Potrošeni proizvodi #2

ponedjeljak, lipnja 24, 2013


Došlo je vrijeme za još jedan ovakav post. Iako ovaj put nemam toliko potrošenih proizvoda, začudila sam se koliko ih brzo trošim, na što nisam uopće obraćala pozornost dok nisam počela s ovim postovima.


  • My hair style lak za kosu - Ovaj sam lak kupila prije sigurno 6 mjeseci, možda i više, nije me oduševio, ustvari, uopće ne služi svrsi. Piše da je namijenjen jakom učvršćivanju, da ne lijepi kosu i da se lako raščešljava. Ovo da se lako raščešljava i da ne lijepi kosu je točno, ali da ju učvršćuje, to se ne bih složila. Kupila sam ga u Bipi kada je bio na nekoj akciji i neću ga više kupiti. Ima 250 ml, a za cijenu nisam sigurna, mislim da je oko 20 kuna.
  • Schwarzkopf got2b guardian angel - Jako volim ovaj sprej za zaštitu kose od topline :) ima lijep miris, ne lijepi kosu, ne stvara nikakav sloj na kosi, ne otežava ju. Cijena mu je oko 40 kuna za 200 ml proizvoda i vjerujte mi, potrajao mi je čitavu vječnost! Kupila sam ga u veljači i sada je pri kraju, a koristim ga poslije svakog pranja kose jer uvijek tretiram kosu toplinom (bilo fenom bilo peglom).
  • Pantene pro-v aqua light šampon - Još jedan proizvod koji jako volim. Prvi put sam ga kupila prošlo ljeto i od tada ga kupujem svako malo. Divan je, zaista lagan, prozračan, miris mu je osvježavajući i kosa mi je nakon korištenja mekana i lepršava. Iako ga još uvijek imam malo, uvrstila sam ga u ovaj post jer ću ga potrošiti za otprilike 2-3 pranja. Definitivno ga kupujem ponovo :). Cijena ovog šampona je oko 20 kuna za 250 ml.
  • Pantene pro-v nature fusion intenzivna maska za kosu - Ova me maska nije oduševila, no ipak sam ju potrošila do kraja jer ne volim bacati novce u vjetar :). Namijenjena je tankoj i slaboj kosi i možda mi upravo iz tog razloga ne odgovara jer moja je kosa gusta i tko mi je kriv kada kupujem na brzinu :D. Maska ima ugodan miris, meni miriši na zelene jabuke i bila sam uvjerena da ima taj miris u sastavu, ali nisam nigdje pronašla taj podatak, tako da vjerojatno samo umišljam :D. Cijena joj je oko 30 kuna za 200 ml.

  • Nivea frangipani & oil gel za tuširanje - Volim ove Niveine tuširalice na bazi ulja, a ova ovdje ima predivan miris koji se zadržava na koži i poslije tuširanja. U sebi ima sitna uljna zrnca koja se pod vodom i u dodiru sa kožom tope i na taj način ostavljaju kožu mekanom i nahranjenom. Cijena ovog gela je 17 kuna za 250 ml.
  • Aromateka lavanda i maslina gel za tuširanje - Ovaj gel sadrži čisto hrvatsko ulje lavandina i masline, nije testiran na životinjama i ono što mi se još sviđa jest činjenica da na ambalaži jasno navode koji sastojci u proizvodu nisu prirodnog podrijetla, u ovom slučaju, to je nažalost sve prisutni SLS. Ovaj gel stvarno predivno miriši i njeguje kožu,  a osim njega imam još i ulje za kupanje i sol iz iste linije. Cijena ovog gela je 25 kuna za 220 ml, a aromateka proizvode možete pronaći u Bipi i na njihovom web shopu.
  • Sundance mlijeko za samotamnjenje - Koristila sam ga prošlo ljeto i to većinom po nogama koje nikako da pocrne onoliko koliko bih ja htjela. Nije mi ostavljao mrlje i nisam imala problema sa nanošenjem, osim jedne "sitnice" - prošlo ljeto bila sam na jednoj svadbi na + 40 stupnjeva, sve je bilo super, do negdje 7 ujutro kada smo se vraćali kući. Sjela sam u auto, skinula sandale na remenčiće a po stopalima su mi ostale bijele pruge od sandala :) sva sreća pa sam u to vrijeme išla kući, a dobar piling je i to sredio bez problema. Dakle, velika vrućina, znoj i remenčići na cipelama nisu dobar spoj za ovaj proizvod. Inače je sasvim solidan, ali opet, ja sam tamnije puti, brzo pocrnim, pa neću garantirati da nekom drugom neće ostavljati žute mrlje po koži. Cijena mu je oko 30 kn za 200 ml.
  • Pyrus sapun od kokosa -  Potrošila sam i sapun od kokosa o kojemu ste mogli čitati ovdje. Cijena mu je 23 kune za 100 grama proizvoda. Btw. već mi je stigao novi sapun od masline koji obožavam :).

  • Garnier mineral InvisiCalm antiperspirant - Jedan od meni najdražih proizvoda te namjene. Miris mu je osvježavajuć i lagan, dugo se zadržava na koži, ne ostavlja bijele tragove i pogodan je za korištenje i nakon depilacije. Još jedan plus mu je i to što ne sadrži alkohol i parabene. Cijena mu je 24 kune za 150 ml.
  • Fa natural & power white grape antiperspirant - I ovaj proizvod ima predivan, osvježavajući miris i dugo ostaje na koži. Uz bijelo grožđe (koje ja iskreno nisam nigdje osjetila i prvo sam mislila, fuj, neću valjda mirisati po gemištu :D) sadrži i ekstrakt bambusa. Cijena mu je 15 kuna za 150 ml.

  • Balea mlijeko za čišćenje lica - Ovo mlijeko sam kupila prvenstveno zato što sam pročitala da sadrži ulje koštica marelice (što god to bilo, ja sam se navukla čim sam pročitala "ulje" :D). Namijenjeno je svim tipovima kože, ali meni, na žalost baš i nije odgovaralo, nekad bi me peckalo po licu, nekada ne, ne znam zašto je tome tako, ali mislim da ga više neću kupiti iako svoj posao skidanja šminke radi sasvim solidno. Cijena mu je oko 20 kuna za 200 ml.
  • Balea blagi piling za normalnu i mješovitu kožu - Iako je moja koža suha i osjetljiva, ovaj piling mi je bio odličan. Zrnca su stvarno sitna i blaga te mi ne izazivaju nikakvu iritaciju na koži, čak bih se usudila reći da ovaj piling možete koristiti svakodnevno, osobito oni koji nemaju suhu kožu. Cijena mu je oko 20 kuna za 75 ml.
  • My face krema začišćenje lica - Grozan proizvod! Ovo bi kao trebala biti krema koja se u dodiru sa vodom pjeni i na taj način čisti lice. Trebala bi uz to biti i blaga, jer je namijenjena svakodnevnom čišćenju suhe i osjetljive kože. Šipak! U sebi ima nekakva grozna crvena zrnca, čemu ona služe ja stvarno ne znam, jer ih na koži ne osjetim (tako da ne služe za piling) a niti se tope u vodi, pa mi na licu znaju ostavljati crvenu crtu koju na jedvite jade skinem. Uz sve to, pekla me za lice i definitivno ne pokušavajte skidati šminku sa očiju s ovim čudom. I da, potrošila sam ju skoro do kraja, ali trošila sam ju samo onda kada mi je ponestalo "dobrih" proizvoda za čišćenje lica, pa mi je ova krema trajala par mjeseci. Cijena joj je i previsoka za ono što nudi, otprilike 15 kuna za 150 ml.
  •  Sona gel- Inače imam čisto lice, ali kako sam prestala uzimati Yasmin tako su me napala razna čuda na području čela :(. Onda sam jednu večer bratu ukrala Sona gel i stavila ga pomoću štapića za uši samo na prištiće jer ova krema jako isušuje kožu. Ujutro su manji prištići potpuno nestali, oni veći su se sasušili :). I tako je ovaj gel ušao u moje favorite :D Za cijenu nisam sigurna, ako se uzima bez recepta nije iznad 100 kuna, a sa receptom je oko 30 kuna za 30 grama gela.

  • Bourjois Healthy mix # 55 - Jedini proizvod od dekorative koji sam ovaj put potrošila. Obožavam Bourjois HM pudere, imala sam ih sve i serum i onaj stari HM i ovaj novi koji mi je najbolji od svih. Neću puno duljiti jer ste o njima mogli svojedobno čitati na svakom drugom blogu pa vjerujem da sve već znate. Jedina zamjerka ovom proizvodu tiče se ambalaže- koliko god da mi se sviđa što je u staklenoj ambalaži, ambalaža prošlog HM bila mi je bolja jer je imala nekakavo "potisno dno" (OMG, kako sam to objasnila) koje se pomicalo prema gore kako se proizvod troši, što znači da sam u svakom trenutku mogla vidjeti koliko mi je proizvoda ostalo. Ne moram niti reći kako sam se neki dan neugodno iznenadila kad sam se krenula šminkati a pudera više nema!  Cijena ovog pudera oko 105 kuna za 30 ml.
Drage moje, nadam se da vas nisam utušila sa tekstom. Danas sam baš "nadarena" za pisanje :D!
Kako vam se sviđaju ove potrošene stvarčice, jeste probale koji proizvod sa moje liste?

Broj komentara: 50:

  1. I meni je prvo palo na pamet kako si brzo opet došla do ovog posta :))

    Ja od ove Pantene serije imam nekku špricalicu za kosu koja savršeno miriše i daje onaj wet look kosi, obožavam je :) a i odlična mi je kad zaglavim negdje među cigaretama pa se našpricam čim dođem doma i baš mi fino ubije taj smrad :D

    Balea pilinzi su mi super, baš mi je sad pri kraju, mogla bi ovaj isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U moram i ja probati taj sprej za kosu, mrzim kada ju operem i izađem negdje gdje se kupam u moru dima, iako i sama pušim moram priznati da me ubije taj miris dima kada dođem kući!

      A što se tiče brzine trošenja, mislim da sad neko vrijeme neću pisati ovakav post jer sam se opskrbila sa dosta novih stvarčica, iako gelove za tuširanje, mazalice za tijelo i deziće trošim brzinom munje :D

      Izbriši
    2. Mislim čak da sprej nije ni bio skup, a traje mi već jako jako dugo :)

      Joj mazalice i gelove i ja trošim brzinom svjetlosti, što mogu kad ih obožavam :))

      Izbriši
    3. Baš ću pogledati sprej :) imaju u toj liniji odličnu masku za kosu, probala sam ju od cimerice :D ako se dobro sjećam ne mora se uopće dugo držati na kosi nego se odmah ispire a kosa predivno miriši nakon toga :)

      Izbriši
    4. E mogla bi je isprobati čim se rješim ove neke Schwarzkopf smeđe koju imam i koja mi nije bogzna kako odlična :)

      Izbriši
  2. Volim ovakve postove! :)
    Svaka ti čast kad si uspela da potrošiš tu kremu što te je pekla! Ja odmah odustajem kad naiđem na tako nešto :D
    I upravo sam kupila taj Pantene-ov šampon, nisam ga da do sad koristila ali se nadam najboljem! :D :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam samo onda kada mi je sve ostalo ponestalo, pa bi pretrpila jer nakon umivanja peckanje nestane, inače i ja odustanem od takvih proizvoda, ali nije mi radila nered po licu, pa ju ipak nisam automatski bacila nego čuvala za "crne dane". Nadam se da će ti se svidjeti šampon, meni je jako dobar :)

      Izbriši
  3. Pa nije malo proizvoda, bas si bila vrijedna :) A reci mi koji sastojak za isusivanje bubuljica sadrzi ovaj sona gel? :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ovako : jedan gram sadrži 1 mg adapalena, pomoćne tvari su : dinatrijev edetat, karbomer 940, propilenglikol, metilparahidroksibenzoat, fenoksietanol, poloksamer 182, natrijev hidroksid, pročišćena voda.

      Piše mi na kremi da se izdaje na recept, ali sam googlala i našla da se može i bez recepta, pa sad ne znam jel to točno. Mom bratu ga je pripisao dermatolog, ali on je gel koristio tako da ga je nanosio preko cijelog lica i ujutro mu je lice bilo suho i zatezalo ga je. Pročitala sam da preporučuju prije gela namazati lice nekom neutralnom hidratantnom kremom i kad ona upije onda staviti gel. Inače osim gela ima i krema.

      Izbriši
    2. Mislila sam da nije onaj benzoil peroksid.. i ja bih nesto za isusivanje ali za tu kremicu nisam cula pa da vidim po sastojku makar :) hvala ti :*

      Izbriši
    3. Ma nema problema :) Ja nisam baš ekspert po pitanju proizvoda koji su dobri za prištiće jer ih nisam do sad imala, ali ovaj mi je super, jedino pazi na ostali dio kože koji nije zahvaćen prištićima :) ili ga hidratiziraj ili ako ih imaš manje stavi kao ja samo na prištiće.

      Izbriši
  4. Nisam probala ništa od ovoga :D. što se My kozmetike tiče.. Ne znam, mene to njihovo ime i ambalaža tako prokleto odbija i bude mi krivo što na temelju toga odbijam te proizvode. Pogotovo kad čitam po blogovima kako su dobri. Drago mi je što si ga popljuvala pa mi je sad lakše, haha. Šalu na stranu, jesi probala još štogod njihovog? I moja koža je suha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osim laka za kosu i ove kreme za čišćenje probala sam mlijeko za čišćenje lica i ono mi je dobro, već sam ga par puta kupila pa sam valjda na temelju toga pretpostavila da će mi odgovarati i ta krema za čišćenje, a probala sam još i mlijeko za tijelo za suhu kožu koje nije bilo dovoljno hidratantno, možda bi mi sad u ljeti i odgovaralo, eno stoji u kupaoni skoro cijelo, sad si me baš podsjetila da ga isprobam :)

      Izbriši
    2. Procackat cu malo u Bipi. Znaci, onako ok su, a povoljni kad sve zbrojim :D

      Izbriši
    3. Pa da, od ovoga što sam probala sviđa mi se to mlijeko za čišćenje lica, ništa specijalno, ali je ok. A i stvarno su jeftini, tako da ti ne treba biti žao ako ti nešto ne odgovara :)

      Izbriši
  5. Obozavam ovakve postove jer uvijek volim procitati pokoju korisnu o proizvodu prije kupnje ! I sama sam koristila dosta navedenoga, obozavam ovaj Pantele Aqua Light i slazem se s Mateom da definitivno probas i sprej jer je savrsen i ja se stalno sprcam :-)
    Trazila sam neki pristupacni proizvod za zastitu kose od fena, pegle i co. Pa cu bas probati ovaj got2 be koji si preporucila :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana :) Probaj taj got2b sprej, meni je super i stvarno dugo traje :D

      Izbriši
  6. Svaka čast šta si sve potrošila :) Sad pravac šoping :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ne znam baš, shopping bi trebao malo pričekati :)

      Izbriši
  7. Ovaj Got2b sprej i ja obožavam :) I imam dojam da ga ne koristi bas puno ljudi, a trebali bi :D

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, nisam baš vidjela da se puno spominje na blogovima, a super je stvar :)

      Izbriši
  8. Oho,poprilično potrošenih proizvoda :D Obožavam Pyrusove sapune,baš se spremam za koji dan objaviti recenziju za sapun Vanilija&cimet :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam, nisam još probala taj od vanilije i cimeta :)

      Izbriši
  9. Zadnjih dana stalno čitam o Bourjois HM i intenzivno razmišljam o kupnji, iako mislim da će puder + masna koža + ljeto rezultirati podivljalim tenom, još većom štetom od ove s kojom se nosim! Drž' fige da ne bude tako. :D Inače, sa ovoga popisa bi još spomenula Aromateku, prije par tjedana sam kupila 3 sapunčića na njhovom štandu u Trogiru, odlični su (jedan je od samo od maslinovog ulja, drugi sa dodatkom limuna i kadulje, treći sa lavandom) i ne znam koji je bolji. Da ne spominjem da mi je čitava soba prekrasno mirisala kada sam ih donijela kući :) Od ostalih proizvoda, nisam ništa isprobala, maske za kosu ne koristim već godinama, a i komercijalne tuširalice sam zamijenila Baby love kupkom od glave do pete koju koristim i kao umivalicu, i Afroditinim grožđem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam baš kako će ti odgovarati ovaj novi HM, ja imam suhu kožu i meni je stvarno odličan, ali za masnu mislim da baš i nije, pogotovo jer ima dewy finiš, mislim ok, uvijek ga možeš matirati sa transparentnim puderom, ali ne znam koliko će to trajati :) u svakom slučaju, držim ti fige ako ga kupiš :)
      Nisam još probala aromatekine sapune, ali sad si me zaintrigirala :) i da, želim probati tu Baby love kupku, čula sam već da je odlična i za nas sa dermatitisom, a ovo Afroditino grožđe, šta je to? Gel za tuširanje? Nikad čula :)

      Izbriši
    2. Zamijenila sam Sapunoteku - Aromatekom, moje isprike. Tek sada sam uvidjela pogrešku kada sam išla googlati njihov losion za tijelo od badema (koji je preeeesavršen). Znači - Sapunotekini sapunčići su u điru kod mene. Što se tiče BL, meni je farmaceutkinja rekla da mi je ta Baby love kupka odlična za čišćenje lica kao i većina skupljih preparata iz ljekarne za problematičnu kožu i stvarno joj vjerujem. Koristim je doslovno od glave do pete. Afroditina tuširalica sa mirisom grožda, savršeno nešto, jedina tuširalica u koju sam se zaljubila i ne želim je prestati koristiti. U kolekciji imaju još i losion za tijelo i kremu za ruke. Isprobaj, moje preporuke. :)

      Izbriši
    3. Sapunoteku još nisam probala, ali imam namjeru! A kupit ću i Baby love kupku, sada definitivno :) I imala sam Afroditin gel od lavande i stvarno mi je bio odličan, ali od grožđa još nisam probala i to ću isto staviti na WL :))

      Izbriši
  10. Sad si me baš zaintrigirala s Pyrusom! Pogledala sam post o sapunima i sad ću proučiti njihovu web stranicu... baš volim kad otkrijem nešto novo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je <3 svakako pogledaj njihovu stranicu, imaju svakakvih stvarčica :)

      Izbriši
  11. Uuuu, bome si dosta potrošila :))

    Jako me zanima taj sapun od kokosa jer obožavam taj miris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sapun je meni stvarno divan, doduše, nema baš intenzivan "umjetan" miris kao niti jedan njihov sapun jer se radi o potpuno prirodnim proizvodima, ali baš ih zato i volim :)

      Izbriši
  12. Bila si vredna,bas si dosta potrosila :) I ja obozavam bourjois hm puder,stvarno je jako dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marijana :) Bourjois HM je stvarno divan puder, drago mi je da i tebi odgovara :D

      Izbriši
  13. Nemoj me zezati da si ovo sve potrosila u mjesec dana? Stvarno si brza. Neke stvari sam i sama isprobala, neke cu tek isprobati. Lijep odabir kozmetike, i sama bi za sebe to odabrala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisam sve u mjesec dana potrošila :) Neke stvari imam već jako, jako dugo :) Potrošila sam u mjesec dana šampon, gel za tuširanje, dezodoranse i sapun, ovo sve ostalo sam trošila mjesecima :D

      Izbriši
  14. Super si stvari potrošila, baš volim ovakve postove :)
    Isprobala sam Balea mlijeko za skidanje šminke, nije mi bilo baš nešto, a i sadrži parabene pa sam odustala od njega još davnih dana :)
    Schwarzkopf got2b guardian angel - imam i koristim - obožavam taj sprej :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)
      Nisam niti gledala sastav Baleinog mlijeka za skidanje šminke, vjerojatno mi zbog parabena niti nije pretjerano odgovarao! Sad definitivno znam da ga neću ponovo kupiti :D

      Izbriši
  15. odličan emty post. večinu toga nemam ali mi je zanimljivo čitat postove ovakovog tipa. dakle onaj garnier nema alkohola i parabene? neki dan sam gledala sve njih,nema tih sastojaka koji nema svaki dezić a trudim se izbjeć one najgore sastojke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tina :) Parabene nema, barem tako piše, ali sam u sastavu pronašla benzyl acohol, doduše to je prirodni alkohol koji se može pronaći u biljkama, ali se naravno sintetski proizvodi radi konzerviranja proizvoda a može izazvati alergije :( tako da nikad 100 % ne vjerujem onome što piše na ambalaži :D

      Izbriši
  16. Može jedno off topic pitanje? Kako si dodala u svaki post ovau opciju 'pročitaj više'? Ja već neko vrijeme s tim razbijam glavu i nikako da prokužim :(
    pomagaaaj plz :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad odeš na uređivanje posta (ako si ga već napisala i objavila) ili kad ga još sastavljaš, imaš gore na onoj traci za uređivanje ikonice - veza, umetni sliku, umetni videozapis i UMETNI PRESKOK (to je to, izgleda kao poderani list papira), i onda na tekstu gdje želiš, samo mišom klikneš da ti se napravi ona okomita crtica kao da ćeš dodati još tekst ili kao kad stavljaš slike, klikneš na tu ikonu "umetni preskok" i to ti je to. Onda će ti se prikazivati na blogu samo do te crte koju si označila a automatski će ti ispod pisati "pročitaj više". Nadam se da nisam previše zakomplicirala jer je stvarno jednostavno :)

      Izbriši
    2. Jeeeej uspjela sam! :)))
      Spasila si me, uvijek zapnem na tim najjednostavnijim stvarima :) ne moram ni spominjati da sam par puta bacila pogled na tu preskok ikonicu, pitala se čemu ona služi, ali nikad nisam išla isprobati :)

      Izbriši
    3. Super! Ma ja ti sve moram isprobati :) tako sam i došla do tog preskoka :D

      Izbriši
  17. Obozavam postve sa potrosenim proizvodima!!! Tako me raduju ;)
    Ja nazalost, retko kad uspem da potrosim bilo sta pre nego sto mu istekne rok :( Gomilam proizvode i to me jako nervira :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) A što se tiče gomilanja, vjeruj mi, i ja to radim, zato mi i neki proizvodi traju mjesecima, na neke i zaboravim i kad ih se sjetim vidim da im je prošao rok trajanja :(

      Izbriši
  18. Bila si vrijedna, nema šta ;)!

    lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Wow, svaka ti čast, super si to prezentirala.
    Jesi probala wella pro series repair masku za kosu? Meni je savršena.
    Što se tiče Pyrus sapuna, najdraži mi je onaj od brusnice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nisam još probala Wella proizvode, iako imam namjeru već neko vrijeme, uvrstit ću i tu masku na popis :) A nisam probala niti sapun od brusnice, vjerujem da hoću jer sam ih isprobala već nekoliko :)

      Izbriši
  20. Volim ovakve postove :D iako sam već sto puta rekla da se fakat mučim prikupit neku pristojnu količinu proizvoda koje sam potrošila :D a neke potrošene nerazmišljajući bacim i ne sačuvam ambalažu :/
    Got2b sprej mi je odličan btw :D

    OdgovoriIzbriši