jedva dočekala da ga potrošim XD
    Zasad imam Body&soul od maline i Dove od badema. I ja bi završila s toliko gelova da si nisam odredila da sve moje maske, pilinzi, šamponi itd. trebaju stat u jedan ormarić u kupaoni XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Body & soul jos nisam probala. Vjerojatno bih se i ja trebala ogranicit na jedan ormaric u kupaoni :))

      Izbriši
  10. Nisam probala nijednu od tih, ali me najviše privlače te kremaste i kupka sa lavandom. I ja pokušavam da smanjim broj ali nešto ne ide, a jedina je razlika što načnem jednu i ne prelazim na drugu dok je ne potrošim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti je pametno, a ne kao ja, moram svaku otvoriti i probati odmah :))

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. Bas i je stvoren za obozavanje :D Divan miris :)

      Izbriši
  12. Ja bih htjela probati Yves Rocher :) i probaj Nivea gel za tuširanje od kokosa ako nisi, nešto divno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nives kokos isto ide na listu :) Vidis, nisam dugo Niveine gelove koristila :D

      Izbriši
    2. Ja ih gotovo nikad nisam koristila koliko se sjećam, ali ovaj je poseban <3

      Izbriši
  13. E vidiš, meni ova Cien krema za tuširanje nikako ne odgovara, dok mi ovaj gel (narančasti, ne ovaj ružičasti) baš paše! :) I miris mi je odličan, baš po narančama :) Zanimljivo kako smo svi različiti :) No dobro, slažem se s tobom da taj gel sigurno nema ni U od ULJA, ali za tu cijenu je meni super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguce da narancasti ima ugodan miris, ne znam jer sam probala samo zeleni i ovaj rozi i toliko mi umjetan i intenzivan miris imaju da je to strasno. Ali sad kad si rekla, mozda probam narancasti :)

      Izbriši
  14. nema do yves rocher gelova za tusiranje. a miris creme21 tusiralica je fakat dobar :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Stvarno imaš malu vojsku, nema šta ;) Probala sam večinu ovdje navedene ekipe i iako i nisam nešto zahtjevna oko tih gelova, moji su favoriti YR i Creme 21 primarno zbog mirisa. Ne volim preintenzivne mirise a opet mi je fino da onako diskretno "vonja" ;) Najbolji feeling poslije tuširanja mi bude od Dovea i Afrodite pogotovo zimi kada se počnem ljuštiti i guliti ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Creme 21 mi je zaista jedna od dražih tuširalica.

    OdgovoriIzbriši
  17. Uhhh ovaa YR lavanda deluje divno! :*

    OdgovoriIzbriši
  18. Nemaš pojma koliko me oduševila Cien krema za tuširanje,kupljena nakon tvog posta,s obzirom na opis .!Stvarno je prekrasna,a cijena pre(smiješna)!Svakako recenziraj( meni omiljeni postovi) još koju ako probaš:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što si ju kupila i što ti se svidjela :)) Inače, baš sam u zadnje vrijeme malo koristila ovaj Cien gel za koji sam napisala da mi je grozan, zadnjih par puta sam ga stavila na spužvicu i onda koristila, miris je puno blaži na taj način i nekako je ugodniji gel za korištenje. Tako da nije baš toliko loš kao što mi se na prvu činio. Probala sam i Cien kremu za tuširanje od aloe vere, dobra je, ali ova plava mi je ipak bolja :D

      Izbriši
  19. :-D Ma ja sam opsjednuta mirisom, <3 malo me podsjeća na Palmolive sensitive (plavi poklopac)ali me Palmolive malo isušuje..Baš teško nalazim gel koji mi paše,osjetljiva koža, tako da ovaj ne mjenjam dok ga budu prodavali :-D Idući put namjeravam uzeti šampon i regenerator Cien, pročitala sam dosta pohvala... Eto, piši i dalje i još jednom tnx na preporuci ! <3 :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam neki njihov šampon, 2u1, dobar mi je bio, ali meni malo koji šampon ne odgovara :D Javi ako otkriješ neki dobar šampon i regenerator :D

      Izbriši