L'Oreal Caresse ruž # 03 Lovely Rose & Golden Rose # 56

srijeda, srpnja 10, 2013

Prije par dana me razveselio poštar i donio paketić koji mi je poslala predivna, predivna Sara s bloga make-up-my-day. Ako niste znali, Sara je nedavno na svojoj FB stranici imala blog sale i ja sam za to saznala dosta kasno, ali sva sreća pa su neke cure odustale pa sam i ja uspjela kupiti nešto.

A kupila sam L'Oreal  Caresse ruž u nijansi #03 Lovely Rose i to nije sve, jer Sara valjda ne bi bila Sara da nije još nešto spakirala u kuvertu, divni Golden Rose ruž u nijansi #56. Hvala Sara još jednom <333333 !!



L'Oreal Rouge Caresse #03 Lovely Rose:

Cijena ovog ruža je 84,90 kuna ( ja sam ga kupila za samo 30 kuna, ako to nije povoljno, ne znam što je :D), a možete ih pronaći u 12 različitih nijansi.

Škicala sam ja ove ruževe već duže vremena jer sam sucker za ambalažu koja je u ovom slučaju stvarno divna, elegantna, čvrsta. Međutim, nisam kupila niti jedan jer sam nakon par pročitanih recenzija shvatila da se više radi o ruževima- balzamima, čija pigmentiranost nije baš najbolja, ali naravno, kao što to biva s balzamima, njeguju usne i jako su ugodni za korištenje.




Nijansa ovog ruža je nježna ružičasta, pogodna za svaki dan i iako nisam to očekivala, čak je dosta pigmentiran, a potrebna su mi recimo 2-3 sloja kako bih dobila željenu boju.

Tekstura mu je kremasta, lijepo klizi po usnama i osjećaj na usnama je baš ugodan.
Rekla bih da ne isušuje, ali ističe suhe dijelove, u što sam se ja odmah i uvjerila jer sam ga išla swatchati na usnama nakon nanošenja Golden Rose ruža (koji zna isušiti usne), pa mi je ovaj Lorealov ruž samo istaknuo te suhe dijelove. No ništa strašno, piling je i taj problem riješio :).


Ono što bih istaknula kao manu ovog ruža jest njegova trajnost. S obzirom na njegovu njegujuću i kremastu teksturu, rekla bih da me to i ne čudi. Nisam baš mjerila koliko traje, ali duže od pola sata sigurno ne, osobito ako u međuvremenu jedete i pijete.

Osim toga, ovaj ruž mi se jako sviđa i mislim da je idealan za svaki dan kao i za situacije kada se malo želite odmoriti od jarkih boja i teških tekstura.

P.S. Škicnite i na Sarinu recenziju ovog ruža, ako već niste :)!


Slikano u hladu; lijevo GR # 56, desno Loreal Caresse # 03 Lovely pink
Slikano na suncu, lijevo GR #56, desno Loreal Caresse #03 Lovely pink
Golden Rose # 56:


Neću puno duljiti o Golden Rose ruževima jer ste o njima sve već čuli i vidjeli :D.

Ovo je tek treći njihov ruž u mojoj kolekciji i stvarno sam oduševljena nijansom!
Radi se o ljubičasto- fuksija nijansi. Doduše, u ambalaži više vuče na ljubičasto, na usnama je malo drugačija priča i podsjeća me na nijansu #57 koju i sama imam i jako, jako volim.


Trajnost ovog ruža je fantastična! Izdrži jelo, piće, puno priče, bez problema i to dobrih 4-5 sati a i nakon toga na usnama ostavlja lagani stain.

Lijepo se razmazuje, dovoljan je samo jedan sloj za odličnu prekrivenost cijelih usana, kremast je ali meni ipak malo isušuje usne s obzirom da mu tekstura vremenom postaje potpuno mat.

Cijena ovih ruževa se kreće oko 25 kuna za 4,2 grama a dostupnih nijansi valjda imaju bezbroj :D


I za kraj, nećkala sam se jel' da stavim ili ne, pa rekoh ajde, neka vide na licu kako ruž izgleda. Mala opaska, fotić mi je malo oprao boju, ovakva kakva je na swatchu usana takva je i u stvarnosti :D



Imate li koji od ova 2 ljepotana? Šminkate li se za "po doma" ili samo kada nekud idete (ja sam se danas malo šminkala u pauzi od učenja i često se znam našminkati iako ne idem nikuda iz kuće).  I nije li Sara preprepredraga <3 ?

Broj komentara: 49:

  1. Prekrasni ruževi. Nijansa ruža Golden Rose mi se više sviđa, baš mi je za ljeto :)
    Znam se šminkati i kad sam kod kuće, kad si kupim nešto novo pa se šepurim po kući i divim kako sam se s nečim lijepim ponovila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tako i ja :) isto je i sa novom odjećom, odmah isprobavam, izbacam pola ormara, uparujem novu sa starom :D ženska posla :))

      Izbriši
  2. prelijepa si i odlično ti stoji 56ica. 56 je jedan od mojih GR favorita ;)
    i loreal je lijep, sviđa mi se boja.koliko god ja luda bila za jarkim ruževima, opet nekako biram neke roskaste i neutralne puno češće za dnevnu šminku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Anela :) Ja sam na prvu čak mislila da mi neće stajati jer je hladnog podtona, ali sasvim sam zadovoljna :D

      Ja sam totalno luda za žarkim nijansama i većinom takve ruževe i kupujem i nosim ih i na dnevnoj bazi :)

      Izbriši
  3. Predivna si! Mislim da bi meni lepše stajao ovaj Lorealov pošto imam mala usta, ali tebi taaako dobro stoji ova 56ica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ako ne probaš, ne možeš znati, i na malim usnama tamni ruževi znaju jako lijepo izgledati :D

      Izbriši
    2. Živa istina, tako se ne odvajam sad od jednog bordo ruža :D

      Izbriši
    3. Eto vidiš :) probaj onda i ovome dati šansu :D

      Izbriši
  4. Divno ti stje oba <3

    Mada, moram da priznam da je mom senzibilitetu nekako priblizniji ovaj Lorealov :) Steta samo zbog slabe pigmentacije, da je samo malo intenzivniji... I ja ih cesto gledam kad se nadjem u nekoj drogeriji...ali ne znam iz kog razloga nikada nisam kupila nijedan :(

    Ja se ne sminkam kada sam kod kuce :( Trudim se da sto vise odmaram kozu od sminke, jer se kompletno sminkam gotovo svakodnevno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D

      Slažem se za Loreal, šteta što nije pigmentiraniji, iz tog razloga sam ih i zaobilazila do sad :D

      Pametno ti je ovo za odmaranje kože, nije baš da se ja stalno šminkam kad sam kod kuće, rijetki su to trenutci a i vrlo brzo onda skinem šminku jer nema smisla cijeli dan hodati po kući sa full makeup- om :)

      Izbriši
  5. Super boje si izabrala :)
    A ti si prelepa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ovu drugu nijansu je Sara izabrala :D i baš je pogodila :)

      Izbriši
  6. I ja sam danas cijeli dan nosila GR 56, strava (dobar) ruz :))

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar i ti, sine Brute :D?

      Slažem se, ruž je fenomenalan :)

      Izbriši
  7. Obožavam oba ruža i imam ove obje nijanse :D!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljepotice! ;) GR ruž mi je prekrasan!
    Nedavno sam i ja kupila jedan L'Oreal Caresse ruz, u ljubičastoj nijansi, no nikako da ga isprobam jer čeka fotkanje za blog :D .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Pa što čekaš :)? Slikaj ga i piši recenziju, baš me zanima :D

      Izbriši
  9. I ja uvek gledam te Lorealove ruževe i stalno ista priča, hoću-neću i na kraju neću! :D Iz istog razloga kao i ti! Ali bih mogla da se ohrabrim :D
    Poslednja sličica je predivna! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tijana :D

      A evo, ja sam imala priliku da ga probam po jako povoljnoj cijeni, a nisam probala ostale nijanse, možda se nađe i neka koja je pigmentiranija :)

      Izbriši
  10. Nemam ove nijanse, ali jako volim GR i L'Oreal ruževe i imam ih nekoliko.
    Odlično ti stoje, baš super! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. odusevila sam se gr ruzom tek kada sam vidjela sliku na usnama, super je :) mislim da cu i ja uskoro napraviti blog sale sa pafemima, samo se gomilaju, a sporo se trose. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To bi bilo super, meni se ne gomilaju parfemi, imam 2-3 i dosta brzo ih potrošim, ali zato gomilam ruževe, polako, ali sigurno :))

      Izbriši
  12. predivna si <3
    GR 56 mi je postao jedan od najdražih ruževa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :) Divan je GR #56 mislim da je i meni već ušao u favorite :)

      Izbriši
  13. Jako mi se sviđa ovaj Golden Rose, ja imam jako sličan od Catrice i stvarno je ko stvoren za ljeto :D
    A bome ti savršeno pristaje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Matea :)

      Slazem se da je savrsen za ljeto, zato i volim te jarke ruzeve jer su sami po sebi dovoljni, bez puno truda oko makeup-a :D

      Izbriši
  14. Zaljubila sam se u ovaj Golden Rose iako ni L'Orealov nije nista losiji! Ipak, kada sam ti vidjela na usnama GR- paf-ljubav! I prekrasna si mi na fotkici, zgodnica... i nijansa ti divno stoji! Ne skidaj ga! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Ivana <3

      Na usnam se tek vidi sva njegova ljepota, ovako u ambalazi izgleda dosta tamno i ljubicasto, na usmama je druga prica :D

      Izbriši
  15. Imas nominaciju na mom blogu :)

    http://inbetweenandaway.blogspot.com/2013/07/sisterhood-of-world-bloggers-award.html

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ti stoji, a ti si baš prekrasna :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Super ti je slikica, baš si mi lijepa! :) A što se tiče ova dva ruža, GR mi je definitivno ljepša nijansa, ali i ja s njihovim ruževima imam isti problem - isušuju mi usne. Baš šteta, jer obožavam 57.-icu koju sam prošle godine kupila nakon što si ju ti ono jednom nosila i ja se zaljubila u tu nijansu. Nosim ju samo kad su mi usne u iznimno dobrom stanju jer ih inače jako isuši i jedva ga skinem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)

      Sjećam se te kave prošlo ljeto :D i kad si me zvala za nijansu :)

      Izbriši
  18. Izgleda da sam ti zadnji komentar napisala logirana sa sestrinog računa :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga, nema na čemu, drago mi je da si zadovoljna mojim odabirom nijanse :D
    Imam ovaj GR ruž u istoj nijansi R ruža (ako ne računamo ove duple) i stvarno su mi savršeni! Izdrže sve, a nijanse su mi predivne :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi draga <3 i stvarno si izabrala savršenu nijansu, ne odvajam se trenutno od njega :))

      Izbriši
  20. GR ti odlično stoji!! Nijansa je predivna *_*

    OdgovoriIzbriši
  21. GR 56 mi je definitivno najdraža nijansa ruža ikad (za sad) :D
    Super ti stoji! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvla ti :) Stvarno je predivna nijansa, nosim ga u zadnje vrijeme stalno :D

      Izbriši