NOTD #2 ; OPI Bubble bath & Mimosas for mr. & mrs.

petak, kolovoza 23, 2013

Nedavno sam vam pokazala moj novi OPI lak u nijansi Elephantastic pink, a danas nastavljamo u istom tonu. Riječ je o dva OPI laka, Bubble bath i Mimosas for mr. & mrs. koji su vrlo slične nijanse, pa sam ih odlučila pokazati zajedno, nalakirane jednog uz drugog.




Ove OPIke sam uz njihovu bazu i nadlak dobila prošle godine od dragog za godišnjicu. Možete samo zamisliti moju reakciju kad sam otvorila poklon i ugledala 4 OPI laka :)))! Ljubav moja me očito ponekad sluša kad pričam o kozmetici, iako ja svaki put mislim da ima selektivni sluh, kao i svi muškarci, pa ovaj dio o ženskim stvarima jednostavno ne doživi.

Rijetko sam ih koristila jer moji kratki nokti s takvim nježnim nijansama jednostavno nisu htjeli surađivati. Sad kad su mi nokti narasli, odlučila sam im dati šansu i jako mi se sviđa rezultat.

 Na kažiprstu i srednjaku je Mimosas for mr. & mrs. a na prstenjaku i malom prstu Bubble bath.

Cijenu ovih lakova, vjerujem već svi znate, dakle, možete ih kupiti po cijeni od cca. 100 kuna, kod nas ih ima u Bipi a možete ih pronaći i u online shopovima gdje se nerijetko mogu pronaći po prihvatljivijim cijenama.

Što se tiče samih nijansi, bilo mi je poprilično teško uhvatiti razliku fotićem. Nijansa Bubble bath u sebi ima laganu primjesu puderasto- roze boje, dok Mimosas for mr. & mrs. je tipični gušći mliječni lak i s njim će vam biti dovoljna i 2 sloja, dok su sa prvim ipak potrebna 3.

Imaju sjajni finiš a trajnost im je također solidna, otprilike 4 dana uz kućanske poslove :). Jedina mala zamjerka im je nešto duže sušenje, ali kod lakova ovakvih nijansi sam na to već navikla.

P.S. Kutikula mi je extra suha (Eveline lak je ipak učinio svoje) i još uvijek nisam prestala grickati kožicu oko noktiju :DD

Nosite li ovakve nijanse? Imate li neku od ove dvije OPIke? Koja vam je nijansa ljepša?

43 komentara:

  1. Nemam od ovih nijednu, ali su obe potpuno ja ♥.
    Divno ti stoje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, totalno su tvoj đir :) rekla sam ti da si me ti sa svojim manikurama potaknula da izvučem ove svoje svijetle nijanse koje sam tako dugo zanemarivala :))

      Izbriši
    2. Joj,znam da si rekla i bas mi je drago <3 :D.

      Izbriši
  2. Bravo za dragog, baš je odabrao lepe nežne bolje sa nežnim imenima <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čak sam na prvu mislila da je birao po imenima, ali ne vjerujem da on uopće zna da lakovi imaju imena :DD

      Izbriši
  3. Najviše volim takve nijanse, naročito kad mi se smuče svi mogući neonci :D
    Bravo za tvog dragog, slušaju oni ipak! :D
    Divne su boje, ne bih mogla da se odlučim za samo jednu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekad stvarno dosade kričave nijanse.
      Izgleda da ipak slušaju :))

      Izbriši
  4. Volim ovakve lakove i jako ih cesto nosim, nemam ni jedan nazalost.

    Svidjaju mi se , cine se dosta pigmentirani

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :) Jesu, dosta su pigmentirani za takve nježne nijanse :)

      Izbriši
  5. Krasne nokte imaš! Meni nažalost ovakvi lakovi ne stoje, ni na dugim niti na kratkim noktima :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell, malo sam ih uspjela dovesti u red :) A takve nijanse znaju biti zeznute, kao i nude ruževi, ja sebi još uvijek nisam našla onaj koji će mi odgovarati :(

      Izbriši
    2. Ista stvar i kod mene, uvijek kad vidim neki nude ruz pomislim: "to je taj", dodem doma i fail :D Pitam se kad cu odustati! :D

      Izbriši
    3. Baš sam jučer na you tube-u pogledala ovaj video gdje Goss objašnjava kako pronaći svoju nijansu nude ruža http://www.youtube.com/watch?v=Lz-bnC_8LRg&feature=c4-overview&list=UUCvoAe__WFYMNAEN-C-CtYA.
      Nije mi baš pomoglo, jer ja svejedno ne mogu pronaći ruž koji je za nijansu svijetliji od mojih usana :DD

      Izbriši
  6. Bravo za dragoga! Lijepe su mi obje nijanse, ali na nekom drugom. Ja nisam tip za lakove nježnih boja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti s sviđaju, hvala Mona :)

      Izbriši
  7. Super su mi obje nijanse, ali Bubble bath mi je ipak ljepša jer volim te roskaste lakove. Sjećam se kako si prošle godine bila oduševljena tim poklonima i meni je to vratilo nadu da nas muškarci ipak ponekad i slušaju kad govorimo o kozmetici. I ja sam mislila da moj baš i ne sluša pa me je nedavno poprilično iznenadio kad mi je kupio dugoooo željenu Naked paletu. :) I čak se sjetio da želim jedinicu, a ne dvojku jer sam uvijek govorila da mi je kod Naked1 super to što ima i plavu nijansu! Zaključak - ipak ima nade za njih! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, bila sam oduševljena! Kupio ti je Naked paletu :))) divan je!

      Izbriši
  8. Divnan ti je dragi <3 To je ljubav :)

    Volim ovakve nijanse, nije da ih ne volim, ali su mi vise za jesen-zimu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, ne mogu se požalit kad mi dođe sa ovakvim poklonom :)

      Izbriši
  9. Nikako se ne mogu vidit s bijelim ili nude lakovima, osjećam se golo! :D Ali, kad sam se udavala, imala sam ovakvu boju na noktima i preko toga predivne krupne šljokice... To mi je bila genijalna kombinacija! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo da potpisem Lenkin komentar i da dodam ovaj drugi dio samo u buducnosti za vjencanje, jednog dana, to mi je idealna kombinacija :)
      I da pohvalim momka sto slusa :D

      Izbriši
    2. Dok sam ih lakirala baš sam pomislila kako bi lijepo išli za vjenčanje :))

      Lenka, vjerujem da je tvoja manikura bila savršena u svatovima :D

      Izbriši
  10. Imas apsolutno prekrasne nokte i nemas zanoktice ni suhu kozicu i prestani se ispricavati, jesi me cula? :p Lakici su divni, divna tekstura! Oba su mi lijepa iako dajem malenu prednost onome sa M... onome na kaziprstu... stvarno su krasni :-) Blago tebi kada te dragi slusa... moj je u timu selektivnih :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O imam, i suhu kožicu i grickam ih, jel vidiš one ranice oko noktiju :)) hvala ti draga moja Ivana, uvijek mi tako lijepi komentar ostaviš :*

      Izbriši
  11. na tebi prekrasno izgledaju ali na moju blijedu kožu ne baš. Ne nalazim se s njima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da na tamnijoj koži više dođu do izražaja, hvala Bogu pa imamo toliko boja da si svatko može pronaći onu koja mu odgovara :)

      Izbriši
  12. Razlika je i više nego očito. Do prije god dana sam imala isključivo ove lakove jer ove u boji nisam doživljavala. Onda sam počela hodočastiti na eBayu i inim stranicama i od onda samo i isključivo lak u boji. Tako da si sa ovim nijansama ispadam čudno. Ali divne su mi obje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kod mene je obratno :) nosila sam samo lakove u boji, a tek sad počela izvvlačiti ove lakove :))

      Izbriši
  13. Lijepi su na noktima, ali ove nijanse ne mogu zamisliti na sebi :) probala sam par puta, ali mi uopće ne pašu uz stil pa sam na kraju odustala i vratila se tamnim i žarkim nijansama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea :) da, nekako na tebe me i asociraju žarke i tamnije nijanse :))

      Izbriši
  14. Noktići su ti divni, a i lakićii su divota! :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Obje nijanse su mi prelijepe i bas su moje boje. Nokti su ti savrseni, ne mogu vjerovati da su prirodni koliko dobro izgledaju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju :* nokti su stvarno u puno boljem stanju, ali opet kad vidim nokte nekih blogerica, mogu se sakriti :DD samo se nadam da sad neće početi pucati :))

      Izbriši
  16. Predivna su mi oba, a svaka čast i dragome :D
    Ja zasada imam samo jedan OPIć, ali toliko mi je divan da ne namjravam stati na njemu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene oduševljava kod njih što i nakon godinu dana se nisu sasušili za razliku od većine jeftinijih lakova, pa postoji velika mogućnost da budu prvi lakovi koje zbilja i potrošim do kraja :))

      Izbriši
  17. Divni su mi oba. Mimoze sam već ćirkala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, baš su lijepi i onako, za svaku prigodu :D

      Izbriši