Put putujem

utorak, srpnja 30, 2013

A žao mi NIJE :D.

Sutra u noći dragi i ja krećemo put Brača, na Bol i vjerojatno vam se neću javljati sljedećih tjedan dana, ali kad se vratim odmah objavljujem postove (jer sam bila vrijedna pa već 2 imam u pripremi, a uz to, moram vam i slikice pokazati :D).

Ovdje ćete me naći :



Inače ja vam obožavam more, ma mislim da je to preblaga riječ, veselim se već od početka putovanja i obavezno noć prije ne spavam jer sam toliko uzbuđena što ću vidjeti naše najljepše more na svijetu :).





E tako ja izgledam kada iz auta prvi puta ugledam more :D

Šaljem vam puno pozdrava a uskoro i slanih pusa :*

Čitamo se!

51 komentar:

  1. Sretan put, uživaaaaaaaaaaaaaj :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Anita :)

      P.S. Kad se budemo vraćali (ako budem imala vremena, ja ti se javim preko maila za kavicu :D).

      Izbriši
    2. Može, pošaljem ti na mail i broj mobitela :* :)

      Izbriši
  2. najljepse mjesto na jadranu. ljubav je bol, a Bol je na Bracu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :D

      Nisam još bila na Braču, ali ne sumnjam da neću uživati :)

      Izbriši
  3. Uzivaj Brac je divan :D na zlatnom ratu je lijepo, al malo prenapuceno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Čula sam već da je tamo krcato, nećemo biti stalno tamo, svejedno se ne volim stacionirati samo na jednom mjestu, nadam se da ćemo pronaći i neku mirniju plažu :)

      Izbriši
    2. Ma sigurna sam da hocete ima na Bolu divnih mjesta za kupanje :D

      Izbriši
  4. ima i mirnijih plaža tamo ;)
    lijepo se provedite :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Moja mama je stalno išla na Bol i uvek kaže kako je tamo more najlepše :) Srećan put, uživaj i jedva čekam nove postove! :) :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretaaan puut :D
    Što se reakcije tiče, sjećam se kad su meni i sestri roditelji govorili da ko prvi vidi more dobija sladoled, onda smo skakale ovako da prve vidimo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeee to si i moji govorili i još uvijek govore, samo ja ne idem više s njima :) pa se oni međusobno natječu :D

      Izbriši
  7. Bit će ti super! Bol je jedno od najlipših mista na Braču, ali ja osobno najviše volim Sutivan i Postira jer me za ta mista vežu preludilo uspomene. Brač je zakon! A u Bolu ćeš nać more plaža, ne boj se, ne moraš se kupat na Zlatnom Ratu iako ja i tu plažu baš volim. Uh koliko sam se puta okupala tamo... :D
    Možda i ja odem do Brača ako stignem ovih dana, baš mi fali...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj Lenka, jedva čekam! Ići ću ja i u Sutivan i Postiru :) Dođi do Brača kad sam ja tamo :D

      Izbriši
    2. Postira, Postira, ne PostirU! Nemoj da te Bračani čuju! ;)
      Ja se u ponedjeljak vraćam u Zagreb :( a planirala sam jedan dan zaletit se makar do Supetra (to mi je trajektom od Splita niti 40 min. Ako budem dolazila na Brač, javim ti se! :D

      Izbriši
    3. Uh, hvala ti Lenka,da me ne bi još Bračani istjerali :DD Sad znam :)

      Ako budeš dolazila svakako se javi jer mi ćemo sigurno do Supetra pošto će taman u isto vrijeme mi šogor biti tamo :D

      Izbriši
  8. Sretan ti puuuuuut i uzivaaaaaaaaj! :) Sto se tice uzbudjenja prije putovanja, i sama sam takva... nema mi pomoci! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan put, odmori se i zabavi :)

    OdgovoriIzbriši
  10. hahahah, reakcija na more je i kod mene ista :D
    sretan put i uživajte! :D

    VEselim se mnoštvu fotkica kad se vratiš!

    jelena

    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan put i uživaj, čujem da je Brač predivan! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Užiiiiivajte!! :))
    Bol je krasan <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Užiiiiivaj i vrati nam se brzo s puno novih postova! :D :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Želim ti dobar odmor i lijep provod :))

    OdgovoriIzbriši
  15. Hahahaha, kako si me samo nasmijala :D
    A vjeruj mi da i sama tako izgledam kada se kući vraćam s puta pa mi pogled padne na more :D
    Uživajte, iskupajte se, pojedi tonu sladoleda... :D Očekujemo fotke s ljetovanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Sara :) tona sladoleda i ribe je neizbjezna :D

      Izbriši
  16. Identicno izgledam kada je u pitanju vecina putovanja, a zamisli tek more :D Lijepo se provedi i zelimo puno divnih slicica :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasan je Bol. :) Vjerujem da si se nauživala. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Znam da si odavno otisla, ali svejedno zelim dobru zabavu i super odmor/putovanje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otišla i već se vratila, šmrc :( ali svejedno hvala :))

      Izbriši