Garnier Moisture Match - Goodbye dry...

ponedjeljak, rujna 09, 2013

Ovu kremicu sam kupila nakon povratka s mora. Ambalaža mi je bila baš zgodna kao i sama koncepcija Garniera - izbacili su 5 krema za lice koje odgovaraju individualnim potrebama svih tipova kože.
*Slika preuzeta s interneta

  • Zelena  - za mješovitu i masnu kožu (matirajuća krema s ekstraktom zelenog čaja)
  • Plava  - za normalnu kožu do suhu kožu ( lagana krema s ekstraktom plavog lotusa)
  • Roza  - za suhu do jako suhu kožu (hranjiva bogata krema s uljem kamelije)
  • Narančasta - za kožu bez sjaja (svježa krema s ekstraktom citrusa)
  • Žuta - za normalnu kožu (svježa krema s ekstraktom limuna daje biserni sjaj koži, sadrži spf 20, nije dostupna na našem tržištu).
Svaka krema dolazi u kartonskoj kutijici od recikliranog papira sa svim mogućim deklaracijama na valjda svim jezicima svijeta :D.

Cijena: 49,90 kuna za 50 ml.


Krema je obogaćena uljem kamelije koje svakako pogoduje suhoj koži, smanjuje zatezanja i dodatno hidratizira kožu, a pridonosi i lijepom mirisu ove kreme.

Tekstura joj je bogata, masnjikava, ali vrlo brzo se upija u kožu i lagano razmazuje te ne ostavlja masni sloj na koži već samo zdravi (dewy) sjaj koji ja baš volim. U kombinaciji s mojim omiljenim tekućim puderom (Bourjois HM) pokazala mi se odličnom, jer puder lijepo sjeda na kremu, lagano se razmazuje i pridonosi tom zdravom sjaju kože. 

I još, kremica je totalno girly, osim ambalaže, i sama krema je nježno roze boje (koju naravno, nisam uspjela uhvatiti fotićem:D). 


Sastav:


* Krema nema parabene, ali zato ima sljedeće :

Aqua, glycerin, pentaerythrityl tetraethylhexanoate, dimethiconebutylene glycolbutyrospermum parkii butter (shea butter)glyceryl stearate SEPEG-40 stearatecetyl alcoholstearic acidpalmitic acid, acer saccharinum extract (sugar maple extract), acrylates C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, camellia oleifera seedoil, caprylyl glycol, CL 14700/red 4CL 47005/acid  yellow 3citronellol, dimethiconol, disodium EDTAlinalool, mannose, pentaerythrityl tetra-di-t-butyl hydroxyhydrocinnamate, phenoxyethanol, prunus amygdalus dulcis oil (sweet almond oil), sodium hydroxide, sorbitan tristearate, tocopherolparfum/fragrance (F.I.L. B 52360/1).

Od toliko lijepih riječi na početku posta, moram ipak staviti veliki minus sastavu proizvoda. Čak sam i ja, koja još uvijek ne mogu reći da se super razumijem u kemijski sastav proizvoda, već na prvu vidjela nekoliko potencionalno štetnih i komedogenih sastojaka. Daljnim istraživanjem :DD otkrila sam ih još hrpu, pa sam vam ih označila na sljedeći način : 

  • Komedogeni sastojci (koji izazivaju akne i nered na licu) su podebljani
  • Iritansi (sastojci koji mogu iziritirati kožu, potaknuti alergije) su podcrtani
  • Štetni sastojci, ne baš sigurni za korištenje) su u boji
  • Oni koji su sve navedeno imaju i sve oznake
* Kod Babushke možete pročitati post o (ne) komedogenim proizvodima.

P.S. Ukoliko sam u nečemu pogriješila, molila bih one koje se bolje razumiju u sastojke da me isprave :).

Sastojci nisu obečavajući, no ja moram naglasiti kako meni ova krema nije izazvala niti jedan prištić, alergiju niti crvenilo. Što se tiče prištića, ja s istima nikada nisam imala problema, pa možda i nisam mjerodavna za to, ali sam jako dobro upoznata s iritacijama/alergijama (atopijski dermatitis), crvenilom i peckanjem na koži.

Zadovoljna sam kako moja koža reagira na ovu kremu, no ne bih mogla sa sigurnošću reći hoću li ju ponovno kupiti. Vjerojatno da, ali iduće ljeto. Sad kako dolazi hladnije vrijeme moja koža postaje povećano suha, dehidrirana na odrđenim mjestima gdje se i počinje ljuskati te smatram kako mi ova krema ipak ne bi pogodovala u uklanjanju svih tih problema kao recimo Eucerinova krema s 5% ureje kojom sam oduševljena.

Jeste probali koju Garnierovu Moisture Match kremu? Kako ste zadovoljni istom?

33 komentara:

  1. Nisam ali znam da imam 2-3 testera zelene varijante pa ću probati, mada moram priznati da sam ja znala imati problema sa njihovim kremama jer mi nešto ne odgovara u sastojcima ali hajde odoli pa ne probaj kada svi pišu o njima :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti meni nisu previše odgovarale njihove kremice koje sam do sad probala, ali eto, ova me toliko privukla da sam morala, a nekako si i mislim, radije ću dati 50 kuna pa ako mi ne odgovara nije takav problem, dok za skuplje kreme ipak probavam testere (ali opet, ni to nije pouzdano jer valjda i ptice na granama znaju kako se testeri često puno razlikuju od gotovog proizvoda).

      Izbriši
  2. Nisam i najvjerojatnije neću jer moja koža ipak ima potrebe i za malo anti-age tretmanima jelte, pa volim da mi dnevna krema zadovoljava i te potrebe...nego nisam znala da je karite maslac komedogen, što samo dokazuje koliko je sve individualno, moja suha koža obožava sve u čemu ga ima i nikad ni ništa nije izbilo od njega...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni ja znala dok nisam pročitala Babushkin post http://babushkas-suitcase.com/common-potentially-dangerous-ingrediants/ Uglavnom, kakao maslac je komedogen ali i stearinska kiselina (koju sam ovdje već označila) koje ima i u shea maslacu. I mojoj suhoj koži odgovara, ali istina, sve je to individualno, nekome tko je sklon prištićima bi mogao izazvati nered...

      Izbriši
  3. Mehh..ovde ima samo roze i zelena a ja bih da probam zutu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, klasika... ja sam kod nas vidjela samo 4, dok ovu žutu u svom dm-u nisam vidjela...

      Izbriši
  4. Probala sam sve preko testera i iako mi je ona zelena za mesovitu odvratna ova i ona plava za normalnu kozu su skroz ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam probala tester plave, nakon što sam kupila ovu i isto mi je dobra, ali za zimu mi nije :)

      Izbriši
  5. Nisam snob ali ne kupujem više drogerijske kreme ahaha :D Izuzev Baleinog seruma. Stvarno mi ne odgovaraju. Moj novčanik bi mi bio zahvalan da mi ovakva krema može pružiti sve što mojoj koži treba :/ Pokušala sam sve i svašta i jednostavno mi to nije to. Ja sam se pronašla s Aveneom i prirodnom kremom od zimzelene <3 + serumi :D
    Drago mi je da ti krema ipak odgovara za još uvijek ljetne dane :D
    A sastav je takav kakav je, niti ne vrijedi vise od 50 kuna :D http://www.cosdna.com/eng/cosmetic_47bd119362.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam te Mell, odkad sam počela izdvajati za malo skuplje kremice, koža mi se preporodila. Moj HG je Eucerinova krema ali i Nuxe prodigieuse joj se opasno približava :))

      Izbriši
  6. Slobodno prokomentiram sastav? :D Ovako, meni su ovdje jako problematični PEG, umjetne boje relativno visoko u sastavu (potpuno nepotrebni iritans!), EDTA i mirisi. Cetilni alkohol, palmitinska i stearinska nisu bed, samo su komedogeni; tocopherol ti je vitamin E, natrijev hidroksid ti je pH adjuster. Vrlo su česti i u drugim proizvodima, i nisu posebno zabrinjavajući ovdje. Sirovinski bih kremi dala ocjenu klimavih 2/5. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako da ne, treba mi netko stručan :) Nije baš dobila dobru ocjenu, no to sam shvatila i sa svojim laičkim znanjem :)) Stvarno ne znam čemu boje i PEG tako visoko u sastavu, nisam znala da je tocopherol vitamin e :) tenk ju Babushka :D

      Izbriši
  7. Nisam ni znala da Garnier ima ove linije, meni je par puta izazvao loše reakcije pa bježim od njega :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, relativno su nove pa ih možda i zato nisi primijetila :)

      Izbriši
  8. Razmišljala sam o kupovini njihove zelene kremice, ali sam odustala. Zbog nekog razloga mi se i nije činila baš kvalitetnom! A sad kad sam još vidjela ovu recenziju i sastav koji je, budimo iskreni, katastrofa, preskačem ju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam dugo vremena zaobilazila Garnier (ne znam točno iz kojeg razloga) onda sam počela kupovati njihov antiperspirant, pa ultra deux šampone koji su mi stvarno dobri i evo sad sam se odlučila za kremu. Ali slažem se, sastav je veeliki minus :)

      Izbriši
  9. Ja dobila na poklon plavu i tjednima mi je stajala na polici neotvorena... Nekako, imam užasnu odbojnost prema Garnieru još od onog booma s Fructis šamponima koji su mi skroz bezze. Evo baš sam kremu dala mužu, kaže da mu je super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj Fructis šamponi, na njih sam totalno zaboravila! Nisu mi nikako odgovarali, kosa mi se strašno petljala od njih. Eto, bar je netko zadovoljan kremom :D bolje nego da stoji na polici neotvorena :))

      Izbriši
  10. Garnier i ja se nikako ne volimo :-) Jednom davno sam imala njihovu kremicu i dobila sam reakciju pa sam onda jos jednom pokleknula na jednu drugu ali ta mi je bila kao voda za moju suhu kozu.... na kraju sam odustala i prekrizila ih :-) Mislim da su ok za one koji nemaju neku zahtjevniju/problematicniju kozu ali ja nazalost ne spadam u tu skupinu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo meni ova za čudo odgovara, barem je u ljetnim danima dok mi koža nije još extra suha, ali kažem, za zimu znam da mi neće odgovarati :)

      Izbriši
  11. Ne volim baš Garnier. Ok su mi bili neki šamponi i boje za kosu, ostalo izbjegavam :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da vas ima dosta koje ga izbjegavate :) Da, šamponi im znaju biti super, ja već neko vrijeme kupujem ultra deux :))

      Izbriši
  12. Imam ovu kremu i narančastu (žuta na žalost nije dostupna na našem tržištu). Roza me zna lagano peckati kad ju stavim-ne traje dugo i ne izaziva crvenilo (inače bi odmah išla u smeće), potrošiti ću ju do kraja, ali sigurno neću kupiti drugu. Kod narančaste me privukao miris, gelasta je i nisam mislila da će išta hidratizirati, međutim ona mi čak bolje odgovara od one za suhu kožu. Ali ni nju ne budem kupila opet :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda sam trebala probati onda narančastu :)) Mene roza ne pecka, ali ne čudim se baš peckanju s obzirom na sastav :(

      Izbriši
  13. Imam zelenu i apsolutno mi ne pomaže, i dalje se sjajim kao da sam se mazala sa uljem. I vidjela sam kod nas samo 4 kreme, ova žuta nije izbačena na naše tržište :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što ti ne odgovara. Ja nisam bila isgurna jel izbačena kod nas ili ne pa sam napisala sve, budem ažurirala post :))

      Izbriši
  14. Uh puno podebljanih sastojaka, not for me :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Imala sam tester ove kremice pa mogu reći da sam ju kao probala :D Uglavnom, miris mi se sviđa ali njega mi nije ništa posebno a sad kad vidim sve te sastojke (ja još uvijek ne vodim dovoljno računa o štetnim sastojcima u kozmetici, tj. uvijek ih zaboravim pročitati prije kupnje :D) znam da sigurno neću kupiti full size pakiranje. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda i bolje, s obzirom da imaš osjetljivu kožu :)

      Izbriši