Moje ljetovanje; dio 2.

nedjelja, kolovoza 11, 2013

Drugi dio fotografija s ljetovanja :)

Ovdje vas više neću tušiti s povijesti, nego vam pokazati malo opuštenije fotke :D.

Hrana :D





Klopa je bila vrhunska i ja sam kao svaki pravi gurman istinski uživala :).

Ono što nam se nije svidjelo jesu cijene, koje su za naš pojam poprilično visoke, ali strancima (koje ćete ovdje najčešće i pronaći) cijene su prihvatljive, čak i mizerne!

U jednom restoranu ultimativni hit su beefsteak, ramsteak i tuna na užarenoj ploči koje pečeš sam, onako kako ti odgovara :) i zaista je jako fino!


Nigdje bez šešira i knjige :).


Kao i obično, mi (glupi turisti) nismo imali pojma da je 05.08. dan grada Bola iako smo čitali na panou događanja u gradu za ovaj mjesec pa smo se iznenadili kada smo ispred crkve čuli i vidjeli Doris Dragović :)! Baš je bila dobra ta noć!


Musica mechanica i još malo slikica Bola.






Mala šapa + velika šapa <3 i ja ( sviđa mi se kako mi je kosa posvijetlila na suncu :D).


Do sad sam samo jednom stavila svoju sliku na blog, pa ajde, kad vam već otkrivam svoju privatnost u vidu fotografija s ljetovanja da vidite i tko je to sve poslikao :).


I došli smo do kraja, Bogu hvala, mislit će neke od vas :DD aliii to nije sve, ostavljam vam za kraj malo muzike, nije mechanica, ali dobra je :D!



Kako vam se sviđaju fotke? Jeste već bile na odmoru i gdje? Jeste možda posjetile Brač i Bol?

73 komentara:

  1. Divne fotke i u 1. i u 2. postu o ljetovanju ali od svega mi je najdraže vidjeti ovu fotku na kojoj si ti i također si predivna. Volim kada blogerice stave svoju sliku jer tako mi je nekako lakše kada čitam postove da znam i lice osobe koja taj blog piše. Ne znam da li to ima ikakvog smisla ali tako mi se postovi i recenzije čine iskrenije i osobnije kada ih mogu povezati sa stvarnom osobom (ne znam ni sama objasniti ali nadam se da si skužila šta sam htjela reći).
    I kosa ti je baš lijepa....i moja je tako posvijetlila od sunca i super mi je to ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)

      Drago mi je da ti se sviđaju fotke :D

      Ja sam u početku, kada sam počela pisati, planirala zadržati određenu dozu anonimnosti (jer pazi, nisam niti imala Facebook, nemam ni sad, osim stranice bloga :D) pa mi je bilo čudno stavljati svoje fotke, ali s vremenom sam se baš opustila i eto, ovo je rezultat :)

      Izbriši
  2. Predivna si :) I super su i prvi i drugi post, malo daška mora za nas koji smo na kontinentu ostali :)

    OdgovoriIzbriši
  3. A slatkice jedna :) Dok sam gledala slike, pozeljela sam otici na Brac, ali ipak cu pricekati kraj sezone da izbjegnem guzve, ma znas i sama kako to ide. Bas ste fino papali i slike su mi super. I htjela sam te pitati koji je ono lak na malim sapama, famozan je :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Anita :*

      To mi je i bio cilj, da poželite otići tamo :DD A gužva, pa mislim da vi iz velikih gradova to znate još bolje, pola sata smo u koloni izlazili iz Splita :DD

      A na šapama je Eveline miniMax lakić u nijansi 808, baš lijepa minty nijansa za samo 10 kuna u DM-u :)

      Izbriši
    2. Imam ga i ja, ali na meni izgleda nekako tamniji, ružniji :D Baš sam bila tužna nakon lakiranja šapica. Možda da probam samo sa jednim slojem, mhm...

      Izbriši
    3. Ma da, baš čudno! Ja ga nanosim u 2 sloja.

      Izbriši
  4. Super su ti oba posta i slike! Ja se nikad ne sitin slikavat okolo :/ ali barem san neke proizvode nosila na plažu i slikala za recenzije. :D
    Get lucky mi je ludilo stvar, stalno ju slušam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Get Lucky je stalno svirala na plaži, i jednostavno mi je toliko ušla u uho da ju stalno pjevušim već danima :D

      Izbriši
  5. I ove sličice su super a ti si PRESLATKA! :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. uh, nisam znala da Doris još uvijek nastupa :D Super!
    Divne su ti fotografije, a i ti si jako lijepa! :D
    Još jednom hvala na divnom postu! :D


    Jelena

    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Jelena :))

      Da, i mi smo se začudili za Doris, ali žena je zmaj, ima toliko energije, sva se rasplesala na pozornici, ma baš je zakon!

      Izbriši
  7. Fotografija sa rucicama je predivna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Dobro, ovo njegovo nije baš ručica, više lopata hehe, ali ljepše ovako zvuči :DD

      Izbriši
  8. Divne slike i divna ti. Što drugo da kažem? Ionako ti je sve jasno.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelijepe slike, neka mi makar neko docara kako je na moru kad me nema ove godine, smrc, smrc :)
    Pregledala sam i prvi dio :) hrana je fenomenalna a ti preslatka. Mislim da vec mozes poceti da stavljas svoje slike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A žao mi je što nisi na moru ove godine, ali ima i u tome nešto pozitivno - više para u džepu i barem nisi u depresiji kao ja kad se vratiš sa ljetovanja :)) nadam se da ćeš iduće ljeto i ti uživati na moru :D I hvala ti :*

      Izbriši
  10. Aaaa ona cura livo od Doris ti je moja prijateljica Nataša! :D A bend koji je svirao zove se Flash i meni su svirali na vjenčanju! :D
    I lipa si, nemaš se šta sramit, slobodno stavljaj svoje fotke! ;) A o Braču sam ti prokomentirala u prvom postu. Jedino zaboravih na pustinju Blaca, tamo ti je puno lipo, al nije ti za ove vrućine, to triba obić u jesen/zimu. Ja bila jednom u 11. misec i crkla, triba se puno penjat, a ja i nisam baš sportivo tip... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kako fora! Cura je baš bila simpa i jako lijepo pjeva :)

      Hvala Lenka :* Ma ne sramim se ja, samo nisam nekako bila za to, do sad sam privatnost čuvala kao zmija noge, a sad od kad pišem blog sve mi se okrenulo :D ali dobro je i to, navikavam se se :)) I baš zbog vrućine smo i odustali od pustinje, a bogami, nisam baš niti ja sportski tip :D

      Izbriši
  11. jao kako si lijepaaaa :D kuc kuc u drvo da te ne ureknem hihihi
    stvarno sam uživala u ovim postovima, definitivno želim da posjetim bol iako sam rekla da u hrvatsku na more poslije 2010. nikad (malo su mi ljudi previše neljubazni i ne vole me što govorim "šta ti je ba burazeru") ali ovdje bih rado došla i tako mi se sviđa :D iskreno više volim ljetovati u mjestima na kojima nema puno turista i najradije bih da postoje tako otočići od npr 1000m2 za iznajmljivanje i da tu budem samo ja i sa kim sam već došla i da ne bude puno skupo hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala ti puno draga :))

      Žao mi je što si imala takvih iskustava, ali čudan smo ti mi narod, baš smo dečko i ja na moru konstatirali da su stranci super, malo smo se skompali sa nekim parom iz Italije, pa sa Rusima, pa Njemcima i svi su simpatični, pristupačni, nakon par sekundi pričaju s tobom kao da se znate 100 godina :D Iako nisam ni sa domaćima u Braču imala nikakvih loših iskustava, dapače, baš su svi bili ok, ali sam se i ja znala susretati sa svakakvima tokom ovih godina.

      I imaš kod nas puno takvih malih mjesta, bez puno ljudi ali naravno, nisu razvikana, pa stranci za njih baš i ne znaju (mislim u Bolu nije gužva, ok je, ali opet nije niti pusto), ja sam npr. godinama ljetovala na Dugom otoku u Božavi pa u mjestu Luka i predivno je tamo, a nije toliko razvikano i nema još uvijek puno turista.

      Izbriši
  12. Brač je prekrasan, kao i tvoje fotke :) bila sam tamo davno, davno, nadam se da ću ga uskoro opet posjetiti...
    I ti si preslatka! :) i ja obožavam kad mi kosa posvijetli na suncu, a tebi ti pramenovi baš dobro stoje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim ti da uskoro opet posjetiš Brač :)

      Hvala ti :*

      Izbriši
  13. Evo i drugi post, stvarno divne fotografije i lepo proveden odmor. Jako me je privuklo mesto kao takvo, posebno sto nema guzve. Mislm, generalno ja volim kada je guzva, ali u gradu, ne na moru gde ljudi nekada sede jedni drugima na glavi.

    Ti si prelepa, iskreno. Drago mi je što si se odlučila staviti slike, ja to prilično cenim. Poštujem želje devojaka da ne stave, pratim puno takvih, ali ipak volim kada neko stane iza svoje slike, ili makar imena i prezimena. Sad znam ko se "krije" iza još jedna stranice :)))) <3!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja mrzim gužve na moru, baš kao što ti kažeš, kada si na plaži a nemaš apsolutno niti malo svog prostora i privatnosti!

      Hvala još jednom! Sada vidim da je ipak dobro što sam stavila svoju fotku :)

      Izbriši
  14. Prekrasne su ti fotke s ljetovanja, a i ti isto. Podsjećaš me na jednu glumicu, ali se ne mogu sjetit točno kako se zove. Kad se sjetim javim ti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))
      Hehe, vec mi je par ljudi reklo to, iako ja ne vidim nikakve slicnosti sa tim osobama :DD bas me zanima na koga tebe podsjecam :)

      Izbriši
  15. Iako mi je i prvi post o moru bio super, ovaj mi je još draži prvenstveno jer si nas počastila svojom divnom fotkicom... predivna :) Nadam se da ćemo malo po malo dobivati još istih ;)
    Papica izgleda odlično... ne znam zašto ali obožavam gledati fotke hrane ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana :* i ja volim slikice hrane :))

      Sad kad sam se odvazila, sigurno cu cesce stavljati svoje slike :D

      Izbriši
  16. Odlicne fotografije:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. Baš si predivna na ovoj slici, totalno sretna i opuštena :))
    One lignjice i crni rižot me baš mame sad, sva sreća što se taman spremam otići večerati nešto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea :) Pogodila si, totalno sam uživala :D i dobar tek, popapaj nešto fino, fino :))

      Izbriši
  18. Divne su fotke ii hrana. :P
    I ti si krasna. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Netko isto voli postati slike hrane? :Đ
    I ja sam fan kose koja posvijetli na suncu, al ove godine sam ju držala skupljenu pa ništa od toga.
    P.S. podsjećaš me na neku glumicu, al ne mogu se sjetit uopće koju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, a još više ju volim pojesti :DD

      Zar i tebe? Već mi je gore netko u komentarima to rekao :))

      Izbriši
  20. Preslatka si,drago mi je da si nam se pokazala,sad imam osjecaj ko da te poznajem:)Ma daj,i mi smo dosli brodom na tu festu,kao i svake godine,bude nas 20ak,i bilo je ooodlicno,eto da sam te prije vidjela,mozda bi ti se i javila,tko zna,mozda smo bile jedna blizu druge,hahaha..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A daaaj, i ti si bila tamo! Pa stvarno, da smo znale, još bi i zajedno profeštale, a možda smo i bile jedna pored druge, nije baš da je bila hrpetina ljudi :))

      Izbriši
  21. FAJNLI!!! Slika tebe :D Razumijem cure koje žele očuvati privatnost, ali i ja puno više volim čitati blogove autorica koje su pokazale lice. Ja sam u početku isto sakrivala svoje zmijske noge, a gle me sad, i videe snimam :D Ma ja razmišljam da me ionako čita šačica ljudi i da si time ne narušavam previše privatnost.

    Divne slike i lovely you :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenk ju :) Ma ja si ito tako mislim, a nekako je i meni drago kada vidim sliku osobe čije postove čitam, ali opet, poštujem i one koje žele ostati anonimne u tom pogledu :D

      Izbriši
  22. Napokon si nam se ukazala :)) Ljepotice <3

    Vidim, uživaš i neka...uživaj koliko god možeš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Jesam, baš sam uživala, šteta što odmor tako brzo završi :(

      Izbriši
  23. Predivna si :)

    A i slike hrane su predivne :D

    OdgovoriIzbriši
  24. i... gdje je instagram? hehe :)
    odlicne fotke ( najvise mi se svida tvoja slika i ona sa tunom koju mozes sam spec :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaha, nema ga :) još gruntam :DD

      Drago mi je da ti se sviđaju fotke, p.s. ovo na slici je beefsteak :) ali je, baš je fora kad sam pečeš svoje meso u restoranu :D

      Izbriši
  25. Divne slike :-)
    A i ja se prikljucujem pa kazem da mi licis na jednu glumicu, ali da suzim malo, dok sam kucala, nisam se mogla sjetit, i onda mi iz malog mozga dopliva-Petra Maroje. :-)
    Mada meni se cini da je ona prvo bila manekenka. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, i za nju mi je već par ljudi reklo :D kao i za Teri Hatcher iz kućanica, Menu Suvari i Miru Sorvino :)) samo ja ne vidim niti kod jedne apsolutno nikakve sličnosti :D

      Izbriši
  26. Vidi se da vam je bilo baš lijepo i prefora mi zvuči restoran u kojemu sam pečeš svoje jelo na užarenoj ploči, moram to isprobati! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, prefora je, onako prolaziš pored restorana i ne možeš da ne zamijetiš to, svi sjede i peku svoju večeru, a iznad njih se dimi :))

      Izbriši
  27. divne fotke i ti si divna :)
    i super si pjesmicu stavila za kraj :)

    OdgovoriIzbriši
  28. Divne fotke, divna ti <3
    I ja volim da vidim devojke koje stoje iza blogova koje redovno citam i pratim :) Onda mi je to kompletna slika te osobe ;) Ti si mi preslatka sva :)

    Mnogo volim tu pesmu i ne mogu da prestanem da je slusam :D

    OdgovoriIzbriši
  29. Divne slike jos jednom. Ja zivim za hranu i zivim za dobar obrok. Kad sam videla tvoje slike, veruj mi odmah sam ogladnela. Uvek, ali uvek na odmorima sve pare potrosim na restorane :D Nenormalno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Netko jede da bi živio, a neko živi da jede :DD Ja sam isto u toj drugoj kategoriji :DD

      Izbriši
  30. Predivne fotke!! Hrana, knjiga, šešir, plaža... Ti!! Ne znam što mi je ljepše, predivna si!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, barem jednom godišnje si moram ugodit :D

      Izbriši
  31. sljedeći put kad budes isla kroz split,javi se pa makar da kavicu s nogu popijemo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ma imala sam ja već dogovoreno i kavicu u Splitu i još putem, blizu kuće, ali kad smo se vraćali bio nam je problem sa parkingom u Splitu, zbog gužve a još nam je i klima krepala na +40 pa smo se htjeli što prije primaknuti kući :) nadam se da idući put nećemo imati te probleme, pa ćemo popiti kavu :D

      Izbriši
  32. Prekrasne slike, vidi se da si se lijepo odmorila i zabavila. Meni je uvijek toplo oko srca kad netko spomene Brač jer ljetujem više od dvadeset godina u Milni (zapadni dio otoka), tamo imam vikendicu.
    I da, vidim da cure spominju da im ličiš na neku glumicu, mene na zadnjoj slici jako asociraš na Drew Barrymore.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nisam bila u Milni, ali nadam se da ću iduće godine opet na Brač i sigurno ćemo otići i tamo :) Blago tebi, kada na tako divnom otoku imaš vikendicu, raj na zemlji :DD

      Jooj, kud baš na nju :D Nju nikako ne volim :))

      Izbriši
  33. Savršen nastavak od prošlog posta :) Ma svi naši otoci su predivni i posebni!

    OdgovoriIzbriši
  34. Ajme ja bi opet na more kad gledam ove tvoje slike. *.*
    A ti si baš ljepotica! :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Pozdrav! Moram reći da su ove prve slike hrane dobitna kombinacija! Mene su odmah privukle da čitam i gledam ostale slike! Sve je baš super!!

    OdgovoriIzbriši