Strani modni blogovi koje pratim

petak, lipnja 21, 2013

Da se malo odmorim od pisanja recenzija odlučila sam napraviti ovakav post.




Moja ljubav prema blogovima započela je upravo sa modnim blogovima, prije neke 2 - 3 godine kada sam igrom slučaja otkrila Karlu sa bloga Karla's closet i čije su me kombinacije oduševile, a zatim je svakim danom uslijedilo otkrivanje sve većeg broja divnih modnih blogova. I iako od beauty/make up blogova pratim većinom naše, domaće cure <3 , od modnih blogova pak većinom pratim strane blogerice iako su se na mojoj listi u zadnje vrijeme našle i neke naše domaće cure.

Moram napomenuti da se moj stil odijevanja u nekim slučajevima razlikuje od onog što nose blogerice koje pratim, ali svejedno ih volim pratiti i ponekad dobiti inspiraciju za neku odjevnu kombinaciju.

P.S. Razmišljala sam da napišem ponešto o svakoj, ali sam shvatila da u tom slučaju post ne bi imao kraja. Stoga vam donosim par kolaža njihovih modnih kombinacija sa linkovima njihovih blogova :).

1. Atlantic- Pacific


http://atlantic-pacific.blogspot.com/

2. Bartabac

http://stylelovely.com/bartabacmode/

3. Brooklyn blonde



http://www.brooklynblonde.com/

4. Cupcakes and cashmere



http://cupcakesandcashmere.com/

5. Dulce Candy 



http://dulcecandy.com/

6. Glam & Glitter 



http://www.theglamandglitter.com/

7. Jestem Kasia



http://www.jestemkasia.com/

8. Karla's closet



http://www.karlascloset.com/

9. Kayture



http://www.kayture.com/

10. Lady addict



http://stylelovely.com/ladyaddict/

11. Late Afternoon



http://www.lateafternoonblog.com/

12. The blonde salad



http://www.theblondesalad.com/

13.  Scent of Obsession



http://www.scentofobsession.com/

14. Viva luxury



http://vivaluxury.blogspot.com/

To su blogovi koje najčešće pratim, iako ih je u prošlosti bilo puno više, napravila sam čišćenje i ovo su blogovi koji su ostali :D.

*Sve slike su preuzete sa navedenih blogova i vlasništvo su njihovih autorica.

Volite li modu i pratite li modne blogove? Koji su vam najdraži?

Broj komentara: 49:

  1. 1. Atlantic- Pacific
    14. Viva luxury
    + Seems for a desire
    Secret Trove Of Luxury, a od nasih
    - Fashion and style
    - Make it blonde...
    Volim modu, kupovina stvari za sebe i svoje bliznje mi nikada nije napor vec uzivanje :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ću pogledati ove koje si navela :)

      Izbriši
  2. Super je post! Neke od devojaka i sama pratim a ove ostale ću pogledati. Tamara je moj favorit :) Inače, ako znaš španski preporučujem Aishawari, uglavnom je makeup i beauty u pitanju, meni je zanimljiva... A od modnih Blonde Mary, Mes voyages a Paris, Balkan style by M, Lola Mansil Fashion Diary, Brandator... Uh, ima ih mnogo :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na žalost ne znam španjolski, ali definitivno ću pogledati sve koje si preporučila :)

      Izbriši
  3. Ja ih u zadnje vrijeme dosta manje pratim, ali su mi neke konstate koje obožavam:
    1. Fashiontoast
    2. Sea of shoes
    3. the Blonde Salad
    4. Sincerely Jules
    5. le blog de Betty

    :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već vidim čime ću se baviti ovih dana :) hvala na preporukama :D

      Izbriši
  4. Sve i jedna je po mom ukusu obucena. Pratila sam do sada samo Chiaru, ali od sada imam nove favorite. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vecinu ih i sama volim i pratim... odlicna selekcija u svakom slucaju :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pratim DulceCandy, ali vise beauty deo, nego fashion ;)
    Viva Luxury takodje volim (koliko je samo lepa).
    Predlazem Sincerely, Jules (moj favorit) :); Song of style; Intrigue me now...
    Volim spanjolke, omiljene su mi Lovely Pepa i Coohuco :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim ponekad i song of style te Lovely pepa, samo ne toliko intenzivno kao ove koje sam navela. Hvala na prijedlozima, zavirit cu u njihove blogove :) i ja volim spanjolke, mislim da su sa moje liste Bartabac i Lady addict isto spanjolke :D

      Izbriši
  7. Ja nažalost nijedan od navedenih ne pratim ali zahvaljujući tebi, počet ću :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super :) nadam se da ce ti se svidjeti bas kao i meni :D

      Izbriši
  8. Skoro sve iste pratimo :) a na neke si mi skrenula paznju jer svaka koju si predstavila je odlicna :) Ja tebi preporucujem sincerely jules i song of style ali vjerujem da vec znas za njih, samo mozda nisu priblizne tvom stilu? :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Cula sam za njih, stovise song of style sam i pratila jedno vrijeme. Iskreno, ima toliko odlicnih modnih blogova da se izgubim u svemu tome i ne stignem sve popratit, ali pogledat cu sve koje ste mi preporucili :) i drago mi je da ti se svidaju ove koje sam predstavila :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Imamo dosta zajedničkih . Stvarno su genijakne i njihove ideje su odlične!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne pratim ih, ali mi se prijedlozi čine odličnim. Zavirit ću kod nekih. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja ne pratim modne blogove uopće, eventualno tu i tamo naletim na nekog pa pogledam, ali ne pratim. Meni su ti modni blogovi strašno dosadni :D Smatram da rijetko tko od svih tih modnih blogera je originalan, većinom su mi svi nekako isti. Nisam modni stručnjak, ali i općenito kovanica modni stručnjak mi je blesava. U svakom slučaju, fali mi nešto. Fali mi kod svih njih originalnost i hrabrost i previše su mi uštogljeni i nezanimljivi :D
    Ja jako puno pratim beauty blogove, skoro sve naše domaće i puno stranih i to mi je super. A nekakvu modnu inspiraciju pronalazim najradije na Pinterestu ili Tumblru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svako ima nešto :) slažem se da u većini slučajeva nisu originalne, ali nisam niti ja, pa mi to uopće ne smeta :D

      Izbriši
  13. You are invited to my "International Giveaway sponsored by Naked Minerals."

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/06/international-giveaway-by-naked-minerals.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Većinu ih i sama pratim, a Kayture mi je jedno od najdivnijih otkrića u zadnje vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, Kayture je stvarno predivna (btw. imenjakinje ste :D).

      Izbriši
  15. i ja sam među prvima počela pratiti Karlu :) najviše domaće blogove pratim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, ja manje domaće pratim, možda zato što više niti nemam toliko vremena za otkrivanje novih, a i nekako sam se više posvetila beauty zajednici :)

      Izbriši
  16. Sjajna lista! Meni omiljeni su Karla's closet, lust for life i angelica blick!!;)
    Xoxo

    OdgovoriIzbriši
  17. Zahvaljujem na komentaru i savjetu za Gardaland. :) <3

    Inače, Cupcakes and cashmere & Late afternoon su mi dva najdraža bloga na svijetu! <3 Redovito ih pratim, još bih na popis dodala Honestly...wtf, nađe se baš zanimljivih stvari. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)

      Cupcakes and cashmere je odličan blog, iako nije baš tipično modni blog, više lifestyle ali baš iz tog razloga mi se sviđa :)

      Izbriši
    2. Nekako više i volim lifestyle blogove. Smatram da se dobar ukus ne očituje samo u dobrim odjevnim kombinacijama, već u svemu, od načina na koji se živi, jede, luduje, tuguje... :)

      Izbriši
    3. Lijepo si to rekla :) slažem se :D

      Izbriši
  18. Ima tu zanimljivih kombinacija :D
    Od naših pratim Make it blonde - cura mi je super :)
    Od stranih pratim Atlantic-pacific, Kayature i Scent of obsession (on am ije nekako najdraža) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saro na prijedlogu, baš ću pogledati njen blog :)

      Izbriši
  19. Super izbor:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  20. odličan izbor. kad budem imala vise vremena malo ću ih prelistat svaki pojedinačno pa dodat na bloglovin

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, drago mi je da ti se sviđa moj izbor :)

      Izbriši
  21. Meni je od novih na listi Karla apsolutni favorit, a inače najviše volim californijske i skandinavske blogerice, imaju tu neku ležernost...
    Blogerica Cocorosa često zna imati liste najboljih blogova prema različitm kriterijima pa zaviri kad ti ponestane inspiracije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratila sam i nju, nešto rjeđe nego ove na listi pa sam ju zato izostavila. Ide mi na živce kada te fashion blogerice iz posta u post stavljaju tuđe fotke za inspiraciju, reklame i sl.

      Izbriši
  22. Hvala ti draga puno na spominjanju mog bloga u ovom postu. Mnogo mi to znaci i motivise me da budem bolja i da ovo u sta ulazem toliko truda ima nekog smisla! Hvala ti jos jednom, veliki poljubac <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tamara, nemaš pojma koliko si me razveselila komentarom! Hvala tebi što si odvojila vrijeme i ostavila ovako lijep komentar na mom blogu :) Samo tako nastavi, volim pratiti tvoj blog i svaki put me oduševe tvoje kombinacije, frizura, make-up :* <3

      Izbriši
  23. Super lista modnih blogova, provjerit ću, iako su mi neki od njih već poznati :) Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši