Moji MOMENT lakovi

srijeda, kolovoza 28, 2013

Prije par dana sam postala vlasnica svog prvog Moment laka. To mi je omogućila draga Mirna sa bloga Lipstick's blade kod koje sam osvojila Avon Luxe paletu, a ona mi je uz nju poslala još nekoliko divnih stvarčica i stvarno me razveselila. Mirna hvala ti još jednom i brzo nam se vrati <333!



Radilo se o ovom prvom, kraljevsko plavom Momentiću u nijansi Fluor 05. Nakon njega kupila sam još ova dva pastelna a onda se vratila i po ovaj zadnji, nažalost, vrlo nefotogenični lak čija je nijansa u stvarnosti tamnija boja maline i užasno me podsjeća na Catrice Raspberryfields Forever, pa ako imate taj lak, onda mi vjerujte na riječ da je i ovaj slične ako ne i iste nijanse, dok na fotografijama vuče na tamniju crvenu.


Moment lakove možete kupiti u Offertissimi po cijeni od samo 9 kuna! Da, dobro ste čuli :D.
I za tu cijenu ćete dobiti odlične lakove pred kojima se i neki puno skuplji mogu sakriti i plakati :)). Zanimljivo je da se radi o Španjolskom brendu Make-up Europe, a koliko sam vidjela, u ponudi imaju čak i sjenila, vjerujem i druge dekorativne proizvode.

Lijepo su mazivi, brzo se suše, ne ostavljaju mjehuriće. Trajnost im je također dobra, recimo 3-4 dana, s tim da bi se o trajnosti lakova dalo raspravljati, jer npr. Flormar lakovi se kod mene počnu guliti već nakon prvog dana, dok se neki kunu kako su njima jedni od najtrajnijih.

Što se tiče samih nijansi koje posjedujem, neke su označene brojevima, neke imenima, a koliko sam shvatila, dva pastelna su iz ljetne kolekcije dok su plavi i malinasti iz nekih drugih kolekcija.

Slikano na danjem svjetlu:


Nijanse redom kako su nalakirane:
  • Fluor 05 - (kraljevsko plava nijansa)
  • Rosa pastel - meni najljepša nijansa :D
  • Naranča pastel - u bočici je više pastelna boja breskve, na noktima nešto tamniji. Samo njemu su potrebna 3 sloja i nekako mi se najmanje sviđa od svih.
  • #22 - ( malinasto crvenkasta nijansa)
Slikano u zatvorenom, pod umjetnom rasvjetom:


Ovdje sam kod svih stavljala 3 sloja koja su se osušila u par minuta, ali kako sam već rekla, dovoljna su i 2 sloja, osim kod pastelno narančastog laka.


Kako vam se sviđaju Moment lakovi? Imate li već svoj primjerak? Koja vam je nijansa od ovih mojih najprivlačnija?

Broj komentara: 57:

  1. Imam samo jedan Moment lak, i to neki nudač. Uopće nisam impresionirana, čak ni za tih devet kuna :Đ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i da nudaće imaju, ali sam ovaj put preskočila. Šta ja znam, meni su baš dobri, posebno te pastelne nijanse, upikirala sam još jedan minty boje i pastelno lila :)

      Izbriši
  2. Ja sam oduševljena ovim lakovima <3 Imam ih nekoliko i stvarno se ne mogu požaliti s obzirom na cijenu od 9 kn :D Od tvojih mi se najviše sviđa Rosa pastel :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se rosa pastel najviše sviđa, djevojčica u meni mu nije mogla odoljeti :))

      Izbriši
  3. Nisam čula za ove lakiće a ove boje su predivne <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ih vidjela na nekoliko blogova, ali nisam znala da se mogu kupiti u offertissimi koja mi je inače pod nosom :))

      Izbriši
  4. Meni je dovoljan jedan nježno rozi, više kao samo presijavanje i ja zadovljna :) Pa tako i ovdje mi je rozi naj naj :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemam nijedan Moment lak :( Divni su, a posebno taj pink i narandzasti ;) Skroz moj fazon ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ti bi ih još sredila svim onim divnim šljokama koje imaš :*

      Izbriši
  6. Imam jedan baby plave boje :)Ali meni traje skoro tjedan dana bez okrhotina :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ah ta vaša Offertissima :(( Najbliža mi je onako... 100 km od mene :D. Nadam se da će se napokon početi širiti i po primorju.
    Nego, lijepi su lakovi. Plavi mi je malo li-la jer nisam nešto od plavog, ali ostatak mi je pre. Flormar lakovi su na meni trajni i baš su mi super. Ovisi o noktu valjda i kako se slaže s tom kemijom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi, ja bih dala sve da živim u malo većem gradu. Ovdje kod mene imam samo Bipu, odnedavno Dm i eto, Offertissimu...

      Izbriši
  8. Sve boje su jako lepe, mada rozi i crveni favoriti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja nekako uvijek naginjem tim nijansama :)

      Izbriši
  9. Nemam niti jedan njihov lak ali mi je plavi najnajljepši! Što je čudno jer inače uvijek dajem prednost crvendaćima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se ovaj plavac svidio :)

      Izbriši
  10. Ja imam jedan njihov lak i to neki plavi (malo svijetliji i kričaviji od ovog tvog) i zadovoljna sam s njim. Od ovih tvojih sviđaju mi se svi osim ovog posljednjeg crvenog ali to je samo zato što ja ne volim crvenu boju. Za tu cijenu su mi stvarno dobri lakovi i baš sam nekidan gledala koji da si još uzmem i na kraju odustala jer za tu cijenu ili čak i nižu u susjednoj BiH mogu kupiti Golden Rose lakove koje obožavam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si valjda jedna od rijetkih koje ne vole crvenu boju :)! Da, u BiH je GR stvarno povoljan :))

      Izbriši
  11. Nisam neki zaludjenik za lakove pa ne znam sve zive brendove. Za ove nisam nikad cula. Svidjaju mi se boje. Mislim da mi je plavi najlepsi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, nisam ni ja za njih čula do nedavno :))

      Izbriši
  12. Moram priznat da nisam nikad čula za ove lakove, ali jako lipo izgledaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Imam malo predrasude oko tih Offertisimovih kozmetičkih stvari :P

    Prije nekih 3 mjeseca sam si kupila moment rumenilo za 10 kuna u offertisimi i malo sam se razočarala. Iskreno, samo sam ga swatchala i nije mi nešto. Miriši po kozmetici neke bakice (haha) i to me odbija.
    Al ovi lakovi su predobri! Trenutno su mi vrh Golden Rose lakovi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da je i sa mnom isti slučaj, ali tako sam i prema Golden Rose kozmetici imala predrasude :) Ovo su prvi lakovi koje sam kod njih kupila nakon što sam vidjela nekoliko postova o njima, a od kozmetike još uvijek se ne mogu natjerati da kupim nešto kod njih :D

      Izbriši
  14. ja imam nekih 6 moment lakova i odlični su mi. uvijek kad imaju u ponudi neonce obavezno uzmem jedan, i to obično rozi :D ovaj plavi imam i ja. i baš je dobar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neonce nisam vidjela na stalku. Ali ako ih nađem, definitivno kupujem :)

      Izbriši
    2. A rijetko ih dobivaju. Mislim da su ovo ljeto ih imali dvaput u ponudi. Ja sam uzela jedan kričavo rozi i koraljni neon. Obično kad ih dobiju, bude u ponudi od neonaca žuti, narančasti, zeleni, plavi. ja idem svako malo tamo da vidim jel imaju šta novo :D

      Izbriši
  15. Iskreno, moram reći da nisam čula za njih i nisam ih primjetila u Offertissimi, ali super da si me informirala :) Sve su mi nijanse divne, narančasta i roza pogotovo, divne su! Ja obožavam, kada smo u Metkoviću (moj muž je Metkovac) skočiti do Mostara pa ja tamo nakupujem lakova Gabrini i Pacific za 1KM (manje od 4kn) koji su genijalni i po boji i kvaliteti (traju mi duže nego OPI) pa nemam srca ovdje kod nas dati više od 15 kn za lak :) Poanta je... volim prijedloge za pristupačne lakove poput ovih! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Gabrini sam čula ali ne i za Pacific, super je što su tako dobri, a jeftini. Probaj i ove, stvarno su dobri :)

      Izbriši
  16. Ok, priznajem...prvi put cujem za ove lakove.

    Cine se dobrim i bas imas vesele boje i lijepe nokte.

    Steta sto ne vidimo kakva je cetkica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)
      Dobro da si me sjetila za cetkicu. Poslikala sam ju, ali zaboravila stavit sliku. Napravit cu to tokom dana :-D

      Izbriši
  17. Nemam nijedan njihov lak i sad sam prvi put uopće i čula za njih :) Ali lijepo ti izgledaju na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ova nude nijansa mi je savršena. Inače, do sada nisam čula za ovaj brend prije, podsjećaju me na mini Eveline lakove. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Prvi put čujem za ove lakove i da u Offertissimi ima kozmetike. Sviđaju mi se sve nijanse, lijepe vesele boje, a i cijena je super. Uglavnom, idem ovih dana do Offertissime po lakove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju, samo ja nisam nikad obraćala pažnju dok nisam čula za ove lakove. Nadam se da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  20. Nisam cula za njih. Mnogo su slatke bocice, pakovanja. Ni boje nisu lose :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super su lakovi, za tu cijenu odlični, a izbor boja im je stvarno ogroman :)

      Izbriši
  21. Evo me, evo me :) jako mi je drago da ti se svidio lak i da te potaknuo na kupnju novih! Ja sam zadovoljna njihovim lakovima i stvarno je odličan omjer cijene i kvalitete.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam sretna što si mi ih otkrila :) Prodavačica u Offertissimi me već čudno gleda, neki dan sam svratila po još 2 laka i baš se lijepo iznenadila jer su dopunili policu sa još hrpom nijansi :) stvarno su mi odlični :D

      Izbriši
  22. Divne boje :) Pratimo se na GFC? x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. Imam dva neki sivo bež, neman pojma koji je broj i isto sam od Mirne dobila jedan pastelno rozi, al isto ne znan broj. :D
    Svakako super su za te novce, a plavi mi je favorit. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni sumnjala koji je tvoj favorit :D To s njihovim nazivima i brojevima mi je baš čudno, šteta što nemaju imena kao npr. Catrice ili essence, ali pretpostavljam da bi onda bili malo skuplji :D

      Izbriši
  24. Evo večeras sam se baš napikirala na tvoj blog i čitam redom i komentiram, nadam se da nije too much :) Hm...Što se tiće Moment lakova, pokupovala sam sve moguće nijanse jer zbilja imaju bogati izbor a za tih 9 kuna moraš skupit sve :) Ja ne znam jel problem moj nokat ali meni ni ovi od 9 kuna ni oni od 200 ne traju ni jedan dan. Nemam masne nokte tako da sam sva jadna kad si uredim nokte i jednom suđe operem sve od u p.m. Istina da nisam milostiva koja drži ruke podalje od vode, imam malu djecu i s obzirom na moje kućanske poslove logično je da mi lak neće trajati po tjedan dana kao nekima (da, nekim traje i do 7 dana!).
    Ali evo kad čitam ovo i vođena svojim iskustvom vidim da cijena i kvaliteta nisu u nikakvom omjeru jer imam Dior, Chanel, Opi, Lancaster, Lancome...od skupih i sve ove drogerijske brendove pa sve do ovih za smiješnih 9 kuna. Ni jedni ni drugi ni treći ne opstaju na meni dulje od 1 dan :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kakvi too much, ja se neizmjerno veselim svakom komentaru kao i tome da imam novu citateljicu :) Sutra imam ispit pa ovih dana nisam bas aktivna sto se tice odgovaranja na komentare, ali sutra navecer cu sve u miru pogledati i odgovoriti na vase komentare :D

      Izbriši
  25. I da, lakovi su jedino što sam se odvažila tj. usudila kupiti u Offertissimi jer mi je sumnjiva kozmetika čija je max. cijena 20 kn, makar sam čitala odakle dolaze ne bih se upuštala u kupnju pudera ali evo kupila sam maskaru Moment i ne ostavlja gotovo nikakav trag na očima, kao da s praznom tj. suhom čestkicom nanosim. Isto sam kupila puder u kamenu znatiželje radi i nisam zadovoljna. Al ok, to sam i očekivala. Tako da ne preporučam ostatak asortimana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakovi su stvarno dobri, ali mislim da bih i bez tvog komentara zaobišla njihov makeup, barem dok ne bi pročitala još nečije mišljenje :) Nije da sam škrta dati 20 kn za maskaru, ali opet, radije ću za te novce kupiti npr. 2 Bipine olovke za usne koje su fantastične i za malu cijenu :D

      Izbriši
  26. šteta sto ovde nema ofertisime jer bi voljela imat par moment lakova

    OdgovoriIzbriši
  27. prelijepi su ti noktici, ja mogu reci da sam prezadovoljna sa moment lakovima, cijena je smjesna prema kvaliteti.. traju mi 5-6 dana bez problema.. uglavnom, sve pohvale, i vidim da su dobili nove nijanse pastelnih boja, koje obozavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam baš sretna što sam ih otkrila jer su odlični za tu cijenu :) Moram uskoro do Offertissime da vidim nove pastelne nijanse i ja ih jako volim :) Hvala ti :))

      Izbriši