FOTD #1

utorak, kolovoza 13, 2013

Wuhuu! Nakon objavljivanja svoje slike i vaših lijepih komentara :* odvažila sa se napraviti ovakav post :)

Moj prvi FOTD, iako ne znam baš koliko ćete vidjeti ono što je pisac htio reći :) jer pisac ima katastrofalan fotić i sad ćete se (sa potpunim pravom) upitati zašto onda uopće pišem blog, ALI postoje dobre naznake da bih uskoro, u nekoj bližoj budućnosti, mogla biti počašćena nekim dobrim novim fotićem.

Tako je to kad si siroti mali študent :DD

E sad vas moram malo pripremiti :). Dakle, ovdje nećete otkriti ništa novo, nikakvu novu tehniku, lude boje, savršeno nanesen makeup, ništa slično, osim mojih ludih fotografija, jer fotić + osvjetljenje + moja malenkost koja ni uz najbolju volju ne može sama sebe uslikati onako normalno, da se sve lijepo vidi, nego mora raditi grimase o.O!

Napravila sam jedan, za moj pojam, lako izvediv i  ni po čemu specijalan look, nešto što ja volim nositi uvečer, kada izlazim i tako :). Na očima je eyeliner, na usnama crveni ruž i to je u pravilu to, jedino što mijenjam jesu nijanse ruževa, a vrlo rijetko radim neki jači look na očima. Pretty boring :)



Proizvodi koje sam koristila:

Lice:
  • Garnier Moisture Match ; Goodbye dry... kremu, o kojoj će uskoro biti post :)
  • Bourjois Healthy mix; # 56 light bronze
  • Catrice camuflage cream; # 020 light beige
  • E.l.f. mineral blush; # coral
Oči:
  • L'Oreal false lash wings maskara (sad vidim da sam gore napisala Butterfly effect)
  • Eveline celebrities eyeliner
  • Catrice gel eyeliner; # 050 Black Jack with Goldie Hawn (namjerno ga nisam poslikala jer mi se razbila posudica i sad je premješten u jednu plastičnu, ružnu posudicu :D).
  • Essence eyebrow set; obje nijanse
  • E.l.f. studio bronzer; # warm ( njega sam zaboravila poslikati, a koristila sam najsvijetliju nijansu u kutevima očiju, ispod obrva i na jagodicama)
Usne:
  • Balea young lovely raspberry balzam
  • E.l.f. Matte Lip Color; # Rich red
  • Look by Bipa; # Hot love (pomiješala sam ga sa prethodnim)


I još malo dorađenih fotki, zar nisu kul :D?


Kako se vi, drage moje, šminkate za večer? Koristite li jači makeup? Naglašavate li češće oči ili usne?

101 komentar:

  1. - Jeste bitno u nekoj meri kakav je aparat, ali nije presudno ako osoba ne zna da slika kako valja. Onda moze imati i najbolji, dzabe sve.
    - Mnogo mi je drago da si krenula sa postovima ove vrste, rado cu ih citati.
    - Zelim ti sto pre da nabavis aparat i da nas cascavas super postovima i slikama <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je moj do sad bio ok za slikanje proizvoda i tako, ali kad se radi o licu, nikako ne mogu lijepo uhvatiti nijanse i te neke finese a i u zadnje vrijeme mi je počeo nešto štekati, neke slike budu ok, neke mutne, neke uopće ne "okine"... vrijeme je da ga mijenjam, jer nije baš za ono što meni treba :)

      Hvala ti puno, drago mi je da ćeš pratiti i dalje :)

      Izbriši
    2. Lice, generalno swatchevi i to sa blizinom je uvek mac sa dve ostrice, jasno mi je sve. Dok ne nabavis drugi, imas strpljenja sa trenutnim :). :****

      Izbriši
    3. Eto, kužimo se :) Uglavnom, htjela sam malo nešto drugačije objaviti, da nisu samo recenzije i ovako neke random fotke, ali bit ću strpljiva, još ću se malo poigrati sa ovim fotićem i osvjetljenjem (u novom sam stanu pa još tražim savršeno mjesto za slikanje :D).

      Izbriši
  2. Strašno si zgodna na onoj prvoj slici i savršeno ti stoji ovaj make up :))
    Ja se sad kad malo zahladi uglavnom ovako slično šminkam za večer (ljeti nula bodova jer se topim), volim jaču i tamniju šminku pa onda kombiniram ovisno o raspoloženju :))
    Bez crvenog ruža zapravo nikad ne izlazim, osjećala bi se nekako golo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja isto sad po ljeti, minimalan make up, ma nisam uopće koristila tuš do sad i idem se šminkati pa skužim da mi je pri kraju :)) Drago mi je da ti se sviđa i da se i ti slično šminkaš :)) I hvala ti na lijepom komentaru :*

      Izbriši
  3. Uuuuu dobra, dobra si :)), meni osobno je jednostavno najljepse :)

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) I ja volim što jednostavnije, nekako se najugodnije tako osjećam.

      P.S. Ovo stvarno nije ništa u usporedbi sa tvojim predivnim fotkama i look-ovima kada radiš FOTD :)

      Izbriši
    2. Neema veze :) sve je to dobro, da imas pravu opremu i ti bi imala takve, ali iskreno, sa tim licem, uopce se nemoras zurit ;)

      Izbriši
  4. Vidi ovu ljepoticu, a neće fotku lica objaviti! :) Ima da te vidimo svaki dan sada! Krasotice! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, pa kužiš, sad vas neću pustiti na miru sa fotkama :DD Hvala ti Babushkice, kada mi lijepotica kao ti kaže nešto ovako, onda moram vjerovati :*

      Izbriši
    2. OMG, *ljepotica, ne znam što se događa s mojim pravopisom :DD

      Izbriši
  5. Jao stvarno je bas lepo ispalo! Svidja mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  6. WOW, predivna si mi, a pogotovo na onoj slici sa cigaretom - na njoj si mi poput neke dive! :) Super da krenula s ovakvim postovima jer već sam zaboravila kako lijepu kolegicu imam. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala Kristina :* nadam se kolegice da se vidimo uskoro :D

      Izbriši
  7. Predivna si i nadam se da ćeš se sada još više ohrabriti i češće objavljivati neke fotkice sa lookovima ;)
    A što se mog večernjeg make upa tiče ja uvijek volim da je jači i uvijek naglasim oči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)) Objavljivat ću, samo kažem, nije baš neki fotić, pa kad se usrećim sa nečim boljim, bit će puno više kvalitetnijih lookova :)

      Izbriši
  8. Vau, divno je ispalo. Znam kako ti je, i moj fotić je loš.
    Ove urađene slike su divne. Svaka čast! Nadam se da ćeš u ubuduće stavljati
    ove postove. Divna si :)
    Što se mene tiče, obožavam jako naglasiti oči i neki nude ruž :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno Tina :) Drago mi je da ti se sviđa :))

      Vidiš, ja i nude ruževi se baš ne volimo a i oči rijetko kad jako naglašavam :) kod mene je obratno :D

      Izbriši
  9. Uopće neću ništa reći. Samo da želim svaki dan ovakve fotke. Točka. Over and out.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, Mirna baš si me nasmijala :D Pa tko će to sve uslikati o.O? Ali bit će, dobro, ne svaki dan :))

      Izbriši
  10. iso miki! pa sto se skrivas svo ovo vrijeme? hoću još ovakvih postova! lipotice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala Tina :) Bit će ih još, obećajem :))

      Izbriši
  11. ja isto glasam za još LOTD fotki, ovaj look mi je krasan! :)
    super ti stoji crveni ruž

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, izgleda da ću morati što prije nabaviti novi fotić :DD Hvala ti :*

      Izbriši
  12. Kako si zgodnaaaa:D
    Look je fantastican, a tek ove zadnje slike, uhh:3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti se sviđa look :* I meni su ove 3 zadnje slike najbolje :D

      Izbriši
  13. Wow, koja ljepotica, odlično ti stoji ovakav look. Ovo ljeto sam ili nenašminkana ili full našminkana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Znači ili - ili, nema između kod tebe :D

      Izbriši
  14. Pravi si slatkis <3
    Mnogo mi se dopada ovakav makeup, a tebi savrseno stoji taj ruz ;)
    Imas jako lep ten, moram da primetim ;)

    Podrska za postove ovog tipa ;) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Što se tiče tena, pa zadovoljna sam u kakvom mi je lice stanju trenutno, ali tako mi je uvijek ljeti, zimi je druga priča :)

      Izbriši
  15. Prekrasna! Hoćemo još lookova :)

    OdgovoriIzbriši
  16. izvrstan look! Predivno ti stoji crveni ruž, ali mislim da nema što ti ne bi lijepo stajalo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :* Dobro, nemoj sad pretjerivati :DD

      Izbriši
  17. Baš si lipa i super si na slikama! :) Samo tako nastavi! ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Hej ljepotice! :D Divna si i baš izgledaš simpatično :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Woow, divno i po mom ukusu. Posebno usne i nokti.

    Nažalost, ja patim što mi tuš ne stoji i zato se divim vama kojima stoji mrak !!!

    Hoćemo još :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Kako ti ne stoji? Možda da malo eksperimentiraš, ima hrpa načina nanošenja tuša, sigurna sam da bi našla nešto što ti odgovara :)

      Izbriši
  20. Ne znam što zašto si skrivala ovu ljepotu do sada?:) Divna, divna! I slike su skroz super, pogotovo ove sa cigarom (baci to iz ruke:D). :*

    OdgovoriIzbriši
  21. Predivna look. Definitivno mi se svidja kako si nasminkala oci jer moze da prodje i za dan i za vece. :) Fora je samo u crvenom ruzu... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, crveni ruž uvijek daje posebnu notu :) Hvala ti :*

      Izbriši
  22. Divna je sminka, a i ti si jako lepa devojka, tako da je ovo pun pogodak. I ne vidim zasto bi je menjala, ako ti ovako dobro pristaje. Ja nekako nisam talentovana za sminkanje, pa se uvek divim devojkama koje to znaju! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ana :) drago mi je da ti se sviđa look :*

      Izbriši
  23. You're really pretty :)
    Thanks a lot for stopping by my blog. Tijana from Fashion Abejita is really cute, isn't she?:p

    www.mykindofjoy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you dear :) Yes, Tijana is amazing girl :))

      Izbriši
  24. Drago mi je što možemo da vidimo i ovakve postove, nema razloga da se kriješ iza kamere, tako si fotogenična i slatka! :) Predivna šminka i sve, fotoaparat uopšte nije presudan u tvom slučaju ali se nadam da će ti se brzo ostvariti želja! ;) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Tijana :* Možda nije presudan za sada, ali voljela bih vam ubuduće predstaviti bolje i kvalitetnije fotografije :))

      Izbriši
  25. prekrasna, i ti i look, a o zadnjim fotkicama da ne pričam :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Prelijepa si,zasto si se skrivala dosad?Hocemo jos ovako lijepih slicica...

    OdgovoriIzbriši
  27. Divna si :) Nastavi s ovakvim postovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Definitivno hoću, nakon ovakve podrške, moram :*

      Izbriši
  28. Ovako:
    1. Izgledaš vauuuuuuuuuuuu
    2. Make-up je odličan i genijalno ti stoji
    3. Volim ovakve postove i samo nastavi tako
    4. Kužim te za fotić... i ja bi jedan fini ali treba para a istih manjka :)
    5. Meni uopće blog ne izgleda loše... ti barem nešto znaš napraviti, ja ne znam ništa :( Čak ni staviti bedž od FB koji sam napokon napravila pa ako ti imaš možda neki linkić sa You Tubea koji objašnjava isto... :)

    Da rezimiramo, odličan post, sjedi 5 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa Ivana :))

      Gle, nisam ni ja neki ekspert :D za puno stvari ispitujem blogerice okolo kako i šta da napravim :)) A za Fejs, ja sam našla na facebooku badge za blogger, nije nikakva filozofija, upišeš na fejsu ili googlu facebook badges i onda si izabereš koji želiš, malo poklikaš šta te traže i to je to :))

      Izbriši
    2. Baš ti hvala... mali mi zaspao pa idem pokušati, tnx! :)

      Izbriši
    3. Nema na čemu, probaj, nadam se da ćeš uspjeti :))

      Izbriši
  29. Ti si baš kul, a i tako lijepa!! Predobar mi je look :D

    OdgovoriIzbriši
  30. Kak si ti lijepa :D
    Odličan look...jednostavan i efektan. Ali ti i da si staviš , da me prostiš, drekec na glavu izgledala bi super :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Girl, you're making me blush :DD Hvala ti draga :*

      Izbriši
  31. Odgovori
    1. Hvala ti :) Ja ga isto volim jer mislim da se s njim ne može pogriješiti :D

      Izbriši
  32. Po broju komentara ti je jasno da si ovo trebala i ranije da uradis :) odlicno! I nova slika na blogu je predobra, ne mijenjaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da sam trebala :)

      Hvala ti, neću mijenjati :*

      Izbriši
  33. Odlično ti stoji :) Nema veze što slike nisu napravljene s nekim ludilo fotićem... sve se vidi kako treba :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Tako si predivna! Ne mogu prestati gledati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) sad mi je neugodno, nisam navikla na ovakve komentare :D

      Izbriši
  35. Jako lijepo izgledas! Jos slika, jos, jos! :)) :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Selma, bit će još postova ove vrste :))

      Izbriši
  36. Ko prava femme fatale.. Predivna si.. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, to je sposobnost preobražavanja :) u stvarnosti me stalno traže osobnu i svi misle da nisam još ni srednju završila :DD tako da ništa od femme fatale u mom slučaju :) ali hvala ti puno na lijepom komentaru :*

      Izbriši
  37. DIvno je! Samo tako nastavi, sticice i taj aparat :)

    OdgovoriIzbriši