NOTD ; OPI Elephantastic pink

petak, kolovoza 09, 2013

Dva posta u jednom danu! To mi se još nije dogodilo, ali za sve postoji prvi put :D

Nakon što sam  poslikala nokte za recenziju Evelinove terapije za nokte, nalakirala sam ih s novim OPI lakom i odlučila ih poslikati te sastaviti još jedan kratki post.




Ako pratite moju FB stranicu mogle ste vidjeti da sam dan prije odlaska na more u Bipi na sniženju kupila ovaj lijepi OPI lak u nijansi Elephantastic pink.

Cijena OPI lakova je dosta velika, oko 100 kuna, u Bipi mislim 99,90 kuna a sniženje od 40% na sve OPI lakove traje do 11. 08. ili do isteka zaliha. Nažalost, u mojoj Bipi je bilo svega 10ak nijansi i ja sam se dvoumila između ove i nijanse Tasmanian devil made me do it, ali prevagnula je ova nijansa, samo zato što je ostala još jedna jedina :). Kasnije sam saznala da su već drugi dan iz moje Bipe i ono malo lakova poslali u poslovnicu u Bjelovar, tako da se vjerojatno neću ponovo nagraditi nekim od ovih lakova dok su na sniženju : (.


OPI Elephantastic pink je dio proljetne Indian kolekcije iz 2008. godine. Radi se o divnoj, barbie pink nijansi koja na suncu vuče na fluorescentnu pink nijansu i idealna je za ljeto, a osobito dolazi do izražaja na preplanulim šapama :D.

Tekstura laka je kremasta, lako se razmazuje i ima sjajni finiš. Trajnost mu je solidna, mislim, meni valjda samo GR lak traje na noktima čitavu vječnost, ostali po 3-4 dana. Međutim, ovaj lak se ne "čipka" u komadićima već se boja s vremenom gubi na samom početku nokta što i nije tako strašno, pa ako niste perfekcionist, može vam stajati na noktima i duže a da ne izgleda neuredno.

Jedini minus dala bih mu zbog providne teksture. Naime, jedan sloj nikako nije dovoljan, dva bi možda i mogla proći iako se kroz njih nazire izrasli dio nokta. Tek sa 3 sloja može se postići potpuna prekrivenost, ali dobra je stvar što se lak prilično brzo suši, pa onda ni ova 3 sloja ne oduzimaju puno vremena.
Slikano vani na danjem svjetlu.
Slikano u zatvorenom, bez umjetne rasvjete.

Slikano u zatvorenom, bez umjetne rasvjete.

Slikano u zatvorenom, pod umjetnom rasvjetom.

Kako vam se sviđa ova nijansa? Volite li OPI lakove i koje nijanse lakova preferirate ljeti?

Broj komentara: 55:

  1. baš je lijep lak ali preskočiću zbog teksture. ne volim providnkaste lakove. i kod nas su opike snižene, doduše na 50% iako su za 8-10 kn jeftiniji po punoj cijeni nego kod vas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam skužila da sam napisala 60 %, sniženi su 40 % ali meni je valjda stalno bilo u glavi kako sam ga platila 60 kuna :D Zašto je kod nas sve skuplje, šmrc :(?

      Izbriši
  2. Svida mi se nijansa, bas je ljetna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) da, baš je ljetna nijansa :D

      Izbriši
    2. A i nokti su premocni, nikad nisam imala ovako lijepe jer pucaju, savijaju se i listaju, trebam hitno kupiti Eveline 8u1 tretman.

      Izbriši
  3. Odlicna nijansa ... meni OPI ima najljepse nijanse ali ne vrijedi mi tih 100 kn koliko kosta... pri tome mislim na trajnost, barem meni! Prednost je sto je bocica jako velika i stvarno se ne susi (imam jedan crveni vec preko tri godine i isti je kao prvoga dana)... ali ti si ipak dobro prosla, a boja mi je jako, jako lijepa :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za cijenu, ali ponekad im je stvarno teško odoljeti. Imam još 4 njihova laka, odnosno 3 jer sam bazu već potrošila i isto tako, traju već dobre 2 godine, tako da se nadam da ću ih uspjeti potrošiti do kraja, što s drugim lakovima nije slučaj.

      Izbriši
    2. Sad jurim u Bipe po sivi na snizenju, pa zvuci mi veoma isplativo i sad mi je jasno cemu tolika bocica :D

      Izbriši
    3. A znači još su na sniženju, odlično :))

      Izbriši
  4. Nijansa je prelepa. Baš si pocrnela :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Totalno moja boja! Jako lijep. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna mi je ova nijansa, ali kad pomislim na tri sloja...Otišla sam i ja do Bipe zbog tog sniženja, ali su bile samo neke traljave nijanse pa sam se vratila doma praznih ruku :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ja isto kad pomislim na tri sloja mi je podne, ali ovaj se zbilja jako brzo suši pa mi nije problem :)

      Nisu ni u mom bile neke nijanse, osim ova dva koja sam navela, svidjela mi se jako jedna tamnija, ne sjećam se više nijanse, ali nije mi bila za ljeto :)

      Izbriši
  7. Moja boja definitivno,ovo ljeto sam poludila za rozim i crvenim nijansama!Ali ta tri sloja uh,to me nekako ne privlaci.Ja sam zadovoljna sa Flormar lakovima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su Flormar lakovi ok, super su im nijanse, ali meni jako kratko izdrže na noktima, barem ova 2 koja imam, već mi se nakon 1. dana počnu guliti :(

      Izbriši
    2. Ne mogu vjerovat da ti se gule drugi dan,meni doslovno traju tjedan dana,bez imalo guljenja,ma predobri su mi.

      Izbriši
    3. Ne znam, možda je to slučaj samo sa ova 2 koja imam, ali da, brzo mi se gule :)

      Izbriši
  8. Jako mi se sviđa nijansa, ali za tu cijenu očekujem bolju teksturu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell :) Da, 100 kuna nije malo, posebno ako pronalazimo mane u proizvodu :D

      Izbriši
  9. Lepe pocrnele šape :D Divna je boja! :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Kod nas je sad O.P.I. oko 11,50 KM... :) ja sam uzela Ate berries in the canaries, spremila sam recenziju pa cu izbacit kad me pozelite :P I ovaj sam vidjela, lijep je skroz ali kod moje nijanse dovoljan je cak samo jedan sloj pa me to kupilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretnice :) da su barem kod nas toliko!

      Jedva čekam vidjeti kako izgleda tvoj opi :D

      Izbriši
  11. Wooow koja super nijansa! :D I nokti su ti super! OPIće sam tek nedavno otkrila (ma vidila si onda kad sam imala nagradnu igru) i mogu ti reć da sam oduševljena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenkić :) I meni su super opi lakovi, još kad bi stalno bili na sniženju :))

      Izbriši
  12. kod nas Opiji nisu snizeni!! =(
    lepa boja, ali vise volim kremastije od prozirnih tekstura
    Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja više volim lakove kod kojih mi je dovoljan samo jedan sloj (iako uvijek stavljam 2), ali ovom laku sam to oprostila zbog divne nijanse :D

      Izbriši
  13. jao je lep, to je nesto sto trazim, ali me nervira sto je providan :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana :) Dobro je što se brzo suši :D

      Izbriši
  14. Draga prelijep je :)

    Kada si ga stavila na FB nisam prestala razmišljati o njemu :))

    I jako dobre fotke !!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Drago mi je da ti se sviđa nijansa i fotkice :*

      Izbriši
  15. Ovo je jedan predivan lak. Imala sam ga, ali sam ga prosledila jer nije bas moje nijansa pink, ali da je prelep, prelep je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ova nijansa nije za svakoga, ali stvarno je lijepa :)

      Izbriši
  16. Boja je predivna, prava letnja :)
    Mnogo mi se svidja kako izgleda na noktima..

    OdgovoriIzbriši
  17. Svidja mi se nijansa <3 Nisam znala za ovaj popust :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trči u Bipu, imaš još do sutra vremena :D

      Izbriši
  18. Tko je divna nijansa ;) Skroz moja pink...mada...sve pink su moje nijanse, reklo bi se :P

    Steta za formulu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Znači još jedna ljubiteljica roze boje u svim varijacijama :DD

      Izbriši
  19. Tvoj blog mi je baš nekako vintage i jako mi se sviđa :)

    Što se tiče ovog laka, i meni je predivan iako ne volim te vodenaste teksture.
    I ja sam pikirala da odem u Bipu po neki O.P.I lakić, al sam odustala jer bi rađe uložila u Essie lakove. Imaš li kakvih iskustva sa njima?

    Pusa
    Ivana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se sviđa blog <3

      Nisam još isprobala Essie lakove, za sada samo OPI, ali planiram :) Jesi ih ti već probala?

      Izbriši
    2. Nažalost nisam, ali sliiinim već dugo nad njima. Nekako mi je još uvijek previše dat 75 kuna za lak, ali opet mi se s druge strane sviđa velika paleta nijansi, a i izgled bočice :D Bojim se da mi se to brzo ne skori. Al mislim da ću u dm-u iskoristit onaj bon od 50 % na ukupnu kupnju, ili možda čak onaj od 25% :)

      Izbriši
    3. Za Essie lakove stvarno ne znam, ali OPI lakovi traju jako, jako dugo. Ja imam 3 za sada a 2 od njih imam već preko godinu dana i isti su kao i prvog dana :)

      Što se tiče cijene, stvano je skupo izdvajati toliko za lakove, ali ja većinom kupujem jeftinije lakove te se samo ponekad nagradim nekim skupljim :D

      Izbriši
  20. Lijepe slike i predivna je nijansa! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Divan je lakić<3


    Svrati na moj blog i učestvuj u darivanju http://nekinovi-klinci.blogspot.com/2013/08/giveaway-ahai-shopping.html

    OdgovoriIzbriši
  22. Predivna ljetna nijansa, jako mi se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  23. divni su ti nokti, lijepo su napredovali :) a boja mi je prekrasna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Sad su još više narasli, u samo 4 dana od tog posta, stvarno sam oduševljena Eveline lakom :D

      Izbriši