Green Girl - My own gentleman (ulje za čišćenje lica)

ponedjeljak, srpnja 08, 2013

Prije nekog vremena Martina s bloga Dear Skin organizirala je nagradni natječaj "Podijeli recept" a radilo se o domaćim pripravcima za njegu ruku. I tako je među mnogim divnim receptima Green Girl link na njenu FB stranicu (koja je bila jedna od članica žirija :D) izabrala upravo moj :)) Nakon toga sam mogla birati koji god proizvod želim i draga Martina mi ga je poslala. A izabrala sam dugo željeni preparat za čišćenje lica čiji me naziv odmah na prvu oduševio :D.

A oduševilo me i to što se radi o ulju. Divnom ulju, odnosno mješavini suncokretovog ulja i ricinusovog ulja, a ja ulja OBOŽAVAM :).

Cijena ovog proizvoda je 80 kuna za 200 mililitara.
Sastav: Biljno ulje suncokret, biljno ulje ricinus, polysorbat i miris a kako je Green Girl navela, proizvod nije potpuno prirodan jer sadrži sintetski emulgator.
Ovo ulje koristim navečer, za skidanje šminke i u tu svrhu se pokazao fantastičan jer skida čak i tuš i maskaru bez problema, a nježan je za oči. 

Ono što me još oduševilo jest način korištenja ovog proizvoda. 
Koristi se tako da se u dlan istisne par pumpica ulja, meni su dosta 2 pumpice za cijelo lice i vrat, razmaže se po licu. Potom mokrim dlanovima još jednom pređete po licu i tu slijedi čarolija - ulje se pretvori u mlijeko! Nevjerojatno! Nakon toga samo umijete lice i čisti ste kao suza, a koža je fina, mekana i nahranjena, no ni malo masna. 

A miris? Pa divan je, meni miriši po žvakaćama, onim dječjim, možda po čunga lungi, ne znam :) a dobri nosevi će nanjušiti i miris mješavine ulja. Sve u svemu, miris nije intenzivan i brzo nestaje s kože.
A okus? Paaa nije tako divan, pomalo je gorak :D I ne, nisam namjerno išla probati ovaj proizvod nego ne mogu zatvoriti usta niti dok skidam šminku, već moram pričati, ponekad pjevati i tako :D.


Stvarno sam oduševljena ovim proizvodom i super mi je što sam zapostavila sve ostale preparate za skidanje šminke i sad umjesto 3-4 preparata koristim (većinom) samo ovaj , što je posebno odlično onih dana kada vam se ne da provesti 100 godina u kupaonici a kao i ja imate grižnju savjesti ako ne skinete i zadnju trunku šminke s lica :).

Svakako škicnite ovaj proizvod jer ga od srca preporučujem i znam da moje druženje s Green Girl - prirodnom aromakozmetikom neće završiti samo na ovom proizvodu :).

P.S. nagrađene recepte možete pogledati ovdje.

Jeste probali Green Girl prirodnu aromakozmetiku? Što mislite o ovom đentlmenu :D?

Broj komentara: 36:

  1. Nisam ništa probala od GG, ali imam sličan proizvod od zimzelene i slazem se da ove emulzije za skidanje šminke totalno bace u drugi plan ostale proizvode za ciscenje sminke ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja nisam ništa probala od Zimzelene kozmetike ali svidjela mi se ona krema a sjetila sam se i da si recenzirala ulje, pa sam sad još jednom pročitala recenziju. Vidim da je isti princip, samo malo drugačija ulja. Vrijedi i to probati :)

      Izbriši
  2. Predivno zvuči ovo ulje, rado bih ga probala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je predivno :) škicni Green Girl FB stranicu, ima puno puno divnih proizvoda

      Izbriši
  3. Zvuči baš zanimljivo i drugačije od ostatka takvih proizvoda.. na sve strane čitam o GG pa bi trebala malo bolje proučiti što sve nudi... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. čini mi se da ovaj miriše bolje od zimzelene pa možda ipak njega isprobam iako je 20 kn skuplji
    volim taj način skidanja šminke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ne znam kako zimzelena miriši, ali mene miris ovog ulja tako podsjeća na žvakaće gume :) i baš je slatkast a opet nije intenzivan :)

      Izbriši
  5. Nisam ga probala, ali stvarno odlično zvuči, baš bi ga voljela isprobati. Pogotovo jer uvijek muku mučim sa skidanjem tuša i maskare :D

    Btw, i ja pjevam dok skidam šminku haha :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako budeš imala priliku, ne propusti ga probati :)

      A onda i ti znaš kakvog su skidači šminke okusa :D

      Izbriši
    2. Hehe itekako, a tek kakvog su okusa šamponi... :D

      Izbriši
  6. nisam ništa probala,ali planiram. ovo ulje ooodlično zvuči :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja sve što stavljam na lice redovito probam:D Nisam još isprobala, za sada za skidanje šminke koristim Avene micelarnu, ali ovaj miris žvake me osvojio na prvu:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A miris žvake :) to ti je moj osobni doživljaj, čitala sam na Beauty& Mess recenziju ovog skidača pa su rekli da im poznato miriši, a ne znaju po čemu... eto, meni miriši na žvakaće, tko zna na što tebi može mirišati :D

      Izbriši
    2. da, procitala sam njihov post. skroz sam slaba na mirise i odmah bi ga narucila da ga isprobam :)

      Izbriši
  8. Deluje super! :) Nisam nikad probala tako nešto...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, baš je fora, posebno taj doživljaj skidanja, kada se iz ulja pretvori u mlijeko :D

      Izbriši
  9. Čestitam na nagradi! Ovo stvarno djeluje super. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni ovo zvuci sjajno :) Bas bih volela da probam :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim uljne čistače jer jedino njima vjerujem da osim što fino očiste kožu ju usput i njeguju ;) Puno se u zadnje vrijeme poriča o njezinoj kozmetici a meni je iz opisa proizvoda na njenoj FB stranici nekako najviše za oko zapela kremica za područje oko očiju jer je radi po individualnim potrebama kože pa je samo pitanje vremana kada ću si nešto od nje naručiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene zanima ta krema kao i maska double or nothing :)

      Izbriši
  12. Hahaha, mogu samo zamisliti kako zijevaš dok skidaš make up :D

    Ja stisnem ko konj i oči i usta:))

    Uglavnom, drago mi je da si zadovoljna uljem , imam ga i ja :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ma ja ti ne mogu šutit ni 5 minuta :) puno proizvoda sam zbog toga slučajno isprobala :D

      Izbriši
  13. Privlači me :D mada znam da nisam za uljne varijante umivalica i mislim da mi vrag neće dati mira dok ju ne isprobam ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tako i ja, kad me nešto privuče, moram to probati, makar već unaprijed znam da mi neće odgovarati :)

      Izbriši
  14. Divota! Obožavam ulja, obožavam... Već sam i Martini rekla da moram probat ovaj skidač čim potrošim one moje ludosti koje imam, a imam ih koliko hoćeš! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako voliš ulja, stvarno će te oduševiti :) meni više nije tlaka skidati šminku ni u 3 ujutro, već uživam :D

      Izbriši
  15. GG mi ima stvarno super proizvode :)
    Ja za skidanje šminke koristim Nuxe micelarnu, ona mi je onako baš super blaga za oči i lice, ali ovo ulje zvuči super, pogotovo ovaj dio gdje e pretvara u mlijeko :)
    Čestitam na osvojenoj nagradi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još probala Nuxe micelarnu, ali čim je Nuxe mora da je dobro :)

      Ja sam baš ljubitelj ulja u svakom pogledu, i za kosu, tijelo, skidanje šminke, nekako mi najbolje odgovaraju :D

      Izbriši