Proizvodi koji su me razočarali #1

subota, srpnja 20, 2013

Holla drage moje!

Krećem sa prvim postom na ovu temu :)

Neke proizvode sam već bacila davnih dana, neki mi stoje i čekaju, ne znam što, bolje dane sigurno ne jer se popraviti neće :D. Napominjem da navedeni proizvodi ne odgovaraju meni osobno, što nikako ne znači da nekome drugome neće biti savršeni.


Svi proizvodi su drogerijskog ranga i zato mi nije ni žao "bačenih" novaca :D

I unaprijed se ispričavam na fotografijama lošije kvalitete, slikano je mobitelom jer sam fotić posudila u plemenitije svrhe (brat i tata su na trodnevnoj avanturi po Dalmaciji :) stoga je njima svakako potrebniji nego meni).
  • My body mlijeko za tijelo za suhu kožu - Već sam u postu o potrošenim proizvodima spominjala My proizvode, točnije My face kremu za čišćenje lica koja mi je bila grozna, no nju sam već bacila prije pisanja ovog posta. A ovo mlijeko za tijelo? Mislim, generalno nije loše, ali ako vaša koža zahtijeva jaču hidrataciju ovo vam mlijeko to neće pružiti. I miris badema? Yeah, right, možda u snovima :D Cijena: oko 20 kuna za 500 ml.
  • Balea losion za ruke od maline - Ovaj proizvod je LE i više se ne može pronaći u Dm-u. Jako mi je žao što mi ne odgovara jer su ambalaža i miris predivni. Nažalost, ja nemam od njega nikakve koristi, kao da sam ruke namazala nečim mrvicu kremastijim od vode (koja usporedba :D). Cijena: oko 15 kuna za 300 ml.
  • Schauma Creme & Oil intenzivni šampon - Generalno, ne smatram ovaj šampon lošim proizvodom, samo meni ne odgovara. Previše je bogat i kremast te zbog toga otežava moju kosu. Kupila sam ga na nekoj akciji, kada se za cijenu jednog moglo dobiti 2 proizvoda. Onaj neotvoreni još uvijek čeka susret sa jednom Lenkom čija bujna, kovrčava kosa voli Schaumine šampone :). Cijena: oko 20 kuna za 400 ml.
  • Nivea body good- bye cellulite - Da se razumijemo, ja ne očekujem čuda od ovakvih proizvoda, ali od ovog ovdje me koža peckala i dosta se crvenila. Par puta sam mu dala šansu i onda odustala. Nisam više sigurna niti da li ovaj proizvod možete kupiti jer ga imam već dosta, dosta dugo. Cijena: oko 70 kuna za 200 ml.

  • Pyrus part vitaminska krema sa mrkvom i vitaminom E - Još dok sam bila u potrazi za odgovarajućom kremom za lice, kupila sam ovu jer mi se po sastavu učinila da bi mi mogla odgovarati. Namijenjena je suhoj koži a uz betakaroten sadrži još i ulje badema i kakao maslac. Ono što mi ne odgovara je njen intenzivan i prilično čudan, biljni miris koji se dugo zadržava na koži a uz to, vjerovali ili ne, ova krema je čak i za moju ultrasuhu kožu premasna i teška, nikako da mi se upije u kožu. Cijena : 72 kune za 50 ml, iako sam ju ja kupila na sniženju za 40 kuna.
  • Rexona clear aqua crystal antiperspirant - Ovaj proizvod mogli ste vidjeti u new in postu. Iako volim rexonine antiperspirante, ovaj mi se ne sviđa samo iz jednog razloga, a to je miris -kojega nema. Nekome će možda upravo zbog toga odgovarati. Cijena : 22 kune za 40 ml.

  • Balea aqua serum - Ok, zbog ovoga me nemojte razapeti, ali meni zaista nikako ne odgovara. U onom periodu kada mi je lice divljalo od crvenila, samo mi ga je još više pojačalo, a i bez toga, moja suha koža od njega ne bi imala prevelike koristi. Imam ga još pola, možda malo i više, pa ako netko želi, mogu mu ga poslati, jer sam čula da je povučen iz prodaje (ili da ga povlače). Cijena: oko 25 kuna za 30 ml.
  • Nivea BB krema # medium to dark - Inače nisam ljubitelj toniziranih, BB, CC, DD (slobodno nastavite niz) krema, ovu sam kupila kada su ju izbacili, onako, da ju imam za ljeto, potpuno uvjerena da će mi ova nijansa odgovarati kad pocrnim jer ona svijetla mi sigurno ne bi odgovarala. Ne znam, meni je ova krema užasna, ne mogu ju lijepo nanijeti, niti prstima, niti kistom, niti na čistu/suhu kožu, niti preko hidratantne kreme. Ostavlja mi fleke po licu, boja je čudna, neprirodna i osjećam neki ljepljivi "film" na licu tokom čitavog dana. Cijena: oko 50 kuna za 50 ml.

UPOZORENJE! Sljedeća fotografija nije za one slabijeg želuca :D

  • Catrice sjenilo # 110 Gilbert's Grapefruit - Kupila sam ga davnih dana i od tada više nisam primirisala Catrice sjenilima. Boja uopće nije ovako lijepa prljavo roza, na očima ostavlja samo lagani bijeli shimmer, trusi se i trajnost joj je loša. Uz to, naravno da mi je ispalo pa sam ga pokušala srediti metodom alkohola, onda mi je opet ispalo pa sam odustala :D. Cijena: 24 kune za 2. 5 grama.
  • Essence sun club paleta # 02 long beach - Ova paleta izgleda kao da je prošla bitku kod Termopila, Stogodišnji rat i iskrcavanje u Normandiji :D. Nisam ju nikako voljela, a pokušavala sam i u tim pokušajima mi je par puta ispala, odvojio se poklopac i sjenilo je jedno po jedno odlazilo u nepovrat. Nisam ju ni pokušavala dovesti u red dok god je "živo" jedno jedino sjenilo koje sam koristila - mat tamno smeđe. Kad je i ono izbubilo bitku, paletu sam spremila za ovaj post. Cijena : oko 30 kuna za 7. 6 grama.
  • E.l.f. Luscious Liquid Lipstick - Kupila sam 2 ovakva sjajila i u kratko ih predstavila u ovom new in postu. Isprva mi se nije sviđao njihov miris, kasnije se on izgubio, ali nisam oduševljena njima. Posebno onim u rozoj nijansi koji nisam mogla pronaći za fotkanje. Dosta su ljepljiva, a ipak ne dovoljno trajna. Cijena : 1.50 funti za 1.5 grama.
  • EcoTools kist za tekući puder - Kupila sam ga daaavnih dana i jedno vrijeme mi je bio dobar dok se dlačice nisu počele odvajati i ispadati u snopovima. Možda sam pogriješila prilikom pranja, pa mi je voda ušla u ovaj metalni dio i rastopila ljepilo o.O? Čudim se tome jer imam nekoliko njihovih kistova koji su mi jednako dobri kao prvog dana kupnje i nakon milijun pranja nije im niti jedna dlačica otpala. Cijena : oko 40 kuna.
  • E.l.f. Essentials kist za usne - O njihovim kistovima ste mogli pročitati ovdje. Čim mi je stigao, znala sam da ne vrijedi pišljivog boba, čak sam ga malo i poštucala, ali svejedno ne služi ničemu. Cijena mu je mizerna, pa se onda ni ne žalim, 1.50 funti
  • E.l.f. Essentials kist za puder - I o njemu sam pisala u spomenutom postu. Toliko je minijaturan da ga za stavljanje pudera ne koristim, jedno vrijeme sam njime nanosila bronzer, ali sam odustala zbog dosta grubih dlačica koje me smetaju. I k tome, prilikom pranja mu zna ispasti po koja dlačica i nije zadržao prvotni oblik. Cijena: 1.50 funtu.
  • Catrice Khol kajal bijela olovka - Imam ju dugo, a nisam potrošila ni pola. Teško se šilji, tvrda je i neugodna za nanošenje, plus, trajnost i intenzitet su joj nikakvi. Cijena : 17 kuna.
To bi za sad bilo sve.

Volite li ovakve "fail" postove?
Imate li nešto od ovih proizvoda? Kako vama odgovaraju?

63 komentara:

  1. I ova essence paleta našla se na mojoj listi proizvoda koji su me razočarali. Preloša je, pigmentacija je loša, trusi se... Ostale proizvode nisam probala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisi jedina kojoj Balea serum ne odgovara, meni prvoj je bezveze, mišljenja o njemu su jako podijeljena...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ono, znam da je jedno vrijeme bila opća histerija, pa sam ga naravno i ja morala probati, ali sva sreća pa nisam dala puno novaca za njega :DD

      Izbriši
  3. za većinu ovih proizvoda koje si nabrojala smatram isto, jedino mi je shauma odlična. što stvarno povlače aqua serum. ko bi reko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa tako sam čula/pročitala. Izbacili su neki novi, u zelenoj ambalaži, a sad koja je razlika ne znam :)

      Izbriši
  4. Razmisljala sam i ja da napravim slican post :) Zaista, ima toliko proizvoda koje drugi hvale a ispostavi se da nisu bas onakvi kako mi ocekujemo da se pokazu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napravi post! Ja baš volim vidjeti i takve postove, jer onda malo razmislim prije kupnje nekog proizvoda :)

      Istina, sve bi mi voljele da nam svima sve paše, ali na žalost nije baš uvijek tako :D

      Izbriši
  5. Vecinu ovih proizvoda nisam probala, jesam Rexona dezodorans i apsolutno se slazem, meni je cak very visible :S Svidjaju mi se postovi ovog tipa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Vidiš, ja to nisam primijetila valjda zato što u zadnje vrijeme nosim samo svijetlu odjeću :)

      Izbriši
  6. Joooj i ja sam šiknila u smeće Niveinu BB kremu, kupila sam je preko zime, i bila je čak i za mene premasna iako preko zime imam toliko suhu kožu, i light nijansa mi je bila pretamna i ovo za razmazivanje isto. Ma fail

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma grozna je, stvarno... meni čak nije ni masna, nego nekakav čudan osjećaj imam na licu, baš bljakasto nešto :D

      Izbriši
  7. Volim ovakve postove, dobro je znat što ne kupit. :D Iako je meni taj losion od Balee super... taman mi je dovoljno hidratantan i brzo se upije.. a, dušu da za mazanje stopala. Drugu bocu već trošim, jer sam odma uzela dva u zalihu, a iman i treću nekakv Glamour nešto.. ljubičasto crna boja, super miriše. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, nekome nešto odgovara. Moja koža je jako suha, ruke pogotovo (o stopalima neću ni pričati) tako da mi losioni općenito ne odgovaraju baš :)

      Izbriši
  8. I ovakvi postovi su jako korisni :) I dokaz da smo svi različiti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. super su mi postovi ovakvog tipa!Imala sam niveinu anticelulitnu kremu i nije napravila apsolutno ništa u vezi mog celulita,Balein serum koristim,ali onaj zeleni za proširene pore i zadovoljna sam njime,a imam i ecotoolsov kist i meni dlačice ne otpadaju,baš sam ga prekjučer prala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očito je onda meni ušla voda, jer kažem, ostali njihovi kistovi su mi odlični :)

      Izbriši
  10. od sveg ovog sam probala Balea Aqua serum i ja ga jako volim :)
    nisam znala da se povlači :o
    ostalo mislim da ni neću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam negdje pročitala da se povlači, sad jel istina ili ne, nemam pojma :D

      Izbriši
  11. odlican post stavrno!!
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  12. Obožavam ovakve postove:)

    Za mene su vrlo važni jer se ukaže na neke proizvode, žao mi je da toliko toga imaš na toj listi :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) i slažem se s tobom u vezi ovih postova :D

      A dosta ovih stvari imam jako dugo, samo mi stoje, a meni ih nekako žao baciti, sad definitivno idu u koš :D

      Izbriši
  13. Meni također onaj Balin serum (toliko hvaljeni) nije nikada odgovarao :/.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, ni meni, drago mi je da nisam jedina :D

      Izbriši
  14. Uf, ispisala sam cijelu litaniju, i onda mi glupi Google pojede cijeli tekst! aaaa!

    Sad mi se neda opet pisati, samo sam htjela reći da sam jako zadovoljna bačvicom s malinom (tak mi to zovemo u uredu hehe), i svi je koristimo i sve super miriše po malinama onda :) Jedino što, ako imate prilično suhe kožu ruku poput mene, onda je morate svako malo uzimati ispočetka... Isprobala sam i drugu kremicu - tropsko voće/ananas (ili tako nešto, mislim da je isto LE), i isto sam zadovoljna :)

    Schauma šampon je za moju grivu genijalan! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bačvica :DD Miris je zaista divan i ambalaža na tu pumpicu, ali ja bi valjda trebala svake sekunde se mazati koliko su mi ruke suhe, druge takve "bačvice" iz tog razloga nisam ni kupovala :)

      Izbriši
  15. Hahahaha hvala na upozorenju:D Ovih dana sam se baš nasmijala s tobom :)))) <3 Super ti je post! Ovaj Balein losion stvarno krasno miriše, ali slažem se što se tiče teksture, voda. Ni meni ne oggovara Niveina BB, ni Eco tools kistovi (koje sam naručila s eBaya jer su i oni iz dućana bili Made in China, pa sam to svrstala u istu kategoriju i uštedila si para:D Tj bili su dobri dok su trajali, dok se nisu raspali.) Ovaj Scw šampon mi je ok, iako sam sada u fazi obožavanja Yves Rocher šampona koje želim korisiti doživotno koliko su mi dobri! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa Anita :D

      Čudi me da su ti se raspali svi EcoTools kistovi. Ja ih imam već negdje 2 godine (možda i više) i super su mi, osim tog za tekući puder kojemu su dlačice počele ispadati nakon nekog vremena, to je valjda kako naletiš na koju seriju :D
      Nisam još probala YR šampone, samo parfemčiće i toaletne vode, ali imam u planu :D

      Izbriši
    2. Isprobaj, zaboljet ces ih. Moj YR favorit je za suhu kosu. A ET kistovi su se raspali tijekom pranja, nisu otpadale dlacice nego se kist odvojio od drske :D

      Izbriši
    3. Hoću, samo čekam da prođe more i da se financijski oporavim :DD

      Izbriši
  16. imam i ja baleinu kremu za ruke od vanilije ali nikako je potrošit :( schauma mi odgovara kao šampon ali i njihov balzam mi je jedan od najboljih i uvijek mu se vraćam. ostale proizvode nisam imala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekome schauma odgovara, meni baš i ne, nažalost :)

      Izbriši
  17. Super post, definitivno sam za više ovakvih :)
    Ja sam od ovih stvari probala jedino onu Balea kremu za ruke, samo s mirisom vanilije i u potpunosti se slažem s tobom, bilo mi je kao da sam se namazala vodom s mirisom vanilije. Alil je tako fino mirisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, odlično mirišu, samo nisu baš hidratantne :)

      Drago mi je da ti se sviđaju ovakvi postovi :D

      Izbriši
  18. Koji poduži spisak proizvoda :D Volim dosta stvari koje tebi ne odgovaraju, a ovaj EcoTools četku za tečni puder sam htela da kupim! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi ga, možda se sa tvojim ne dogodi ovo što se meni dogodilo... svi ostali njihovi kistovi su mi u odličnom stanju :)

      Izbriši
  19. Meni su super ovakvi postovi i veoma korisni. Kome se ne desi da kupi nešto što je čist promašaj... :S Probala sam samo šampon sa tvoje liste i čini mi se da je bio ok. A baš si me nasmejala sa ratovima kroz koje su prošle senke! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju i da sam te nasmijala :D

      Naravno, svakome se dogodi da kupi nešto što mu ne odgovara, čak i uz sve recenzije proizvoda, nismo svi isti, pa nam ni ne mogu iste stvari odgovarati :D

      Izbriši
  20. Otkad se trudim sa ovim Schauma samponima da mi budu dobri, koji god izadje, da mi je da mu pruzim sansu i isprobam a svaki mi je los :D Aqua serum mi takodjer nije nista posebno, sad mi stoji pored kreveta i stavljam ga ispod ociju, Martina sa Dear skin je nekad napisala kod mene ili kod nekog u komentarima da ga koristi u te svrhe pa sam ga i ja ostavila samo za toga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ni meni Schaumini šamponi ne odgovaraju u većini slučajeva. Dobar savjet za serum, probat ću ga stavljat samo ispod očiju, pa ću vidjeti hoće li mi odgovarati :)

      Izbriši
  21. Amazing products! And great review:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja mislim da si ti namjerno bacala ta sjenila tako da ih možeš baciti bez grižnje savjesti hahahah :D
    Super post :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Nice blog! Would you like follow each other? Let me know!

    OdgovoriIzbriši
  24. I ja spadam u skupinu koja ovakve postove smatra odlicnima kako bi mi (citaj -ja)- neduzne zrtve pale pod utjecaj i pokleknule te zavrsile na koljenima ;) E sad mi je bas drago da nisam kupila BB kremu koja mi je toliko putA bila u rukama ali nije tamo i ostala (trebas vidjeti mene u npr. dm-u... uzmem pa vratim, pa uzmem, pa krenem prema blagajni, pa procitam deklaraciju, pa se vratim jer ipak ne bi ja...pa uzmem nesto deseto)... ;)da, Nivea za celulit je i mene pekla i ostavljala film na kozi i bas mi je fuj bila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, tako i moj izlet u Dm zna često izgledati, posebno onda kada ne idem s namjerom da kupim baš točno određeni proizvod :D

      Izbriši
  25. Balein serum baš ili nekome odgovara ili ne, sredine nema :D meni je on super i ne prouzrokuje mi nikakve nerede. Imala sam i tester niveine bb kreme i bila mi je koma koma :D elfovi kistovi inače nisu losi, ali ovi iz jeftinije linije po funtu i pol su koma :D kistovi po 3,75 su sasvim solidni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da ova Niveina BB krema ne odgovara apsolutno nikome!

      Znam za E.l.f. kistove, imam bockalicu iz studio linije i kist za puder i stvarno su mi dobri :D Ali eto, kad sam pravila narudžbu, imali su sniženje i besplatan shipping pa niti jedan dobar kist nisu imali više na zalihama, a ja sam onda odlučila probati ove po funtu i pol...

      Izbriši
  26. Odgovori
    1. Yes, yes :D Čeka te :) A možda i dođe do Splita :)

      Izbriši
  27. Super post! Niveina BB krema je odvratna, meni, ali sam ju dala kolegici i ona je super zadovoljna s njom. Balea losion za ruke sam imala od shea maslaca i vanilije i slažem se s tobom, ko vodica je, lijepo miriše i ambalaža mi je super, ali on ništa ne valja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!

      Ne mogu vjerovat da niveina BB krema ipak nekome odgovara :D

      Izbriši
  28. Meni se ne sviđa ni miris kod ovog losiona, bša mi je muka bilo od njega. ALi sam pala na ambalažu. Proslijeđen mami čim je kupljen.
    Imam ljubičasti, on je k'o malo bolji, ali opet hidratacija skoro ravna nuli.

    Pratim te :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Neira :)

      Ja mislim da neću ni kupovati više te njihove losione za ruke, koliko god da su mi slatki u toj ambalaži, nisu dovoljno hidratantni :)

      Izbriši
  29. Volim ovakve postove :)
    Ni meni nikada nisu odgovarali njihovi šamponi

    OdgovoriIzbriši
  30. Obozavam ovakve postove :D
    Balea losioni su i meni slabi, ali su dusu dali za mazanje preko dana kad ne zelim masne ruke. No, LE Dark Glamour je masniji. Cini mi se da je poput blaze kreme i super mirisi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala niti jedan njihov losion osim ovog, ali mislim da ću se i u buduće držati njihove kreme za ruke sa ureom jer mi je odlična :)

      Izbriši
  31. Hahaha, baš si me nasmijala svojim komentarom na sliku sjenila :):) Ali moram potvrditi da ne kužim big deal oko ovog Baleinog Aqua seruma. Imam i njega i onaj zeleni za sužavanje pora koji mi je još gori jer ima jako čudan miris i ne sviđa mi se osjećaj koji ostavlja na koži neposredno nakon apliciranja. Aqua ću potrošiti ali tek toliko pošto ga imam, makar nema nikakve koristi od njega. Možda je stvar u tome da mi suhi ipak volim bogatije teksture na licu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ja mislim da je to zbog suhe koze :) Drago mi je da ti se svidja blog :D Ovih dana sam u strci s ucenjem pa cu sutra navecer uzet vremena za citanje i odgovaranje :)

      Izbriši