CHAPTER piling za tijelo kokos & monoi

ponedjeljak, srpnja 01, 2013


Nedavno sam potrošila jedan od najdražih pilinga za tijelo, Aldo Vandini sensitive piling i planirala sam ga ponovno kupiti, a onda sam u Kozmu naletjela na stalak s ovim novim Chapter proizvodima i nekoliko vrsti pilinga za tijelo. Nisam previše razmišljala jer plava bočica + miris kokosa i monoi ulja jednostavno vrište: ljetooo!




"Up on a hill grew a unique tree with a long and thin trunk. Nobody had seen such a tree and strange fruits dropped out of it. After the first taste of the fruit, the tree was called the coconut tree, because of the sweetness."

Svaki njihov proizvod na ambalaži ima neku kratku priču i to mi je baš slatko :).


Cijena ovog pilinga je 30 kuna za 200 mililitara proizvoda.

Tekstura ovog proizvoda je prilično tekuća i mislim da će se zbog toga brže trošiti od Aldo Vandini pilinga koji je bio gušće tekstre ali i imao nešto grublja zrnca.

Osobno me niti malo ne smeta što ovaj piling ima sitna, nježna zrnca jer to znači da ga mogu koristiti praktički svakodnevno bez straha od iritacije kože.


Što se tiče mirisa, mogu reći da sam očekivala mrvicu više! Miris kokosa nije intenzivan kako sam ja sebi zamišljala  i nekako više dominira Monoi, ali miris je lijep, ugodan i stvarno miriše na ljeto i plažu. Nije toliko dugotrajan na koži kao što je to bio slučaj sa Vandinijevim pilingom, ali opet, nakon pilinga obavezno hidratiziram kožu pa niti to nije presudno.


Ono što bih mogla navesti kao minus ovom proizvodu jest hrpa štetnih sastojaka koje sadrži. Ja sam tek u zadnje vrijeme počela na sastojke obraćati pažnju, ali opet dok sam u shoppingu, bez razmišljanja ubacim proizvod u košaricu i tek kada dođem kući "prostudiram" cijeli proizvod, loša navika, znam,  ali nadam se da ću ju uskoro promijeniti. No, s obzirom da se radi o pilingu koji se ispire vodom smatram da ovi sastojci nisu u tolikoj mjeri štetni kao npr. oni u kremama ili losionima.


Osim ovog pilinga možete pronaći i one s mirisom ličija i lotusa, acai bobica i hibiskusa, breskve i orhideje te bobica (pretpostavljam šumskih :D) i amarilisa.

Jeste probali već Chapter proizvode? Koji vam se miris čini najprivlačnijim?

Broj komentara: 27:

  1. Obožavam kokos!! Ali mi stvarno nije jasno zašto su u tako malo sastojaka natrpali sve one koji su štetni -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ja sam se lagano šokirala! Ovo mi je prvi njihov proizvod i baš me zanima jel i sa ostalima tako.

      Izbriši
  2. Šteta što ima slab miris a i dosta štetnih sastojaka, mada ja retko kad gledam sastojke, nisam navikla :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sastojci su najveći minus. A miris nije baš slab, samo nije onako intenzivan kakav sam ja mislila da će biti, nedostaje mi malo više mirisa kokosa u njemu :)

      Izbriši
  3. Nisam probala. Ja volim vise grublja zrnca. Onda imam osjecaj da sam nesto napravila. Moj najdrazi je Lilith prirodna kozmetika secerni scrub. Jedva cekam ponovno ga naruciti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram onda i ja čekirati Lilith kozmetiku :) Ja volim grublja zrnca zimi jer rjeđe radim piling, ljeti zbog depilacije (kako bih sprječila urastanje) i zbog nanošenja proizvoda za samotamnjenje često koristim piling, otprilike svaki drugi dan na područjima gdje se depiliram pa mi onda i ova sitnija zrnca odgovaraju :)

      Izbriši
  4. obožavam miris kokosa i monoi-ja, ali mi tekstura djeluje prerijetko, mislim da preskačem :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, dosta je rijedak, nije onako gelast i gust kako to inače biva kod pilinga :)

      Izbriši
  5. Nisam probala jer još uvijek nekako nemam naviku posjete Kozmu iako imaju dosta šaroliku ponudu i niz proizvoda koje nema (meni najdraži) dm... Kod pilinga i ja volim nešto grublja zrnca i kompaktniji proizvod pa ne znam jer bi me ovaj baš oduševio... ali, na ambalažu i miris bi definitivno "pala" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klasična boljka nas žena :) I ja sam isto pala na ambalažu i činjenicu da miriši na kokos & monoi, ali više mi je odgovarao Aldo Vandini piling :)

      Izbriši
  6. Meni je najdrazi Loccitane piling:)ove skicam duze vrijeme ali sam neodlucna,pomogla si mi,mislim da ga preskacem..

    OdgovoriIzbriši
  7. Kokos je moj omoljeni ljetni miris i sad bih i ja ovo samo radi mirisa :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čim naletim na nešto s mirisom kokosa, kupujem, i meni je to najdraži ljetni miris :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam probala, ali obožavam i kokos i monoi :D
    Inače sam za malo grublja zrnca za piling, treba ovu staru kožu skinuti s sebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da voliš kokos i monoi i nećeš vjerovati, kad sam ga kupovala, pomislila sam, ovo bi se Sari moglo svidjeti :D

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. I mene je odmah na prvu privukao kokos :)

      Izbriši
  11. Opet ja, samo da ti javim da sam te tegala na svom blogu pa ukoliko imas volje... ;) http://5foot7andbambieyes.blogspot.com/2013/07/the-beauty-blogger-tag.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga :)) budem za vikend napravila post, sad sam malo u gužvi jer u četvrtak imam ispit, ali bit će, baš mi se sviđa ideja :D

      Izbriši
  12. AMAZING!
    Would you like to follow each other?! Let me know!!
    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?ref=hl

    OdgovoriIzbriši
  13. Volim miris kokosa, ali šteta za štetne sastojke. I ja isto kao i ti tek nakon što nešto kupim krenem u proučavanje sastojaka a svaki put sama sebi obećam da ću sve dobro proučiti prije kupovine! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš šteta za sastojke. Vidjela sam i da je Balea izbacila neki novi piling za tijelo, pa vrijedi pogledati :)

      Izbriši