Sisterhood of the World Bloggers Award

ponedjeljak, srpnja 15, 2013





Juhuu! I ja sam nominirana za ovaj tag :) i to od dvije divne djevojke, Jelene sa bloga AdictedToThem i Marijane sa bloga In-between and Away. Pogledajte i njihove postove na ovu temu i saznajte nešto novo o njima :).

Hvala vam cure na nominaciji <3



Pravila su sljedeća:

1. Zahvali se osobi koja te nagradila
2. Napiši sedam stvari o sebi
3. Prosljedi nagradu na 7 blogova i obavijesti ih o istoj
4. Objavi logo nagrade u postu na svom blogu

Moram priznati da nije bilo ni malo lako izvući samo 7 činjenica o sebi i dosta dugo sam razmišljala što bih napisala a da ipak bude zanimljivo i da saznate nešto novo o meni.

Pa krenimo,

1.  Imala sam predivno djetinjstvo. Do sedme godine života živjela sam u Zagrebu. U Zagrebu sam naučila voziti bicikl bez pomoćnih točkića (hvala tati na strpljenju :D),  vezati cipele, puhati balone od žvakaće gume, pisati i čitati. Vikendima sa mamom išla  u kazalište, kino, na Sljeme, na Jarun (gdje sam naučila plivati), na klizanje, gledala Cartoon network, Štrumfove (i panično se bojala Gargamela i ptice Huličavke), Cipeliće, Pčelicu Maju :) i imala sam puuuno prijatelja iz vrtića :D


2. Pravi sam gurman i volim fino i kvalitetno jesti, i neću reći da nešto ne volim ako to nisam nikada probala. I volim valjda svo povrće koje postoji, sirovo, kuhano, ukiseljeno, grilano...a volim i kuhati, iako me prije kojih 5-6 godina  kuhanje nije apsolutno nikada zanimalo, nakon što sam upisala faks otkrila sam njegove čari kao i to da sam nasljedila mamine dobre gene što se tiče kulinarskog umijeća :)



3. Svog dragog sam upoznala 2004. godine na Valentinovo :), dva tjedna nakon toga smo prohodali i od tada smo zajedno bez i jednog prekida <33333




4. Negdje u 8. razredu, kada sam tek krenula eksperimentirati sa makeup-om, legla sam spavati sa maskarom. Ujutro sam se probudila sa puknutom kapilarom u oku i od tada NIKADA nisam zaspala a da nisam temeljito skinula šminku. Čak ju nikada ne skidam onako, na brzinu, sa vlažnim maramicama i sl., već imam cijeli ritual i nisam mirna dok ne skinem i zadnju trunku, tek tada mogu ići spavati.



5. Oduvijek volim životinje i unatoč alergiji imam psa, mačku, te sam imala zeku, othranila ježeve, a čak sam  u mladosti imala rodu koja je ozlijedila krilo i dok ju je tata liječio (veterinar je) bila je kod nas. A volim i gmazove i kukce. U nižim razredima osnovne škole sam imala fazu da sam pod velikim odmorom skupljala guštere na igralištu kod škole, stavljala ih u torbu i onda ih odnosila kući u svoj terarij ( znalo se dogoditi da neki od guštera i pobjegne iz torbe usred sata :D).




6. Rijetko kada vičem i rijetko kad se svađam i ne volim činiti ljude nesretnima. Kroz godine sam naučila da zlata vrijedi ono pravilo: "Prvo ispeci, pa reci." Kao i to da je nekada pametnije šutjeti i zadržati mišljenje za sebe. Stvarno ne volim i ne želim nikada nikoga povrijediti, pa se toga i držim.




7. Vjerujem da je znanje moć i cijenim ljude koji ulažu u njega. Volim čitati, a čitam sve što mi dođe pod ruku-  knjige,  enciklopedije, leksikone, časopise, ma bilo što, samo da mogu nešto novo naučiti. Volim rješavati križaljke i gledati kvizove znanja. I jako volim povijest, no ne zamaram se previše godinama, već me strašno zanimaju neke random sitnice iz povijesti, a volim i latinski te sve moguće izreke i zrna mudrosti :D



To bi bilo sve od mene, nadam se da vam je bilo zanimljivo :D

Mislim da je većina blogerica već nominirana, ali ja ću ipak nagradu proslijediti nekima, pa ako su već nominirane, bit će još jednom i malo kršim pravila jer sam nominirala 6 blogerica a ne sedam jer sam vidjela da je jedna koju sam htjela nominirati već objavila ovaj post :)

1. Smile, snap, sparkle.
2. Secret Garden : Anita Ju
3. 5 foot 7 and bambi eyes
4. Rainbow Flower
5. Meteo Beauty
6. Beauty stuff by Ana


Broj komentara: 30:

  1. Kao da smo se nominovale! ;)
    Baš mi je bilo zanimljivo da čitam tvoje odgovore, a i sličice su divne! :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa eto, napisala sam post neki dan, da ga mogu samo objaviti jer ovaj vikend sam bila u gužvi i onda sada prije objave vidim da si ga već napisala, ali kako kažeš, kao da jesmo :D

      Izbriši
  2. vrlo vrlo smo slične, osim što ja poprilično vičem kad sam ljuta :D i tata mi je isto veterinar :)hvala na nominaciji :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)

      Drago mi je da smo slične i kako ne bismo voljele životinje kad su nam očevi veterinari :D?

      Izbriši
  3. Skroz mi je simpaticno sve sto si navela ;)
    Setila si se gustera :D Joooj kako su samo medeni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, jesam, sjetila sam se, odnosno, ti si me podsjetila :D

      Izbriši
  4. Baš si slatka :) I blago tvom dragom s kuharicom koja voli kuhati :))) Ja preobožavam životinje, imala sam malo slijepo lane koje je tata našao u polju jednom, i zečiće i svašta.. Isto sam imala ježića kojeg je tata našao ali je uginuo jer nismo znali da mu je kravlja mlijeko prejako :( To mi je trauma iz djetinjstva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Josipa :)

      Imala si lane!! Što se tiče kravljeg mlijeka, većini mladih životinjica ono ne odgovara, u tim situacijama im je čak bolje dati one pripravke za bebe npr. humanu i sl.

      Da, blago mom dragom, bome i meni, sad me stalno "pajsa" da nešto kuham :))

      Izbriši
  5. Haha nikad više ići spavati sa šminkom! naučila si svoju lekciju :D ! Ni ja nikad ne idem leći a da ne očistim lice, nema šanse!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O bome sam naučila i sva sreća pa sam naučila tako rano :)

      Izbriši
  6. Hvalaaaaa na nominaciji ;) Ja stvarno volim ovakve postove jer obozavam saznati koju vise o ljudima koji su mi stvarno prirasli srcu ;)
    I ja obozavam zivinice (izuzev kukaca, svaka ti cast) i skidam sminku prije spavanja makar umirala iako (moram priznati) da nisam znala da maskara moze biti tako opasna. I da, Strumfovi su z.a.k.o.n.! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu draga!

      I meni su simpatični ovakvi postovi, uvijek nešto zanimljivo saznam :D
      Što se tiče maskare, ja imam jako osjetljive oči, pa mi se vjerojatno zato to dogodilo, kako god bilo, ja više tu pogrešku ne ponavljam :)!

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Nema na čemu Jelena, hvala tebi na taganju :D

      Izbriši
  8. Prvo ti se želim zahvaliti na nominaciji. <3 Kada sam počela čitati pravila, pomislila sam da ću sedam dana razmišljati o sedam činjenica o sebi. Baš si me raznježnila sa brojem 1 i nasmijala (na kvadrat:) sa brojem 5:D Što se tiče spavanja i šminke - slažem se sa tobom 110 %! No way da ću u krevet naššminkana, prvo što će mi oči izgorit, drugo što ću čitav krevet zameljat. Ma kako god pijana došla doma nakon izlaska, skidam šminku. Inače, i ja volim životinje, sada imam zeku, prije sam imala pse i tata me naučio da su oni jako dobri prijatelji i da se svaka sekunda posvećena njima vrati stostruko (kako bi rekla Rozga:D) Imala sam i ptice, kornjače, čak sam jednom (kad sam bila klinjo) išla spasiti zmiju koja je sporo išla preko brze ceste. Išla sam je pogurati štapom jer nije bilo auta, na semaforu je bilo crveno, no ne za dugo. Krenuli su i svi su prešli preko nje. Naravno, ja sam bila sva tužna i nadala se da će biti možda biti dobro (u filmovima tako to ide), pričekala sve aute da prođu i tim štapom je prenijela na travu i dežurala kraj nje još pola sata. (*zmija jebila otrovnica)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepom komentaru :)

      A dušica mala, išla pomoći zmiji, samo otrovnica o.O dobro da te još nije ugrizla.

      I dobro ti je tata rekao za pse, najdivnije životinje na svijetu :) a kao i sve toplokrvne životinje, onakve su kakav si ti prema njima :)
      I sad si me sjetila, imala sam i ja kornjače i papagaje (i to 3 papagaja i ne mogu vjerovati da sam na njih zaboravila u postu!).

      Izbriši
    2. Hahaha, i ja imam ribice, na njih sam totalno zaboravila. Da nisam maloprije otišla u kuhinju po čašu vode, uopće ih se ne bih sjetila. :D

      Izbriši
  9. Predivan post! :D Ja ti čestitam na devetogodišnjoj vezi bez prekida, divim ti se! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Vjeruj mi, tih 9 godina je tako brzo prošlo, kao da je bilo jučer :D

      Izbriši
    2. Tako i meni moje tri, to mora da je <3 :)

      Izbriši
  10. Hvala na nominaciji i ja čestitam na tako dugoj vezi! :) "znalo se dogoditi da neki od guštera i pobjegne iz torbe usred sata :D" ahahhahaha to je bilo zanimljivo videti, sigurno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu Ana :)

      Da, nama djeci je bilo zanimljivo, učiteljici baš i ne :DD

      Izbriši
  11. Ova make up priča je genijalna, meni je trebalo dugo vremena da temeljito svaku noć počnem skidati šminku :)

    I hvala na nominaciji, stiže post ovih dana sigurno :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga, kada čitam tvoje odgovore kao da u većini njih vidim sebe - izuzev života u Zagrebu jer tamo nisam nikada bila dulje od tri dana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago Sara da smo slične :D :*

      Izbriši
  13. Baš je bilo lijepo čitati o tebi i upoznavati te pomalo :)
    Aequos tibi quaere sodales ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)

      P.S. slažem se u potpunosti :D

      Izbriši