Alverde ulje za kosu; badem i argan

četvrtak, kolovoza 22, 2013

U Dm-u sam sasvim slučajno zapazila ovo ulje za kosu od badema i argana, a kako već dugo nisam koristila uljne proizvode za njegu vrhova, ovaj se malac bez razmišljanja našao u mojoj košarici.
Za 50 ml ovog proizvoda izdvojit ćete oko 25 kuna (opet sam bacila račun :D), ali znam da skuplje od toga definitivno nije :).



Glycine Soja Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Argania Spinosa Kernel Oil*, Juglans Regia Seed Oil*, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Arctium Lappa Root Extract*, Tocopheryl Acetate, Tochoperol, Ascorbyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfuum**, Limonene**, Citral**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**
* sastojci iz provjerenog organskog uzgoja
** od prirodnih eteričnih ulja

Dakle, radi se o vrlo izdašnoj količini koja će vam potrajati poprilično dugo, jer je potrebno samo malo ovog proizvoda (jedna, dvije pumpice) kako bi vam vrhovi izgledali zdravo i nahranjeno. Kažem izgledali, jer ispucanim vrhovima nikakvo ulje ovoga svijeta ne može pomoći, osim podrezivanja istih.

Proizvod dolazi u kartonskoj kutijici od recikliranog materijala, a samo ulje je smješteno u čvrstoj, plastičnoj ambalaži, sa pumpicom na vrhu, po principu "zaključavanja- otključavanja" pumpice u smjeru nacrtane strelice.

Miris ulja me iznenadio, ne znam ni sama da li ugodno ili neugodno. Očekivala sam miris bademovog i arganovog ulja, a dobila svježi citrusni miris, što i ne čudi ako pogledate sastav proizvoda. Ono što me čudi je razvijanje mirisa nakon nanošenja. U prvi mah, odmah po nanošenju ima taj već spomenuti svježi miris limuna, nakon nekog vremena, taj miris se izgubi i vrhovi mi lagano počnu mirišati čudno, rekla bih, kao po pokošenoj travi :). Ništa strašno, jer taj miris osjetim samo ja i to kad prinesem vrhove nosu a nakon nekog vremena i on se potpuno izgubi.
  • ne sadrži sintetičke mirise
  • ne sadrži bojila
  • ne sadrži konzervanse
  • bez sastojaka na bazi mineralnih ulja
  • dermatološki ispitano
  • pogodno za vegane
Lijevo: kosa je samo oprana i osušena fenom.  Desno: Kosa je lagano ispeglana i na tu polovicu kose stavljeno je ulje.

Korištenje:

Proizvod se može koristiti na suhoj kosi, mokroj kosi ali i umasirati u vlažno vlasište nakon pranja. Ja sam za sada probala prvi i drugi način. Moram priznati da me ovaj zadnji način malo plaši, nanošenje ulja na vlasište bez ispiranja... ne hvala :D Mislim, probat ću i to uz izvjesnu modifikaciju :D - pranja kose nakon što ulje odradi svoje.

Uspjela sam nagovoriti mamu da poslika moju kosu. Ne vidi se najbolje jer je slikano mobitelom, ali razlike (barem male) ipak ima. I zanemarite stršće vrhove, definitivno trebam posjetiti frizera :).

Zaključak:

Ovo ulje je odličan proizvod ako uzmemo u obzir cijenu i sastav. Naravno da od njega ne možete očekivati čudesa, kosa - ako je ispucana, bit će to i dalje. Ovaj je proizvod namijenjen da njeguje i hrani suhu i lomljivu kosu te umiruje suho vlasište. Ovom posljednjem testu ću ga podvrgnuti kada nastupi hladnije vrijeme i moje vlasište poludi od suhoće i ljuskanja.

Jeste probale ovo ulje za kosu? Koje preparate za njegu kose koristite? Koristite li Alverde proizvode i kako vam se sviđaju?

Broj komentara: 57:

  1. Nisam probala,ali na osnovu tvoje recenzije sigurno hoću jer mi se kosa isušila od sunca i mora :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i meni se isušila nakon mora, nadam se da će ti odgovarati :)

      Izbriši
  2. Meni se ovo uljence uzeglo posle par dana ;( Ne znam da li da mu dam drugu sansu..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jesi ga držala negdje u toplom? U kupaonici možda? Možda ti se to čini zbog čudnog mirisa koje ima nakon šo se stavi? U svakom slučaju, ja ću svoje držati u toj kartonskoj ambalaži dalje od izvora svjetlosti i topline :)

      Izbriši
  3. Kakav čudan prouzvod! :D Ali kosa ti baš lepo izgleda sa uljem, što je i najvažnije! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :* iako mi je sad dosta ispucana, nakon sunca i mora a i nisam se šišala negdje 3 mjeseca :)) moram pod hitno kod frizera :D

      Izbriši
  4. Što nisi par dana prije napisala, uzela sam opet Avonov serum za vrhove :(
    Ovo gledam već neko vrijeme, ali sam nešto bila skeptična. Definitivno ide na WL.
    (Ja i moja opsesija glupostima za kosu :P )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si ti opsjednuta proizvodima za kosu :) kad potrošiš avonov serum (jel to onaj zeleni? Ja sam ga imala i bio mi je super), svakako probaj ovo ulje :D

      Izbriši
  5. A baš sam danas rekla mami da mi kupi ovo ulje u DM-u i ti objaviš recenziju, malo čitaš misli?! :D

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, neka telepatija :)) Nadam se da će ti odgovarati :D

      Izbriši
  6. Sviđa mi se, i cijena i ulje, a lajkam i Alverde, iako često fejlam s njihovim proizvodima. Haha moja mama ne bi uspjela ufotkati, ona bi mi slikala cipele da joj kažem da mi slika kosu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđaju Alverde proizvodi, u zadnje im vrijeme posvećujem više pažnje jer mi se sviđa njihova politika prirodnih sastojaka :) Hehe, moja je uspjela uslikati kosu, iako nisam baš zadovoljna fotkom i osvjetljenjem, nisam ju htjela gnjaviti da slika još :))

      Izbriši
  7. Pa neloše je skroz. Ja baš volim te uljaste proizvode na svojim kovrčama! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Balea ulje od 100 mililitara za 35 kn je odlično. probajte! :) i miriši SAVRŠENO. po kokosu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni znala za to ulje, čim potrošim ovo, kupujem ga! Odlična cijena za 100 ml :) Hvala na preporuci :D

      Izbriši
    2. Ja isto imam Baleino ulje after sun, miriši po kokosu i kosa mi se super oporavila nakon sunčanja (možda je to isto ulje).

      Izbriši
  9. I ja sam malo češće počela koristiti Alverde proizvode. Baš mi se dopadaju. :)
    Trenutno koristim kreme za sunčanje i labelo, a imam i jedan crveni ruž. Sada ću morati probati i ovo ulje za kosu. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja uskoro planiram kupiti neki od njihovih šampona bez sls-a, baš me zanima kakvi su :)

      Izbriši
  10. Vidi se da ti prija kosi, jako je lijepo zagladilo no posto imam potpuno suprotan tip kose od tvog, imam neki osjecaj da bi mi bilo previse tesko pa da bi mi i krajevi bili teski od njega. Ipak, moramo imati razlicite proizvode za razlicite tipove kose tako da ce sve djevojke kojima je kosa mozda malo isusena, mogle bas odlicno da prodju i finansijski sa ovim uljem. Super recenzija draga! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ne mogu svima odgovarati isti proizvodi :) No, nekako mislim da malo ulja na vrhovima ne šteti nikome, samo se treba paziti da se ne pretjera, u suprotnom je kosa teška i masna. Hvala ti :))

      Izbriši
  11. uh...ulje je dobra stvar. Puno je i meni pomoglo dok sam imala dužu kosu..sad mi ni ne treba, dok skinem ručnik već mi je kosa suha, a i toliko masna da ju vec drugi dan mogu prati tako da trenutno nemam potrebu za uljenjem vrhova...ali definitivno cu i ovaj proizvod probati cim mi malo izraste i opet bude ostecena, što je neizbježno, fenom. :D

    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, za kratku kosu ne vidim smisla, teško je onda ulje staviti samo na vrhove :) I ja svoju sušim fenom - u većini slučajeva, osim kad je +40 :)

      Izbriši
  12. Ovo bi i meni bilo ziher dobro, zato jer imam iskustva s njihovim uljima. Trenutno imam ono malo alverde ružino ulje koje koristim za svasta: kosu,suhe laktove, suhe dijelove lica...a sadrži 15 ml. Troši se sporo, pa mogu mislit kako se tek ovo tvoje od 50 ml troši 'brzinom munje', haha :D

    Morala bi to čekirat, a i jako mi se sviđa tvoja kosa nakon tretmana njime :D

    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam i ja to njihovo ulje od ruže, super mi je bilo. Baš sam ga tražila u Dm-u kad sam upikirala ovo za kosu, ali nisam ga našla :(

      Izbriši
  13. Probala sam nekoliko Alverde proizvoda i ništa nisam ponovo kupila :) Nikako me ne privlače, sva mi pakovanja ista i krema za noge i za lice xD A za vrhove koristim Avon žuti sa arganom još od prvog pojavljivanja u katalogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš kako se razlikujemo, meni se baš sviđaju njihova pakiranja a još više činjenica da se baziraju na prirodnim sastojcima a povoljni su (a danas je rijetkost naći te dvije komponente u jednom proizvodu :D).

      Izbriši
  14. Ja sam dosta ljencukasta kada se radi o dodatnoj njezi kose, ali ovakav proizvod bi mi definitivno bio i vise nego potreban :-) Koristila sam ( jednom davno) Avonovo ulje i bilo mi je genijalno... Generalno volim Alverde kozmetiku i mislim da cu ovome ulju definitivno dati priliku pa (jos jednom, po obicaju) zahvaljujem na tvojoj preporuci :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da se niti ja ne mogu pohvaliti :)) osim šampona i regeneratora, masku koristim nekad te nekad, sprej za zaštitu od topline uvijek i na vrhove stavim neki serum, sad ulje... i to je to :) kad vidim koliko neke cure ulažu u njegu kose, posramim se :D Hvala ti, nadam se da će ti odgovarati kad ga probaš :))

      Izbriši
  15. Vidi se itekako učinak na tvojoj lijepoj kosi :))

    Imam zasad i previse slicnih proizvoda , ali imat cu ga u vidu svakako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih baš rekla da mi je kosa lijepa, ali svejedno ti hvala :)) iako, dosta je izdržljiva s obzirom na blajhanja i konstantnu uporabu topline (fen, pegla) :D

      Izbriši
  16. Nisam probala ovo ulje, al na kosi izgleda skroz dobro. Imam od Alverda ulje od ruže za tijelo i ok je, ništa posebno. Dosta je masno, pa ga koristin isključivo zimi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala njihovo ulje od ruže, ali za lice je bilo, u maloj bočici :) baš ću pogledati i to tvoje za tijelo :) moja koža je suha stalno, pa bi mi i sad odgovaralo :D

      Izbriši
  17. Nisam probala, ali nikad nisam bila zadovoljna njihovim proizvodima, toliko puta sam nešto kupila i bacila koliko bi mi grozno bilo. Njih baš onako iskreno ne volim :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daj! Meni u većini slučajeva odgovaraju, dobro, nisam nešto previše proizvoda njihovih kupila, većinom nisam zadovoljna njihovom dekorativom, dok mi je sve od preparative odgovaralo :)

      Izbriši
  18. E mnogo mi se svidja ovo ulje, pogledacu ga kod nas. Jeste da mi nije hitno ovo, posto imam dosta za kosu proizvoda, ali :D..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nije hitno, ali nam uvijek treba još :)) nadam se da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  19. Imaću u vidu jer sada trošim par sličnih :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Nemam Alverde ali imam ono Baleino ulje i stvarno mi je super! Traje mi stvarno duuuuugo a nisam ga ni pola potrošila :D Zapravo me i čudi koliko mi je proizvoda ostalo u bočici xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa svi nešto spominju to od Balee, morat ću ga probati kad ovo potrošim :)

      Izbriši
  21. Ne volim Alverde. Nikako. Ja sam do sada bila najzadovoljnija sa Avon uljem od marokanskog ulja, Balea mješavina ulja i trenutno sa Guhl Monoi. To su moja tri favorita. Ostali mi nisu davali rezultate.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još imala ove koje ti koristiš, ali svakako ću zapamtit za idući put. Meni je ovo ulje dobro, barem za sad :))

      Izbriši
  22. Dosad sam se razočarala u Alverde proizvode (šampon, dezić, puder).. iako mi ovo primamljivo izgleda ostajem pri Avonovom jer sam zadovoljna s njim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala ni šampon ni dezić ni puder iako imam namjeru kupiti njihov šampon bez sulfata, to bi ujedno bio i moj prvi takav šampon pa me baš zanima kakve ću doživljaje imati s njim :))

      Izbriši
  23. Nisam ga do sada primjetila na policama, ali vrijedi ga isprobati. Do sada sam imala love-hate odnos sa Alverde kozmetikom, jedna stvar me razocara, a druga potpuno odusevi, tako da cu isprobati sve sto imaju, jer nikad se ne zna, a cijene su veoma pristupacne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skužila sam već po komentarima, nekima uopće ne odgovaraju, nekima su super njihovi proizvodi. Meni je bilo odlično njihovo ulje od ruže za suhu kožu lica, a i ovo ulje je stvarno solidno za te novce. Od dekorative sam probala ruževe i korektor koji su mi bili presuhi i mineralno sjenilo koje mi je tako-tako :))

      Izbriši
  24. I meni se jako sviđa ovo ulje na temelju tvoje recenzije, mogla bih ga uzeti :D
    Baš sam pri kraju s Avonovim uljem za kosu i tražim nešto jer ju stalno peglam, barem dok ne dođe prva plaća :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za 20ak kuna se isplati probati. Već sam gore napisala kako nisam od njega očekivala čudesa i u pravilu, od takvih proizvoda to niti ne očekujem, u nedostatku istih sam koristila i obično baby ulje koje sam stavljala na vrhove pa me je dobro poslužilo :)) ali nadam se da će ti se svidjeti, u svakom slučaju, lijepo zagladi vrhove :)

      Izbriši
  25. super mi je došla ova recenzija,razmišljam već jedno vrijeme da ga kupim,sad ću sigurno ;)

    OdgovoriIzbriši
  26. Sviđaju mi se fotke prije i poslije. Vidi se da lijepo odradi posao. Vrlo vjerojatno kupujem :D
    Probala sam dva Alverde proizvoda (deo od kadulje i limete i šampon za osjetljivo vlasište) i zadovoljna sam s oba proizvoda, drugim čak i prezadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj šampon svi hvale, morat ću ga i ja probati a i ovaj deo od kadulje i limete zvuči primamljivo :)

      Izbriši
  27. Predivna ti je kosa :)

    Ja sam skroz luda za uljima, bilo da se radi o kosi, licu ili telu ;)
    Iako znam za ovo ulje, ne znam zasto uvek zaboravim da ga kupim kada se nadjem u dm-u :( Pocecu da pravim spiskove ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ulja obožavam, baš kao i ti za sve, kosa, lice, tijelo, nokti :))
      Uf, ja bez spiska ne idem nigdje, samo što toliko listi sastavljam da sam se već pogubila u njima :))

      Izbriši
  28. Hej imam pitanje,buduci da ovo ulje sadrzi u sebi i orahovo ulje,da li ti je imalo utjecaj na boju? Farbam se u plavo pa me zanima:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, skinula joj se odmah sva boja.

      Izbriši