FOTD #3 (YSL #27, Essence Miami Roller girl rumenilo)

subota, rujna 14, 2013


Na Facebooku-u sam vas pitala koji post želite prije čitati i većina vas je bila za look, pa sukladno tome, vaše želje su ipunjene :D.

Ovaj sam post više zamislila kao kratku recenziju 2 meni draga proizvoda zajedno sa swatchevima i fotkama cijelog lica jer ipak se ne radi o nekom specijalnom makeup looku-u, već nečemu što ja nosim na dnevnoj bazi (kava, fakultet i sl.).

Jučer sam ovaj look nosila na ispit i obično za takve prigode biram što jednostavniju šminku pa sam ga danas rekreirala i poslikala dok još imamo malo sunca.


Zvijezde ovog posta su ova dva proizvoda pa ostale nisam niti poslikala jer ste ih već mogli vidjeti u mojim prijašnjim postovima.

Lice:
  • Bourjois Healthy mix #56 light bronze
  • Catrice kamuflaža #020 Light beige
  • Essence Miami Roller Girl rumenilo #01 dates on skates - samo najsvjetlija nijansa
Oči:
  • Avon Luxe paleta - svijetlo smeđe sjenilo s laganim shimmerom i mat tamno smeđe
  • Bipa IQ maskara
Obrve:
  • Essence eyebrow set - svjetlija nijansa
Usne:
  • Yves Rocher nutri balzam s uljem badema
  • Yves Saint Laurent rouge volupte #27 rose paris


YSL rouge volupte u nijansi #27 rose paris je moj najdraži ruž, nakon njega dolazi još jedan YSL koji posjedujem, ali o njemu nekom drugom prilikom.

Cijena ovih luksuznih ruževa čija je ambalaža nešto najljepše što sam ikad vidjela kreće se oko 240 kuna za 4 grama.

 Kremaste su teksture, divni za korištenje, ali minus im je nešto manja trajnost, što opet ovisi od nijanse do nijanse kao i činjenica da unatoč svojoj ultra kremastoj teksturi ističe suhe dijelove (što se i vidi na swatchu niže).

Konkretno, ova moja nijansa se vrlo brzo "ispere" s usana ali ipak, na usnama ostane boja i ja ga više volim nanositi na način da ga lagano utapkam prstom na usne ili da nakon nanošenja višak ruža obrišem maramicom (kako sam i napravila na 1. swatchu usana).



* Ovu drugu fotku sam ukrala sa svog 2. posta na blogu gdje sam recenzirala neke od svojih ruževa, pa možete i tamo baciti oko - Lipstick obsession. Očigledno je fotka loše kvalitete, ali ovdje je ruž uslikan odmah po nanošenju i lijepo je kremast dok se nakon nekog vremena pretvara u mat i unatoč lošijoj fotki, nijansa je ovdje realna te pokazuje kako ruž izgleda na suncu.

Sama nijansa ovog ljepotana je zbilja čudna i  puno ovisi o osvjetljenju i o tome u koliko ćete ga slojeva nanijeti. Proteže se od lagane roskasto-breskvaste nijanse pa sve do tamnije roze s prijesom narančaste. Napravila sam nekoliko fotki lica na izravnom danjem svjetlu i u hladu da vam barem malo približim nijansu pod različitim osvjetljenjem. 

Što se tiče Essence rumenila, mogu samo reći da sam sretna što sam ga napokon ugrabila! Nisam mislila da ću ga više moći nabaviti jer se radi o LE kolekciji, ali eto, mene je dočekalo još jedno na polici i bez razmišljanja sam ga stavila u košaricu.

Cijena mu je oko 25 kuna za 8 grama.

Rumenilo dolazi u 4 prave ljetne nijanse, te se prelijeva iz najsvjetlije u tamniju (svojevrsni ombre :D od narančaste pa sve do pink nijanse.

Trajnost rumenila je odlična baš kao i pigmentacija, što znači da je potrebna lagana ruka jer se vrlo lako može pretjerati. Nešto se sitno trusi, ali ništa zbog čega bih ovom rumenilu dala minus.

Čak je i moj D. primijetio ovo rumenilo na stolu i proučavao ga, rekao je da mu je baš fora i da mu se sviđa ambalaža (inače, on uopće ne doživljava moju kozmetiku, pa onda ovo valjda nešto i znači).

Swatchevi u hladu (5. po redu su sve nijanse rumenila pomiješane):


Swatchevi na suncu:


I idemo na look:



Kolaž fotka je uslikana na danjem svjetlu, a ruž sam samo utapkala prstima pa je i zbog toga malo svjetliji.

I mali hint za one koji ne znaju - možete kliknuti mišem na fotografiju i ona će vam se otvoriti u novom prozoru i uvećati, pa ćete i bolje vidjeti nijanse i sami look :).

Volite li ovakve nijanse ruževa i rumenila? Imate što od ova dva proizvoda koje sam koristila?

31 komentar:

  1. Slatkis mali ;)
    Jako mi se dopada kako ti stoji ova nijansa ruza ;)
    Mladalacki i sveze ;) To je sve sto imam da kazem <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, baš si dobro opisala look, mladenački is vježe, slažem se :))

      Izbriši
    2. Ja da potpisem Mariju :D i dodam, jako si lepa.
      Imam nijanse maltene i iste, ali drugih firmi :).

      Izbriši
  2. Obožavam ovakve nijanse i ruževa i rumenila!

    Savršeno ti stoji ovaj look, nedamo ljetu da ode :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Martina :) Dok god još možemo, trebamo furati ove ljetne nijanse, ja još ne odustajem od ljeta :D

      Izbriši
  3. JESI TI MENI LIJEPA! hoću da se družim s tobom :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, uvijek me nasmiješ! Eto Dž. i ti si meni lijepa, jel to znači da bi bile savršen par za druženje :D?

      Izbriši
  4. Predivan je ruž, baš ti lijepo pristaje.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam to rumenilo i jos stoji neotvoreno :S ceka red haha

    Super FOTD ;)

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da tebi stoji u redu s obzirom na kvantitetu šminke koju posjeduješ, zavidim ti :DD Hvala ti draga :))

      Izbriši
  6. jako lijepo! obožavam to rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I ja sam oduševljena rumenilom, baš je divno :D

      Izbriši
  7. Divan mi je ruž, ja imam jako sličan Diorov i također mu je minus trajnost, super izgleda, ali se užasno brzo skine :(
    Baš si lijepa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam Diorove još probala, ma ja im opraštam i slabu trajnost, toliko su mi divni, da mi nije problem svako malo ih vaditi iz torbe i mazati se :))

      Izbriši
  8. Ako ovako izgledaš umorna :p Ma ti si uvijek prezgodna! Jesam li ti rekla da nema ispričavanaja! :)
    Ruž je divna nijansa ... biti ću slobodna i preporučiti ti Chanel ruževe... divne nijanse a stvarno postojani! Ja inače nisam pobornik kupovine dekorativne kozmetike čiji iznos prelazi ratu kredita za auto jer NE vrijedi tih novaca (u većini slučajeva) ali njihovi su me ruževi oduševili (za razliku od sjenila ili maskare koju sam dobila dva puta na poklon i željela je baciti u smeće od jada)! ;)
    Essence rumenila su mi famozna... nemam ovo tvoje ali koristim jedno drugo i pre super mi je! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na divnom komplimentu! Morala sam se ispričati, vjerujem da i sama znaš kako se osjećaš kad si iscrpljena :)) Chanelovi ruževi su mi već duže na listi želja, samo sam i ja škrta kad se radi o tako skupim ruževima, pa su mi dva YSL trenutno najskuplji u kolekciji, ali počastit ću se jednom, ili ću Djedu Božinjaku za Božić poslati pismo :))

      Izbriši
  9. To rumenilo je savrseno, a ti kao lutka!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za rumenilo, baš je odlično i stvarno traje i traje na licu :) Hvala ti puno :*

      Izbriši
  10. wow :)

    liipa si, al to sam vec napomenula pa sigurno znaš :D ! :)

    btw. brijem da su ovi ysl voluptići na feeluniqu negdi 180 kn

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :))
      Ovi moji su YSL ruževi su bili poklon od dragog s jednog putovanja i kupio ih je u duty free shopu na aerodromu pa je svaki platio oko 200 kuna, ipak povoljnije nego kod nas :)

      Izbriši
  11. Draga, preslatka si ! ;)
    Ovo rumenilo još uvijek čeka u ladici svoje bolje dane :D stalno posežem za nekim rozim rumenilima i nikako da samu sebe nagovorim da ga koristim :D
    YSL ti neću ni komentirati :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :*
      A može ti ovo biti rozo, koristiš ovu 4. pink nijansu (super je što su razmaci boja dovoljno veliki pa možeš s kistom pokupiti samo jednu nijansu, barem ovu prvu i tu zadnju).

      Izbriši
  12. Meni je prva fotka legendarna, Essence i YSL, jedan do drugoga <3

    Baš si divnica! Jako mi je drago što si se odvažila pokazati :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je slatka fotka a još se i boje slažu :)
      Hvala ti Josipa :D Šta odvažila, vidiš da sad na sve "keljim" svoju fotku :DD

      Izbriši