Ziaja set od kozjeg mlijeka

petak, lipnja 07, 2013



Ziaja proizvode koristim tek odnedavno, a osim seta iz ove linije probala sam i losion od kozjeg mlijeka te  njihov maslac za tijelo iz linije Orange butter i kremu za ruke iz linije Cocoa butter a želja mi je još probati njihovu liniju od kokosa. Ziaja proizvode možete pronaći u Bipi a ja sam ih znala viđati i u Kozmu.

U Ziaji navode kako je linija od kozjeg mlijeka namijenjena suhoj koži, sklonoj borama te za osobe starije od 25 godina kao i svima koji vole bogatu i kremastu teksturu.

Osim krema za lice za dnevnu i noćnu njegu u liniji se još mogu pronaći i losion za tijelo, gel za tuširanje, maslac za tijelo, krema za ruke, regenerativna krema za ruke (koncentrat) i krema za oko očiju. Ova posljednja dva proizvoda ću definitivno isprobati.


Noćna krema: Prvo ću krenuti sa noćnom kremom jer mi se najviše sviđa od svih proizvoda iz seta. Krema je stvarno bogata, hidratantna i odlično odgovara mojoj jako suhoj koži. Ova krema kao i dnevna sadrži kompleks kozjeg mlijeka, D- pantenol, vitamin A i E i UV filter koji hrani kožu i održava njenu prirodnu ravnotežu. Miris joj je pa... tako, po kozjem mlijeku, ali malo više vuče na onu umjetnu stranu. Ja baš i nisam ljubitelj tog mirisa, ali srećom, ne zadržava se dugo na koži pa pretrpim :). Dolazi u pakiranju od 50 ml i cijena joj je 37, 90 kn.  Preporučujem ju svima sa suhom kožom lica jer ja odkada ju koristim nemam više osjećaj zatezanja na koži i ujutro mi koža baš bude mekana i lijepo nahranjena.

Sastojci :


Dnevna krema: S njom nisam toliko oduševljena i baš ju i ne koristim svako jutro. To ne znači da je loša, samo meni treba jača hidratacija pogotovo ako odmah ujutro nanosim make up. Miris je identičan kao kod noćne kreme, ali je tekstura laganija, vodenastija i vrlo brzo se upija u kožu.  Također ima 50 ml i cijena joj je 37, 90 kn.

Sastojci: 



Kremasti gel za tuširanje: Ovaj je gel namijenjen svim tipovima kože. Dolazi u praktičnom pakiranju sa čepom na vrhu i iako ima 500 ml ne izgleda nezgrapno i nije težak za rukovanje :). Cijena mu je 20 kn što je izvrsno jer se radi o stvarno dobrom gelu za tuširanje koji je kremast i ne isušuje kožu. Miris mu je ipak nešto bolji nego kod prethodnica, ali opet se i u njemu osjeti kozje mlijeko ( a ne znam što bih ja htjela kada su proizvodi od kozjeg mlijeka o.O). Nisam primijetila da se miris dugo zadržava na koži, ali koža je svakako poslije tuširanja glatka i hidratizirana. Ja mu dajem minus samo zbog toga što sadržava SLS, ali stvarno mi je teško naći cjenovno pristupačne proizvode bez tog vražjeg SLS-a.

Sastojci:



Sve u svemu, ovo su prilično dobri proizvodi, cjenovno prihvatljivi i vrijedi ih isprobati. Moje zamjerke tiču se prvenstveno mirisa, ali nekome će možda taj miris baš odgovarati (npr. moja mama kaže da joj baš lijepo mirišu). Da se razumijemo, miris im zaista nije prejak, ali ja imam averziju prema mirisu kozjeg mlijeka tako da nisam subjektivna po tom pitanju :).


Cijena ovog seta je 70 kn tako da se više isplati uzeti set nego svaki proizvod pojedinačno.

Jeste isprobali Ziaja proizvode i kako ste njima zadovolji? Ako je netko isprobao njihovu okoločnu kremu molim neka mi javi dojmove :).

Broj komentara: 25:

  1. Imala sam ovaj gel za tusiranje, ali sam ga jedva potrosila. Volim mijenjati pa se brzo zasitim, a ovaj nikako potrositi. Gledala sam dugo te kreme, ali se nisam usudila kupiti jer nisam nigdje citala recenzije. Ali ja volim da kremice fino mirise pa bi me ova vjerovatno odbila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne smrde one, jednostavno ovisi kako kome odgovara taj miris. Možda da probaš kremu za ruke, dođe oko 16-17 kn pa vidiš kako ti paše miris :)

      Izbriši
  2. Već dugo gledam ove proizvode i razmišljam kupiti ili ne. Mislim da ću ipak isprobati nakon post-a:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa probaj nešto, imaju stvarno raznoliku ponudu tako da se za svakog nešto može pronaći :D

      Izbriši
  3. Ja nisam ni znala da su dostupni kod nas, svakako ću ih potražiti u Bipi (hvala ti na savjetu) :)
    Meni se dopada ovaj kremasti gel za tuširanje i potražiti ću i neki losion za tijelo :)
    Nisam znala da su tako jeftini :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu <3
      Losion im je super, dolazi u obliku pumpice i baš mi je slatko to pakiranje. Nije mastan a opet lijepo nahrani kožu :)

      Izbriši
    2. :)
      Baš ću ih potražiti :)

      Izbriši
  4. A jesi razmišljala da umjesto dnevne kreme koristiš noćnu s kojom si zadovoljna? Bar bih ja tako napravila. A ako ti treba UV zaštita preko dana, samo naneseš neku kremu baš za UV zaštitu na sve to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radim to ponekad, samo sam zaboravila napisati :) Inače sad probavam neke testere od Nuxa i Eucerina pa sam malo zapostavila ovu noćnu kremu :)

      Izbriši
  5. Vec neko vreme gledam ove proizvode, ali kako, kao i ti, imam averziju prema kozijem mleku, nekako uvek odustanem. Sve to lepo zvuci, sto se tice nege i hidratacije, ali meni je culo mirisa jako "osetljivo", pa, ako kazes da se oseti, ipak cu ovo zaobici ;(
    Inace, super recenzija ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3 Svakome nešto odgovara :) ako ne voliš miris kozjeg mlijeka, onda ih stvarno zaobiđi, ali imaju super mirisne proizvode iz drugih linija- kokos, maslina, naranča, kako...

      Izbriši
  6. Vidjela sam ove proizvode u prodaji, ali ih nisam isprobala. Ne privlače me baš, jer mislim da bi moji dojmovi po pitanju mirisa bili isti kao tvoji. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ih bolje preskoci ili probaj neke iz njihovih drugih linija :-)

      Izbriši
  7. nemam nista njihovo ali bi gel mogla probati

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam od njih imala samo tuširalicu od kokosa i bila je divna ... svakako sam voljna isprobati još koji proizvod ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci dobra im je ta linija od kokosa, kupujem onda gel za tusiranje < 3

      Izbriši
  9. Krema za ruke iz te linije naprosto je božanstvena! Savršeniju kremu nisam imala. Ruke budu tako svilenkaste... Navukla sam na nju još nekoliko frendica. Za nekih 18 kn više me oduševila nego Neutrogena za 40.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na informaciji! Definitivno ću ju kupiti :)

      Izbriši
  10. Imam body butter, losion za tijelo i mlijeko za tuširanje, od svega mi je najboli body butter, samo nažalost mislim da je nekima od proizvoda istekao rok trajanja pa sam mislila da je taj miris posljedica toga, inače su mi proizvodi super. Imam i od kakaa ili čokolade onaj smeđi losion i jako je masan ali meni to odgovara i super se razmazuje i upija tako da ga volim koristiti za ruke. Sve u svemu dobri proizvodi ali veliki fail za Plodine koje na policama drže proizvode kojima je rok trajanja istekao prije oho-ho.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav! Je li netko možda isprobao sapune s kozjim mlijekom Zeljković? Čula sam da su jako dobri i prirodni.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kupila sam ih danas. Nadam se dobrom rezultatu! Nisu lose na prvo nanosenje. ;-)

    OdgovoriIzbriši