Lista želja - jesen/zima 2013.

utorak, rujna 17, 2013

Vidim po blogovima kolegica da svi nešto sastavljaju Wish liste, pa moram i ja! Mislim, imam ja negdje 5-6 foldera s razno raznim stvarčicama koje kad vidim na internetu, odmah sejvam i onda po običaju stvari zaboravim na njih :).

Ja sam svoju listu proširila i na zimu. Razlog je vrlo jednostavan. Ograničeni studentski budžet mi ipak ne može omogućiti sve što bih ja htjela, a u zimi je i Božić, pa možda mi Djed Božićnjak i donese nešto s liste (svakako ću u tom slučaju morati objaviti još jedan post s Božićnim željama :D)

Preparativa:








Caudalie Divine ulje - Nakon što mi je stiglo putno pakiranje, ovo ulje mi ne izlazi iz glave. Miris, kako ga opisati? Jednostavno ne mogu i ne znam, jer to je nešto što se treba probati :) 

Burt's Bees Mama Bee ulje za tijelo - već neko vrijeme mi se nalazi na listi, svakako neću u isto vrijeme kupiti ova dva ulja. Još uvijek se ne mogu odlučiti, možda za početak prevagne ovo jer je jeftinije.



Eucerin intenzivna krema - O njoj sam već napisala recenziju. Mislim da ću već ovih dana skoknuti po nju jer mi koža lagano postaje suha. Recenziju možete pročitati tu.



L'Occitane iznimni serum za lice - Serume volim, tko ih ne voli? Prvo se na mojoj listi dugo nalazio Caudalie SOS serum, a onda sam kod Mell u njenim novitetima vidjela i jedan i drugi i ona mi je preporučila ovaj serum jer smatra da bi bolje odgovarao mojoj koži. Malo sam i googlala, sadrži karite maslac, što je svakako divan sastojak za moju suhu kožu.



Yves Rocher obnavljajuće ulje za kosu - Ovo ulje se davno, na početku mog bloganja našlo na mojoj listi želja i onda sam na njega zaboravila. Podsjetila me Vesna (Beauty & Mess) koja ga je nedavno kupila i kojoj se jako sviđa, a kaže i da je miris predivan.



Macadamia No Tangle četka za kosu - Htjela sam si priuštiti slavni Tangle Teezer, ali onda sam kod Voodoo Blonde vidjela ovu odličnu jeftiniju zamijenu. Želim tu četku, ASAP :D



Curaprox četkice - Zubno meso mi se počelo povlačiti, ne krvari još uvijek hvala Bogu, ali mi je zubarka rekla da podhitno trebam odbaciti lošu naviku rifljanja zubi četkicama s tvrdim vlaknima. "Ali ja to baš volim" - bila je moja prva reakcija. I tako je Mirela i dalje nastavila mahnito četkanje dok me nisu počeli boljeti zubi na hladno, toplo i to baš na onom dijelu gdje mi se zubno meso povuklo. Kupujem ovu četkicu, samo ne znam da li da prvo krenem s onom tvrđom "soft" ili "ultra soft" ili "super soft" (First world problem :D).

Dekorativa:






Sleek i Divine paleta - na slici je paleta Showstopper koja mi je baš, baš lijepa, ali ne bih se bunila ni za neku drugu :). Nemam paleta, da, dobro ste pročitali i baš me u zadnje vrijeme vuče da ih počnem nabavljati.

Sleek lip 4 paleta - na slici je Mardi Gras koja mi se jako sviđa. Ima i rozo nudasta nijansa, breskvasta, pink i ljubičasta, divota! Iako su mi sve njihove palete ruževa prekrasne.




Essie lakovi - nemam još niti jedan i mislim da je pravo vrijeme da se kod mene nađe koji Essie, nije bitna nijansa :).



Parfem - Treba mi parfem, neki za hladnije vrijeme. Nisam se još odlučila koji a tu sam stavila Lolitu Lempicku zato što volim njihove parfeme :).

Odjeća:





Uz obnovu garderobe za hladnije dane (hlače, džemperi, veste i sl.) primarno mi trebaju:

Kaput - Odlučila sam da ove zime želim klasični kaput možda ne tako klasične boje jer zimi uvijek naginjem crnoj i sivoj. Ovaj crveni iz Zare mi se baš čini zgodan i unatoč boji lak za kombiniranje.

Čizme - Jahače čizme OBOŽAVAM. Imam crne kupljene u Pitarellu prije neke 4 godine. Dobro me još služe, samo su se malo već "razvukle" od nošenja, pa je pravo vrijeme za nove. Ove sa fotke su isto iz Zare. Lijepe su mi, ali da se naći i boljih modela, samo se meni sad nije dalo tražiti po internetu :).

Kakve su vaše liste želja za ovu jesen/zimu? Imate li na svojoj listi nešto što si i ja želim?

Broj komentara: 36:

  1. Odlična lista! I mene privlači Caudalie idivine ulje :D
    Mislim da bi tebi zaista bio bolji L'occitane iznimni serum od Caudalie SOS seruma, budući da imaš suhu kožu, iako sam ja oba kupila na preporuku suhokošaca :D
    Bez Macadamia četke ja ne mogu :D iako se toliko izlizala da bi mogla kupit novu :D
    Od dekorative mi se sve sviiiiiđa :D Showstoppers paletu čekam da stigne a Mardi gras imam. :D Inače, ne znam jesi li vidjela ali Showstoppers ti je sada oko 50ak kuna na Sleeku s poštarinom.
    Ja malo stajem na loptu s kupnjom kozmetike i bacam se na obnovu garderobe. :D Želim si par kardigana, košulja, kratke čizme, kaput i blejzer :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joj, trebala bih i ja stati na loptu s kozmetikom (zapravo zato dekorative i malo imam na WL), baš mi treba garderoba :) Vidjela sam da je 50ak kuna, ali mislim da neću sad ništa naručivati. Čekam da mi prođu ispiti pa ako bude uspješno, nadam se :D, onda ću se počatiti s nečim :)

      Izbriši
  2. Sviđa mi se tvoja lista.. :) Curaprox četkicu preporučam... A Lolita Lempicka parfemčići...mmmmm.... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam već za Curaprox, nema tko ju ne hvali :)

      Izbriši
  3. Joj ja bih ovo yves rocher za kosu i cizmice :) a i ponesto od dekorative i preparative :)) joooj hocu svasta, ne smijem ni da slazem svoju wish listu jer stedim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je :) Slinim nad razno raznim listama želja i sve si i sama to želim :) Eh, da mi je dobiti na lotu :D

      Izbriši
  4. Lolita moja najdraža <3
    I ja si želim tangle teezer i neke kvalitetne čizmuše i bež baloner i... :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična lista. Sviđaju mi se čizme. Ja si također moram nabaviti jedne dobre, kožne čizme koje će me grijati i čuvati stopala od kiše i bljuzge.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam prošle zime uzela neke gležnjače s krznenom podstavom unutra, baš za snijeg i bljuzgu da mi griju stopala jer sam strašno zimogrozna, samo nisu mi takvi modeli baš po volji :) A ove jahače koje imam i volim nisu podtavljene, jesu prava koža, ali džaba kad mi po snijegu bude hladno :D

      Izbriši
  6. I ja želim baš sve sa te liste! :D Jedino što već imam crveni kaput, ali i taj je predivan i ne bi mi smetalo da posedujem 2 crvena :D :D I pređi na soft četkice, pomažu sigurno ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Četku za kosu, YR ulje i Curaprox četkicu definitivno preporučam! :D I mislim da ti je najbolje odmah uzeti ultra soft, za tjedan-dva ćeš se potpuno naviknuti :) Ja sam prije imala naviku četkati zube tvrdom četkicom jer sam samo tako imala osjećaj da su mi zubi čisti i nakon par godina je rezultiralo svakakvim problemima, tako da, spasi se od te ružne navike što prije! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja sve više razmišljam da uzmem ultra soft, baš kao što kažeš, naviknut ću se! Tako i ja imam osjećaj da su čisti samo ako ih dobro isčetkam, i eto, sad imam problema zbog toga :) Hvala na preporuci!

      Izbriši
  8. Ja imam ovu četkicu za zube i obožavam je (kako to glupo zvuči ovako napisano, ali stvarno je mekana i gušt mi je koristiti je) i također si želim još jedan Essie lak za zimske dane (jedan već imam, ali je usamljen pa...). Od svega ostalog imam toliku listu želja da me je sram priznati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jadan Essie, ne smije biti usamljen :) Vidim da vas dosta koristi curaprox, definitivno neće dugo ostati na mojoj Wish listi :D Ah, kad bi ja stavila sve što mi je na listi želja, post ne bi imao kraja :D Ovo su samo neke realn(ije)e želje :))

      Izbriši
  9. A ja bih sve jer mi se jako dopada tvoja lista - imamo jako sličan ukus u odjeći i kozmetici :D Nadam se da ćeš barem nešto prekrižiti s ovog popisa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da imamo sličan ukus :) I ja se nadam da ću barem nešto kupiti :))

      Izbriši
  10. Sleek paleta je predivna. Vec imam jednu a ta mi je sledeca koju bi kupila. A i paleta ruzeva je divna. Takodje isto obozavam takve cizme. Isto imam neke vec nekoliko godina i razvukle suse alli im nista ne fali pa bas ne bih da kupujem nove i gomilam. Imam neki jeftini kaput ali je ko nov. Imam ga sto godina i uzasno mi je dosadio. Tako da sam u stalnoj potrazi za nekim lepim novim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja još nemam niti jedan klasični kaput, svi su mi nekako više ležerni, kao polu-kaputi, pa sa kapuljačom i na tu foru, ali baš bi jedan onako ozbiljniji :)

      Izbriši
  11. Koje divne liste :-)
    Ajmo po redu... svidja mi se ono ulje od Rochera, mislim da bi i meni tako fino doslo :-) Po kremu hitaj dok nas ne zadesi zima, a sto se cetkice tice, probaj sve tri ( tako i ovako cetkicu mijenjas svakih mjesec/dva) pa vidi koja ti pase :-) Lolita je super za zimu jer je onak puderasta i bas mi divota jedna a ovaj kaput iz Zare ti je pretanak... budes se prehladila i trazi dalje :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To YR ulje ti se stavi prije pranja, drži na kosi i onda ispere, baš je kao tretman za kosu i jedva čekam da se nađe kod mene :). Imaš pravo za četkice, potrošna roba, pa mogu probati sve 3 :) I ako ti kažeš da je kaput pretanak, onda ti vjerujem :D Iako, imam baš finu zimsku futranu jaknu već godinama, duža je, negdje do par cm iznad koljena i takoo fino grije :) Ali da, vjerojatno ne bi dala toliko novaca za kaput koji je pretanak. To je ono što ne volim kad gledam odjeću online, stvorim si cijelu sliku u glavi i kad dođem u trgovinu se razočaram jer to nije ono što sam ja sebi zacrtala :D

      Izbriši
    2. Da, to definitivno pomaže! ;) A da ne patiš previše do samog odlaska u trgovinu, kada nešto vidiš, klikni na sastav i ako vidiš da ima manje od 60 posto vune, ništa od toga... s tim da ti je 75 idealno! ;) Plus, taj crveni kaput je dosta specifičan i ako pođemo od toga da večina žena funkcionalnijim smatra (tipične) crne, smeđe, sive i sl. boje, vrlo vjerojatno će ti ga ostati na sniženju i tada si ga kupi po povoljnijoj cijeni! Nije da se sad pravim pametna ali ja od kada tako razmišljam, stvarno bolje prođem... Prošle sam godine patila za leopard kaputom u Zari ali je bio 1200 kn što je katastrofa skupo za takav (ne svakodnevni) kaput! Moj muž i frendice su se grozile od njega jer im je odvratan bio... ali ja sam ga čekala i na zadnjem sniženju ga kupila za 300 kn jer ga je naravno ostalo ..jer većina žena neće kupiti takvo što! ;) Eto, to ti je moja filozofija i upalila mi je još za par stvari! ;) I oprostiiiiii na dugačkome komentaru!

      Izbriši
    3. Hvala ti na savjetu draga Ivana! Stvarno dobro razmišljanje :D Moj najveći problem je zapravo taj što živim u gradu gdje nema ni Zare, ni Manga ni H&M-a, ma nema ništa i onda kad odem u shopping, to ne može biti samo jedna stvar i u većini slučajeva tad ne mogu previše izvoljevati :( Dok sam živjela u Osijeku onda sam znala svako malo svratiti do Manga jer mi je blizu kuće pa svratim kad idem s faksa, stvarno sam znala naći super stvarčica i to full sniženih... I moram priznati da što sam starija to sve više gledam na kvalitetu odjeće i obuće, prije bih uzela što god, samo da mi je lijepo i ludila sam kad sam išla s mamom u shopping jer ona svaku stvar pomno promotri, materijal, šavove i sl...sad i ja sve više pazim na takve stvari, posebno ako je nešto skuplje :D

      Izbriši
  12. Moras da kupis No Tangle cetku :) Zaista ti je neophodna u zivotu :) Neces se pokajati :) Ja ne mogu da zivim bez nje, ali bukvalno. Jedina sa kojom je moguce bez problema ( i bola) ocesljati mokru kosu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da nikad nisam uspjela raščešljati kosu dok je mokra, pa sam i prestala pokušavati. Čekam da se osuši barem do pola i onda tek mogu :) Jedva čekam da kupim ovu četku :D

      Izbriši
  13. Jako lijepa lista! Ovo cAudalie ulje je i na mojoj listi budućih kupovina :)

    Sleek paleta je također divna, sve u svemu prepisujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Caudalie ulje stvarno tako fantastično miriši :) obožavam ga staviti na vrhove kose ili na lice poslije kreme, baš lijepo nahrani a nije masno :)

      Izbriši
  14. Ja kofol ništa ne trebam osim nove, pernate jakne, Hunter čizama, Uggsica, MK sata, krznenog prsluka, Este Lauder DW i tako to :D ali trudim se jedno po jedno križati sa liste, krećem od sata :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Lijepa ti je lista!
    Oo.. jahače čizme su mi odlične, ja sam prošlu zimu na Tkalči ulovila jedne boje konjaka. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Boju konjaka obožavam :D Imam jedne boje konjaka ali na visoku (deblju) petu, ne bi se bunila da nađem jahače čizme u toj boji :)

      Izbriši
  16. Super lista, želim i ja Caudalie ulje, možda i Divine piling za tijelo. Curaprox četkice su stvarno najbolje.

    OdgovoriIzbriši