Potrošeni proizvodi #3

subota, kolovoza 17, 2013

Došlo je vrijeme i za treći post o mojim potrošenim proizvodima. Čudi me da sam zadnji takav post napisala krajem travnja, što bi značilo da sam u ova skoro 4 mjeseca potošila vrlo malo proizvoda, ili sam neke bacila prije objavljivanja (dobro, znam da jesam jer se još uvijek ne mogu naviknuti da potrošenu ambalažu stavljam na stranu, već ju automatski frknem u smeće).

Bilo kako bilo, slijedi par fotkica i nešto malo teksta (mini recenzija) onoga što sam potrošila.



  • My body Lotus spa wellness bath - Izgleda da kod mene ne može proći niti jedan post ove vrste bez My proizvoda kojima nisam previše oduševljena. Ovu kupku je kupio moj D. jer on jako voli opuštanje u kadi, za razliku od mene koja više naginjem brzinskom tuširanju, koje me razbudi i nakon kojega se osjećam svježe, dok se poslije namakanja u kadi osjećam kao da me pregazio vlak :D. Ipak, jednom prilikom sam i probala ovu kupku, a D. koji ju je ipak iskoristio do kraja (jer neće valjda bacati novce u vjetar) kaže da mu nije bila baš nešto, daje malo pjene koja vrlo brzo splasne, a niti miris nije očaravajući niti dugotrajan. Cijena ovog proizvoda se kreće oko 15-20 kuna za 750 ml. 
  • Creme 21 gel za tuširanje s mirisom divlje ruže - kupljen prije svega 20ak dana, i iscjeđen do zadnje kapi. Uživala sam u tuširanju ovim proizvodom i uskoro se idem opskrbiti sa još njihovih tuširalica, ovog puta možda isprobam i neke druge mirise koje imaju u ponudi. Gel je nježan za kožu, ugodnog mirisa koji se nakon tuširanja blago nazire na koži. Cijena je 16,90 kuna za 250 ml.
  • Garnier ultra doux šampon ; vanilija i papaja -  Kupila sam ga prije dosta vremena i bio mi je ok, radi se o 2u1 proizvodu koji zaista lijepo nahrani kosu pa joj balzam nije potreban iako sam ga ja koristila. Namijenjen je dugoj kosi ispucanih vrhova te nema parabena u sastavu, što je veliki plus. Cijena mu je oko 20 kuna za 250 ml.
  • Afrodita Jojoba oil mlijeko za tijelo - i ovaj proizvod sam kupila prije 20ak dana. Koristila sam ga na moru, lijepo mi je hidratizirao kožu nakon cjelodnevnog izlaganja suncu a da ju pri tome nije mastio. Formula se lagano razmazuje i brzo upija u kožu ostavljajući ugodan miris karamele na koži i zdravi sjaj (što naravno pripisujem jojobinom ulju). Jedina zamjerka tiče se ambalaže (kada je proizvod već pri kraju kao u mom slučaju), ambalaža se u sredini nekako stisne i zbog toga mi otežava istiskivanje ostalog dijela proizvoda koji se zadržao na dnu a i bočica više ne može stajati uspravno, već pada. Cijena je 23,90 kuna za 250 ml.
  • Rosal krema za ruke s maslinom - Nije me oduševila, tekstura joj je vodenasta i moje ruke vrlo brzo traže dodatnu hidrataciju. Cijena joj je oko 15 kuna za 100 ml. 
  • Johnson's baby bedtime baby ulje - ovo ulje mi ima najljepši miris od svih njihovih ulja, mislim da u sastavu ima ekstrakt lavande, ali nisam sigurna. Volim ga koristiti ljeti i nakon tuširanja dok je koža još mokra (ne potpuno) nanesem ga na tijelo te se ono vrlo brzo upije bez ostavljanja masnog (uljastog) sloja, a koža predivno miriši još dulje vremena. Cijena je oko 30 kuna za 200 ml.
  • Eucerin intenzivna krema s 5% ureje - o njoj sam napisala zesebnu recenziju ovdje. Jako volim ovu kremu i kupujem ju ponovno što prije. Potrošila sam ju za točno 2 mjeseca (super stvar kad pišeš blog pa znaš za koliko potrošiš proizvod :D). Cijena joj je 102,68 kuna za 75 ml.
  • Vichy termalna voda - kupila sam ju istog dana kada i Eucerinovu kremu i potrošila bih ju i prije da malo nisam stopirala korištenje, ali sam ju zato na moru potpuno potrošila. I nju kupujem ponovno. Cijena joj je 52,75 kuna za 150 ml.
  • Listerine antiseptička vodica za ispiranje usta - Često kupujem Listerine vodice, ovaj put je to bila zelena, a želim probati i onu noviju, koju su nedavno izbacili. Cijena ovog proizvoda je oko 40 kuna za 250 ml i može vam potrajati zaista dugo vremena.
  • Balea wellness sol za stopala; limunska trava i menta - Ova sol mi je bila dovoljna za dvije upotrebe. Boja joj je kričavo žuta i miris dosta jak prije nego se stavi u vodu. Nije me nešto osebno oduševio ovaj proizvod, ali nisam to od njega niti očekivala. Možda ga kupim ponovno. Cijena je oko 5 kuna za ovu jednu vrećicu.
  • Aldo Vandini peel-off maska; ananas i papaja - napokon sam isprobala i ovu masku. Više mi se svidjela ona od blata iz Mrtvog mora i magnezija za dubinsko čišćenje ali niti ova nije loša. Osvježi lice i što je najvažnije, nije mi ga isušila iako je namijenjena masnoj koži. Cijenu ne znam jer sam ju dobila na poklon.
  • Balea tekući korektor - Radi se o ovom prvom proizvodu sa bež čepom. Naljepnica mi je otpala i ne znam kako se proizvod zapravo zove niti da li ga još imaju u ponudi. Proizvod ima kuglicu na vrhu, tekstura mu je jako tekuća ali ipak pruži neko srednje prikrivanje. Koristila sam ga onih dana kada mi podočnjaci nisu jako izraženi jer zbog te metalne kuglice pruži lijepi osjećaj hlađenja na koži i posvijetli područje ispod očiju te se ne uvlači u borice. Kupit ću ga opet ako ga još imaju u prodaji. Za cijenu niti  mililitražu nisam sigurna (zbog odljepljene deklaracije).
  • L'Oreal False lash wings maskara - recenzija ove maskare je prvi post koji sam napisala na blogu, ovdje :D. Zadovoljna sam ovom maskarom, ne trusi se, lijepo produži trepavice i daje im određeni volumen. Cijena je 104,90 kuna za 7 ml.
  • Eveline Celebrities tuš - O ovom tušu vjerujem sve već znate. Divan proizvod i kupujem ga definitivno opet (nadam se da ga nikada neće povući iz prodaje). Cijena mu je oko 20 kuna.
  • Rosal balzam od kamilice - imala sam ga dosta dugo vremena jer sam ga jedno vrijeme zapostavljala i koristila druge balzame. Solidan proizvod za cijenu od oko 20 kuna.
  • Essence studio nails balzam za nokte i kutikulu - Ovaj balzam je također solidan proizvod, vjerujem da je možda i odličan onima koji ga koriste svakodnevno, ali ja se sjetim svake prijestupne, pa ne mogu baš govoriti da mi je napravio neka čuda od moje suhe kožice. Ugodnog je mirisa i lagane, vodenkaste teksture. Jedina zamjerka ide na ambalažu - kada je proizvod pri kraju teško se istiskuje van pa često znam pretjerati i istusnuti puno više nego mi je potrebno. Cijena je oko 15 kuna za 12 ml.
I došli smo do kraja, moji potrošeni proizvodi napokon idu u koš, a na meni je sad da ih zamijenim novima :D.

Jeste probali išta od navedenog? 

Broj komentara: 60:

  1. Obozavam to baby ulje ;) Jesi probala losion za telo? Ako ti se dopada miris ovog ulja odusevices se ;) Ja ga uvek imam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još, ali baš bih sad mogla kupit pošto sam potrošila ovo od Afrodite, hvala na preporuci :)

      Izbriši
  2. Plače mi se na cijene termalnih voda kod nas.
    Za te novce vani se dobije malo manje od litre.

    Primamljivo mi zvuči Eucerin krema.
    Kupit ću je kada zahladi.
    Njihove mi kreme potpuno odgovaraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A znam, kod nas je sve tako prokleto skupo i još mi se čini da je ova od Vichyja najjeftinija...

      Ja sam jako zadovoljna sa Eucerinom, ova krema mi je potpuno zaliječila suhe dijelove i sad kako sam ju prestala koristit, primijećujem da mi se nos počeo ljuskati :(

      Izbriši
  3. Sve Afroditine mazalice su mi odlične. :)
    Također obožavam Listerine, najbolje obave svoj posao. :D
    Ovo ti je Balea roll on sa kofeinom. Ja ga imam i super je, baš osvježi područje oko očiju. Često ga kupujem. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa sa kofeinom, zato tako lijepo hladi. Hvala na info, kupit ću ga ponovno :)

      Izbriši
  4. slazem se za afroditu i esence :) i meni je jojoba pri kraju ali sam zato bocu okrenila naopako tako da mi se sav sadrzaj spusti i da ga mogu potrošit do kraja. esence imam već drugo pakovanje i menije odličan samo sto ga u zadnje cvrijeme ne stignem koristit često koliko bi mi bilo potreba jer mi je kozica očajna :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa vidiš, mogla bih ju okrenit naopako, imam još malo na dnu pa da sve potrošim (hmm, kako se toga nisam sjetila, plavuša :D)...

      Izbriši
  5. stvarno si bila vrijedna :)
    od svega toga sam probala (i koristim) Vichy termalnu. A ovi Creme21 gelovi za tuširanje me sve više privlače ♥ kad potrošim koji iz kupaonice, mislim da ću probati ovaj s ružom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa za razdoblje od 4 mjeseca i prošlog takvog posta, izgleda kao da ništa ne trošim :DD

      Ja želim još isprobati kremu za tuširanje od bijelog duda, gel od šampanjca, zelene jabuke, ma sve ustvari :))

      Izbriši
  6. Probala sam ovu Rosal kremu za ruke i bila mi je solidna al niš posebno, te ovo baby ulje od johnsona...i meni je ono super, i jako je nježno i miriši po bebicama :)

    Zainteresirala si me za ovaj Creme 21 shower gel, mogla bi ga probati :D
    I Evelinov tuš si planiram kupiti duže vremena, al nekak se ne usudim jer imam masne kapke xD ...hm što još... sviđa mi se post jer općenito volim 'empties' postove, a pogotovo kad su od petite cherie!

    :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa, hvala draga, ljubim te :*

      Svakako probaj creme 21 gelove za tuširanje :) a za eveline tuš, zapravo, ne znam šta bi ti rekla, jer nemam masne kapke, ali dosta se brzo osuši na kapcima i ja nisam imala problema sa razmazivanjem... možda bi tebi više odgovarali gel eyelineri :)

      Izbriši
  7. Hjoj, Johnson's je drekec po sastavu :Đ
    A ovaj Creme 21 gel za tuširanje još nisam vidjela nigdje. Gdje ga ima za kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam za Johnsons i sastav, ali kad ga kupim traje mi i traje jer ga ne koristim svakodnevno, jedno znam sigurno, da imam dijete ne bih ga mazala s tim :)

      Imaš ih u Dm-u :)

      Izbriši
  8. Postoji li eveline tuš u smeđoj boji? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se dobro sjećam, ima i u smeđoj nijansi :)

      Izbriši
    2. Hvala! I još jedno pitanje, gdje nabavljaš eveline tuš? :)

      Izbriši
    3. Nema problema :))

      Ja svoje kupujem u Kozmu, a koliko znam, ima ih i u Bipi (samo, nažalost, dekorativu nemaju u svakom Kozmu i Bipi, to ćeš već sama morati saznati :D).

      Izbriši
  9. Bome si puno toga potrošila :) Sad u šoping :D

    Imala sam Vichy termalnu vodu, Garnier šampon i Creme 21.

    Sve odlični proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ubijaju me postovi sa ovim Creme 21 slikama. Moram sutra po svoj neki primjerak. Imala sam samo Vichy vodu i ne volim ju koliko Avene i Garnier šampon, koji mi je bio ok. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa šta čekaš :D? Kupi tuširalicu Creme 21 :)

      Izbriši
  11. Ovi Creme 21 gelovi su mi savršeni :))
    I ja sam više tip za brzinsko tuširanje, nemam se volje izvaliti u kadu, to me odmah uspava :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ja se mrzim namakati u kadi, dosadno mi je i baš me uspava... :D

      Izbriši
  12. Svačega tu ima! :) Probala sam samo Listerine i odličan mi je! Moram da probam baby ulje, deluje super! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš volim te baby proizvode, a na ulja sam generalno slaba :)

      Izbriši
  13. I ti si bila vrijednaaaa :) nisam dosta toga probala sa tvoje liste, a koristila sam baby ulje samo sto meni jedino smeta ta lavanda, a ostale volim :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Morat cu probat ovaj Garnier od vanilije i papaje,luda sam za tim mirisima! I meni je ovo Johnson's ulje naj,mirišem k'o mala beba :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Moram probati ovu Afrodita jojobu napokon. Bas me sad privukao tvoj opis imena - karamelicast. Volim karamelicaste mirise :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ja ti imam tako čudan njuh :) hrpa proizvoda mi miriši na nešto što uopće u sastavu ne postoji :)) ali ovaj mi losion stvarno ima miris po karameli, kad ga probaš, javi mi kako tebi miriši :D

      Izbriši
  16. Prilično si puno toga potrošila :) ja sam Eveline Celebrities tuš potrošila za mjesec dana :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako brzo! Meni je trajao neka 3 mjeseca, možda i duže :) ali nisam ga koristila svakodnevno, posebno sad ljeti više volim gel eyelinere :))

      Izbriši
  17. I ja nisam za namakanja u kadi :) Nisam koristila ništa od navedenog osim baby ulja koje me uvijek oduševi, ali si zapisujem ovaj tuš od Eveline-a kao nešto što moram probati... da, da, kad dođeš u moje godine, moraš zapisivati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj tuš svakako :) Kakve godine, molim te :)) I znaš kako se kaže, budale pamte, pametni pišu :DD

      Izbriši
  18. Ija koristim Garnier šampone i regeneratore , super su mi. Volim regenerator od avokada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala regenerator od avokada, ali hoću :)

      Izbriši
  19. Creme 21 gel sam kupila prosli tjedan i super mi je ! :D Doduse, kupila sam trešnju i bas fino mirisi. Nema onaj sintetski miris nego je bas nekako..kremast :DDD


    Afroditinu tuširalicu od jojobe obozavam, a morat cu kupiti i mlijeko, iako sam lijena za mazanje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je baš žao što nisam sad dok su na sniženju kupila Afroditine tuširalice, ali moram probati i njih :) Probaj mlijeko, nije gusto, meni stvarno više vuče na losion zbog teksture, pa ćeš ga moći lagano razmazati :))

      Izbriši
  20. MOji favoriti odavde su Vishy i Eucerin. Bas su genijalni proizvodi :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, definitivno i moji :) Posebno Eucerin krema koja me spasila od suhe kože i ljuskanja :D

      Izbriši
  21. nisam probala jos nista od ovoga, ali zainteresirana sam za jojoba oil, uzasno :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Creme 21 ima jako lijepe i mirisne tuširalice :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, jedva čekam da isprobam ostale :))

      Izbriši
  23. Totalno si me zarazila sa Creme 21, najradije bih ih sve odjednom! Baš su dobri, miris je fantastičan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cim sam vidjela da su vrijedni paznje kad si ih vise puta spomenula, morala sam :)

      Izbriši
    2. Eto, drago mi je da si ih probala i da ti se sviđaju :))

      Izbriši
  24. Dosta ti toga trosis :D Ja ne mogu ni jednu kupku da potrosim za mesec dana, ali zato sto vrtim tri u krug. I kad potrosim jednu skacem od srece. A samo kupujem za stek, pa to je strasno. Radujem se vise kad nesto potrosim nego kad kupim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma joj, nisam ni ja u mjesec dana potrošila kupku. Nisam ju ja uopće ni trošila, nego dragi i mislim da je prošlo neka 3 mjeseca dok ju nije potrošio do kraja :))

      Izbriši
  25. Nisam isprobala ništa od ovih proizvoda, iako su mi Creme 21 gelovi za tuširanje, Afroditino mlijeko za tijelo i Eveline tuš već neko vrijeme na wish listi pa ću ih slijedeći put kad budem išla u nabavku definitivno kupiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eveline tuš svakako probaj, meni je najbolji koji sam ikad imala :) dobro, četkica je dosta, dosta tanka pa zahtjeva malo mirniju ruku, ali baš zbog toga je ful precizan za nanošenje tanke linije :)

      Izbriši
    2. Gdje mogu kupiti Eveline tus? Nisam ga jos nigdje vidjela. :(

      Izbriši
    3. U Kozmu ih imaju, a ja mislim da sam i u nekim Bipama vidjela da imaju njihovu dekorativu, ali nisam 100 % sigurna.

      Izbriši
  26. Probaj Listerine ljubičastu vodicu za ispiranje usta...predobro nešto :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Definitivno moram nabaviti Afroditino mlijeko za tijelo. Tvoj post je već treći koji danas čitam, očito mi je suđeno :D

    OdgovoriIzbriši