July in pictures!

subota, srpnja 27, 2013

Iako još nije završio srpanj, odlučila sam već sada objaviti ovaj post jer  me onih prvih tjedan dana kolovoza neće biti, pa da imate što čitati / gledati :D.
Nadam se da će vam se fotke svidjeti, teškom mukom sam izabrala samo (da, samo o.O) nekoliko njih, ali jako volim ove mjesece/tjedne u slikama, kako kod sebe tako i kod drugih, pa se nadam da ćete uživati!

Što sam radila prošli mjesec?



Nakon ispita sam se počastila dozom junk fooda, iako u malo zdravijoj verziji. Ako još niste, probajte ovaj odličan sendvič od grilane piletine sa umakom od senfa i meda, njami :D.


Papala lignje sa mladim krumpirom, cherry rajčicama i maslinovim uljem :).


Dragi i ja smo otišli na palačinke.


Tušila se u bobičastom voću iz bakinog vrta <3


Coca cola party! Simpatija, car, 3 carice i frend su se družili :D.


Tata i brat su donijeli prefino domaće maslinovo ulje sa Lastova.


Šljive (još ne dozrijele) iz našeg malog voćnjaka.


Razveselilo me kad sam vidjela da je nekoliko grmića aronije dobilo plodove!


Prve rajčice iz našeg vrta :) Ove cherry planiram sušiti na suncu i spremiti u  domaćem maslinovom ulju, a našla sam i super recept za pesto od sušenih rajčica.


Brala sam lavandu.



I usput poslikala ovo divno stvorenje - lastin rep :)


Od mačke Lu sam spašavala ovog jelenka kojemu su se toliko svidjeli moji bijeli nokti da me nije htio napustiti :D.


I Nera je bila raspoložena za foto sešn :*


Cuddle time!!! 


Bambusi u mom dvorištu već godinama rastu kao blesavi.


Kao i ovaj lijepi rogoz.


Sunce pruža zadnje zrake prije zalaska :)


Pozdravljam vas i pitam, što ste radile ovaj mjesec? Jeste se odmarale /kupale/ sunčale ili tek idete na ljetovanje? 

P.S. kako vam se sviđaju ove fotke? Da li vam fali kozmetike i malo tih "ženskih" stvari? Ja sam se nećkala da li da ubacim i takve fotke u mjesec u slikama, ali nekako su mi draže ove, osobne fotografije jer smatram da se na taj način malo odmaramo od recenzija koje znaju biti suhoparne. Slobodno mi recite vaše mišljenje!

63 komentara:

  1. Divan post :))
    Zavidim na lavandi i maslinovom ulju!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      P.S. Živim u Slavoniji pa su lavanda i maslinovo ulje lijepi podsjetnik na more :D

      Izbriši
  2. Voce, povrce, priroda i zivotinje :) Sve sto je potrebno za uzivanje u zivotu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, život je lijep kada znaš uživati u malim stvarima i biti zahvalan na onom što imaš :)

      Izbriši
  3. Super post! Nastavi ovako! ;) Sve mi se sviđa osim jelenka. :D Ajme ne volin bube nikako. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, jelenko nikako! A ja ti baš volim bubice i žao mi ih je ubijati, posebno ove lijepe (dobro, meni su lijepe), bojim se samo stršljena zbog alergije, a ne volim komarce, muhe, žohare i slične bube :)

      Izbriši
  4. Men' se čini da si samo pppaaapalaaa :D

    I slažem se sa Majom i komentarom iznad, bljak bube :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, kriva sam! Šta ću kada volim papat :D

      Izbriši
  5. Prelepe su slike. Bube su prelepe ali i malo zastrasujuce. Zelim ja da imam gde da berem lavandu. Planiram da odem nap ijacu da kupim koju saksiju lavande za terasu. Gde si nabavila bambus koji imas u dvoristu? Da imam dvoriste sigurno bih i ja zelela bambus. I prelepa si na poslednjoj slici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Uf, bambus je daaavno, davno posađen, prvo ga je imao moj stric pa mu se previše proširio i onda je nama dao nekoliko stabljika koje samo upikneš u zemlju, zaliješ i on ti se sam širi i pravi ogromne visoke grmove. A stric ga je dobio od prijatelja iz Opatije.

      Ako nemaš vrt,a želiš bambus, kod nas u cvjećarnama je znalo biti za kupiti malih bambusa (tzv. sretni bambus)u teglicama u lijepim oblicima, nisu u zemlju posađeni nego u spužvici koja se natopi vodom, ovko nešto http://zelenillo.blogspot.com/2008/02/lucky-bamboosreni-bambus.html

      Izbriši
  6. Jako lijepe sličice! Životinjice su ti super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, divne slike. Što sam radila ovaj mjesec? Opraštala se od Berlina, tugovala, smijala, shoppnigirala, jednom rječju živila život. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Mirna! Ti si imala zanimljiv mjesec, definitivno, pogotovo oni gradići što si ih slikala, a ovaj zadnji tvoj shopping, divota! To je život :D

      Izbriši
  8. super su slikice! :) vrlo hrabro druženje s jelenkom! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš si uživala ovaj mjesec, puno zelenila, fine hrane, i taman se zabuljim u tvoje noktiće i ugledam onu strašnu bubu !!!
    Mrzim kukce .D

    Predivne fotke i post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, noktići su odvukli pažnju od bubice :))

      Izbriši
  10. Krasne slike,sve osim kukca,panicno se bojim SVIH kukaca,mislim da bi umrla da mi ovako stoji na ruci..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne bi, baš je sladak, još onako kada se sa nogicama uhvati za kožu :D Vidiš koja sam ja frikuša :))

      Izbriši
  11. Ja volim ovekve postove, papicu pogotovo... hm, bube... sve može proći osim skakavaca i stonoga... padam u šok ukoliko ugledam skakavca... :)
    Još jednom, dobar provod i mirno more :

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čudan odabir buba kojih se bojiš :) iako ne diram stonoge jer su njihove dlačice jaki alergen.

      Hvala ti :D

      Izbriši
  12. Ajme svašta zanimljivog kod tebe raste *.* Mi isto imamo veliki vrt i voćnjak tako da i ja uživam u ljetnim plodovima i hladovini, a ljetovanje tek slijedi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divno je imati veliki vrt u kojemu možeš uživati :D

      Uživaj na ljetovanju :)

      Izbriši
  13. Aaaa, jelenko! *bjež glavom bez obzira* Kada vidim ovako velike insekte koža mi se naježi kao da hoda po meni, zbilja se ne bojim životinja, prilično sam racionalna po tom pitanju ali ti veliki insekti me čine totalnom 'girly girl' koja vrišti i bježi iz prostorije! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A razumijem i tebe i većinu ostalih, neke bube (pogotovo velike) izazivaju nelagodu kod ljudi, ali mene nije strah onih koje su bezopasne (ne grizu, nisu otrovne).

      Izbriši
  14. Super post i super ti je bio mjesec :) Jako mi se dopada šešir, obožavam te velike šešire s velikim obodima :D
    Imaš bambuse u vrtu? Cool!! neću spominjati McDonald's, neću, neću... Svako toliko se počastim tim junk foodom jer mi fali... Pogotovo ov enjihove salate koje obožavam s preljevom od jogurta, pa Cheese, pa sladoled, pa pita s sladoledom... Neću misliti na torticu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, salate njihove obožavam, tako su fine, osvježavajuće i hrskave i sladolede a ona čokoladna torta sa sladoledom u sredini, čista uživancija :D

      Izbriši
  15. Ajme jelenko, ja bi vjerojatno vrištala da mi se nađe na ruci :) čak mi je i fotka bila bolna za gledati haha
    Ja glasam da ubaciš i ovakve postove, malo osobnije prirode, daju dobar kontrast i unose dozu raznovrsnosti na blogu, a to mi se sviđa :)) želim ti suuuuper provod na moru, lijepo vrijeme i toplo more :D

    Uz ovoliki bambus samo ti još fali jedna panda u vrtu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Matea :) onda nastavljam sa takvim postovima u budućnosti :)


      Da, baš bi bilo fora imati pandu :D

      Izbriši
  16. Meni su ovi postovi najdraži :D I moji su isto ovako puni hrane :P
    Odmori se malo i za nas, ja vapim više za odmorom i morem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Neira, znači ima nas više koje volimo papati :)

      Izbriši
  17. Odgovori
    1. Hehe, da, to obično tako bude sa takvom vrstom postova :D

      Izbriši
  18. Ja često spašavam gliste, tako da razumijem spašavanje buba :D Moj dragi je na moru iz vode spašavao pčelu, plivao je s njom na ruci do plaže i ostavio je na ručniku, ali je svejedno crkila, jadničkica :D

    Njooooooooo!!! Pas se zove Nera!! Moja sestra se zove Nera i ima traume iz djetinjstva jer su je svi zezali, kad je išla u prvi razred osnovne, pas u udžbeniku se zvao Nera pa je to bila opća katastrofa :D

    Divan post, slažem se da ne treba biti kozmetiku. Mogla si slobodno i više fotaka ubaciti! I sviđa mi se peep u Petite na zadnjoj fotki, divna je ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Spašavao je pčelicu :D Jako lijepo od njega!

      A psa je tako nazvao moj brat dok je bio mali, zato što je crna :) nadam se da seka više nema traume :)

      Hvala ti draga :))

      Izbriši
  19. Lijepe fotke :)). Ne treba u svemu biti beauty stvari :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđaju ovakvi postovi :)

      Izbriši
  20. Obožavam lignje, da se mene pita preživljavala bi na njima mjesecima hahaha :D
    Bube brrrrrrr, samo sam skrolala dalje :D a pesek je preprepresladak!

    Divna si na zadnjoj fotki!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Oooodličan post! Morat ćeš mi proslijedit recept za pesto, obožavam pome (rajčice) na sve načine!

    OdgovoriIzbriši
  22. Odgovori
    1. :) nije pametno u ovo doba noći čitati ovaj post :D i mene hvata glad :))

      Izbriši
  23. Prelepe slike i ti si preslatka :)
    Samo mi se ne sviđa ona buba aaaa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Buba se nikom ne sviđa, šmrc :D

      Izbriši
  24. woooow, super slike, jedan od najzanimljivij postova u slikama. moj zaključak je da je tebiiii divnooo. i da prekrasno provodiš ovo ljeto :*

    OdgovoriIzbriši
  25. Paaa neki dan smo komentarisali junske slike :D prebrzo juli prodje, nemoguce!
    I ne mozes mi ovo raditi, pa sve hraaaana, preukusna hrana, jos ovaj domaci paradajz.. joooj! Od junk food-a do voca i povrca, sve mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, strašno vrijeme leti! Hehe, a moram malo staviti i slike hrane :))

      Izbriši
  26. Divno divno <3 Morat ću u McDreck isprobati još i taj sandwich i onda od sutra više ne idem tamo. Inače, McD mi je blizu teretane, volim se nagraditi za uloženi trud. I to često. :D Baš sam uživala dok sam gledala slike, totalno sam putovala njima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, McDreck, to još nisam čula :DD

      Naravno da se moraš nagraditi, ali kud ga stave blizu teretane, nisu oni ni ludi :D

      Izbriši
  27. Super su ti slikice i svaka čast na hrabrosti jer ja tom jelenku ne bih prišla ni na metar :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Nije mi potrebna hrabrost jer ja bube baš, baš volim :) i uvijek ih spašavam, čak ni pauke ne ubijam :D

      Izbriši
  28. Ovakve fotke su totalno za mjesečno izvješće jer kozmetike ima u ostatku postova :)) Predivne su ti fotke, pogotovo lavanda i životinje :) Uživaj na odmoru! Ja se kupam, izlazim i bavim se diplomskim i moram se vratiti pisati blog jer sam ga skroz zapostavila..

    OdgovoriIzbriši
  29. Jel imaš ti instagram? Jel ako nemaš trebaš si ga napravit zbog ovakvih fotki!
    Super :D

    Najdraža mi je ova tvoja zadnja 'tajanstvena' fotka i ona sa jelenkom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti još jednom na lijepom komentaru :)

      Nemam Instagram, ali ozbiljno razmišljam o tome. To ti je kod mene veliki misaoni proces :D Nisam nikada niti imala Fejs sve do nedavno kad su me ostale blogerice počele nagovarati da otvorim stranicu :DD

      Izbriši
    2. Razmisli onda ozbiljno hehe :D
      Ja sam instač isto nedavno otvorila, a sprečavalo me to što nisam imala android mobitel, no kad sam ga dobila...znalo se kaj ću prvo napravit :D

      Izbriši