Essence dugotrajni ruževi - nijansa #02 All you need is red + swatchevi svih dostupnih nijansi

srijeda, rujna 18, 2013

Jučer popodne sam svratila do Dm-a, tek toliko da vidim nove Essence dugotrajne ruževe. Naravno, kupila sam jedan, ali sam ponosna na sebe što sam se samo na jednom zaustavila. Iako, vratit ću se ja po još barem 2 nijanse :).


Ovi dugotrajni ruževi dolaze u 10 nijansi u ne tako privlačnoj ambalaži (barem meni). Izgleda mi dosta jeftino, crna, plastična, mat ambalaža na kojoj ostaju otisci prstiju. Netko će reći da se ne može bolje očekivati s obzirom na cijenu, ali recimo, Catrice ruževi koju su skuplji za 10ak kuna meni izgledaju baš lijepo, čvrsto i luksuzno.


Na stranu moje trabunjanje o ambalaži, baš mi je zgodan ovaj otisak na samom ružu :).

Cijena ovih ruževa je 20,90 kuna za 3.8 grama.

Tekstura im je mat, ali bez ikakvih naznaka isušivanja i isticanja suhih dijelova. Lijepo su kremasti, klize po usnama i sam intenzitet nijanse ovisi u koliko slojeva ćete nanijeti ruž. Rekla bih, da su i one najjače nijanse pogodne za dnevni look ukoliko su nanesene samo u jednom sloju - provjereno s ovom mojom nijansom :).

* Ruž odmah po nanošenju ima lagani sjaj, kasnije postaje potpuno mat.

Moj ruž u nijansi #02 All you need is red je crvena s toplom primjesom narančaste i savršeno će pristajati svima toplijeg podtona. Upravo sam zato i izabrala ovu nijansu crvene.

Lijevo : jedan sloj. Desno : dva sloja.
Trajnost ovih ruževa je neočekivano dobra. Nakon 2 sata stoji mi na usnama uz male naznake slabljenja boje. Nakon jela sam primijetila da je boja sišla s unutarnjeg dijela usana dok je vanjski dio ostao netaknut. S obzirom na cijenu, isplate se u svakom pogledu.

Slijede swatchevi svih nijansi, poslikani u Dm-u, pa nisam sigurna koliko su 100 % realni pod umjetnom rasvjetom, ali barem da imate uvid kako otprilike izgledaju. Iako, dok gledam ovu svoju nijansu, ne vidim prevelika odstupanja. Svi su naneseni u 1 sloju.


Nijanse redom, s lijeva na desno:
  • 05 dare to be nude
  • 04 on the catwalk !
  • 03 dare to wear
  • 02 all you need is red
  • 01 coral calling
  • 08 colour crush
  • 10 cotton candy
  • 09 wear berries !
  • 07 natural beauty
  • 06 barely there !
Meni se jako sviđaju nijanse coral calling, cotton candy i natural beauty pa se nadam da će se koja uskoro naći kod mene.

Sviđaju li vam se ovi novi Essence ruževi? Imate li već koji? Koju nijansu bi voljele imati?

52 komentara:

  1. Baš sam jučer maljala po sebi Cotton Candy i Colour Crush, ali predomislih se... Hoću nešto ful rozo i intenzivno za modru kosu :) Ali, vrlo vjerojatno ću kupiti jedan od ova dva sljedeći put.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se cotton candy baš čini intenzivan, doduše, ne znam kakav je na usnama. Ali zašto ne, mislim da se za 20 kuna isplati da uzmeš jednu od te dvije nijanse :)

      Izbriši
  2. Lijepo ti stoji crvena, bila si u pravu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala :) Ona tamnija boja vina mi baš ne stoji nešto, ali crveno-narančaste da. Svejedno, nosim ja i one koje mi baš i ne stoje odlično, šta ću :))

      Izbriši
  3. Kod mene još nije stigao taj novi asortiman, kao ni Catrice :( Ali, vidim da svi hvale ove ruževe pa ću svakako kupiti koji čim stignu :D
    Jako ti lijepo pristaje ova crvena nijansa ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene baš čudi što je kod nas stiglo, jer živim u malom gradu, za Catrice ne znam jer nisam zagledala, otišla sam drito do Essence štanda :) Hvala Mell :D

      Izbriši
  4. Jooooj, baš je divna ova crvena...ali već imam 7 crvenih ruževa... :/ Ali neke druge boje ću definitivno uzeti, jer mi se većina njih sviđa.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam ja s rozim nijansama, zato sam jučer preskočila cotton candy iako me najviše privlačio :)

      Izbriši
  5. Colour Crush mi izgleda zanimljivo, I shall check it out! Ali da, haha na osvjetljenje u DM-u, i kako onda odabrati pravu nijansu pudera tamo!? Jedino po danu pa se šetati po trgovini i tražiti dobro svjetlo.
    Super ti stoji boja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, koma! Izbjegavam se tamo pogledati u ona ogledala, em povećavaju em je rasvjeta katastrofa umjetna i doživim šok kad se pogledam :D!

      Izbriši
  6. jesi ti lijepa :D da kucnem o drvo, ne urekla se. majke mi. :DD
    mene essence ruževi nikad nisu privlačili. sjajevi manje više ali ruževi nikad. mislim da ću preskočiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenk ju Dž. :* Meni je ovo tek drugi njihov i mogu reći da je ova nova linija puno bolja od prošlih, oni su mi bili više kao balzami.

      Izbriši
  7. O Bože, divna si! Ruž ti stvarno lijepo stoji!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam pokupila nijansu 03 dare to wear, i definitivno ću uzeti još bar 2-3 nijanse :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je isto baš lijepa nijansa, nešto što bih i sama nosila :)

      Izbriši
  9. Jako ti lijepo stoji ova nijansa, nemam nijedan od tih ruževa, ali ću sigurno otići po jednu - dvije nijanse da isprobam (možda čak već danas s obzirom na šopingholičarski poriv hah) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea :) Trči po njih i javi dojmove :D

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Mislim da je to baš odlična nijansa za svaki dan, nešto kao my lips but better :)

      Izbriši
  11. oooo...želim,želim! :) Ide na popis, nadam se da će biti netaknutih ruževa u nijansama koje mi se sviđaju (2,3,9) :) Dakle, definitivno si me navela na kupnju ove nijanse :) Lijepa si mi kao i uvijek, a ova nijansa ti stvarno super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da sam te navela da ih probaš :) Nadam se da će ti se svidjeti :D I hvala ti puno :*

      Izbriši
  12. Bombarduju sa svih strana ovim ruževima, prinuđena sam da probam :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Super ti stoji ta boja :) I naklon za swatchanje u DM-u :D Ja ne bih imala hrabrosti fotkati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))
      Hehe, nije bilo baš puno ljudi.. ali nekoliko njih koji su prošli pored mene su me malo začuđeno gledali, stojim ispred stalka, swatcham svaku nijansu, zapisujem u mob. imena nijansi i još slikam :) ali utišala sam mob. da se ne čuje onaj klik dok fotkam :DD

      Izbriši
  14. Kupila sam dvije nijanse ali ih još nisam isprobala no svakako jedva čekam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa šta se čeka :) I pokaži nam onda kako izgledaju :D

      Izbriši
  15. Lepotica! :) Divno ti stoji ta nijansa crvene :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Jooooooj neki dan sam ih gledala i čak naglas samoj sebi rekla da mi ne treba više ruževa, ali....hahaha hjoj :) Baš je lijep :)

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Jedva cekam da stignu i ovde! :) Lepu boju si izabrala! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će uskoro doći kod vas! Hvala ti :)

      Izbriši
  18. ipak si našla nijansu za sebe :D jeeej <3
    super ti inače stoje crvene sa breskvastim podtonom, nekak sam si i mislila da češ ovaj ruz izabrat :D

    natural beauty imam ja (kako sam napisala i u postu) i oduševio me jer je neki njudasti i roskasti ujednom :)

    i ofc, lipa ka i uvik!

    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, jesam :)) Hvala ti puno! Da, natural beauty, inače bježim od nudastih nijansi, ali ova mi se baš svidjela uživo, baš zato što ima rozih primjesa u sebi, vidjet ću, možda ga uzmem :)

      Izbriši
  19. Jedva čekam da dođu i kod mene u dm :D super ti stoji ta nijansa, divna si <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :* Nadam se da će brzo kod vas :)

      Izbriši
  20. Draga, predivno ti stoji :)

    Imam nekoliko Essence ruževa, nažalost ovu liniju nisam isprobala. Mislim da će biti upravo ta tvoja nijansa :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)
      Znam da ti voliš crvene ruževe i mislim da bi tebi baš pristajala ova nijansa :))

      Izbriši
  21. jako lijepo ti stoji ova bojica :)
    Morat ću potražiti novi asortiman i pogledati ih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Nadam se da ćeš naći nešto za sebe :D

      Izbriši
  22. baš me zanima kakvi su, moram u dm na isprobavanje! :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Super izgledaju, i moram priznati da si zapikirala sve nijanse koje se i meni sviđaju :) Mislim da ću definitivno odšetati po koji nudasti za zimu ;) Hvala na postu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po komentarima na blogovima vidim da je dosta tražena ova natural beauty nijansa, možda čak bude jadan od rijetkih nude ruževa koje posjedujem, samo ne znam da li će mi odgovarati :)

      Izbriši
  24. Ovu liniju Essence ruževa nisam probala, ali hoću, jer su stvarno povoljni. Lijepo ti stoji crveno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona :) Da, stvarno su jako povoljni i bolji od prijašnje linije njihovih ruževa, svakako se isplati uzeti barem jednu nijansu :D

      Izbriši
  25. ljepoticeee, how you doin' heheh :P http://24.media.tumblr.com/tumblr_m73xzxlvrP1qm9xzzo1_500.gif
    lijepo ti stoji ova boja, dobro si ubola. Nema ih kod mene još, a sigurno cu ugrabiti barem dva, ipak sam ja lipstick freak :)

    OdgovoriIzbriši