New in #4 (summertime edition)

petak, srpnja 26, 2013


Bokić!




Napokon sastavljam još jedan new in i veselim se tome (jer koja se žena ne veseli novim stvarčicama :D?) a malo manje se veselim šitastim slikama jer još uvijek nisam otišla kod svojih po fotić.

Čak sam i razmišljala da odgodim ovaj post, ali po fotoaparat ću najvjerojatnije ići tek dan prije puta na more i sigurno taj dan neću imati vremena za slikanje i pisanje posta, pa se zadovoljite sa ovim otužnim slikama uhvaćenih ajfonom :) ili zažmirite, kako vam drago :)).


First come first! Preparati za sunčanje :
  • Sun dance losion spf 20 -  Nedavno sam kod Babushke pročitala recenziju ovog losiona i odlučila ga kupiti, prvenstveno zbog cijene od samo 27, 90 kuna za 200 mililitara proizvoda, a i ambalaža mi je baš slatka, nekako  atipična za proizvode te namjene. Nekome će možda spf biti prenizak, meni je ok, dok za dragog imam u pripremi Nivein losion sa spf 30. Štiti i od UVA i UVB zračenja.  I da, jako lijepo se razmazuje, brzo upija u kožu i miris mu je preeedivan, onako lagan po kokosu.
  • Sun dance ulje u spreju spf 6 - Skoro sam kupila Biobazinu marmeladu pa me u zadnji čas Anita sa bloga Secret Garden odgovorila nakon što ga je par dana koristila i nije baš očarana tim proizvodom (hvala draga :*). Onda sam kupila ovo ulje jer ja ulja jako, jako volim i obožavam taj njegujući osjećaj na koži. Naravno da ću biti pametna pa neću koristiti samo ulje zbog niskog zaštitnog faktora i činjenice da štiti samo od UVA zračenja.  Cijena ovog ulja je 31,90 kuna za 200 mililitara.

Za ove proizvode sam nedavno saznala i morala sam ih kupiti što je prije moguće.
  • Afrodita Jojoba oil mlijeko za tijelo - Na nečijem blogu sam pročitala recenziju ovih novih Afroditinih proizvoda, koliko sam shvatila, izbacili su 3 linije proizvoda, koji dolaze u kompletu (mlijeko za tijelo i gel za tuširanje), više možete pročitati tu. Ja sam izabrala ovo hranjivo mlijeko za tijelo od ulja jojobe i shea maslaca i nekako bih više ovaj proizvod deklarirala kao losion a ne mlijeko jer se lagano razmazuje, brzo upija u kožu i miriše na bombone od karamele, mljac :). Cijena ovog mlijeka je 23,90 kuna za 250 ml.
  • Creme 21 gel za tuširanje s mirisom divlje ruže - Očarana sam ovim proizvodom! Neki dan sam na Ogledalu saznala za ove nove tuširalice i toliko mi se svidjela njihova ambalaža kao i cijeli arsenal divnih mirisa, od zelene jabuke, bijelog duda, šljive... a mogu se pronaći u verziji kreme za tuširanje i gela. Ja sam uzela gel zbog najdivnijeg mirisa divlje ruže koji sam ikada osjetila! Cijena ovih tuširalica je 16,90 kuna za 250 ml.
  • Schwarzkopf gliss ultimate repair maska za kosu - U Dm-u sam iskoristila 150 bodova i zamijenila za knjižicu (zbog 15 % popusta na cjelokupnu kupovinu) a u knjižici su imali snižene za 50% sve gliss maske za kosu, pa sam ovu umjesto 34,90 platila 17,45 kuna za 200 ml. 
  • Balea after sun regenerator - Ljuta sam na sebe, baš ljuta što ne čitam pažljivo deklaracije. Uzela sam regenerator, a htjela šampon, ali dobro, sutra ću otići po njega. Cijena ovog proizvoda je 12,90 kuna za 200 ml, a čini mi se da toliko dođe i After sun šampon koji uspješno čisti kosu od pijeska, soli i klora a uz to ju njeguje jer je 2u1. 

  • Balea uljni odstranjivač šminke s očiju - Imala sam ovaj proizvod već nekoliko puta i solidan mi je, posebno ako uzmem u obzir cijenu od samo 15,90 kuna za 100 ml.
  • Balea young gel za čišćenje lica - Obožavam ovaj gel! Tako je lagan, osvježavajuć i nježan za lice, a uzela sam ga za more zato što sam odlučila ipak ne nositi svoj trenutno najdraži čistač/skidač šminke (My own gentleman) zbog straha da mi se u transportu ne bi slučajno odvrnula pumpica i ulje iscurilo, a s obzirom da na moru nosim vrlo blagu šminku (iako većinu vremena ne nosim nikakvu), ovaj gel će biti savršen za čišćenje i to malo šminke sa lica. Cijena mu je 16,90 kuna za 150 ml.
  • Ebelin blazinice - Mislim da ove Ebelinove blazinice još nisam probala, ali bit će mi dobre za skidanje laka s noktiju i šminke sa očiju. Napravljene su od 100% -tnog pamuka i ekstrakta svile a cijena im je 7,90 kuna za 70 komada.


  • Balea dezodorans sa uljem pasiflore - ne sadrži alkohol, bojila i konzervanse te ima ugodan, puderasti miris. Cijena mu je 9,90 kuna za 200 ml.
  • Balea urea krema za ruke - o ovoj kremi sam već nekoliko puta pisala pa neću ponovno duljiti. Samo ću još valjda 1732176817 put reći da ju OBOŽAVAM. Cijena je prava sitnica za ovako divan proizvod, 9,90 kuna za 100 ml.


  • Eveline 8in1 total action - Dugo sam se nećkala u vezi ovog proizvoda, prvenstveno (odnosno) samo zbog formaldehida u sastavu, ali ipak sam ga uzela, nadam se da mi neće napraviti nered na noktima ako se budem pridržavala uputa, a hoću :). Želim imati nokte kao Rihanna (kako bi rekla moja kuma :D)! Cijena mu je 19,90 kuna za 12 ml.
  • Essence šiljilo za olovke - uzela sam ga jer sam svoje negdje izgubila, a skužila sam da vam nisam napisala recenziju Max Factorovog ruža u olovci koje btw. trebam našiljiti. Cijena šiljila je 8,90 kuna.


  • Balea strugalica za stopala - Moje suhe pete mi neće dati odmora niti na ljetovanju, pa nosim sa sobom i ovu strugalicu jer su neuredne pete veliki NO-NO u lijepim sandalicama :). Cijena strugalice je 10,90 kuna.
  • Balea wellness sol kupka za stopala - Cijena ove kupke je samo 4,90 kuna za 40 grama a miriši na limunsku travu i metvicu. Pravo osvježenje za umorna stopala :).

  • Jessa tamponi - Iako mrzim tampone i iako ne bih trebala dobiti na ljetovanju, kupila sam ih jer zlu ne trebalo. Cijena im je 11,90 kuna za 16 komada.
  • Čupko set za depilaciju lica za osjetljivu kožu - imam još jedno pakiranje, ali set je bio na sniženju 50 % uz karticu sa 150 bodova pa sam ga platila samo 14,95 kuna umjesto 29,90.
  • Balea jednokratne britvice - Iako sam ovaj tjedan počupala skoro sve što se počupati dalo kupila sam britvice jer mi dlake, naravno, brže rastu zbog vode, a ne da mi se na more nositi epilator. Cijena im je 7,90 kuna za 5 komada.


  • I najdraži komad u ovom postu je ovaj divan tirkizni badić (čija boja na žalost nije realna na ovoj slici, u stvarnosti je baš tirkizan, ovdje vuče malo na zelenkastu boju). Kupljen je u Bipi a kupila mi ga je moja ljubav <3, čak su i tete prodavačice bile dobre pa su mi dale da ga probam u njihovom skladištu jer se ne može zamijeniti ako ne odgovara veličina. Cijena mu je bila 170 kuna.

Nadam se da vas nisam udavila ovim postom jer ima puno slika a bome sam se i raspisala :).

Jeste već bile na ljetovanju? Što nosite od preparative? Jeste probale koji od mojih novih proizvoda?

Pozdrav do idućeg posta :*

54 komentara:

  1. Super noviteti, kupaći je presladak :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan kupaci :) Obozavam tirkiz za leto :) Savrseno naglasava preplanuli ten :)

    Divni noviteti :) Probala sam samo Gliss crno pakovanje za kosu i obozavam ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Slažem se za tirkiznu boju, a volim i žutu (imam i jedan žuti badić te narančasti) isto lijepo ističu preplanuli ten :D

      Izbriši
  3. Krasni noviteti. :) Uživaj na moru. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post. Inace i ja idem na more za koji dan i odem DM-a po taj sampon kad ono police prayne. Sve se raygrabilo. :( Zelim da probam i tu Baleinu umivalicu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ja se nadam da ga u mom Dm-u još imaju, ili su to bili sve samo regeneratori o.O?

      Izbriši
  5. VIDJELA SAM SAMO TUŠIRALICU OD RUŽE I SKROLALA DA OSTAVIM KOMENTAR!!! ŽELIM ŽELIM ŽELIM!!! nedavno sam uzela afroditin od litar, i super je, košta oko 6KM (to dođe 24kn) i super se isplati mada nema neki intenzivan miris što me je razočaralo :( baš ću morati da pogledam imaju li mlijeko za tijelo sa mirisom ruže :DD
    i imam ovu balea umivalicu, baš mi je ok :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš, dok sam pisala o tom gelu za tuširanje sjetila sam se tebe i kako si mi u jednom postu napisala da obožavaš miris ruže, probaj ovaj gel, vjeruj mi, miris je predivan. Doduše, nisam se još istuširala s njim, ali ne može biti loše :)

      I ja sam probala te Afroditine litrene gelove, onaj od lavande i dobar mi je, ali kao što ti kažeš, miris nije baš intenzivan.

      Izbriši
  6. 50% ovog posta su meni jako dragi proizvodi koje koristim svakodnevno! Baleu baš moraš voljeti :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš mi je drago da nisi uzela marmeladu jer je stvarno osjećaj kao da se namažeš čistim vazelinom i kreneš pržiti na tavi... ovaj, suncu. Sve je masno, izgleda i prljavo i peče. Užas, užaaaas, užas. Kad nisam sebi spasila neke pare, barem nekome jesam :D Većinu proizvoda sa tvoje new in liste koristim sada i izvojila bih deo, Afroditin losion i Creme 21 kao favorite. Nisam nikada isprobala Baleine gelove za čišćenje lica, ali mogla bih jer ih svi hvale na veliko. Trenutačno na savjet farmaceuta koristim Babylove plavi gel (za tuširanje) za čišćenje lica i mogu reći da mi je stvarno savršen, dok mi on valja (in traje, a to će biti sto godina jer je pola litre), ne želim koristiti ništa drugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno dobro da ju nisam uzela, jer skoro 80 kuna i nije baš malo za proizvod koji ti ne odgovara, pa eto, hvala, svarno si mi spasila pare :)

      Čula sam već za baby love gel kao i njihovu kupku, da su dobri, ali nikako da se sjetim zaviriti na taj baby dio :D

      Izbriši
    2. Drago mi je... baš danas gledam di ću s tom marmeladom, vjerojatno će u smeće, i to vrlo brzo:D

      Izbriši
    3. Šta je stvarno toliko loša o.O? Žao mi je što si morala potrošiti novce na takvu glupost :(

      Izbriši
  8. Ja kupia jojobu za tusiranje i kompletno se odusevila. Sad moram i losion da kupim :)))
    A ova Evelin je cudo pravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću probati i gel, da imam u paru :) a losion je odličan, upravo sam se namazala.

      Izbriši
  9. Fantastično si se ponovila :))

    Ja dugo planiram kupiti tuširalicu od Jojobe, a badić ti je fenomenalan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Nisam tuširalicu probala, ali mogu ti reći da je ovaj losion divan :)

      Izbriši
  10. Divne stvarčice ali kupaći se izdvaja <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Hojla draga :) Pa ti si orobila pola dm-a :) Mene zanima sta je ono od Evelinea 8 u 1 ? Nemam ideje a znatizeljna sam :) Sto se tice skidalica za sminku, preporucila bi ti ulje od Alverdea... kosta oko 15 kn a genijalno je, meni najbolji drogerijski preparat za tu svrhu :)
    Badic je divan, biti ces glavna koka na plazi...uskoro ides pa da ti pozelim sretan put i suncano vrijeme i odlicnu zabavu... :) Sad cu se ja patiti na vrucini a ti uzivati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej draga, to od Evelina ti je terapija za nokte (lak za intenzivnu njegu). Trebao bi učvrstiti nokte i potaknuti rast, a kako sam čitala kod drugih, stvarno to i radi. Samo se moraš pridržavati uputa, maže se jedan sloj svaki dan i nakon 4 dana se skine, pa se onda opet ponovi postupak. Kažu da dosta isušuje kožicu oko noktiju, a zbog formaldehida se ne preporučuje trudnicama i dojiljama. A nakon te terapije, dosta cura ga maže samo u 1 sloju, kao bazni lak.

      Probat ću to Alverde ulje, nisam ga još probala, ali prvo dok potrošim ove preparate, da ne gomilam :)

      Haha, glavna koka na plaži...khm, da, možda da nemam celulita na izvoz :)) sad ja tebi mogu slati slike s plaže :DD

      Izbriši
  12. Odlicni noviteti,a badic je preeeeedivan!!!Super da nisi uzela tu Biobazu,moja preporuka je Lerbolario marmelada,doduse sad imas ulje,mozda dogodine.Zelim ti lijep provod na moru sa dragim,gdje putujete?Ja sam na Hvaru pa mi je stalno godisnji,hihihi...Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Cula sam za njihovu marmeladu da je dobra.

      Blago vama sa mora :D Mi idemo na Brac u Bol :)

      Izbriši
    2. Divota,Bol je predivan,tj.cijeli otok,mi znamo cesto doc brodom do Bola,tek toliko da malo promijenimo okolinu..
      U svakom slucaju,uzivajte!

      Izbriši
    3. Nisam još nikad tamo bila, ali sudeći po pričama drugih i fotkama vjerujem da ću uživati :)

      Hvala ti :*

      Izbriši
  13. Baš mi je lijep kupaći, izgledat ćeš super na plaži :))
    Od ovih stvari imam ovu crnu masku za kosu i odlična mi je, zapravo mi je čitava ta serija sjajna, baš mi odlično paše uz kosu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Matea!

      Ja sam od te crne linije imala samo onu kuru u maloj tubici i bas mi je bila dobra. Jedva cekam da probam masku :)

      Izbriši
  14. Jako dobri noviteti :)Badić je prekrasan!

    Evelin lak za njegu noktiju je odličan, uglavnom tako kažu moja sestra i mama, one baš taj koriste i nokti su im se ojačali od njega i ne pucaju više. Ja ga ne koristim jer imam prirodno jake nokte :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Sretnice! Ja sam danas stavila 2. sloj laka pa ćemo vidjeti kakav će mi biti :)

      Izbriši
  15. Joooj, koliko finih ljetnih kremica. Sve bi ih mazuckala i po sebi. Sviđa mi se jako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ja se isto obožavam mazuckati sa novim proizvodima. Jedva čekam da odem na plažu pa da se namažem sa ovim Sun dance losionom :))

      Izbriši
  16. Pravi mali, ili ne tako mali, raj! :D Probala sam samo gel za umivanje i možda mi je čak najbolji koji sam koristila... Kupaći je prelep! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, slažem se, gel za umivanje je super :)

      Izbriši
  17. Baš mi se sviđaju ovi summertime postovi :) I noviteti su ti super!!
    Btw, i ja redovito kupim neke novi soli za kupanje :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Bas su lepi noviteti! Ja sam koristila taj Balea after sun sampon ya kosu. Bio je okej. Nekako mi se cinilo da je bio blag.
    Kupaci je divan! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Super ako je blag, to i želim za ljetovanje jer perem kosu svaki dan :D

      Izbriši
  19. Ima cool noviteta kod tebe :)). Jooj, ovaj SunDance sam trazila, ali ga nije bilo :(.
    Balea Ureu sam imala. Dobra krema :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Šteta što ga nije bilo, ali i u mom Dm-u su ostala još samo 2, odnosno, sada još samo 1 :)

      Izbriši
  20. Pa opustosila si dm :D ali sve je super, a posebno kupaci :) i ja moram u potragu za nekim novim, ovi su mi dosadili :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)

      Ja nisam imala u planu novi kupaći, ali ovaj mi se baš svidio i nekako mi je uvijek mrsko kad baš idem u trgovinu sa namjerom da kupim badić, nikada si ne nađem ono što mi se baš sviđa :D zato su ove nenadane kupovine najbolje :)

      Izbriši
  21. Evo i ja stigla danas, i skontala da da sam ponjela gomilu gluposti koje tamo nisam ni pipnula. Fini su ti noviteti, a definitivno ti savjtujem da trknes i po jojoba uljanu tusiralicu, jer odlicno njeguje kozu poslije sunca i nimalo je ne isusuje, bas mi je dobra.Od brijaca savjetujem one njihove sa tri britvice, puno su bolji od tih.
    Tamponi dobra ideja, nisam ni ja trebala, a zakaci me koji dan ranije, to mi se desi samo ljeti, od vrucine i dugog brckanja u vodi. Nisam nikad imala te Jessa, ni bilo koje druge sem OB, jel valjaju ?
    Creme 21 kod nas imaju odavno i zbilja imaju super gelove, a i odlicno mlijeko za tijelo.Meni se svidja gel od vanile i onaj od limete. Eveline za nokte mi je super, kao i ta so za noge.
    Kupaci ti je super, boja je odlicna, i bice super kad pocrnis.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ja se baš danas pakiram, vjerujem da ću i ja imati gomilu gluposti koje neću taknuti, ali to je valjda kod nas žena neizbježno :)

      Mislim da ipak neću po tuširalicu sad, vjerujem da je odlična, ali trenutno imam 3 tuširalice, ovu od ruže ću nositi na more :)

      Ne znam za jessa tampone, isto sam do sad koristila samo OB, ali imala sam njihove dnevne uloške, super su mi bili, a ambalaža pogotovo, sa nekim pink leptirima :D

      Izbriši
  22. Kupači je predivan! Vidiš zanimljiva je ta kupkica za stopala... kupim ju! Probala sam Balein novi gel za tuširanje od manga i savršen je! Limited je nažalost..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marinica :) Nekako sam previdjela tvoj komentar, pa tek sad odgovaram, ali bolje ikad nego nikad :DD

      Izbriši
  23. Probaj i uljni gel za tuširanje od Afrodite isti ovaj žuti, miris je predivan i ugodan je za tuširanje, volim uljne proizvode zbog svoje suhe kože. Već dugo tragam za dobrom kremom za ruke, Eucerin je ok ali imam silikon pa mi nekada to ne paše, već želim nešto hranjivo, probat ću s ovom kremom, tnx :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoću, baš sam i planirala kako dolazi malo hladnije vrijeme jer znam da će odgovarati suhoj koži :) Meni je ta Baleina krema najdraža, stvarno je jeftina a baš mi fino nahrani ruke :D

      Izbriši