The Beauty Blogger Tag

subota, srpnja 06, 2013

Prije par dana me Ivana sa bloga 5 foot 7 and bamby eyes nominirala za ovaj slatki tag :) Svakako zavirite na njen blog ako još niste i pogledajte njene odgovore :D.

*Slika preuzeta sa interneta


Malo sam se dvoumila oko jezika kojim ću pisati jer su prijašnje bloggerice odgovarale na engleskom kao i kreatorica ovog taga a s obzirom na to da ja sve svoje blogove pišem isključivo na hrvatskom jeziku, odlučila sam se za varijantu pola-pola, kako ne bi ispalo da mijenjam sami tag :).

Pravila su sljedeća:

  • naznačite da je ovaj tag kreirala - The Beau Bow, http://www.thebeaubow.blogspot.ca/
  • tagirajte još beauty bloggera
  • označite naslov posta "The beauty blogger tag"
  • odgovorite na pitanja


Name the beauty routine you barely do!
Hmmm... pa kao i Ivana ne koristim baze, koža mi je suha i nemam problema sa izlučivanjem sebuma tako da mi sav make up prilično dugo stoji na licu, ali razmišljam intenzivno o kupnji baze za lice :) i jako, jako rijetko koristim olovke za oči a kada ih i koristim nikada ih ne stavljam na water line zbog osjetljivih očiju.

Is washing your make up brushes something you regularly do?
Pa sve ovisi kako tko na to gleda :) ne perem ih svaki dan, rekla bih jednom svakih 10 dana, iako se i to zna produžiti (bad, bad beauty blogger :D)


How long will you last with chipped nail varnish?
Ne dugo! Ako mi je nešto grozno, onda je to upravo oljušteni, napola skinuti lak. Dakle, ako sam kod kuće i ne idem u javnost, mogu ga skinuti i drugi dan, ako nekud idem, obavezno ću ga skinuti i ako nemam vremena u miru nalakirati nokte, stavim samo bezbojni lak i to je to :).

How long do you put off buying/replacing a beauty or nail polish product even if you need it (ie. top coat, foundation, etc.)?
Od dekorativne kozmetike ne mogu izdržati bez tekućeg pudera, maskare i korektora, od preparative bez kreme za lice, preparata za skidanje šminke/čišćenje lica i mlijeka/losiona za tijelo, a od lakova ne mogu bez podlaka. Sve ostalo mi nije tako hitno i može pričekati.

What is your worst beauty habit?
Ne volim sređivati nokte :) znači, tolika mi je tlaka čekati da kutikula omekša, ukloniti ju, izrašpati nokte, premazati njih i kožicu sa 345983462731 proizvodom i kada to i napravim za 2 dana mogu sve ponovno :D da, lijenost je u pitanju.

Name something non-beauty related you put off doing all the time?
Uff, pa šta ja znam... nikako da se odem slikati za osobnu (pssst, nadam se nitko od policije ovo ne čita :D), ako se takve non-beauty stvari računaju pod ovo pitanje :)

When going out somewhere do you leave getting ready to the last minute or not?
Dok sam bila mlađa to je doslovno bila strka prije izlaska, panika što ću obući, pranje kose, feniranje, šminkanje, rušenje svega oko sebe :) sad već otprilike znam koliko mi treba da se spremim ovisno kuda idem, ali opet, nekako to sve bude "na knap" :D

Can you commit to spending bans?
Khm, ja bih ovo preskočila jer mi mama potajno čita postove :D Ako imam novca u novčaniku ili na kartici, teško da ću preskočiti kupnju i izmisliti razlog zašto mi je nešto baaaaš trebalo, ako nemam novca, nema ni problema sa trošenjem, samo sam onda tužna i jadna :).

How organized is your makeup and nail polish collection?
Što se tiče lakova, njih nemam puno ( svega 30ak) pa ih držim u jednoj pletenoj košarici, kozmetiku koju ne koristim često držim u jednom metalnom kovčežiću, a ostalu koju koristim držim na stolu, u sobi, u raznim kutijicama, posudicama, košaricama :) i jedva čekam da jednog dana imam svoj kozmetički kutak :).

What is the longest time you have gone without writing a blog post?
Nisam sigurna, mislim da se radi o tjedan dana :).


Beauty blogerice <3 koje ja nominiram su :



Broj komentara: 29:

  1. Odoh sad skinuti poluoljušteni lak s notkiju :D

    Inače sam i ja lijena oko sređivanja notkiju, stvarno nemam živaca stalno se time baviti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga puno na nominaciji :) :*

    Bice mi zadovoljstvo da odgovorim na ova slatka pitanja <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)) jedva čekam čitati tvoje odgovore :D

      Izbriši
  3. Jooj kako sam se iznenadila kad sam vidjela svoje ime hehe, uopće nisam očekivala, supeeer tag, odmah sutra ga radim :)

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) čitam onda ovih dana tvoj post :D

      Izbriši
  4. "Ako imam novca u novčaniku ili na kartici, teško da ću preskočiti kupnju i izmisliti razlog zašto mi je nešto baaaaš trebalo, ako nemam novca, nema ni problema sa trošenjem, samo sam onda tužna i jadna :)."

    hahahha..same here! Kul tag. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o da, slažem se, tuga i jad obično na kraju mjeseca:D
      "nemam puno lakova, imam ih 30ak", mislim se ja - a ja ih imam 5, i to kad sam kupila 4 odjednom :D

      Izbriši
    2. Hahha, a eto, imala sam fazu kad sam samo kupovala lakove, baš sam nedavno pola pobacala jer su se sasušili i moram obnoviti "ljetnu kolekciju" :)

      Izbriši
  5. uvijek su mi zanimljivi ovakvi postovi. Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih isto baš volim čitati :) Hvala ti :D

      Izbriši
  6. ;) Svi mrzimo oljusteni lak ! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš lipo... :)
    Odgovorim čim stignem! Hvala ti! :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala na tagu :* Obavezno ću ga natipkati :D
    Ajme ne podnosim oljušteni lak. Teško se suzdržavam i kad se malo okrhne, a nisam u prilici da ga skinem, da ga ne izljuskam sama koliko se da poguliti.
    Oh, grozna sam po pitanju spremanja. Uvijek precijenim svoje sposobnosti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)
      Znam i ja precijeniti svoje sposobnosti što se tiče spremanja,sada malo rjeđe nego u mlađim danima, ali zna se dogoditi :)

      Izbriši
  9. I meni je oljušteni lak nešto najgore vidjeti na curi, odmah nakon ispucalih peta:D

    *giveaway u tijeku*

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako suosjećam za sređivanje noktiju <3 To mi jeee koma :DD

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga, koliko smo samo slične!! Hvala ti od srca na nominaciji, potruditi ću se da već danas ili sutra napravim ovaj tag i odgovorim na pitanja :D

    "Ako imam novca u novčaniku ili na kartici, teško da ću preskočiti kupnju i izmisliti razlog zašto mi je nešto baaaaš trebalo, ako nemam novca, nema ni problema sa trošenjem, samo sam onda tužna i jadna :)." - priča mog života :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu draga :)) jedva čekam tvoj tag :D

      Izbriši
  12. Odličan post! Baš mi je bilo zanimljivo da čitam tvoje odgovore! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post, odmah sam si pogledala u nokte i shvatila da se poboljšavam u tom pogledu :D

    OdgovoriIzbriši