Eucerin intenzivno hidratantna krema s 5 % ureje

četvrtak, srpnja 04, 2013

Evo napokon i recenzije ove divne, divne kreme :). Prošlo je mjesec dana otkad sam ju kupila i mislim da je sada pravo vrijeme da nešto napišem o njoj.


Prvo moram reći nešto o mojoj sramotnoj njezi kože prije nego sam počela koristiti ovu kremu.

Zašto sramotnoj? 

Pa ovako, obzirom da imam atopijski dermatitis i osjetljivu kožu, godinama me bilo strah isprobavati i ekspeimentirati s novim proizvodima. Jednostavno sam se držala onoga što mi je odgovaralo (ili sam barem do nedavno mislila da mi odgovara). Obično je to bila plava Nivea jer ju u kući uvijek imamo i koristimo ju i za lice, stopala, ruke, you name it, a čak i muški dio kućanstva posegne za njom :). Uz nju sam koristila i Becutan kremu jer je dovoljno masna, lijepo se razmazuje i divno miriši.

Doduše, imala sam fazu kad sam svaki mjesec kupovala neke kremice drogerijskog ranga ili uzimala mamine, ali naravno, niti jedna mi nije odgovarala, ili bi me koža zatezala ili pekla ili bi dobila alergijsku reakciju. Nakon toga sam odustala od probavanja i kupovanja novih kremica.

A onda, prošle zime, moja se koža počela buniti. Ima u tome nešto i činjenica što sam ušla u 25.-tu ali neko vrijeme mi je trebalo da otkrijem što je uzrok konstantnog crvenila koje se počelo pojavljivati po obrazima, ispod očiju i na lijevoj nazolabijalnoj brazdi.  I tako sam googlala i googlala i otkrila što bi mogao biti uzrok- korištenje kortikosteroida uz neke druge komponente- hladno vrijeme, vjetar, suhi zrak. Kortikosteroide inače  koristim godinama zbog svog atopijskog dermatitisa, naravno, ne na dnevnoj bazi, ali jednom mjesečno sigurno, a nekad i više puta.

I tako sam ja u tom periodu izbacila sve preparate koje sam tada koristila, ponovno googlala i sastavila popis kremica koje bi mi mogle odgovarati. Nabavila testere i probavanje je počelo :).


I onda sam kupila Eucerinovu intenzivno hidratantnu kremu s 5 % ureje za njegu suhe i hrapave kože. I moja koža se preporodila. Doslovno.


Što kažu u Eucerinu?
  • intenzivno hidratizira i štiti
  • smanjuje hrapavost kože
  • odvaja ljuske i rožnate nakupine
  • koža postaje glatka i podatna
  • ublažuje nadražaj na svrbež

I ja se u potpunosti sa svime slažem. 

U prvih 10 dana korištenja, crvenilo mi je potpuno nestalo a ono što me još više razveselilo jest činjenica da više nemam suhih dijelova! Niti jedne ljuskice, ni između obrva, ni po nosu, ni po bradi :D. Koža me ne zateže, nahranjena je cijeli dan i ne mogu prestati pipkati se po licu, jer je mekano od jutra do večeri i onda ponovno od večeri do jutra :)). I važno je naglasiti kako šminka na nju odlično sjeda i čini mi se da mi zbog nje podloga duže vremena traje, čak i po ovim nesnosnim vrućinama.

Na  drugoj slici je samo lagano razmazana prstima, nije se još upila u kožu.
Tekstura ove kreme je jako, jako čudna. Na prvu, kada ju uzmem prstima, imam osjećaj kao da je masna, ali taj osjećaj vrlo brzo nestane, čim ju malo protrljam prstima. U sekundi se iz ove bijele boje pretvori u bezbojnu o.O. U kožu se upije odmah te ne ostavlja apsolutno nikakav sjaj, već samo osjećaj nahranjene, mekane kože koji traje sve dok ne očistim lice. Zbog tako lagane a bogate teksture potrebno je vrlo malo proizvoda, meni otprilike veličina dva zrna graška za cijelo lice. 

Što se tiče mirisa, ja rekla bih da nema nikakav miris, ali ako baš dobro pomirišite, osjeti se nekakav, jedva primjetan, blagi miris, koji ne miriši na ništa umjetno, već baš nekako čisto, dermatološki :)).


Cijena ove kreme je 102,68 kn za 75 mililitara.

Kremu bih preporučila svima s izrazito suhom, dehidriranom kožom koja brzo gubi vlagu, hrapava je, ljuska se i zateže, kao i onima s osjetljivom kožom, sklonom alergijskim reakcijama, svrbežu i crvenilu.


Već vidim da ću ovu kremu koristiti godinama, sve dok ju ili ne izbace iz prodaje ili ne pronađem nešto što mi još više odgovara :). A u budućnosti planiram kupiti još par njihovih proizvoda namijenjenih isključivo za njegu atopične kože.

Jeste probali ovu kremu ili koje druge Eucerinove proizvode? Imate li problema sa alergijama, crvenilom, suhom kožom i kako te probleme rješavate?

Broj komentara: 35:

  1. Danas je Eucerin dan :D.
    Krema deluje veoma interesantno,medjutim meni treba nesto za normalno kozu, samo da hidrira. Kada potrosim ovu koju imam pogledacu sta imaju :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sad vidim da si ti Eucerin recenzirala, za malo drugačiju njegu, ali neka si, treba i toga na beauty blogovima :)

      Pogledaj malo Eucerin proizvode, imaju hrpu stvari, ne samo za suhu kožu :D ali pretpostavljam da ti to sve već znaš :)

      Izbriši
  2. Ovu kremu je moja mama dugo koristila, malo sam joj krala i bila mi je super za zimu.

    Super recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene baš zanima kako će mi odgovarati zimi jer mi je tad koža naravno, još u gorem stanju :)

      Izbriši
  3. Divan post draga, i za mene (odnosno mog decka) od velike koristi :)

    Decko mi se muci sa dehidriranom i izrazito suvom kozom sklonom crvenilu i perutanjem tokom cele godine. Jedina krema koja je uspela da mu stanje drzi pod kontrolom je VICHY AQUALIA THERMAL RICH :)
    Njemu cu preporuciti ovu Eucerin, a tebi mogu da predlozim da ako ikada pozelis da probas nesto drugo pokusas sa ovom kremom. Njemu jako pomaze :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na lijepom komentaru i na preporuci, svakako ću probati nabaviti tester <3

      Izbriši
  4. Ova krema nije za mene jer srećom nemam tih problema, ali sviđa mi se post kao i uvek i drago mi je da si pronašla ono što ti odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je Eucerin spasio lice, doslovno :) kad sam se doselila na more odjednom mi se koža pogoršala i počeli su mi je javljati prištići i crvenilo kojih se nikako nisam mogla rješiti. I onda sam, nakon svega i svačega probala Eucerin i spasila se :) Blaženi bili haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto vidiš, očito je Eucerin dušu dao za crvenilo :)) Drago mi je da ti se koža oporavila :) jer koliko sam uspjela vidjeti imaš lijepu kožu (sjećam se ja one slike bez šminke :D).

      Izbriši
    2. Hvala ti :)) uspjela se skroz popraviti iako još uvijek imam periode kad malo podivlja (prokleta zima), ali u principu više nemam nikakvih većih problema (aleluja) :D

      Izbriši
    3. A normalno je da u nekim periodima podivlja, meni otkad sam prestala uzimati Yasmin podivlja pred menstruaciju, ali ništa strašno, par prištića koji se nakon 3-4 dana povuku :)

      Izbriši
  6. ajde super da je djelovalo...meni je trenutno koža u stanju mirovanje pa je ne diram:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam probala tu kremu, ali probala sam Eucerinovo mlijeko za tijelo sa ureom i meni nije odgovaralo jer je bilo premasno. Trenutno koristim njihov losion za osjetljivu kožu sa enzimskom zaštitom koji je baš za kožu sklonu alergijskim reakcijama i zasad mi je super. Ja se držim svoje A-derma Exomega kreme za lice kao pijan plota jer sam nakon silnih isprobavanja našla nešto što mi je stvarno odgovaralo. A u periodima kad mi je koža stvarno jako suha super mi je i D'oliva krema za suhu i osjetljivu kožu. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da, ti nemaš tako jako suhu kožu kao ja, znaš da je meni u zimi katastrofa. Mogla bih probati to mlijeko sa ureom :) i zanima me ta exomega krema :D

      Izbriši
  8. Baš mi je drago šta si našla svoju kremu! A još mi je draže za ovaj detalj s Becutanom - ja sam je godinama koristila kao noćnu kremu. Obožavam Becutan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Lenka <3 A Becutan nisam potpuno izbacila, i dalje ga kupujem jer obožavam njegov miris i mažem s njim ruke, stopala, laktove...

      Izbriši
  9. Drago mi je da te odusevila jer sam i sama velika ljubiteljica Eucerina samo druge kreme ! I sram te bilo sto si zanemarivala lice... ne to vise raditi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) nisam ga baš zanemarivala nego mi je ona oskudnja njega bila dovoljna, nikad nisam imala prištiće niti bilo kakve probleme dok sam koristila Niveu i Becutan, bilo mi je bitno samo da je krema dovoljno masna i da ne dobijem alergiju od nje. Ali s obzirom na godine i probleme koji su mi se počeli pojavljivati morala sam promijeniti njegu :))

      Izbriši
  10. Super post :)
    Drago mi je da si našla kremicu koja ti odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Inače imam poprilično zahvalnu kožu, ali problemni uvijek nastaju u zimskim mjesecima kada mi se nos nikako ne prestaje ljuštiti. Od početka zime pa sve do toplijih proljetnih dana. Živi užas.

    Nisam isprobala ovu kremicu niti išta od Eucerina, no ova recenzija definitivno ide u bookmarks bar do hladnijih dana kada je kupujem! Hvala ti za ovo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ju svakako uzeti za zimu, ili barem nabavi testere da vidiš kako ti odgovara. Meni je stvarno pomogla što se tiče ljuštenja kože, ako ništa drugo možeš ju koristiti i samo na tim dijelovima koji su ti suhi :))

      Izbriši
  12. Super recenzija! Nisam probala ovu kremu ali ću svakako zapisati na papir i čekirati je na zimu, trenutno mi ne treba. :D A muke po dermatitisu, što da ti kažem, suosjećam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako razmisli za zimu :)

      Žao mi je što i ti imaš dermatitis, eto bar se razumijemo :))

      Izbriši
  13. Prosljedila sam ovaj post na 2-3 adrese curama za koje znam da im ovakvo što treba!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :) nadam se da će im pomoći :D

      Izbriši
  14. Nisam probala ovu od Eucerina, ali imam isti problem kao i ti s dermatitisom i ne rijetko sam morala korisiti kortikosteroide, ali hvala bogu na licu to više ne moram. Probala sam razne kreme i to od drogerijskih do onih u ljekarnama, al s obzirom na našu problematiku evo osvrt na ljekarničke :) Sve su mi kreme bile više manje ok (ok znači da suzbija u većoj ili manjoj mjeri posljedice atopične kože, one estetske vidljive posljedice. Dok za svrbež neće pomoći ni jedna krema koja ima izričito tu namjernu i 90 % njih ima kortikosteroide. Da ne duljim, ne znam sva imena krema koje sam probala, al evo Vichy mi nije bilo neki wow, dok Avene je ok, ali nije to to. Jest da je sve super i nema suhoće i sl...ali ja kad got prstom dotaknem svoje lice malo jače ili ujutro kad se umijem pređem ručnikom moje lice izgleda kao da me neko zašamarao kako je crveno. Ako tražiš neku ugodnu, bogatu kremu malo masnije teksture (preporučam za noć i u kriznim situacijama) uzmi si La Roche Posay lipikar!! Ja sam to kupila malome jer je imao malo suše ličeko i prištiće u prvim mjesecima života i sve je nestalo, mali blista a ja obožavam tu kremu jer znam da moja osjetljiva atopična koža žudi za njom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam Lipikar i odgovarala mi je, hvala ti što si me podsjetila :) Da, ni meni Vichy baš nije pokazao neke zadivljujuće rezultate, barem što se krema za lice tiče :)

      Izbriši
  15. I još neki tipsovi za suhe kao što sam ja :) Probajte s nevenovom masti, naravno samo lokalno. Ima jedna super krema od Nivee, dječja, toliko je bogata, ustvari je maslac s sheea i ne znam još kojim sastojcima, Intenzivna Krema se zove, ja bi je pojela kako ima lijepu teksturu, ali je jako masna, tako da znate, ako tražite nešto takvo. A i hvala bogu sad je in sve home made, ne bih izdvojila ni jedan brend posebno, ali da se naći čak i po narudžbu rade ono što vam treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm.. bacit ću oko na tu dječju niveu, znam da su izbacili one nove sufflee s shea maslacem i nisam ni to još probala, nekako u zadnje vrijeme ne posežem baš za niveom :)

      Izbriši
  16. Imamo isti problem s kožom pa ti preporučam losion za tijelo COMPLETE REPAIR Losion s 10% ureje + Aquaporin tehnologija 250ml ili 400ml (plava linija) Ja sam prezadovoljna s losionom,odličan je. :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hej, ja sam si ju baš danas kupila, i zanima me koliko si ju ti često mazala? Inače, odličan članak, ja nemam baš problema s kožom nego mi se samo na nekim dijelovima malo ljušti što mi smeta kada nanosim puder, nadam se da će mi pomoći. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ova krema mi zvuci dobro, imam osjetljivu, suhu kozu koja zateže..A zna li netko kako navedena krema djeluje na pristice?

    OdgovoriIzbriši