FOTD #2

petak, kolovoza 30, 2013

Danas Vam donosim još jedan look, dobro, možda nije FOTD, jer ga ne nosim danas već sam ga poslikala prije par dana, ali mislim da bi odlično odgovarao za izlazak, a pošto je vikend tu, da Vas možda malo inspiriram.

Proizvodi koje sam koristila:


Lice: 
  • Bourjois HM - # 56, light bronze
  • Essence fix & matte translucent loose powder
  • Catrice camuflage cream - #020 light beige
  • Catrice defining blush - #040 Think pink
  • E.l.f. warm bronzer - najsvijetliju nijansu (2. dolje po redu u paleti) sam koristila na jagodičnim kostima
Oči:
  • Catrice Gel eyeliner - #050 Black Jack with Goldie Hawn
  • E.l.f. shimmererin facial whip - # Golden Peach (mali proizvod u tubici), koristila sam na luku obrva, kao primer za sjenilo, u vanjskom kutu očiju i povukla sam s njim crtu ispod donjih trepavica
  • Avon Luxe Paleta - # cocoa couture, najsvijetliju nijansu sam koristila ispod luka obrva i preko cijelog kapka prije nanošenja eyelinera, rozu nijansu sam mokrim kistom koristila kao eyeliner, tamno smeđu mat nijansu za popunjavanje obrva
  • Essence eyebrow set - svijetliju nijansu sam zajedno sa tamno smeđom mat iz Avon luxe palete koristila za popunjavanje obrva
  • IQ cosmetics High performance maskara
Usne:
  • Maybelline New York Color Sensational sjajilo - # Strawberry glaze




* Ovu zadnju fotku sam uvećala pa mi je bila malo mutna, iz tog razloga sam ju izoštrila i  ispala je malo tamnija nego one prethodne.

Sad kad gledam slike, mislim da sam na waterline trebala staviti crnu olovku ili barem bež/ bijelu, ali oči mi toliko suze zbog ambrozije da sam od toga odustala. Za izlazak bih vjerojatno ipak stavila neki svijetlo rozi ili breskvasti ruž umjesto sjajila,  ali i ruž nude nijanse bi odlično odgovarao, samo što ja još nisam pronašla onaj koji bi meni odgovarao.

Sviđa li Vam se ovaj look? Kako ćete se našminkati ovaj vikend ako izlazite?

43 komentara:

  1. Suosjećam s tobom, ja isto sam muku mučila sa očima zbog ambrozije dok sam radila svoj zadnji FOTD post. Drž' se :D

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, pročitala sam da i ti imaš problema, a šta ćemo, moramo pregrmit ovo vrijeme :)

      Izbriši
  2. kako si slatka <3

    lijep ti je look :)
    a kako ću se našminkati ako izađem - ne znam još, to obično bude trenutak inspiracije, neplaniran :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala to draga ;)

      Niti ja obicno ne planiram, a kad i isplaniram neki look to obicno zavrsi potpuno drugacije od prvotne ideje :)

      Izbriši
  3. Ovo je predivno, ali predivno. Bukvalno ti savrseno stoji.
    Probaj za nude Pumpkin Pie (NYX) ili Deborah 2, ili GR Ultimate shine 207 :)
    Ja stavljam my red card ovog vikenda, tako da ce usne biti fokus :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dijana, drago mi je da ti se svidja! Skicala sam vec Pumpkin pie i mislim da bi mi dobro odgovarao, a pogledat cu jos i ostale koje si preporucila :))

      Izbriši
  4. Divno izgledaš, super ti stoji ova kombinacija na očima :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jednostavno, lijepo i efektno. :) Sviđa mi se. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana Maria, i ja kazem da je jednostavno a lijepo, ne volim komplicirati :)

      Izbriši
  6. Super je ideja, baš mi se sviđa. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepo ;) Slatka si mi skroz ;)

    Dopada mi se ovaj akcenat na ocima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej, opet ja ;D

      Nominovala sam te u ovom postu: http://headindclouds.blogspot.com/2013/08/the-versatile-blogger-award.html

      Ako te ne mrzi, napisi nesto o sebi ;*

      Izbriši
    2. Hvala ti na nominaciji :* Idem sad pogledati šta si ti napisala :D

      Izbriši
  8. Sad si mi dala ideju, koristiti sjenila kao tus i mogla bih se malo pozabaviti nijansama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjenila se mogu super iskoristit kao tuš, pogotovo ako se navlaže jer su onda pigmentiranija i lakše ih je preciznije nanijeti, drago mi je da sam ti dala ideju :)

      Izbriši
  9. Bas si slatka! :) Planirala sam nesto slicno sa braon alajnerom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i sa smeđim bi jako lijepo izgledalo :)

      Izbriši
  10. Svakako cu probati, predobro izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ćeš probati :)Hvala ti :))

      Izbriši
  11. Jednostavno a efektno! Super ti stoj :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ti si tako slatka :) suosjećam s tobom, ambrozija me ubija! :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Vidim ima nas dosta koje muči ambrozija :((

      Izbriši
  13. Super su mi kombinacije boja na očima. :)
    Krasna si!
    Totalno te kužim za ambroziju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ana :) Još malo pa će prestati naše muke vezane uz ambroziju :D

      Izbriši
  14. Predivna si... za stat i gledat! I šminka ne odmaže naravno! ;) Ipak, ja to ne bih znala izvesti! Možda prije kada sam još bančila okolo i bila u make up-u, ali već nekih zadnjih pet godina nemam niti jedno jedino sjenilo ;/... Hm, možda bi trebala nabavit koje! ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala vam cure drage <333 ne znam šta je bloggeru ali trenutno ne mogu svakoj pojedinačno odgovoriti, pa ću ovako :) Ivana, nemam niti ja puno sjenila, tek sam ih u zadnje vrijeme počela malo skupljati, više sam od ruževa :)D

    OdgovoriIzbriši
  16. Super look :D Te alergije su grozne, ja cijeli život patim od njih i na sve suzim, šmrčem i kišem, al štaćeš.
    BTW, sjetila sam se na koju me glumicu podsjećaš ovako na fotkama http://www.imdb.com/name/nm0004753/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja cijeli život patim od alergija, ali već sam se i navikla, samo da je grozno, je :) A za ovu glumicu mi još nitko nije rekao da joj sličim, naravno, ja sličnost ne vidim, ali to je tako uvijek :D

      Izbriši