23 questions ili što muškarci znaju o kozmetici?

petak, srpnja 19, 2013

Ovih dana nisam toliko aktivna na blogu, čitam nove postove svojih kolegica i odgovaram na vaše komentare, ali nisam imala vremena u miru sjesti i napisati post, pa ću se danas odužiti sa jednim, malo drugačijim postom i nadam se da će vam se svidjeti.





Jučer sam došla na ideju  da dragom priredim jedan kviz kad se vrati sa posla, čisto da vidim koliko on zna o tipičnim ženskim stvarima. Sastavila sam pitanja i ruku na srce, vjerujem da na neka pitanja ne znaju odgovoriti niti žene  i mogu vam reći da sam se čak iznenadila sa njegovim odgovorima :) nije loše, nije loše....

1. Što je to tuš?

To ti je ono za mazanje očiju, može biti samo crne boje.

2. Što je bockalica?

Hmmmm, nikad čuo. Mislim da služi za crtanje linija, jako je mala ta spravica.

3. Što je blendanje?

Sjenčanje očiju.

4. Što je to primer/baza?

To je prva podloga, služi za nanošenje drugih slojeva.

5. Što je bronzer?

To je puder, brončani puder, stavlja se samo na (pokazuje prstom na taj dio lica) - jagodične kosti.

6. Što je shimmer?

Ne znam i ne želim pogađati, ne pada mi ništa na pamet.

7. Konturiranje?

Šminkanje u slojevima, stavljanje sepa i fasade :DD

8. Što znači mat?

Boja bez laka (uh, ti autoljupci :D)

9. Što znači da se proizvod trusi?

Paaa nešto se runi?

10. Top coat?

Završni sloj, za usta.

11. Smokey eyes?

Ovo je lagano, dimljene oči - kad ti uđe dim u oči pa su crvene :DD

12. Gel eyeliner?

Gel za oči, služi za učvršćivanje trepavica, učvrščivač.

13. Piling?

E to znam, to je struganje mrtvih stanica kože.

14. Termalna voda?

Ufff, kakve to veze ima sa šminkom?
To je topla voda iz zemlje, bogata mineralima, služi za liječenje, kad to staviš imaš lijepše lice i tijelo.

15. Što znači komedogen?

Kome dođe gen?! Nešto si pobrkala, nije ti to za šminkanje.

16. Što je sjenilo?

Za sjenčati oči i lice.

17. Sjajilo?

A to znam, ono što stavljaš na usta, nije ruž, to je za sjajne čube :D

18. Što je waterline?

Čista logika, vodena linija. Nalazi se u oku, ne, ispod oka.

19. Iluminator?

Nešto svjetlucavo, šljokice, stavlja se na lice.

20. Korektor?

Služi za prikrivanje prištića i bubuljica.

21. Kamuflaža?

Služi za skrivanje nedostataka na licu.

22. Što je fiksator?

To se stavlja da se ne razmaže šminka, da ne otpadne fasada :D

23. Finiš?

Zvršni obračun, zaključak blagajne :D.

Dragi vas usrdno zamoljava da mu se ne smijete previše :D
Što mislite, da li je položio test? Od mene je dobio prolaz :)

P.S. Bilo bi zanimljivo kada bi i vi svojim muškićima postavile par pitanja, čisto da vidimo koliko znaju o stvarima koje mi obožavamo :D.

64 komentara:

  1. Odlično, mislim da je dragi svakako položio test, puno ih ne bi znalo ni toliko ali meni je odgovor na 7. pitanje o konturiranju definitivno najbolji. Nek se dragi ne ljuti ali nisam mogla da se ne smijem :D
    I ja se nekada naprosto začudim kada moj muž zna neke stvari u vezi šminke i šminkanja...ali to je valjda tako kad živiš s nekim tko je zaljubljen u šminku...ako ništa drugo bar znam da me sluša kad nešto pričam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, to je i mene nasmijalo, sep i fasada :DD

      Slažem se, moraju znati bar nešto kad toliko "trubimo" o tome, jednako kao što i mi znamo nešto i o autima, sportu, i njihovim zanimacijama :D

      Izbriši
  2. ja svom definitivno postavljam ova pitanja večeras :DDD i možda još koje dodam hihihi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, nadam se da ćeš napraviti post sa odgovorima :) slobodno dodaj, ja se nisam mogla sjetit šta bih ga više pitala :D

      Izbriši
  3. Haaha odlično mi je ovo.
    Ma super je, a i ko bi zapamtio sve te stvračice ima i nas žena pa sve ne znamo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D

      Zato sam se i začudila sa odgovorima, mislila sam da će sve totalno fulati :D

      Izbriši
  4. Ovo je odlično! Da definitivno je položio, svaka čast! Mislim da su pojmovi vezani uz kozmetiku muškarcima teški ko nuklearna fizika. Najbolji mi je odgovor pod brojem 14. Baš sam se nasmijala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Mona :)

      Mislim da će sad biti ponosan na sebe nakon vaših komentara :D

      Izbriši
  5. Haha, ovo je fenomenalno! :D Baš sam se nasmejala, ali bez ljutnje molim, moj muž mislim da ne bi znao ni pola pogođenih odgovora :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa post :)

      Pitaj ga malo, pa se možda iznenadiš, kao i ja :D

      Izbriši
  6. hahahahahahaha kako da se ne smijemo :D sep i fasada haha :D Ej otkad sam ja svom govorila sta je piling :D morat cu nekad i ostale stvari ispitat, odlicna ideja za post, iskupila si se! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ispitaj, ispitaj, bit će zanimljivo :D

      Drago mi je da sam se iskupila :))

      Izbriši
  7. ahahaha,predobri ste! :D e večeras ću ovo sve ispitati dečka,samo mislim da on neće imati pojma ništa osim što su sjenilo i sjajilo XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Možda se iznenadiš koliko zapravo zna :D

      Izbriši
  8. Ajme kako dobar post, baš sam se oduševila :)) bome ti je dragi dobar, ima itekakav prolaz, baš me zanima kako bi se moj snašao u ovim pitanjima :)) na 11 i 14 sam se baš fino nasmijala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Matea :)) Kažem da sam se i ja iznenadila, ispitaj i ti malo svog :D

      Izbriši
  9. Kako si se super sjetila. Odgovori su genijalni. Predobro! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti se sviđa ideja :))

      Izbriši
  10. Predobro, baš sam se fino nasmijala...idem vidit jel ovaj moj spreman za jedno ispitivanje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Samo ispituj, iako, nekako mi se čini da bi nakon ovoga puno muškaraca moglo biti ljuto na moju ideju :D

      Izbriši
  11. Hahahahaha možda posudim tvoja pitanja pa ispitam svog dečka :D :D Ajd nije ni loš. Makar moram primjetiti da dečki uvijek šminku zovu fasada itd., kao ne vole baš previše šminke. Intresting...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, fasada, žbuka, ma klasika.. Slobodno posudi pitanja :DD

      Izbriši
  12. Genijalan post, umrla sam od smijeha... ideja je odlicna :-) Svaka cast dragome, mislim da smo on i ja tu negdje ( on je mozda i bolji) jer ja za neke stvari nemam pojma sto su ... :/ Ali valjda me budes ti naucila da se ne sramotim po svijetu ... trep, trep :-)
    I da,cestitke na novom pocetku...zivot s dragim je uvijek avantura :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Ivana :))

      Nema problema, možda sam trebala staviti i točne odgovore :D I kakvo sramoćenje po svijetu :) više se ja valjda sramotim sa tim silnim makeup vokabularom kada pričam sa ostatkom svijeta koji nije zaluđen kozmetikom :DD

      Izbriši
  13. 10. Top coat? Završni sloj, za usta.

    hahhaah. na ovo sam se baš nasmijala. ovo je super ideja. neki blogerska verzija jutuberskom boyfriend does my make up tagu!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš, nisam se toga ni sjetila, nešto slično je :)

      Da, završni sloj i to za usta, nadlak na usnama mora bit :D

      Izbriši
  14. hahahaha, dragi ti je bolji i od mene:D zakon post, idem nazvat dečka i pitat ga pitanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala ti :)) Vidim da će dečki nadrapati :DD

      Izbriši
  15. Šminkanje u slojevima, stavljanje sepa i fasade :DD
    Što znači komedogen?Kome dođe gen?! Nešto si pobrkala, nije ti to za šminkanje.
    Finiš?Zvršni obračun, zaključak blagajne :D.

    AHAHAHAHAHAHAHA :D Ova tri odgovora su mi najsmiješnija, drugi je najjači :D bože :D ahahaha :D Odličan, odličan post!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :D

      Cilj mi je bio nasmijati vas, malo smijeha nije na odmet :D

      Da, umrla sam na ovo pod 15. Ja ga pitam: "Što znači komedogen?" A on meni zbunjeno :"Kome dođe gen?? Hahaha :D

      Izbriši
  16. Hahahaha genijalac! Mnogo su mu dobri odgovori! :) Odlican post :)

    OdgovoriIzbriši
  17. ajme kako je dobaaaaaar :))))

    moj pola toga ne bi znao sigurno, zna što je puder, rumenilo, lak, ruž i sjajilo (ona mast koju stavljam na usta po njegovom :D)

    želim vam sretan zajednički život :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :)

      Kaže moja bolja polovica da nije ni on znao da je toliko dobar :DD

      Izbriši
  18. Hahahaha jooooj, mislim da ću i svom morati ovaj kviz dati da ispuni, ali dodat ću još neka pitanja :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Hahahahaha...pa ovo je mnooogooo smesno :D :D :D Citala sam svom decku i rekao mi je da ne razume zbog ceka se smejem, kad je sve tacno :D :D :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja sam naprosto oduševljena! Genijalan je, svaka čast :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marinica :) Drago mi je da ti se sviđa :D

      Izbriši
  21. hahahaha, genijalno, umirem od smijeha! poslala sam svom dragom pitanja na mail pa ću tu napisati najbolje odgovore, ali mislim da ću dobiti samo zbunjene upitnike :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, samo daj, baš me zanimaju odgovori :DD

      Izbriši
    2. evo, best of:

      bockalica - ona stvar kojom čupaš oko očiju, obrve
      termalna voda - hmmm, što nije to ona u Čatežu? :D :D
      konturiranje - kad ideš crtama po očima, onak crnim, da ih valjda osjenčaš

      :D :D

      Izbriši
    3. Ahahha, predobri odgovori :)

      Termalna voda u Čatežu :DD

      Izbriši
  22. hahaahahah, kako sam se nasmejala :)))
    odličan je post, dečku svaka čast,
    lepo si ga naučila :DDDDD
    moram ovo da probam sa svojim, da vidim
    da li će me obrukati :)))
    sjajan post zaista, lepo sam se zabavila :))

    OdgovoriIzbriši
  23. Odgovori
    1. :)) E pa baš mi je drago da smo te do suza nasmijali :D

      Izbriši
  24. 10. Top coat?

    Završni sloj, za usta.

    Uh, to ne bi bilo pametno! XD Dragi ti je prošao i kod mene, dobro se snašao i s onim što nije znao. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, dobro se snašao. Ako ništa drugo, bar je bilo zabavno :D

      Izbriši
  25. Odlična ideja i genijalan post! :)
    A ovo stavljanje sepa i fasade je najjače. hhh :D

    OdgovoriIzbriši
  26. Odlicna ideja, hvala sto si nam svima sad dala zanimaciju. :-D
    Evo i ja sam napisala i linkovala te.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema na čemu, meni je baš zanimljivo čitati :DD

      Hvala ti :)

      Izbriši
  27. Hahaha valjam se od smeha :) Ali nije loš, zna mnogo toga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nešto ipak zna :) ali svejedno, ne dovoljno da se ne smijemo :DD

      Izbriši
  28. Dobar je :D Moj je pristao na taj intervju :D Čuo me da se hihoćem ujutro pa je pitao u čemu je stvar i pristao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! Nadam se da ćeš sastaviti post sa odgovorima :DD

      Izbriši
  29. Bas si me nasmejala ovim postom, ideja ti je bila genijalna :D Super je prosao :)

    OdgovoriIzbriši
  30. This is very attention-grabbing, You are an excessively skilled blogger.
    I have joined your feed and look forward to in the
    hunt for more of your magnificent post. Additionally, I have shared your website
    in my social networks

    my webpage - boyfriend quotes (play.google.com)

    OdgovoriIzbriši
  31. Evo i od mene, malo kasnim za ostatkom svijeta, ali moram reći da moj dečko nije položio ispit haha :D


    http://lejla23ema34.blogspot.com/2014/01/23-questions-ili-sta-muskarci-znaju-o.html

    OdgovoriIzbriši